Heerlijk voor jequote:Op maandag 9 november 2009 09:35 schreef nieslief het volgende:
Oeh da's waar ook nog even vertellen dat Kjell morgen opgehaald wordt door oma voor een omadag.....![]()
OMG ik kom mee etenquote:Op maandag 9 november 2009 09:12 schreef nieslief het volgende:
Ff denken: morgen eerst maar eens zalm als ontbijt......
Daarna 's avonds eendevlees door de molen met gans(karkas) klinkt goed of niet dan??
Heb voor orgaan eendehartjes en eendelever en kippemaag.
Wil je wel helpenquote:Op maandag 9 november 2009 09:24 schreef nieslief het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe ik de posts van een zeker lootje kan bekijken voor ideeen zonder dat ik hele topics door moet lezen.......
Plaats 49 maar?quote:Op maandag 9 november 2009 08:47 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van zondag 8 november 2009
04. 309 Surveillance-Fiets
25. 144 oh-oh
37. 117 MrSubtle
49. 093 Cat22
64. 076 Greys
Crap
Mogguh! Ik ging er wel vanuit dat het niet echt geheim was, anders had je het nie top fok gezet. Maar inhoudelijk past het meer bij oud en ik wilde je hier laten weten dat ik het gelezen had zonder dat je het dna hier ook nog 'moest' uitleggen, vandaar de spoilers.quote:Op maandag 9 november 2009 08:48 schreef nieslief het volgende:
Mogguh
CAT: dank voor je lieve woorden in een spoiler die niet in een spoiler hoeven want die worden toch door iedereen gelezen en daarnaast staat het verhaal ook in OUD en heb ik geen geheimpjes.
Hmmhmmm ja tuurlijk schat en of ik jou dat ga vertellen............quote:Op maandag 9 november 2009 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh Nies, wie heb je?
Ik wil t wel ruilen voor je naam en research voor je doen, mss ken ik die persoon wel goed
Neem je je huisdieren mee??quote:
En mij dan?quote:Op maandag 9 november 2009 10:04 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hmmhmmm ja tuurlijk schat en of ik jou dat ga vertellen............
Ik doe niet eens mee dus ik zie niet in waarom nietquote:Op maandag 9 november 2009 10:04 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hmmhmmm ja tuurlijk schat en of ik jou dat ga vertellen............
sardientjes, sprotjes of panharing (alles ongezouten, ongerookt niet bewerkt) zijn leuke kleine dingen om te geven. Ik moet er alleen voor muis hele jachtpartijen van maken met die staart tussen m'n vingers vind 'ie leuk......quote:Op maandag 9 november 2009 10:00 schreef Cat22 het volgende:
Leuke verwentips voor de katten trouwens! Ik ben benieuwd wat Satsu met een sardien zou gaan doen. Misschien toch eens wat visjes kopen op de markt.
Jamaar jij staat op het 'roze' lijstje dus hoe kan ik erop vertrouwen dat je het niet doorverteld......quote:Op maandag 9 november 2009 10:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik doe niet eens mee dus ik zie niet in waarom niet
Kort maar krachtig: NEE.quote:
Nou, jij houdt het echt heel erg slecht bij, ik ben gisteren door die stomme Greys keihard van die roze lijst afgekickt.quote:Op maandag 9 november 2009 10:08 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jamaar jij staat op het 'roze' lijstje dus hoe kan ik erop vertrouwen dat je het niet doorverteld......
quote:
Je ziet mij niet staan.quote:
Te snel geoordeeld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |