1 2 3 4 5 6 | [img=41,24]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
kzie een paardje met een stafquote:Op maandag 9 november 2009 01:25 schreef ElisaB het volgende:
De UI van ferrari staat niet goed in de OP. Of zie ik dat alleen?
En ik ga er écht niet aan sleutelen
Echtquote:Op maandag 9 november 2009 01:26 schreef Nonneke het volgende:
kzie een paardje met een staf
Yepquote:Op maandag 9 november 2009 01:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt
![]()
Ik ook, maar het paardje staat niet strak tegen de andere UI aan. Dus dasniegoe
Wie zullen we eens de schuld gevenquote:Op maandag 9 november 2009 01:31 schreef Nonneke het volgende:
Yep![]()
Kheb em gewoon over genomen van de wiki, zie idd ook een wit randje. Volgende keer beter
quote:Op maandag 9 november 2009 01:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hara
![]()
En nu ga ik echt naar bed. Truste allemaal
quote:Op zondag 8 november 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Goodbye en MissBliss hebben jou!
Dat was al duidelijk toch?
DML heeft ergens gewoon iets fout gedaan met die lootjes
Lullig, want dan is er ook iemand die niets krijgt dus.
Arme MrSubtle (want die is de ongelukkige, volgens mijn zorgvuldig uitgebalanceerde berekeningen).
Greys post gewoon d'r HELE logboek en er is gewoon niemand die hierop reageert?quote:Op zondag 8 november 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
Oke, omdat jullie van die hopeloze puzzelaars zijn tot nu toe zal ik jullie even op weg helpen met mijn waardevolle notities die ik door diepgravend onderzoek heb weten te verkrijgen![]()
- Ynske heeft een moeilijk lootje
- Bamba een leuke
- DML haar geheime vraag kwam op 7-11 al en is waarschijnlijk van MrSubtle, draakje, Cat, Nok (die zei heel subtiel dat ze weg ging in het topic namelijk), Nieslief of Bamba
- Het sopje van MrS is klaar
- Nieslies shopt al
- Bamba heeft nog geen geheime vraag gekregen
- Goodbye ook niet
- Oh-oh heeft mij niet! (bril-jant, al zeg ik het zelf!)
- Cat verstuurt haar pakje pas op 15-12
- Ing verstuurt haar pakje vanuit Utrecht
- Q heeft Flugel, maar niet Beltegoed
- Goodbye heeft Ing
- MissBliss ook
- Ing heeft Draakje
Zo, nou, duidelijk toch?
quote:Op maandag 9 november 2009 06:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Greys post gewoon d'r HELE logboek en er is gewoon niemand die hierop reageert?HEEL de SS is verprutst, grap is eraf, spanning is weg... en niemand zegt er iets van?
Mijn sopje staat erbij![]()
Nou, het mooie is dat er iets heel zinnigs instaat waar niemand aan lijkt te denken... Greys maakt namelijk geen aantekeningen over iets dat ze zelf al weet... en aangezien ze zelf weet wie zij heeft, kunnen we uit bovenstaande lijstje concluderen dat Greys de volgende personen in ieder geval NIET heeft:quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 07:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou, het mooie is dat er iets heel zinnigs instaat waar niemand aan lijkt te denken... Greys maakt namelijk geen aantekeningen over iets dat ze zelf al weet... en aangezien ze zelf weet wie zij heeft, kunnen we uit bovenstaande lijstje concluderen dat Greys de volgende personen in ieder geval NIET heeft:
DML
Bamba
Goodbye
Ingetje
Draakje
De horde vrouwen die op Lush afkomenquote:Op maandag 9 november 2009 08:02 schreef JJH het volgende:
Welke horde?
Dan issie mooi te laat voor z'n werk.
Balen joh! Beterschap!quote:Op maandag 9 november 2009 08:26 schreef Barbaaf het volgende:
En ik ga weer in m'n bed liggen, heb mezelf ziekgemeld met barstende koppijn
Och liefje tochquote:
Oh ja mijn naam, das een goeie!quote:Op maandag 9 november 2009 08:48 schreef nieslief het volgende:
Mogguh
Kolere zeg hey die pc stopte er gister zomaar mee. Wordt tijd voor een schoonmaakactie. Even dingen beantwoorden.
CAT: dank voor je lieve woorden in een spoiler die niet in een spoiler hoeven want die worden toch door iedereen gelezen en daarnaast staat het verhaal ook in OUD en heb ik geen geheimpjes.
Bamba: jouw kitten van 16 weken zal waarschijnlijk beter knauwen,kraken en knagen op een kippenekje dan mijn Lillie van 3. Dat instinct is dan nog heel sterk. Je moet er wel bij blijven natuurlijk (het is niet de bedoeling dat dat ding in zijn geheel naar binnen gaat) maar dat kan heel goed. Ik koop ze ook bij de poelier op de markt alleen Oh-oh heeft een beter prijsje......... Je kan hem ook een rauw sardientje (met kop en ingewanden en al) geven is goed voor z'n vacht en voor z'n omega olieen. Leer hem wel gelijk aan om niet met z'n prooi te gaan sjouwen.
Oh-oh: je naam![]()
![]()
![]()
Gezellig zo he nonneke en elies zo saampjes ff kletsen..... Ben benieuwd naar jullie film?
Is helemaal geen goeie.....quote:Op maandag 9 november 2009 08:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja mijn naam, das een goeie!
Mogge
Nou, tis wel een mooie iegquote:
Kusje erop in ruil voor je naam??quote:Op maandag 9 november 2009 08:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, tis wel een mooie ieg![]()
Niet slaaaaaaaaaaaaan.
Hoiquote:
En ook andere dingen!quote:Op maandag 9 november 2009 08:48 schreef nieslief het volgende:
Mogguh
Kolere zeg hey die pc stopte er gister zomaar mee. Wordt tijd voor een schoonmaakactie. Even dingen beantwoorden.
CAT: dank voor je lieve woorden in een spoiler die niet in een spoiler hoeven want die worden toch door iedereen gelezen en daarnaast staat het verhaal ook in OUD en heb ik geen geheimpjes.
Bamba: jouw kitten van 16 weken zal waarschijnlijk beter knauwen,kraken en knagen op een kippenekje dan mijn Lillie van 3. Dat instinct is dan nog heel sterk. Je moet er wel bij blijven natuurlijk (het is niet de bedoeling dat dat ding in zijn geheel naar binnen gaat) maar dat kan heel goed. Ik koop ze ook bij de poelier op de markt alleen Oh-oh heeft een beter prijsje......... Je kan hem ook een rauw sardientje (met kop en ingewanden en al) geven is goed voor z'n vacht en voor z'n omega olieen. Leer hem wel gelijk aan om niet met z'n prooi te gaan sjouwen.
Barbaaf: beterschap....
Oh-oh: je naam![]()
![]()
![]()
Gezellig zo he nonneke en elies zo saampjes ff kletsen..... Ben benieuwd naar jullie film?
Ach een bril achter de tv stinkt minder dan een sardien onder je bed hoor.......quote:Op maandag 9 november 2009 08:58 schreef JJH het volgende:
[..]
En ook andere dingen!
Dan ga je op een gegeven moment overal van alles vinden. Doet Geer ook. M'n bril ofzo achter de TV.
Maar hetis nog steeds bijzonder onhandig. En bij een sardientje kun je nog achter de lucht aangaan. Brillen ruiken niet.quote:Op maandag 9 november 2009 08:59 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ach een bril achter de tv stinkt minder dan een sardien onder je bed hoor.......![]()
Ja dat klopt en als je dezelfde sterkte hebt als ik ben je een eeuwigheid aan het zoeken........quote:Op maandag 9 november 2009 09:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar hetis nog steeds bijzonder onhandig. En bij een sardientje kun je nog achter de lucht aangaan. Brillen ruiken niet.
Och moet kunnen honden begraven hun prooi ook weleens voordat ze het eten en hoe dat er dan uitziet wil je niet wetenquote:Op maandag 9 november 2009 09:07 schreef oh-oh het volgende:
SHIT, daar zeg je wat Nies![]()
Ik had vrijdag sprotjes gekocht voor de honden op de markt, die staan nog in de ijskast![]()
Help je me er vanavond nog es aan denken?
Volgens mij waren ze nog wel goed tot de 12e.
Die had ik ze van t weekend als tussendoortje willen geven![]()
Vis krijgen ze van mij in stukjes en uit de hand want zowel Karel als Kees gaan er graag door rollen voor ze t opeten en damagheulnie!
Is de eerste keer dat ze eend kunnen krijgen ik kan daar hiero zo moeilijk aan komen. Ben benieuwd of ze het lusten want da's ook nog een vraag he.....quote:Op maandag 9 november 2009 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik weet dat honden makkelijk bedorven vlees en zo kunnen eten maar wat mij betreft liever niet![]()
Sowieso eten mijn honden in de winter binnen, dus ik vind het wel best zo.
Gisteren stond het oppashondje al met zn poten stukken tong te scheuren op mn pasgepoetste keukenvloer![]()
Lang leve de dettol zeggen we dan![]()
Eend geef ik mijn honden niet meer, dat is zooooo vet, daar krijgen de chinezen puisten van
Heb ik er een voor je:quote:Op maandag 9 november 2009 09:20 schreef Maes het volgende:
Het is toch wel fijn dat sommige mensen een samenvatting geven dat helpt mensen zoals ik die niet zo vaak aanwezig zijn hier.
Dat is dan weer een hele opluchting niets gemist dusquote:Op maandag 9 november 2009 09:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb ik er een voor je:
- je hebt niets gemist; veel slap gejeuzel
Nopequote:Op maandag 9 november 2009 09:24 schreef nieslief het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe ik de posts van een zeker lootje kan bekijken voor ideeen zonder dat ik hele topics door moet lezen.......
Hmm, nee, want veel verder zoeken dan op username danwel zijn posthistory kom ik niet.quote:Op maandag 9 november 2009 09:24 schreef nieslief het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe ik de posts van een zeker lootje kan bekijken voor ideeen zonder dat ik hele topics door moet lezen.......
Dat is ook hoe ik het zou doenquote:Op maandag 9 november 2009 09:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm, nee, want veel verder zoeken dan op username danwel zijn posthistory kom ik niet.
Nou, behalve dan dat Non en Elies een hardcore lesbo movie gaan opnemen en dat wij allemaal op de premiere mogen komen, maar das gewoon niet zo geschikt voor de maandagochtend.quote:Op maandag 9 november 2009 09:24 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat is dan weer een hele opluchting niets gemist dus
quote:Op maandag 9 november 2009 09:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, behalve dan dat Non en Elies een hardcore lesbo movie gaan opnemen en dat wij allemaal op de premiere mogen komen, maar das gewoon niet zo geschikt voor de maandagochtend.
Goed dan ga ik maar zoeken......quote:Op maandag 9 november 2009 09:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm, nee, want veel verder zoeken dan op username danwel zijn posthistory kom ik niet.
Whut whut whut!quote:Op maandag 9 november 2009 09:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, behalve dan dat Non en Elies een hardcore lesbo movie gaan opnemen en dat wij allemaal op de premiere mogen komen, maar das gewoon niet zo geschikt voor de maandagochtend.
Nou, twas allemaal te lezen in de late zondagnachteditiequote:Op maandag 9 november 2009 09:34 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar dat wou Elies natuurlijk niet aan je vertellen he.....
Heel fijn dat je je aangemeld hebt om dat met ons te delen.quote:Op maandag 9 november 2009 09:34 schreef jannen het volgende:
dacht dat deze topic over vakantie ging....
Die Elies, de onschuld zelve en dan zulke snode plannenquote:Op maandag 9 november 2009 09:34 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar dat wou Elies natuurlijk niet aan je vertellen he.....
En een minuutje later heeft hij/zij geedit.......quote:Op maandag 9 november 2009 09:35 schreef JJH het volgende:
He
[..]
Heel fijn dat je je aangemeld hebt om dat met ons te delen.
Heerlijk voor jequote:Op maandag 9 november 2009 09:35 schreef nieslief het volgende:
Oeh da's waar ook nog even vertellen dat Kjell morgen opgehaald wordt door oma voor een omadag.....![]()
OMG ik kom mee etenquote:Op maandag 9 november 2009 09:12 schreef nieslief het volgende:
Ff denken: morgen eerst maar eens zalm als ontbijt......
Daarna 's avonds eendevlees door de molen met gans(karkas) klinkt goed of niet dan??
Heb voor orgaan eendehartjes en eendelever en kippemaag.
Wil je wel helpenquote:Op maandag 9 november 2009 09:24 schreef nieslief het volgende:
Plaats 49 maar?quote:Op maandag 9 november 2009 08:47 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van zondag 8 november 2009
04. 309 Surveillance-Fiets
25. 144 oh-oh
37. 117 MrSubtle
49. 093 Cat22
64. 076 Greys
Crap
Mogguh! Ik ging er wel vanuit dat het niet echt geheim was, anders had je het nie top fok gezet. Maar inhoudelijk past het meer bij oud en ik wilde je hier laten weten dat ik het gelezen had zonder dat je het dna hier ook nog 'moest' uitleggen, vandaar de spoilers.quote:Op maandag 9 november 2009 08:48 schreef nieslief het volgende:
Mogguh
Hmmhmmm ja tuurlijk schat en of ik jou dat ga vertellen............quote:Op maandag 9 november 2009 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh Nies, wie heb je?
Ik wil t wel ruilen voor je naam en research voor je doen, mss ken ik die persoon wel goed
Neem je je huisdieren mee??quote:
En mij dan?quote:Op maandag 9 november 2009 10:04 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hmmhmmm ja tuurlijk schat en of ik jou dat ga vertellen............
Ik doe niet eens mee dus ik zie niet in waarom nietquote:Op maandag 9 november 2009 10:04 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hmmhmmm ja tuurlijk schat en of ik jou dat ga vertellen............
sardientjes, sprotjes of panharing (alles ongezouten, ongerookt niet bewerkt) zijn leuke kleine dingen om te geven. Ik moet er alleen voor muis hele jachtpartijen van maken met die staart tussen m'n vingers vind 'ie leuk......quote:Op maandag 9 november 2009 10:00 schreef Cat22 het volgende:
Leuke verwentips voor de katten trouwens! Ik ben benieuwd wat Satsu met een sardien zou gaan doen. Misschien toch eens wat visjes kopen op de markt.
Jamaar jij staat op het 'roze' lijstje dus hoe kan ik erop vertrouwen dat je het niet doorverteld......quote:Op maandag 9 november 2009 10:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik doe niet eens mee dus ik zie niet in waarom niet
Kort maar krachtig: NEE.quote:
Nou, jij houdt het echt heel erg slecht bij, ik ben gisteren door die stomme Greys keihard van die roze lijst afgekickt.quote:Op maandag 9 november 2009 10:08 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jamaar jij staat op het 'roze' lijstje dus hoe kan ik erop vertrouwen dat je het niet doorverteld......
quote:
Je ziet mij niet staan.quote:
Te snel geoordeeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |