Ja eerlijk, vond je het lekker? Echt he?quote:Op zondag 8 november 2009 22:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was lekker!![]()
Ik en mijn huis riekt heerlijk
Boven nog eentje, maar ik heb geen zin om boven in de kou te gaan zittenquote:Op zondag 8 november 2009 22:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Seriously?????
En je hebt maar 1 tievie????
Nog beterquote:Op zondag 8 november 2009 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks!
Dan ga ik die nu kijken met mijn hoofdtelefoon op!
edit: kut verkeerde linkquote:Op zondag 8 november 2009 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks!
Dat doe ik nou ook nooit in mijn uppie naar boven, stom eigenlijk.quote:Op zondag 8 november 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja eerlijk, vond je het lekker? Echt he?
Morgen al die vrouwen in het Rivium in katzwijm
[..]
Boven nog eentje, maar ik heb geen zin om boven in de kou te gaan zitten
Groente?quote:Op zondag 8 november 2009 22:40 schreef Ml-etje het volgende:
Ow oh-oh Whoopie eet dus alles van kaas tot broccoli en van honing tot lollie's![]()
Ze krijgt van mij dus vooral groente maar de mannen in om en rond huis voeren haar alles.
Ow mèn, de intro was geweldig grappigquote:Op zondag 8 november 2009 22:41 schreef Bamba het volgende:
Fuck, het intro al gemist. Zoonlief werd wakker![]()
Greys,voor je lijstje!
Iets met aldi blikken waar ze dol op is. Kan nooit goed zijn vergeleken met wat jij doet maar vooruit ze is er gek van.quote:Op zondag 8 november 2009 22:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Groente?
Tis geen knijntje, vleeeeeees moet ze eten joh !
Ik zat er verdomme net aan te denken. Bij X-files vond ik 'm al lekker (als 13-jarige puberquote:
lukt et? ik kreeg een foutmelding emt dat ik in het verkeerde land woondequote:Op zondag 8 november 2009 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks!
Ja echt he.quote:Op zondag 8 november 2009 22:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik zat er verdomme net aan te denken. Bij X-files vond ik 'm al lekker (als 13-jarige puber), maar damn...Nu ziet er veul beter uit!!!
quote:Op zondag 8 november 2009 22:46 schreef Bamba het volgende:
Vind het wel grappig ja! Maar ik ben een ramp met series volgen, dus jullie zullen me er aan moeten herinneren iedere week
Whoopie is toch een hond??quote:Op zondag 8 november 2009 22:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Groente?
Tis geen knijntje, vleeeeeees moet ze eten joh !
Mja, maar voornamelijk vlees hoor.quote:Op zondag 8 november 2009 22:48 schreef nieslief het volgende:
[..]
Whoopie is toch een hond??
Dan moet ze nl wel iets groente.....
Enne hoe heet jij??
Neequote:
jummie vooral die pensquote:Op zondag 8 november 2009 22:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh en vandaag hadden ze als bonus lamspens en lamstong, in stukkies gesneden door moi
Oh die zijn echt zooooo leukquote:Op zondag 8 november 2009 22:52 schreef Bamba het volgende:
Zal morgen wel eens kijken voor Bloopers idd!! Bloopers zijn![]()
Ooooh, ik krijg ineens zin om cake te gaan bakken. Morgen maar eens wat ingrediënten kopen
Je bent niet de enigequote:
Ze lijkt er wel op jaquote:Op zondag 8 november 2009 22:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die zijn echt zooooo leuk![]()
Maar is dat nou Kathleen Turner?????
Ik heb gegoogled en ze is hetquote:
Jeetje zeg dat jij al die namen er ook bij weet.....quote:Op zondag 8 november 2009 22:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die zijn echt zooooo leuk![]()
Maar is dat nou Kathleen Turner?????
Yep, runderhart is prima als tussendoortjequote:Op zondag 8 november 2009 22:55 schreef Bamba het volgende:
Trouwens, nu ik jullie zo hier tref. Ik geef Gizmo (kat) nu overdag klein beetje brokjes (omdat ik dan vaak weg ben) en 's avonds Carnibest. Kan ik, als tussendoortje, eens runderhart bijv. geven?
Ik ben ook slecht in namen, ik weet mn eigen naam soms niet eens meerquote:Op zondag 8 november 2009 22:56 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jeetje zeg dat jij al die namen er ook bij weet.....
Dat onthou ik echt niet.
Runderhart = taurine =quote:Op zondag 8 november 2009 22:55 schreef Bamba het volgende:
Trouwens, nu ik jullie zo hier tref. Ik geef Gizmo (kat) nu overdag klein beetje brokjes (omdat ik dan vaak weg ben) en 's avonds Carnibest. Kan ik, als tussendoortje, eens runderhart bijv. geven?
quote:
Kippennekkies haal ik op de markt bij de poulier.quote:Op zondag 8 november 2009 23:00 schreef Bamba het volgende:
En hoeveel gram kan ik dan ongeveer geven van runderhart? Of gaat dat gevoelsmatig? En dat kan ik vast wel in porties invriezen toch? En een kipennekje, waar kan ik dat halen? En gaat dat ook goed bij een kitten van zo'n 16 weken?
Verfrissende dialogen hequote:Op zondag 8 november 2009 23:01 schreef Bamba het volgende:
Goodbye psycho...Take care of your uterus.
Whahaha, hoe komen ze erop?
Dan ga ik morgen eens runderhart halenquote:Op zondag 8 november 2009 23:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kippennekkies haal ik op de markt bij de poulier.
Euro per kilo.
En ik vries alles in hapklare porties in.
Chico eet kippennekkies zonder snijtanden, en Bil at ze als puppy al, dus een kitten kan dat ook wel denk ik
quote:Op zondag 8 november 2009 23:04 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dan ga ik morgen eens runderhart halen.
Ik krijg al verwijten dat de kat beter te eten krijg dan wijzelf
Zorg dat je de intro niet mist!quote:Op zondag 8 november 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
Toch morgen de herhaling maar kijken, Youtube kijkt niet zo leuk.
(En ik moest de tweede helft van de nieuwste Greys Anatomy ook nog afkijken, dus dat heb ik maar gedaan)
In snowfairies zit toch paarse glitter?quote:Op zondag 8 november 2009 23:10 schreef oh-oh het volgende:
Slaap lekker![]()
Ik kruip nog ff op de bank tussen mn snowfairies
Neuh, in mijn snowfairy zit een heel klein beetje roze glitter maar die blijft in de fles plakken gelukkigquote:Op zondag 8 november 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
In snowfairies zit toch paarse glitter?
quote:Op zondag 8 november 2009 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, ben je er al uit wie mij heeft?![]()
![]()
Spannend heur
Nou eh....quote:Op zondag 8 november 2009 23:26 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ga je dat wel trekken tot half december ?
Goodbye en MissBliss hebben jou!quote:Op zondag 8 november 2009 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, ben je er al uit wie mij heeft?![]()
![]()
Spannend heur
Mutsquote:
waar het hart vol van isquote:Op zondag 8 november 2009 23:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Holy sh*t![]()
(dat zouden we toch niet verder vertellen)
quote:Op zondag 8 november 2009 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We doen het gewoon binnenkort nog een keer
En dan maken we foto's, maar die posten we dan niet en dan wordt iedereen sjaggoquote:
quote:Op zondag 8 november 2009 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dan maken we foto's, maar die posten we dan niet en dan wordt iedereen sjaggo
Da's leuk
Ja, en dan worden we de SC uitgeschopt. Maar dat maakt ons niet uit, want we hebben elkaarquote:Op zondag 8 november 2009 23:48 schreef Nonneke het volgende:
wat zullen ze verrast boos zijn
![]()
edit; verrast ?!tv kijken en typen niet doen !
us against the worldquote:Op zondag 8 november 2009 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, en dan worden we de SC uitgeschopt. Maar dat maakt ons niet uit, want we hebben elkaar![]()
Goed scenario; kon een bestseller worden
Gina Gershon!quote:Op zondag 8 november 2009 23:52 schreef Nonneke het volgende:
[..]
us against the world![]()
![]()
![]()
good idd ! wie wil je dat jou speelt in de film ?
moest even googlen wie de neuk dat was maarquote:Op zondag 8 november 2009 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Gina Gershon!
Dan ga ik de film ook downloadenkopen!
Da's goed! En dan is Nonneke Bettequote:Op zondag 8 november 2009 23:53 schreef Greys het volgende:
Gina Gershon!
Dan ga ik de film ook downloadenkopen!
Bettequote:Op zondag 8 november 2009 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's goed! En dan is Nonneke Bette![]()
Veeg me op, want ik moet Bette inwerken natuurlijk
Ik ga nu vast bedenken naar welk land mijn beeb moet (voor een onbezorgde vakantie) terwijl ik druk () ben op de set
Als Shane een bijrol krijgt, gaat mijn beeb never-nooit-niet op vakantie heurquote:
jawel, we sturen jouw babe en mijn babe weg, ver weg, samen op vakantiequote:Op maandag 9 november 2009 00:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als Shane een bijrol krijgt, gaat mijn beeb never-nooit-niet op vakantie heur
Briljant planquote:Op maandag 9 november 2009 00:05 schreef Nonneke het volgende:
jawel, we sturen jouw babe en mijn babe weg, ver weg, samen op vakantie![]()
![]()
wij moeten hard werken !
Oe, die is leukquote:Op maandag 9 november 2009 00:11 schreef Nonneke het volgende:
ik voel al aan mn water dat het helemaal goed gaat komen !![]()
![]()
Misschien is dit een leuke eindtune;
quote:
Ik moest er ook weer om lachenquote:Op maandag 9 november 2009 00:17 schreef Nonneke het volgende:
![]()
ik moet altijd zo lachen om shane in jurkje, heb van mezelf ook zo'n soort foto in mn moeders trouwjurk![]()
Ja dat verbaast me niks !quote:Op maandag 9 november 2009 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moest er ook weer om lachen
Die foto willen we graag zien hier hoor
Da's heel goedquote:Op maandag 9 november 2009 00:35 schreef Nonneke het volgende:
Ja dat verbaast me niks !![]()
Maar hij staat op mn telefoon en bluetoothstick ligt bijje houdt m tegoed !
quote:Op maandag 9 november 2009 00:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's heel goed
Ik heb net 6 weken vakantie verkocht aan mijn beebAustralie moet het worden en ze wil graag het emailadres van jouw beeb voor de voorpret
Ging vrij soepelquote:
Die van mij zou nog echt gaan ookquote:Op maandag 9 november 2009 00:54 schreef Nonneke het volgende:
Wow ik wou dat die van mij zo makkelijk was![]()
![]()
Jeetje wat zal mnopkijken morgenochtend als ik dr vertel dat ze met jouw beeb 6 weken op vakantie gaat naar australie !
![]()
Die van mij echt nietquote:Op maandag 9 november 2009 01:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die van mij zou nog echt gaan ook
Maar waag het niet een nieuwe aankoop uit te pakken als ze er niet bij isOf je asbak te legen in het draadmandjeprullenbakje
Of te vergeten de TV zachter te zetten als de reclame komt
Of haar géén donkerblauwe beker te geven met de koffie
Ow, en een laatste dienstmededeling uit de echtelijke sponde: Hou je er wel rekening mee dat ik heel erg teleurgesteld ga zijn als Australie morgen een flauw garpje blijkt te zijn
(note to self: trap niet in de LaPo)
Gewoon een boekje bijhouden van de 'specials'quote:Op maandag 9 november 2009 01:14 schreef Nonneke het volgende:
Die van mij echt niet![]()
Echt hoe herkenbaarvooral die kleur koffiebeker he... apart ! maar dat zal wel aan de afwijking liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |