Beetje jammer dit, mensen zijn benieuwd en dan ga je waarschijnlijk niet. Maar als je er toch even bent om iets op te halen, hang dan die tekening ergens anders of haal hem weg. Of had je dat al gedaan?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:43 schreef tennisracket het volgende:
Waarschijnlijk ben ik er vandaag niet
Maar er is een kleine kans dat ik wat dingen kom ophalen, als dat zo is, film ik het evt. wel met de webcam van mijn mac.
Inderdaad, TS doet niet erg z'n best.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:20 schreef MINDSICK het volgende:
[..]
Beetje jammer dit, mensen zijn benieuwd en dan ga je waarschijnlijk niet. Maar als je er toch even bent om iets op te halen, hang dan die tekening ergens anders of haal hem weg. Of had je dat al gedaan?
Ik ga niet op de zolder slapen.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:38 schreef jslavenburg het volgende:
BURN IT >:D en op de zolder slapen + filmen
Omg.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:36 schreef tennisracket het volgende:
Ik slaap er morgen weer in mijn ééntje.
Wat zal ik doen.
Tekening verplaatsen
Tekening verbranden
Tekening laten hangen
En jullie mogen dan ook nog toevoegen, of ik de zolder op moet of niet.
En beslis niet, naar leed vermaak, maar naar wat je het meest verstandig lijkt
Tevens ben ik bereid mijn Mac neer te zetten om te filmenWho knows.
Het ''schijnt'' niet een kwaardaardig spook te zijnquote:Op woensdag 11 november 2009 18:41 schreef Plums het volgende:
[..]
Omg.túúrlijk moet je die zolder op en t filmen. En film t 's nachts ook ofzo, als je slaapt (de slaapkamer dus). Misschien dat je zelfs spoken op film krijgt.
![]()
En die tekening, ik zou em verplaatsen naar een andere kamer. Kijken of die tekening opeens weer op die spookkamer terugkomt door t eventuele spookje, of dat t eventuele spookje zich verplaatst naar de andere kamer en met dingen gaat smijten ofzo.
Waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:44 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Het ''schijnt'' niet een kwaardaardig spook te zijn
Wat als ik die tekening nou boven mijn bed hang.
Omdat de bewoner van die kamer ''het gevoel heeft'' dat het aan die tekening ligt.quote:
Hang em dan in een andere kamer?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:46 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Omdat de bewoner van die kamer ''het gevoel heeft'' dat het aan die tekening ligt.
Maar dan weet je wel dat t aan de tekening ligt.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:48 schreef tennisracket het volgende:
Mja dat kan natuurlijk ook.
Maar dan acht ik de kans klein dat er ''iets'' gebeurd als het echt was
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:49 schreef Plums het volgende:
[..]
Maar dan weet je wel dat t aan de tekening ligt.En kan je de tekening zuiveren ofzo.
Ga nou maar die zolder op, voor t kinderlijkje.
Graag gedaanquote:Op woensdag 11 november 2009 18:51 schreef tennisracket het volgende:
[..]
![]()
Mja ik wil eerst kijken of er nog iets gebeurd terwijl die tekening er hangt.
De zolder komt ookAls daar echt een kinderlijk ligt trip ik hem helemaal
Bedankt fok!
Het knijpt niet. Ik had enig problemen met ademhalen.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Graag gedaan......En als het geen kwaadaardig spookje is waarom knijpt dit spookje dan je strot dicht?
Dan wacht je tot er iets gebeurt, en dan word je midden in de nacht weer wakker, en dan pas hang je de tekening ergens anders. Ofzo?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:51 schreef tennisracket het volgende:
[..]
![]()
Mja ik wil eerst kijken of er nog iets gebeurd terwijl die tekening er hangt.
De zolder komt ookAls daar echt een kinderlijk ligt trip ik hem helemaal
Bedankt fok!
Mocht je daar zelf niet meer toe in staat zijn, laat dan ff een briefje achter dat je huisgenoot ons op Fok op de hoogte brengtquote:Op woensdag 11 november 2009 18:53 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Het knijpt niet. Ik had enig problemen met ademhalen.
Maar zoals ik al zei, kan ook tussen mijn oren zittenKom ik van 't weekend wel achter.
quote:
Zeker weten?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:20 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Succes overigens TS, op de vliering. (zo heet zo'n 'zolder' als in deze voor zover ik weet.)
Gezien de beschrijving van de "toegang" kon dat ook haast niet missenquote:Op woensdag 11 november 2009 19:26 schreef tennisracket het volgende:
hmm, als ik onze ''zolder'' aan de hand van dat plaatje moet defineren. Is het meer een vliering.
Mac verbrandenquote:Op woensdag 11 november 2009 18:36 schreef tennisracket het volgende:
Ik slaap er morgen weer in mijn ééntje.
Wat zal ik doen.
Tekening verplaatsen
Tekening verbranden
Tekening laten hangen
En jullie mogen dan ook nog toevoegen, of ik de zolder op moet of niet.
En beslis niet, naar leed vermaak, maar naar wat je het meest verstandig lijkt
Tevens ben ik bereid mijn Mac neer te zetten om te filmenWho knows.
Veel oude zolders hadden geen toegang, die werd dan verschaft door een vlizotrap. Overigens is een vliering een deel van een zolder, vandaar mijn post.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:29 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Gezien de beschrijving van de "toegang" kon dat ook haast niet missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |