waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 8 november 2009 13:14 schreef Bravebart het volgende:
Heb ik nog wat gemist de afgelopen 13 delen?
quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]Voor zo lang het duurt
Ik raak mn complete Fok-verslaving kwijt door die stage
Mja, die hebben waarschijnlijk een bureau-stagequote:Op zondag 8 november 2009 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]normaal krijgen mensen juist en FOK!-verslaving door hun stage.
Oh ja, dan heb je hetzelfde probleem als Cali destijds.quote:Op zondag 8 november 2009 13:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, die hebben waarschijnlijk een bureau-stageIk zit de ganse dag in het lab
Jepsquote:Op zondag 8 november 2009 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dab heb je hetzelfde probleem als Cali destijds.
Overdag ben ik ook niet te vinden op FOK!. Maar dat komt meer omdat FOK! geblokkeerd is op het werk.quote:Op zondag 8 november 2009 13:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JepsEn als ik dan wat zooi in Excel aan het gooien ben is het ff mail checken en weer door
Soms ff MyAT kijken, maar daar staat Stage SC dan al niet meer in
Mja, 's avonds zou ik inderdaad kunnen fokken, maar dan heb ik er nooit zin meer inquote:Op zondag 8 november 2009 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Overdag ben ik ook niet te vinden op FOK!. Maar dat komt meer omdat FOK! geblokkeerd is op het werk.Daarnaast heb ik het ook druk genoeg met werk, dus echt tijd om te FOK!ken heb ik ook niet.
quote:Op zondag 8 november 2009 13:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, 's avonds zou ik inderdaad kunnen fokken, maar dan heb ik er nooit zin meer in
Nee, was het maar zo'n feestquote:Op zondag 8 november 2009 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Je wil toch niet zeggen dat je een leven hebt.
![]()
Ik ben het aardig kwijtquote:Op zondag 8 november 2009 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]Voor zo lang het duurt
Ik raak mn complete Fok-verslaving kwijt door die stage
Königquote:
Tja, Fulltime werken en Fok! is misschien geen slimme combinatie..quote:
Nee, dat kost je jarenquote:Op zondag 8 november 2009 13:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja, Fulltime werken en Fok! is misschien geen slimme combinatie..
een aantal wel jaquote:Op zondag 8 november 2009 13:49 schreef Bravebart het volgende:
Nico
Nog steeds alle Stage fossielen hier?
Whehequote:
Ja, ik.quote:
quote:
Hoooooooooooooooooooo! Vertel.quote:Op zondag 8 november 2009 13:56 schreef PieterBas het volgende:
Er is wel een wat aanwas, waar een potentiel Stage SC fossiel in kan zitten
Wij zitten ook niet stil..quote:Op zondag 8 november 2009 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben even een kostgeldberekening aan het doen en jullie spammen er even rustig op los.
beterschap bart. Toch geen Mexicaanse?quote:Op zondag 8 november 2009 14:19 schreef Bravebart het volgende:
Ja joh, ik zit volgens mij op het randje van griepSpirepijn, hoofdpijn, geen eetlust, gammel, duizelig etc. etc. etc. Ik vraag me ook af wat ik achter mn laptop doe
Maargoed, tot de volgende keer weer![]()
da's mooi klote! Beterschap!quote:Op zondag 8 november 2009 14:19 schreef Bravebart het volgende:
Ja joh, ik zit volgens mij op het randje van griepSpirepijn, hoofdpijn, geen eetlust, gammel, duizelig etc. etc. etc. Ik vraag me ook af wat ik achter mn laptop doe
Maargoed, tot de volgende keer weer![]()
Geen ideequote:Op zondag 8 november 2009 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
beterschap bart. Toch geen Mexicaanse?
Dankuwel net nieuwe modquote:
quote:Op zondag 8 november 2009 14:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen ideeNiet te hopen, want dan ben ik de vaccinatie net voor
Mwa nee, dat duurt bij mij altijd weeeekenquote:Op zondag 8 november 2009 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een weekje uitzieken en je bent weer beter.
quote:Op zondag 8 november 2009 14:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa nee, dat duurt bij mij altijd weeeeken
quote:Maargoed, ik zie het wel, het kan ook gewoon over een paar dagen weer over zijn
Naja, griep zelf duurt een week of 1-2 maar ik heb vaak nog een maand last van mn luchtwegen enzoquote:Op zondag 8 november 2009 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zo lang? Dat is niet gezond hoor.
![]()
[..]
ik ben bijna het hele jaar door verkouden.quote:Op zondag 8 november 2009 14:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja, griep zelf duurt een week of 1-2 maar ik heb vaak nog een maand last van mn luchtwegen enzo
quote:Op zondag 8 november 2009 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Rex is trouwens wel een LaPo-ninja geworden. Van de laatste vijf nieuwe topics heeft Rex er vier gemaakt.
quote:
Dat kan toch nog steeds.quote:Op zondag 8 november 2009 14:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Ik was van plan om vanavond de samenvatting te gaan kijken
* Dean zet radio wat harderquote:
Dat album heb ik al van hen.quote:Op zondag 8 november 2009 15:13 schreef The_Dean het volgende:
Hele cd heet 'Liebe Ist Für Alle Da' en ja, er staan geheid tracks op Youtube...
Zocht voor je om een playlist, maar die is er nog niet, moet je even de losse nummers zoeken...
Rammstein - Liebe Ist Für Alle Da
1. Rammlied
2. Ich Tu Dir Weh
3. Waidmanns Heil
4. Haifisch
5. B********
6. Frühling In Paris
7. Wiener Blut
8. Pussy
9. Liebe Ist Für Alle Da
10. Mehr
11. Roter Sand
quote:Op zondag 8 november 2009 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat album heb ik al van hen.
quote:Op zondag 8 november 2009 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, opdracht 1 is af.. nog een stuk of 7 te gaan!
You’ve got a pussyquote:
TrackMania Nationsquote:Op zondag 8 november 2009 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb zin om te gamen, maar ik weet niet welke game ik zal gaan doen.
Dat spel heerschtquote:Op zondag 8 november 2009 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Die heb ik nog helemaal niet.
Steam? Ik download het altijd van de site zelfquote:Op zondag 8 november 2009 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even TrackMania Nations Forever downloaden via Steam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik vind het wel makkelijk dat Steam het voor mij doet.quote:Op zondag 8 november 2009 15:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Steam? Ik download het altijd van de site zelf
Steam is het distributie-, en verificatieplatform van Valve Software Corporation, producent van onder andere de Half Life serie van computerspellen.quote:Op zondag 8 november 2009 15:33 schreef The_Dean het volgende:
Ik weet niet eens wat dat Steam is... ja, vroeger moest ik dat bij de eerste Half Life er bij installeren, maar nooit wat mee gedaan.
Half Life
Dit heb jij niet zelf getiktquote:Op zondag 8 november 2009 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Steam is het distributie-, en verificatieplatform van Valve Software Corporation, producent van onder andere de Half Life serie van computerspellen.
Met de komst van snelle internetverbindingen in veel huishoudens en het betrouwbaarder worden van betalingen via internet is het mogelijk geworden om games tegen betaling te downloaden en deze vervolgens te kunnen spelen. Men betaalt dus niet langer voor de CD of DVD met daarop de software, maar voor het recht om het spel te spelen. Wanneer men via Steam een product heeft aangeschaft behoudt de Steam abonnee te allen tijde het recht om het product te downloaden en te spelen, ook wanneer het product al eens van de PC is verwijderd. Tevens is deze methode PC-onafhankelijk, wat inhoudt dat bovenstaande geldt ongeacht welke PC men gebruikt.
Spellen die gebruikmaken van Steam zijn ook (nog) gewoon op CD of DVD in de winkel aan te schaffen. Deze dienen echter via Steam geactiveerd te worden middels de bijgeleverde productcode. Wanneer een productcode door een Steam abonnee is geactiveerd kan deze code niet meer door anderen geactiveerd worden. Het Steam systeem ontmoedigt hiermee het maken van illegale kopieën. Tevens wordt iedere keer dat een spel wordt gestart contact gemaakt met het Steam systeem om te controleren of de desbetreffende Steam abonnee rechtmatig van dit product gebruik maakt. Dit tevens om het illegaal kopiëren zoveel mogelijk tegen te gaan. Overigens is het systeem niet waterdicht, van het spel Half Life 2 zijn bijvoorbeeld gekraakte versies in omloop die het Steam systeem omzeilen en derhalve zonder problemen ongelimiteerd gekopieerd en gespeeld kunnen worden.
Je houdt het wel lekker bijquote:
quote:Op zondag 8 november 2009 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Rex dit moet je niet lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Volgens mij is dat de vriend van iedereen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
quote:Op zondag 8 november 2009 15:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de vriend van iedereen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Docent vond dat ik wel heel veel Wikipedia gebruikte, waar hij eigenlijk een heel goed punt had. Dan maar de bibliotheek van de hogeschool inquote:
EN DAN NIET EVEN VERTELLEN???quote:Op zondag 8 november 2009 15:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
DEAN!!!! kom net van een Porsche meeting vandaan!![]()
![]()
![]()
nu even foto's uploaden! geilen bakken gezien!
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zondag 8 november 2009 16:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ADO - PSV stilgelegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
ik kwam er pas achter toen ze met zn allen door mijn straat reden, dus snel op fietsje gestapt en er achteraan geracedquote:
We zetten het expres in spoilers, is het nog niet goed.quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We zetten het expres in spoilers, is het nog niet goed.
lolquote:Op zondag 8 november 2009 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:mijn sopcast-channel is offline.
Dat had ik ook. Maar die werkt nu niet.quote:
De kwaliteit is bagger.quote:Op zondag 8 november 2009 17:44 schreef Bootje84 het volgende:
Iemand toevallig een streaming linkje van twente-ajax via pm?
Is niet zo'n kunst, gewoon ff de posthistory van paula aanklikken en dan een stuk of 10 stage-SC's openen met 999 posts per pagina en ctrl-f op 'tvp'quote:
Mja, hij hapert tenminste niet.quote:Op zondag 8 november 2009 17:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die kwaliteit is bagger, man.
Ze gaan door waar ze donderdag gebleven zijn.quote:Op zondag 8 november 2009 18:00 schreef Isdatzo het volgende:
En godverdomme wat speelt ajax kut man. Echt, wtf.
Zeg ik toch net? Sopcast en dan NVS1.quote:Op zondag 8 november 2009 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geef mij dan eens die stream.
Die kijk ik ook, maar die hapert als een gek.quote:Op zondag 8 november 2009 18:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zeg ik toch net? Sopcast en dan NVS1.
Hier nietquote:Op zondag 8 november 2009 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die kijk ik ook, maar die hapert als een gek.
quote:Op zondag 8 november 2009 18:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hier niet. In Brabant is gewoon alles beter hè
.
Ik heb nog stickersquote:Op zondag 8 november 2009 16:13 schreef The_Dean het volgende:
Iemand van jullie nog stickers over? Gewoon wat dan ook maar? Heb mijn gitaarkoffers nog lang niet vol
quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Omdat Twente kampioen wordt dit seizoen.
wie zeurt word overgeslagen! Dean wat is je email adres? IDZ krijgt ze niet meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Stuur maar een paar opquote:
Leuk kunoquote:Op zondag 8 november 2009 19:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Dean, Idz! Hier de fotos van de porsche dag!
Porsche Snert rit 2009
quote:Op zondag 8 november 2009 19:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Dean, Idz! Hier de fotos van de porsche dag!
Porsche Snert rit 2009
Volgende keer hoop ik het eerder te weten...! Ik kwam er pas achter toen ik ze door mijn straat zag rijden...!quote:Op zondag 8 november 2009 19:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Leuk kuno![]()
.
Volgende keer laat je 't ons op tijd weten hè.
hahaquote:Op zondag 8 november 2009 20:00 schreef DjRex89 het volgende:
Samenvattingen gezien, nu kan ik hier weer met een gerust hart posten
quote:Op zondag 8 november 2009 17:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is niet zo'n kunst, gewoon ff de posthistory van paula aanklikken en dan een stuk of 10 stage-SC's openen met 999 posts per pagina en ctrl-f op 'tvp'.
Ze begonnen een beetje te vervelen.
Helaas een Boxster...quote:Op zondag 8 november 2009 20:17 schreef Puala het volgende:
http://www.egmcartech.com(...)ter_new_image002.jpg
Op dat plaatje is het best een vette auto trouwens, zo'n porsche
Die zijn toch ook bedoeld voor vrouwenquote:
Zat gedaan maar viel allemaal nogal tegenquote:
Waarom viel het tegen?quote:Op zondag 8 november 2009 20:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zat gedaan maar viel allemaal nogal tegen
Jij?
Vrijdag de 'date' in Nijmegen was wel super gezellig! Uiteindelijk niet eens meer de stad in geweestquote:
Ik wil denk ik niet weten wat je dan met je date hebt gedaanquote:Op zondag 8 november 2009 20:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Vrijdag de 'date' in Nijmegen was wel super gezellig! Uiteindelijk niet eens meer de stad in geweestMaar zaterdag verloren met basketbal + daarna bijna gevochten in de kantine
En 's avonds 2 feestjes die allebei nogal tegenvielen en lag om half2 al op bed..
Oh de date was puur vriendschappelijkquote:Op zondag 8 november 2009 20:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wil denk ik niet weten wat je dan met je date hebt gedaan![]()
![]()
Hmm, bijna gevochten. Niet jouw fout toch?En een keertje op tijd naar bed is ook nooit weg
Ooh, okequote:Op zondag 8 november 2009 21:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh de date was puur vriendschappelijkWas gewoon super gezellig maar verder niks
Skip dat wedstrijdje anders?quote:Mja, een tegenstander die tijdens de wedstrijd al agressief deed tegen mij kwam me achteraf in de kantine opzoeken en begon me uit te dagen.. Toen kwam mijn trainer er tussen en toen begon ie die uit te dagen. Schopte die nog een stoel door de kantine en toen is ie eruit gezet door de baas van de kantine.. Wordt leuk volgende week want dan moeten we weer tegen hun
Ja oke, dan is het een afknapperquote:En vroeg naar bed is niet erg, maar wel als je van te voren het idee hebt dat je die avond helemaal naar de klote gaat en dat dan niet gebeurd..
geen ideequote:Op zondag 8 november 2009 20:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat klinkt wel gaafWat wil je er uiteindelijk mee gaan doen?
quote:Op zondag 8 november 2009 20:17 schreef Puala het volgende:
http://www.egmcartech.com(...)ter_new_image002.jpg
Op dat plaatje is het best een vette auto trouwens, zo'n porsche
is een vrouwen auto, dus zegt wel weer genoeg!quote:
Zeker nietquote:
Oke. Nou ja, pas op jezelf in elk gevalquote:Op zondag 8 november 2009 21:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zeker nietDat hij zo opgefokt en agressief reageert is zijn probleem.. Ik ga hem gewoon een beetje irriteren en ik weet gewoon nu al dat hij na 5min zal gaan flippen oid. Dan wordt hij het veld afgestuurd en niet ik
Maar echt een leuke wedstrijd zal het idd niet worden..
nouhou, ik wil geen vrouw-vrouw zijnquote:Op zondag 8 november 2009 21:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[..]
is een vrouwen auto, dus zegt wel weer genoeg!
Dus je bent liever een manwijf?quote:
Nu is het bewezen! Je bent een vrouw vrouw.. Je weet namelijk niet wat je wilquote:Op zondag 8 november 2009 21:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt op zich ook niet super
Ik ben geloof ik een man-vrouw. Ik doe niet voor niets IT?quote:Op zondag 8 november 2009 21:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nu is het bewezen! Je bent een vrouw vrouw.. Je weet namelijk niet wat je wil
ik proef sarcasmequote:Op zondag 8 november 2009 21:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Handig. Een opleiding volgen zonder dat je weet wat je uiteindelijk wilt gaan doen
Daar zit wat inquote:Op zondag 8 november 2009 21:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik een man-vrouw. Ik doe niet voor niets IT?
Kloptquote:
Dat is echt super dat je dat doetquote:maar dat geeft niet. Ik doe wat ik leuk vind en ik vind daarmee vast wel iets wat ik graag zou willen doen. Heb jarenlang geprobeerd te vinden wat ik wil worden 'als ik later groot ben' en heb me blindgestaard op carriere en salaris en baanperspectief.
En nu doe ik gewoon wat ik leuk vinden als ik daarmee later iets kan doen, dan komt alles wel goed
nee.. ik zou niet weten wat ik wil, dus waar zou ik stage moeten lopen?quote:Op zondag 8 november 2009 21:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt![]()
[..]
Dat is echt super dat je dat doetwaarschijnlijk zijn er ook genoeg banen die je leuk vind op dat gebied. Heb je al eens stage gelopen of iets?
Stage lopen is toch onderdeel van een studie lijkt me? Plus, juist dan kun je bekijken of dingen bij je passen?quote:Op zondag 8 november 2009 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee.. ik zou niet weten wat ik wil, dus waar zou ik stage moeten lopen?![]()
Okequote:ach... ik ben gelukkig, /care of mensen het stom vinden (de studie, de keuze, whatever)Ik ben er goed in, en ik vind wel waar ik m'n geld mee wil verdienen
Knap om te doen wat je leuk vind en je niets aan te trekken van de veroordelingen er over. Dat vind ik knap.quote:Op zondag 8 november 2009 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
waarom is het 'knap' om te doen wat je leuk vindt?
Ik doe mijn studie omdat ik hem leuk vind. Plus, ik weet wat ik hierna wil gaan doen en daar sluit het goed bij aan.quote:Doe jij je studie alleen omdat je er geld mee kunt verdienen?
En nee, stage is geen (verplicht) onderdeel van mijn studie
Ik trek me de mening van de omgeving te veel aan ja.quote:Op zondag 8 november 2009 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
Ben je dan zelf iemand die dat wel doet? Je iets aantrekken van wat anderen vinden en daarom maar iets wel of niet doen?
Zo nee, dan is er toch niets knaps aan?
Oke, slaapsequote:Op zondag 8 november 2009 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
anywho, tijd om te gaan slapen. Morgen weer college om 8.45![]()
wat heeft je motor een lief dekentje!quote:Op zondag 8 november 2009 22:42 schreef Isdatzo het volgende:
Hoe maak ik mijn fiets vies, les 1 (klikbaar voor betere smerigheid):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net afgespoeld, helemaal uit elkaar gehaald en weer gesmeerd (naven, lagers etc). Je kwam echt op de vreemdste plekken zand tegen.
Moet wel want de dakpannen die op 't dak liggen (doen ze anders nóóitquote:Op zondag 8 november 2009 23:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat heeft je motor een lief dekentje!
quote:Op zondag 8 november 2009 20:54 schreef DjRex89 het volgende:
Een VW T1 klokMorgen maar eens een foto maken
nee.... maargoed, ik praat ook tegen m'n motorquote:Op zondag 8 november 2009 23:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet wel want de dakpannen die op 't dak liggen (doen ze anders nóóit) schilferen een beetje
.
Ok. Je gelooft me niet hè.
ik bedacht me later dat je dus zelf ook zo'n veroordelend persoon bent. Dus én je veroordeelt mensen (te snel) omdat ze iets doen wat niet conform de huidige maatschappij is, én je trekt je weer van andere mensen wat aan als zij iets over jou vinden.... Grow some spine!quote:Op zondag 8 november 2009 21:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Knap om te doen wat je leuk vind en je niets aan te trekken van de veroordelingen er over. Dat vind ik knap.
[..]
Ik doe mijn studie omdat ik hem leuk vind. Plus, ik weet wat ik hierna wil gaan doen en daar sluit het goed bij aan.
Het kwam misschien zo over, maar zo is het niet eigenlijk. Ik vond het apart dat je een studie deed zonder te weten wat je er mee wilt. Niets meer, niets minder.quote:Op maandag 9 november 2009 08:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik bedacht me later dat je dus zelf ook zo'n veroordelend persoon bent. Dus én je veroordeelt mensen (te snel) omdat ze iets doen wat niet conform de huidige maatschappij is, én je trekt je weer van andere mensen wat aan als zij iets over jou vinden.... Grow some spine!
Ik vind het soms ook vreemd dat mensen studies kiezen met een slecht carièrreperspectief. Feit is gewoon dat je lastig een baan op 'niveau' kan vinden. Maar volgens mij willen veel mensen met kunst, taal en cultuur studies niet altijd per sé een baan op 'niveau'.quote:Op maandag 9 november 2009 08:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik bedacht me later dat je dus zelf ook zo'n veroordelend persoon bent. Dus én je veroordeelt mensen (te snel) omdat ze iets doen wat niet conform de huidige maatschappij is, én je trekt je weer van andere mensen wat aan als zij iets over jou vinden.... Grow some spine!
Weinig spannends. Zaterdagavond aan het begin van de avond even de kroeg in geweest, maar moest veel te vroeg al weer terug met de treinquote:Op maandag 9 november 2009 08:18 schreef AMDB het volgende:
En wat hebben jullie allemaal gedaan dit weekend?
Klinkt toch wel als een geslaagd weekendquote:Op maandag 9 november 2009 08:22 schreef AMDB het volgende:
Ik had vrijdagavond een feestje. Jammer genoeg was het grootste gedeelte van de mensen al om 12 uur weg (). Gelukkig kwamen er toen nog twee mensen net aan en toen hebben we het nog kunnen rekken tot half 4/4 uur ofzo. Zaterdag brak geweest en zaterdagavond naar een toneelvoorstelling geweest (Orlando). Die was erg goed. Voelde me jammer genoeg toen een beetje ziek worden en ben dus vroeg naar bed gegaan zaterdag. Gister heerlijk niks gedaan
Zekerquote:Op maandag 9 november 2009 08:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Klinkt toch wel als een geslaagd weekend
Werd godverdomme tijd jongen! Die rooie uit schijndel. Die ken z'n eigen krachten nie, jongen!quote:Op maandag 9 november 2009 08:26 schreef Bootje84 het volgende:
Goede morgen menschen!
Eindelijk herken ik je UI Nico.. De Mongol
quote:Op maandag 9 november 2009 08:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Werd godverdomme tijd jongen! Die rooie uit schijndel. Die ken z'n eigen krachten nie, jongen!
gee probleem met een carriere perspectief hoor. Genoeg keuze en richtingen, vooral in onderzoek. Alleen weet ik gewoon nog niet welke kant ik op wil. Het enige dat ik weet is dat ik een jaar naar de UK wilquote:Op maandag 9 november 2009 08:17 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik vind het soms ook vreemd dat mensen studies kiezen met een slecht carièrreperspectief. Feit is gewoon dat je lastig een baan op 'niveau' kan vinden. Maar volgens mij willen veel mensen met kunst, taal en cultuur studies niet altijd per sé een baan op 'niveau'.
Zelf ben ik ook een aantal keer van studie geswitched en doe nu iets wat ik heel erg leuk vind, en ook nog goede kansen op een baan biedt. Heel erg carrièremaken kan wel, maar is ook niet echt hoe ik ben. Ik hecht waarde aan vrije tijd.
nee helaas. Niet van hier..quote:Op maandag 9 november 2009 08:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zijn er nog wilde weekendverhalen..?
Waarom heb je een nieuwe werkplek?quote:Op maandag 9 november 2009 09:09 schreef Puala het volgende:
Net even mijn pc verhuist naar mijn tijdelijke werkplek. Ben benieuwd of het gaat bevallen
Collega zit thuis met de mexicaanse griep. Heb vorige week geprobeerd om vanaf afstand een paar werkzaamheden over te nemen, maar dat viel niet helemaal mee. Vandaar dat ik nu ff op zijn plek ben gaan zittenquote:
quote:Op maandag 9 november 2009 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
ken iemand hier ene 'Nas' ?
een studiegenote doet nu een presentatie over hemEen of andere hiphopper
En jij doet Engelse Taal & Cultuur? Doen ze serieus aandacht besteden aan zulk soort 'shitzooi'?quote:Op maandag 9 november 2009 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
ken iemand hier ene 'Nas' ?
een studiegenote doet nu een presentatie over hemEen of andere hiphopper
quote:Op maandag 9 november 2009 09:44 schreef Puala het volgende:
Ik ga met carnaval zeker ff naar de andere kant van de waal toe ja
Oké, dat vier ik dan net weer niet. Moet komend jaar trouwens tijdens carnaval naar schoolquote:Op maandag 9 november 2009 09:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Woensdag is het 11-11Wordt hier zaterdag gevierd, nu al zin in
Dan zou ik mooi vrij nemenquote:Op maandag 9 november 2009 09:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Oké, dat vier ik dan net weer niet. Moet komend jaar trouwens tijdens carnaval naar school![]()
Soms welquote:Op maandag 9 november 2009 08:05 schreef motorbloempje het volgende:
tegen ok, maar met? praat'ie terug??
Als ik geen stage zou hebben maar school dan had ik denk ik 2 dagen vrij genomen en was ik woensdag naar Maastricht gegaanquote:Op maandag 9 november 2009 09:52 schreef AMDB het volgende:
Woensdag lekker vrij. Uitslapen en 's middags buitenlandvoorlichting
Uh?quote:
niets voor mij..quote:
Waar?quote:
Zuipen! En alles batsen wat los en vast zit!quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 10:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zuipen! En alles batsen wat los en vast zit!
Lijkt me júíst jouw ding
Too easy.. En het barst er van bierzuipende vrouwenquote:Op maandag 9 november 2009 10:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zuipen! En alles batsen wat los en vast zit!
Lijkt me júíst jouw ding
Dat dus.quote:
quote:
Ook niet helemaal waarquote:Op maandag 9 november 2009 10:17 schreef AMDB het volgende:
Vrouwen die wijn drinken zijn per definitie saaie vrouwen.
Nou... niet altijdquote:Op maandag 9 november 2009 10:17 schreef AMDB het volgende:
Vrouwen die wijn drinken zijn per definitie saaie vrouwen.
Heulemaal nietquote:
Jawel. Bier drinkende vrouwen kunnen sexy/aantrekkelijk zijn. En wijn drinkende vrouwen kunnen ook interessant zijnquote:
Bierdrinkende vrouwen vind ik maar niets. Blegh. Geef mij maar een meid met een lekkere cocktail..quote:Op maandag 9 november 2009 10:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Jawel. Bier drinkende vrouwen kunnen sexy/aantrekkelijk zijn. En wijn drinkende vrouwen kunnen ook interessant zijn![]()
quote:
Dat dus.quote:Op maandag 9 november 2009 10:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Jawel. Bier drinkende vrouwen kunnen sexy/aantrekkelijk zijn. En wijn drinkende vrouwen kunnen ook interessant zijn![]()
Tuurlijk! Maar dat is geen vooroordeel, maar smaak.quote:Op maandag 9 november 2009 10:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is iig een stuk handiger met bestellenquote:Op maandag 9 november 2009 10:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tuurlijk! Maar dat is geen vooroordeel, maar smaak.
Ik vind bier drinkende vrouwen gewoon stoer. Ik zeg verder niet dat ze een of ander zouden zijn omdat ze bier drinken
Oke, wat jij wilt. Ik ga de discussie ook niet voeren. Kost me te veel moeitequote:Op maandag 9 november 2009 10:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tuurlijk! Maar dat is geen vooroordeel, maar smaak.
Ik vind bier drinkende vrouwen gewoon stoer. Ik zeg verder niet dat ze een of ander zouden zijn omdat ze bier drinken
quote:Op maandag 9 november 2009 10:21 schreef jna het volgende:
Ik kan sowieso alleen maar meisjes krijgen die ik een breezer gegeven heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
quote:Op maandag 9 november 2009 10:28 schreef DjRex89 het volgende:
Of gewoon een vrouw die zowel wijn als bier drinktLaten we het hier over eens zijn: ZO LANG HET MAAR GEEN ROSÉBIER IS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ROSÉBIER![]()
![]()
De meid waar ik vrijdag in Nijmegen naartoe was drinkt ook vaak wijn maar ook gewoon bierquote:Op maandag 9 november 2009 10:29 schreef AMDB het volgende:
Mijn vriendin drinkt ook wel eens wijn/rosé maar nooit tijdens het uitgaan.
Meeste wijndrinksters zijn toch anders, al zullen er best toffe bij zitten.
quote:Op maandag 9 november 2009 10:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Laten we het hier over eens zijn: ZO LANG HET MAAR GEEN ROSÉBIER IS.
ROSÉBIER![]()
Oh hoe was dat eigenlijk?quote:Op maandag 9 november 2009 10:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De meid waar ik vrijdag in Nijmegen naartoe was drinkt ook vaak wijn maar ook gewoon bierDat is wel lekker makkelijk aangezien ze die avond alleen maar bier dronk
Erg gezelligquote:
Uiteraard in gescheiden bedden?quote:Op maandag 9 november 2009 10:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Erg gezelligMaar puur vriendschappelijk en had ook niet anders verwacht
Zijn uiteindelijk niet eens meer de stad in gegaan
Gewoon bij haar zitten kletsen en filmpje gekeken. Uiteindelijk rond half 4 maar gaan slapen
Zoals jij altijd doet?quote:
Ik heb op de bank geslapenquote:
Nou ik durf best naast een meid in bed te slapen hoor. Alleen een onbekende kerel wordt ff wat andersquote:
Je benadrukt verdacht veel de vriendschap!!!!!!!!!quote:Op maandag 9 november 2009 11:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb op de bank geslapenWas trouwens ook al van te voren 'afgesproken' maar was niet eens nodig want we gingen met dezelfde instelling die avond in dus niemand had verwachtingen. Ik ben blij dat het ook zo kan
Zou wat zijn als ik of zij hopeloos verliefd zou zijn en het niet wederzijds is.. Dat zou dan niet ten goede komen van de vriendschap..
Ach joh, laat hem lekker benadrukkenquote:Op maandag 9 november 2009 11:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je benadrukt verdacht veel de vriendschap!!!!!!!!!
Zulks een flauwe grap!quote:Op maandag 9 november 2009 11:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach joh, laat hem lekker benadrukken
uh huh...quote:Op maandag 9 november 2009 11:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ik durf best naast een meid in bed te slapen hoor. Alleen een onbekende kerel wordt ff wat anders
Jammer dat ik niet hap hequote:Op maandag 9 november 2009 11:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je benadrukt verdacht veel de vriendschap!!!!!!!!!
Twitter lezende: jij gaat ook zo naar huis?quote:Op maandag 9 november 2009 11:21 schreef Puala het volgende:
En de 2e collega van de afdeling is naar huis met griepverschijnselen.
Zeg, niets tegen de klb hequote:Op maandag 9 november 2009 11:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als je dat gedaan had was ik er niet verder op ingegaan hoor, het is heir geen KLB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |