michielos wilt jullie gewoon uitmoordenquote:Op maandag 9 november 2009 19:45 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Omdat jij en je huisgenoten het ook niet echt prettig vinden als er een wildvreemde via het internet zichzelf even uitnodigd en een weekendje komt blijven slapen?
Ja, want ik ben gestopt met medicijnen en vrijwel geen last meer vanquote:Op dinsdag 10 november 2009 08:13 schreef MINDSICK het volgende:
@ Michielos:
Is het sowieso wel goed als je daar slaapt? Lees net jou reactie in een ander topic :
wacht even. Ik heb last van slaapverlamming en ik hallucineer wel degelijk. mensen die op mijn kamer lopen e.d. Ook een uittredingsgevoel hoort erbij. Ik wijd het alleen niet aan gaves ofzo, maar het kan wel degelijk. (ik herken me ook volledig in de verhalen van mensen hier die de zaken beschrijven zoals zij het ervaren hebben). Ik heb wekelijks wel 1x slaapverlamming met dat als het trieste gevolg (risperdal geprobeerd, alles)
Kan je dan wel weten of je hallucineert of dat er mogelijk echt een geest is? (':
Michielos is de TS niet hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:36 schreef araphor het volgende:
Ah, TS hallucineert. Wel relevante informatie dacht ik zo.
En ik tripte enkel tijdens het wakker worden, medicijnen voor gehad, nu gaat het goed zonderquote:
Dat zeggen die knakkers allemaal voor ze met een bolhoed op hun hond binnenstebuiten keren onder het zingen van de Marseillaisequote:Op dinsdag 10 november 2009 12:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
En ik tripte enkel tijdens het wakker worden, medicijnen voor gehad, nu gaat het goed zonder
Led, voor de zoveelste keer: blijf respectvol. Sjongejonge!quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:52 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat zeggen die knakkers allemaal voor ze met een bolhoed op hun hond binnenstebuiten keren onder het zingen van de Marseillaise
Hm, op die manier.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja, want ik ben gestopt met medicijnen en vrijwel geen last meer van
Ook ben ik prima in staat om daarna te testen (mocht het toch voorvallen) waar het aan ligt en kan ik dit prima motiveren.
-ninjaedit-quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Led, voor de zoveelste keer: blijf respectvol. Sjongejonge!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |