Maar hetis nog steeds bijzonder onhandig. En bij een sardientje kun je nog achter de lucht aangaan. Brillen ruiken niet.quote:Op maandag 9 november 2009 08:59 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ach een bril achter de tv stinkt minder dan een sardien onder je bed hoor.......![]()
Ja dat klopt en als je dezelfde sterkte hebt als ik ben je een eeuwigheid aan het zoeken........quote:Op maandag 9 november 2009 09:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar hetis nog steeds bijzonder onhandig. En bij een sardientje kun je nog achter de lucht aangaan. Brillen ruiken niet.
Och moet kunnen honden begraven hun prooi ook weleens voordat ze het eten en hoe dat er dan uitziet wil je niet wetenquote:Op maandag 9 november 2009 09:07 schreef oh-oh het volgende:
SHIT, daar zeg je wat Nies![]()
Ik had vrijdag sprotjes gekocht voor de honden op de markt, die staan nog in de ijskast![]()
Help je me er vanavond nog es aan denken?
Volgens mij waren ze nog wel goed tot de 12e.
Die had ik ze van t weekend als tussendoortje willen geven![]()
Vis krijgen ze van mij in stukjes en uit de hand want zowel Karel als Kees gaan er graag door rollen voor ze t opeten en damagheulnie!
Is de eerste keer dat ze eend kunnen krijgen ik kan daar hiero zo moeilijk aan komen. Ben benieuwd of ze het lusten want da's ook nog een vraag he.....quote:Op maandag 9 november 2009 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik weet dat honden makkelijk bedorven vlees en zo kunnen eten maar wat mij betreft liever niet![]()
Sowieso eten mijn honden in de winter binnen, dus ik vind het wel best zo.
Gisteren stond het oppashondje al met zn poten stukken tong te scheuren op mn pasgepoetste keukenvloer![]()
Lang leve de dettol zeggen we dan![]()
Eend geef ik mijn honden niet meer, dat is zooooo vet, daar krijgen de chinezen puisten van
Heb ik er een voor je:quote:Op maandag 9 november 2009 09:20 schreef Maes het volgende:
Het is toch wel fijn dat sommige mensen een samenvatting geven dat helpt mensen zoals ik die niet zo vaak aanwezig zijn hier.
Dat is dan weer een hele opluchting niets gemist dusquote:Op maandag 9 november 2009 09:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb ik er een voor je:
- je hebt niets gemist; veel slap gejeuzel
Nopequote:Op maandag 9 november 2009 09:24 schreef nieslief het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe ik de posts van een zeker lootje kan bekijken voor ideeen zonder dat ik hele topics door moet lezen.......
Hmm, nee, want veel verder zoeken dan op username danwel zijn posthistory kom ik niet.quote:Op maandag 9 november 2009 09:24 schreef nieslief het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe ik de posts van een zeker lootje kan bekijken voor ideeen zonder dat ik hele topics door moet lezen.......
Dat is ook hoe ik het zou doenquote:Op maandag 9 november 2009 09:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm, nee, want veel verder zoeken dan op username danwel zijn posthistory kom ik niet.
Nou, behalve dan dat Non en Elies een hardcore lesbo movie gaan opnemen en dat wij allemaal op de premiere mogen komen, maar das gewoon niet zo geschikt voor de maandagochtend.quote:Op maandag 9 november 2009 09:24 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat is dan weer een hele opluchting niets gemist dus
quote:Op maandag 9 november 2009 09:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, behalve dan dat Non en Elies een hardcore lesbo movie gaan opnemen en dat wij allemaal op de premiere mogen komen, maar das gewoon niet zo geschikt voor de maandagochtend.
Goed dan ga ik maar zoeken......quote:Op maandag 9 november 2009 09:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm, nee, want veel verder zoeken dan op username danwel zijn posthistory kom ik niet.
Whut whut whut!quote:Op maandag 9 november 2009 09:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, behalve dan dat Non en Elies een hardcore lesbo movie gaan opnemen en dat wij allemaal op de premiere mogen komen, maar das gewoon niet zo geschikt voor de maandagochtend.
Nou, twas allemaal te lezen in de late zondagnachteditiequote:Op maandag 9 november 2009 09:34 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar dat wou Elies natuurlijk niet aan je vertellen he.....
Heel fijn dat je je aangemeld hebt om dat met ons te delen.quote:Op maandag 9 november 2009 09:34 schreef jannen het volgende:
dacht dat deze topic over vakantie ging....
Die Elies, de onschuld zelve en dan zulke snode plannenquote:Op maandag 9 november 2009 09:34 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar dat wou Elies natuurlijk niet aan je vertellen he.....
En een minuutje later heeft hij/zij geedit.......quote:Op maandag 9 november 2009 09:35 schreef JJH het volgende:
He
[..]
Heel fijn dat je je aangemeld hebt om dat met ons te delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |