1 2 3 4 5 6 | [img=41,24]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
kzie een paardje met een stafquote:Op maandag 9 november 2009 01:25 schreef ElisaB het volgende:
De UI van ferrari staat niet goed in de OP. Of zie ik dat alleen?
En ik ga er écht niet aan sleutelen
Echtquote:Op maandag 9 november 2009 01:26 schreef Nonneke het volgende:
kzie een paardje met een staf
Yepquote:Op maandag 9 november 2009 01:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt
![]()
Ik ook, maar het paardje staat niet strak tegen de andere UI aan. Dus dasniegoe
Wie zullen we eens de schuld gevenquote:Op maandag 9 november 2009 01:31 schreef Nonneke het volgende:
Yep![]()
Kheb em gewoon over genomen van de wiki, zie idd ook een wit randje. Volgende keer beter
quote:Op maandag 9 november 2009 01:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hara
![]()
En nu ga ik echt naar bed. Truste allemaal
quote:Op zondag 8 november 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Goodbye en MissBliss hebben jou!
Dat was al duidelijk toch?
DML heeft ergens gewoon iets fout gedaan met die lootjes
Lullig, want dan is er ook iemand die niets krijgt dus.
Arme MrSubtle (want die is de ongelukkige, volgens mijn zorgvuldig uitgebalanceerde berekeningen).
Greys post gewoon d'r HELE logboek en er is gewoon niemand die hierop reageert?quote:Op zondag 8 november 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
Oke, omdat jullie van die hopeloze puzzelaars zijn tot nu toe zal ik jullie even op weg helpen met mijn waardevolle notities die ik door diepgravend onderzoek heb weten te verkrijgen![]()
- Ynske heeft een moeilijk lootje
- Bamba een leuke
- DML haar geheime vraag kwam op 7-11 al en is waarschijnlijk van MrSubtle, draakje, Cat, Nok (die zei heel subtiel dat ze weg ging in het topic namelijk), Nieslief of Bamba
- Het sopje van MrS is klaar
- Nieslies shopt al
- Bamba heeft nog geen geheime vraag gekregen
- Goodbye ook niet
- Oh-oh heeft mij niet! (bril-jant, al zeg ik het zelf!)
- Cat verstuurt haar pakje pas op 15-12
- Ing verstuurt haar pakje vanuit Utrecht
- Q heeft Flugel, maar niet Beltegoed
- Goodbye heeft Ing
- MissBliss ook
- Ing heeft Draakje
Zo, nou, duidelijk toch?
quote:Op maandag 9 november 2009 06:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Greys post gewoon d'r HELE logboek en er is gewoon niemand die hierop reageert?HEEL de SS is verprutst, grap is eraf, spanning is weg... en niemand zegt er iets van?
Mijn sopje staat erbij![]()
Nou, het mooie is dat er iets heel zinnigs instaat waar niemand aan lijkt te denken... Greys maakt namelijk geen aantekeningen over iets dat ze zelf al weet... en aangezien ze zelf weet wie zij heeft, kunnen we uit bovenstaande lijstje concluderen dat Greys de volgende personen in ieder geval NIET heeft:quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 07:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou, het mooie is dat er iets heel zinnigs instaat waar niemand aan lijkt te denken... Greys maakt namelijk geen aantekeningen over iets dat ze zelf al weet... en aangezien ze zelf weet wie zij heeft, kunnen we uit bovenstaande lijstje concluderen dat Greys de volgende personen in ieder geval NIET heeft:
DML
Bamba
Goodbye
Ingetje
Draakje
De horde vrouwen die op Lush afkomenquote:Op maandag 9 november 2009 08:02 schreef JJH het volgende:
Welke horde?
Dan issie mooi te laat voor z'n werk.
Balen joh! Beterschap!quote:Op maandag 9 november 2009 08:26 schreef Barbaaf het volgende:
En ik ga weer in m'n bed liggen, heb mezelf ziekgemeld met barstende koppijn
Och liefje tochquote:
Oh ja mijn naam, das een goeie!quote:Op maandag 9 november 2009 08:48 schreef nieslief het volgende:
Mogguh
Kolere zeg hey die pc stopte er gister zomaar mee. Wordt tijd voor een schoonmaakactie. Even dingen beantwoorden.
CAT: dank voor je lieve woorden in een spoiler die niet in een spoiler hoeven want die worden toch door iedereen gelezen en daarnaast staat het verhaal ook in OUD en heb ik geen geheimpjes.
Bamba: jouw kitten van 16 weken zal waarschijnlijk beter knauwen,kraken en knagen op een kippenekje dan mijn Lillie van 3. Dat instinct is dan nog heel sterk. Je moet er wel bij blijven natuurlijk (het is niet de bedoeling dat dat ding in zijn geheel naar binnen gaat) maar dat kan heel goed. Ik koop ze ook bij de poelier op de markt alleen Oh-oh heeft een beter prijsje......... Je kan hem ook een rauw sardientje (met kop en ingewanden en al) geven is goed voor z'n vacht en voor z'n omega olieen. Leer hem wel gelijk aan om niet met z'n prooi te gaan sjouwen.
Oh-oh: je naam![]()
![]()
![]()
Gezellig zo he nonneke en elies zo saampjes ff kletsen..... Ben benieuwd naar jullie film?
Is helemaal geen goeie.....quote:Op maandag 9 november 2009 08:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja mijn naam, das een goeie!
Mogge
Nou, tis wel een mooie iegquote:
Kusje erop in ruil voor je naam??quote:Op maandag 9 november 2009 08:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, tis wel een mooie ieg![]()
Niet slaaaaaaaaaaaaan.
Hoiquote:
En ook andere dingen!quote:Op maandag 9 november 2009 08:48 schreef nieslief het volgende:
Mogguh
Kolere zeg hey die pc stopte er gister zomaar mee. Wordt tijd voor een schoonmaakactie. Even dingen beantwoorden.
CAT: dank voor je lieve woorden in een spoiler die niet in een spoiler hoeven want die worden toch door iedereen gelezen en daarnaast staat het verhaal ook in OUD en heb ik geen geheimpjes.
Bamba: jouw kitten van 16 weken zal waarschijnlijk beter knauwen,kraken en knagen op een kippenekje dan mijn Lillie van 3. Dat instinct is dan nog heel sterk. Je moet er wel bij blijven natuurlijk (het is niet de bedoeling dat dat ding in zijn geheel naar binnen gaat) maar dat kan heel goed. Ik koop ze ook bij de poelier op de markt alleen Oh-oh heeft een beter prijsje......... Je kan hem ook een rauw sardientje (met kop en ingewanden en al) geven is goed voor z'n vacht en voor z'n omega olieen. Leer hem wel gelijk aan om niet met z'n prooi te gaan sjouwen.
Barbaaf: beterschap....
Oh-oh: je naam![]()
![]()
![]()
Gezellig zo he nonneke en elies zo saampjes ff kletsen..... Ben benieuwd naar jullie film?
Ach een bril achter de tv stinkt minder dan een sardien onder je bed hoor.......quote:Op maandag 9 november 2009 08:58 schreef JJH het volgende:
[..]
En ook andere dingen!
Dan ga je op een gegeven moment overal van alles vinden. Doet Geer ook. M'n bril ofzo achter de TV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |