quote:Op zondag 8 november 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
Ben benieuwd of je dat nog steeds zegt als....Ow... afzegt voor de meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik was nog niet weg want ik wacht nog heel even, beter eerst hondjes uitlaten en dan pas wassenquote:Op zondag 8 november 2009 21:38 schreef Cat22 het volgende:
Ah die andere is dicht. Raad hier verder naar de naam van oh-oh!![]()
Ze is nu toch niet.![]()
quote:
Jij was heul niet uitgenodigdquote:
quote:Op zondag 8 november 2009 21:39 schreef ferrari_rood het volgende:
oh-oh heeft een naam die eigenlijk nooit eerder had behoord. Maar ik ging er nietvan kijken.
Lekker vaag he
Niet doen hoor, MrS en ik komen gewoon samen en trekken ons dan bruut terug op het toilet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Jaja...quote:Op zondag 8 november 2009 21:39 schreef ferrari_rood het volgende:
oh-oh heeft een naam die ik eigenlijk nooit eerder had behoord. Maar ik ging er nietvan kijken.
Lekker vaag he
Welke lijst?quote:Op zondag 8 november 2009 21:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ook niet ondanks dat hij op de verboden lijst staat nu?
Zou ik niet doen als Cat ook meegaat. Die poept namelijk Vlinder en Margrietquote:
Alleen de eerste en de laatste zijn langquote:Op zondag 8 november 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
Holy moly oh-oh, ik dacht ik ga 'even' je filmpjes kijken.
Duren ze rond de vier minuten per stukEn het zijn er nogal wat
Ik doe er steeds eentje, want anders mis ik teveel van mijn film
De eerste was in elk geval cute, met dat geraus over die bank
Dan zou ik morgen niet gaan werkenquote:
En ik ben heel gezellig!quote:Op zondag 8 november 2009 21:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zou ik niet doen als Cat ook meegaat. Die poept namelijk Vlinder en Margriet
No shit Sherlockquote:Op zondag 8 november 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
Dit ging dan ook over de mini-meet tussen Cat en MrSubtle
Kunnen we morgen al gaan!quote:Op zondag 8 november 2009 21:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dan zou ik morgen niet gaan werken
quote:Op zondag 8 november 2009 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet doen hoor, MrS en ik komen gewoon samen en trekken ons dan bruut terug op het toilet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
wij gaan hier lekker een schpelletje schpelen.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl![]()
Ik heb gisteren weer dik gewonnen met scrabble en nou wil die vriendin weer een hele poos nie meerquote:Op zondag 8 november 2009 21:42 schreef nokwanda het volgende:
wij gaan hier lekker een schpelletje schpelen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
Naaaaaiiiiisssssssquote:Op zondag 8 november 2009 21:42 schreef nokwanda het volgende:
wij gaan hier lekker een schpelletje schpelen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Jeminee is het al half 12 *omdraait in u-bocht en op klok kijkt* NEE dus!Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....![]()
Tuurlijk, ik wist al dat ik je ging leren kennen.quote:Op zondag 8 november 2009 21:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]![]()
Je kende me nog nieteens toen, en toch een kat naar me vernoemd
Ik ben net Merlijn, ik leef achterstevoren.De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis![]()
22.30 toch????????quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
Wat is Hank?Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...![]()
CALIFORNICATIONquote:![]()
David Duchovny![]()
![]()
( Groucho Marx )![]()
Ik zet Comedy Central vast op en ga snel een rondje ,tot zooooow
( Groucho Marx )![]()
Zo, we gaan aan tafel.
Candlelight supper,
dus.....Later.De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis![]()
Heb je dr ook zo een zin in?quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Boh ik zit hier rechtop te slapen![]()
Ik moet goed uitgerust zijn voor dinsdag natuurlijk, dus ik ga zometeen vroeg naar bed
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
Even hier spammen[TK] Mooie Eiken patine kast met bijpassende spiegel
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Als je nooit naar Californication hebt gekeken zou ik om 22.30 Comey Central maar aan zetten.quote:
1e aflevering seizoen 3. En daar kan je best 'invallen' als je de rest nooit gezien hebt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Wat gade gij dinsdag doen?quote:Op zondag 8 november 2009 21:50 schreef MrSubtle het volgende:
Ik moet goed uitgerust zijn voor dinsdag natuurlijk, dus ik ga zometeen vroeg naar bed
Heel verstandig.quote:Op zondag 8 november 2009 21:50 schreef MrSubtle het volgende:
![]()
Ik ga mijn bank nog eens opzoeken. De poezen kijken me al wat verwijtend aan.![]()
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
quote:
Hihi heb jij die overwinning zo vet gevierd dan?quote:Op zondag 8 november 2009 21:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb gisteren weer dik gewonnen met scrabble en nou wil die vriendin weer een hele poos nie meer
Er schijnt discrepantie te zijn tussen wat IK dacht dat ik ging doen en wat alle dames hier denken dat ik ga doenquote:
Ik laat het dus maar even aan andere om antwoord te geven
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
Oh ja, daar zit ik echt op te wachten, nog een tv serie waar ik verslaafd aan raakquote:Op zondag 8 november 2009 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je nooit naar Californication hebt gekeken zou ik om 22.30 Comey Central maar aan zetten.
1e aflevering seizoen 3. En daar kan je best 'invallen' als je de rest nooit gezien hebt... nee, i'll pass. Is 't de moeite dus?
Laat ze maar lullen.quote:Op zondag 8 november 2009 21:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Er schijnt discrepantie te zijn tussen wat IK dacht dat ik ging doen en wat alle dames hier denken dat ik ga doen
Ik laat het dus maar even aan andere om antwoord te geven![]()
Ml: MrS gaat met mij bruut tussen de pannenkoeken sexen een tv en laptop uitzoeken. Ik weet er namelijk niks van en hij wel. Dus ik ben blij dat hij mee wil komen shoppen.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
ehmm ik verneem het altijd graag van de persoon zelfquote:Op zondag 8 november 2009 21:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Er schijnt discrepantie te zijn tussen wat IK dacht dat ik ging doen en wat alle dames hier denken dat ik ga doen
Ik laat het dus maar even aan andere om antwoord te geven
Cat en ik gaan datenquote:Op zondag 8 november 2009 21:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ehmm ik verneem het altijd graag van de persoon zelf
Ik ga d'r helpen laptop en tv shoppen, onder het genot van een pannekoekOp woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
Absofuckinlutely!quote:Op zondag 8 november 2009 21:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ja, daar zit ik echt op te wachten, nog een tv serie waar ik verslaafd aan raak... nee, i'll pass. Is 't de moeite dus?
Serieus, geniale serie. Vinden mannen ook leuk. Misschien vinden mannen het nog wel leuker dan vrouwen.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Fijn dat onze verhalen matchen MrS.
Nu moet je wel nog regelen dat je dinsdag kan. Anders stel je heel veel mensen teleur.![]()
En nu ben ik echt weg! Truste!
Whoopie was het vandaag niet eens met mijn schilderkunsten en was uiteindelijk zo moe dat ze het opstapje niet meer trok en een cola fles omliep plus spontaan omrolde (gelukkig stond ze toen in haar mandje).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Leuk! Dan mag je daarna hier ook twee tv's komen shoppenquote:Op zondag 8 november 2009 21:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Cat en ik gaan daten
Ik ga d'r helpen laptop en tv shoppen, onder het genot van een pannekoek
tenminste als Cat tevree is
Scenario dinsdag:
Ober in pannenkoekenrestaurant tegen Cat: 'Mevrouw, wat wilt u op uw pannenkoek?'.
Cat: 'Hem!' *wijzend naar overkant tafeltje*IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op zondag 8 november 2009 22:00 schreef Greys het volgende:
Scenario dinsdag:
Ober in pannenkoekenrestaurant tegen Cat: 'Mevrouw, wat wilt u op uw pannenkoek?'.
Cat: 'Hem!' *wijzend naar overkant tafeltje*
quote:Op zondag 8 november 2009 22:00 schreef Greys het volgende:
Scenario dinsdag:
Cat: 'Hem!' *wijzend naar overkant tafeltje*
Oh...
erh...
JJH... ik kon er niets aan doenjeweetstog, ik heb al eerder geroepen dat je je tobe-vrouw beter onder de duim moet houden
![]()
dus...
dat.
Homie!
Nog even wat pics om te laten zien dat die deur echt nog wel mooi geworden is en dat ik zo'n beetje in bad kan laptoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Ziet er echt allemaal super uit MI-etje![]()
Wat een werk zeg
quote:Op zondag 8 november 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
Zou Loveless nou nog steeds gelukzalig in dat Lush-bad liggen?
Tijd om te gaan slapen hier...welterusten allemaal... veel plezier met HANK
Thanks, en ja ik ben er wel een beetje klaar mee ik wil kleur!quote:Op zondag 8 november 2009 22:06 schreef MrSubtle het volgende:
Ziet er echt allemaal super uit MI-etje![]()
Wat een werk zeg
Maar mag morgen de woonkamer voorstrijken en dan heb ik beneden alles voorgestreken en kan ik gaan sauzen.
De schilder is hopelijk deze week klaar met aflakken en gaat dan beneden plamuren en kitten.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
quote:Op zondag 8 november 2009 22:08 schreef MrSubtle het volgende:
Tijd om te gaan slapen hier...welterusten allemaal... veel plezier met HANK
Truste! Sweetdreams about shoppingow jullie kunnen samen een SS kado kopen euhh 2 dan.
De Lush die ik hem gegeven heb is haske mannelijk! Niets rozehandtasserigjes aan!quote:
quote:It's got ground coffee and the scent of martini and olives with a dash of tobacco (the plant smells great until you set fire to it). We stopped short of adding in the fragrance of freshly ironed jeans and cowboy boots.
Vroeg om een brede rand voor mijn boek enzo, nou die heb ik straksquote:![]()
Ja zij heeft mijn lootje, dus da's sowieso wel handig, kan ik mooi zelf uitzoekenquote:Op zondag 8 november 2009 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Truste! Sweetdreams about shoppingow jullie kunnen samen een SS kado kopen euhh 2 dan.
Dus ik ruik hem morgen het rivium opkomen?quote:Op zondag 8 november 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
De Lush die ik hem gegeven heb is haske mannelijk! Niets rozehandtasserigjes aan!![]()
[..]
quote:Op zondag 8 november 2009 22:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja zij heeft mijn lootje, dus da's sowieso wel handig, kan ik mooi zelf uitzoeken
sure
Egwel! Kijk maar uit naar een grote horde dames er achteraan, the Axe effect is er niets bij!quote:Op zondag 8 november 2009 22:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dus ik ruik hem morgen het rivium opkomen?
zeep is helemaal niet mannelijk,quote:Op zondag 8 november 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
De Lush die ik hem gegeven heb is haske mannelijk! Niets rozehandtasserigjes aan!![]()
[..]
jezelf wassen met zoutzuur en staalwol, das pas mannelijk![]()
🐙![]()
Blijf veilig binnen en neem een verrekijker meequote:Op zondag 8 november 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Egwel! Kijk maar uit naar een grote horde dames er achteraan, the Axe effect is er niets bij!
Ik denk dat elke man Hank wil zijnquote:Op zondag 8 november 2009 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
overigens wil ik als ik later groot ben hank moody worden![]()
En degenen die zeggen dat dat niet zo is, die willen het stiekem tóch
Haha seriously, als je als vent niet Hank wil zijn dan moet je wel homo zijn![]()
Ik zit dr helemaal klaar voor, thee dr bij, lappie op schoot, hondjes gewassen met snowfairy.
GREEEEEEEYS HEB JE NU DIE ANDERE FILMPJES AL GEKEKEN?
![]()
Ik zag een lieve Whoopie![]()
En dat bad, miljaaaaaar
( Groucho Marx )![]()
quote:Mijn honden gaan echt zo vaak mee uit eten
![]()
Maar die vreten gewoon van mijn bord dan
( Groucho Marx )![]()
Mijn honden mogen dat niet eens hebben wat die decadente honden daar krijgen
( Groucho Marx )![]()
Nou, door jullie verhalen zit ik hier ook klaar met Comedy Central op. Ik heb het ook nog nooit gezien, maar David Duchovny
is nooit verkeerd!
And so the lion fell in love with the lamb![]()
![]()
Wedden dat die coole hond niet van die kwallebak zelf is
( Groucho Marx )![]()
Haha ik ben bang dat ik ineens vriendjes erbij heb, heb het bad al iets te vaak geshowd (het is een 2 zitter dus dat leverde genoeg opmerkingen op).quote:Op zondag 8 november 2009 22:25 schreef oh-oh het volgende:
Haha seriously, als je als vent niet Hank wil zijn dan moet je wel homo zijn![]()
Ik zit dr helemaal klaar voor, thee dr bij, lappie op schoot, hondjes gewassen met snowfairy.
GREEEEEEEYS HEB JE NU DIE ANDERE FILMPJES AL GEKEKEN?
![]()
Ik zag een lieve Whoopie![]()
En dat bad, miljaaaaaar
Whoopie is helemaal doodop en at per ongeluk nog een harttablet op die ik in haar elektrische voederbak wilde doen.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Aaaaah leuk, ik ben heel benieuwd wat je er van vindt dan , als je t nog niet kent!quote:Op zondag 8 november 2009 22:27 schreef Bamba het volgende:
Nou, door jullie verhalen zit ik hier ook klaar met Comedy Central op. Ik heb het ook nog nooit gezien, maar David Duchovny
is nooit verkeerd!
Ik kijk hier na denk ik nog een X-File
( Groucho Marx )![]()
Hey lekker ruikend ding!quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Je kunt het ook overdrijven hoor pfff.quote:Op zondag 8 november 2009 22:27 schreef oh-oh het volgende:
Mijn honden mogen dat niet eens hebben wat die decadente honden daar krijgen
JAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaa het gaat beginnen
( Groucho Marx )![]()
Ga ik je morgen ruiken?quote:Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Ik hoor net dat ik Californication van de week ga zien tijdens een van de vele herhalingen.
Er staat hier een film op die nog 2 uur duurt geloof ik
Seriously, mijnes krijgen alles rauw, niks niet gekookt en gepaneerd, das helemaal niet goed voor zequote:Op zondag 8 november 2009 22:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je kunt het ook overdrijven hoor pfff.
( Groucho Marx )![]()
Seriously?????quote:Op zondag 8 november 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
Ik hoor net dat ik Californication van de week ga zien tijdens een van de vele herhalingen.
En je hebt maar 1 tievie????Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
quote:Op zondag 8 november 2009 22:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Seriously, mijnes krijgen alles rauw, niks niet gekookt en gepaneerd, das helemaal niet goed voor ze
ik zeg niets.. ben dan wel heel slecht bezig met Whopje alles te geven dat ze wil hebben (ok niet alles).
Oke, omdat jullie van die hopeloze puzzelaars zijn tot nu toe zal ik jullie even op weg helpen met mijn waardevolle notities die ik door diepgravend onderzoek heb weten te verkrijgen![]()
- Ynske heeft een moeilijk lootje
- Bamba een leuke
- DML haar geheime vraag kwam op 7-11 al en is waarschijnlijk van MrSubtle, draakje, Cat, Nok (die zei heel subtiel dat ze weg ging in het topic namelijk), Nieslief of Bamba
- Het sopje van MrS is klaar
- Nieslies shopt al
- Bamba heeft nog geen geheime vraag gekregen
- Goodbye ook niet
- Oh-oh heeft mij niet! (bril-jant, al zeg ik het zelf!)
- Cat verstuurt haar pakje pas op 15-12
- Ing verstuurt haar pakje vanuit Utrecht
- Q heeft Flugel, maar niet Beltegoed
- Goodbye heeft Ing
- MissBliss ook
- Ing heeft Draakje
Zo, nou, duidelijk toch?
Gheghe, ze krijgen soms ook chips en patat en zo hoor, maar hun basismaaltijden zijn rauw.quote:Op zondag 8 november 2009 22:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ik zeg niets.. ben dan wel heel slecht bezig met Whopje alles te geven dat ze wil hebben (ok niet alles).
Het begin van Californication is alweer geniaal
( Groucho Marx )![]()
klikkiequote:Op zondag 8 november 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
🐙
Forum Opties Forumhop: Hop naar: