quote:
ja man! Geil!quote:Op donderdag 5 november 2009 12:34 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, ga nu ook nog lekker foto's van mij verspreiden
fout=goed!quote:
Hoeveel notes heb jij nu ondertussenquote:
Daarom...quote:
Yeey! Weer 3 erbijquote:Je hebt 27 notes gekregen van onze moderators.
Spaar ze nu allemaalquote:
Blazin Hazen!quote:Op donderdag 5 november 2009 13:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daarom...
Vergeet niet
Too Live Crew
Sir Mix-a-Lot
en all time fout favorite
Vanilla Ice
What the fuck. What the fuck.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:08 schreef Bootje84 het volgende:
Ik ben mijn motor zoek.. Kan iemand mij helpen zoeken..?
http://www.fullthrottlemcsac.com/gpage2.html
Woord aan je moeder.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daarom...
Vergeet niet
Too Live Crew
Sir Mix-a-Lot
Vanilla Ice
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:08 schreef Bootje84 het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:08 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zal het aan haar doorgevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
NSFW??quote:Op donderdag 5 november 2009 13:08 schreef Bootje84 het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:14 schreef Bootje84 het volgende:
Het is maar te hopen dat die gast over de auto heen is gevlogen. Al denk ik dat de bestuurder ook geen optimaal gebruik kon maken van zijn side-bags..Ze waren alledrie dood staat in het artikel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: de motorrijder vonden ze in de auto![]()
Oh sorry, stuk zelf niet gelezen..quote:Op donderdag 5 november 2009 13:15 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ze waren alledrie dood staat in het artikel..
edit: de motorrijder vonden ze in de auto![]()
Mwah. valt mee..quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:24 schreef Peet11 het volgende:
Hee Bootje, werkt je vader ook nog bij de winter?
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daarom...
Vergeet niet
Too Live Crew
Sir Mix-a-Lot
Vanilla Ice
Goh, Westlanderstopic ditquote:Op donderdag 5 november 2009 13:27 schreef Peet11 het volgende:
[..]
Heb jij ook op de mavo in de Lier gezeten?
Snel wegwezen dusquote:
Uhm, alleen als basisschool zeg maar. in hetzelfde gebouw...quote:Op donderdag 5 november 2009 13:27 schreef Peet11 het volgende:
[..]
Heb jij ook op de mavo in de Lier gezeten?
ja dat bedoel ik ook eigenlijk... is nu mavoquote:Op donderdag 5 november 2009 13:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Uhm, alleen als basisschool zeg maar. in hetzelfde gebouw...
Wanneer ga je me vertellen wie je bent..?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:35 schreef Peet11 het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik ook eigenlijk... is nu mavo
quote:
Meld je gewoon ziek vrijdagquote:Op donderdag 5 november 2009 13:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Snel wegwezen dus
* PieterBas vertoont weer hoge mate van presentatie ontwijkend gedrag
Dat zou laf zijnquote:Op donderdag 5 november 2009 13:37 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
![]()
[..]
Meld je gewoon ziek vrijdag
Waar ken jij mij precies van..? Is jouw vader tuinder en zo ja, welk bedrijf..?quote:
Ik ken jou gewoon van De Lier.. ik denk van de basisschoolquote:Op donderdag 5 november 2009 13:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waar ken jij mij precies van..? Is jouw vader tuinder en zo ja, welk bedrijf..?
Het Westland is geen dorpquote:Op donderdag 5 november 2009 13:45 schreef AMDB het volgende:
Ik ben er eigenlijk nooit geweest, en ik wist niet eens dat het een dorp was totdat ik het gister opzocht op google maps![]()
Wel chille ligging op zich, al zou ik liever in Den Haag/Scheveningen wonen.
kijk, daar wonen de echte bazenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:45 schreef AMDB het volgende:
Ik ben er eigenlijk nooit geweest, en ik wist niet eens dat het een dorp was totdat ik het gister opzocht op google maps![]()
Wel chille ligging op zich, al zou ik liever in Den Haag/Scheveningen wonen.
Ik wist niet dat Nijmegen een dorp was tot ik het gisteren opzocht op Googlequote:Op donderdag 5 november 2009 13:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Een gemeente dan? Jezus, wat kan mij dat nou schelen
Zie je pmquote:Op donderdag 5 november 2009 13:53 schreef L.no het volgende:
Ey jna, waar blijft mijn antwoord hierop?
[..]
Maasdijk vind ik dan weer niet zo veel aanquote:Op donderdag 5 november 2009 13:55 schreef Peet11 het volgende:
The united states of the Maasdijk!!
Waar de legendarische Blues Brothers vandaan komen
Stad & Streekquote:Op donderdag 5 november 2009 13:56 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Maasdijk vind ik dan weer niet zo veel aan
Kan je mij jouw naam PM-en.?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:55 schreef Peet11 het volgende:
The united states of the Maasdijk!!
Waar de legendarische Blues Brothers vandaan komen
Om dat ik door dat ik gek in bus... net mijn aansluiting met RR4 miste... daardoor 20 minuten in de stromende regen op Leyenburg stond.. omdat de volgende RR4 precies voor Leyenburg kapot ging, was er dus een file met trams..quote:Op donderdag 5 november 2009 13:47 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou het Westland op afkraken![]()
weten wij alquote:
Zo ben ik blij dat ik vandaag naar de tandarts moest en niet naar school kon danquote:Op donderdag 5 november 2009 13:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Om dat ik door dat ik gek in bus... net mijn aansluiting met RR4 miste... daardoor 20 minuten in de stromende regen op Leyenburg stond.. omdat de volgende RR4 precies voor Leyenburg kapot ging, was er dus een file met trams..
En tram 6 "in the ghettttoooooo" behoorlijk vol zat en ik een half uur later op kantoor
Heb je geen foto ofzo..? De naam zegt me niets..quote:Op donderdag 5 november 2009 14:00 schreef Peet11 het volgende:
[..]
Dat kan ik ook zo wel zeggen, ik ben Peet Valstar
Die zal ik wel effe opzoeken, zit nu op de computer v/d tuinquote:Op donderdag 5 november 2009 14:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je geen foto ofzo..? De naam zegt me niets..
Nee, niet argwanend, meer dat ik mijn god niet weet wie je bent adhv de naam. Misschien zegt de foto meer..quote:Op donderdag 5 november 2009 14:02 schreef Peet11 het volgende:
[..]
Die zal ik wel effe opzoeken, zit nu op de computer v/d tuin
Je ben nogal argwanend jongen
Wat is nou weer adhv? klinkt als een lelijk kanarie virusquote:Op donderdag 5 november 2009 14:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, niet argwanend, meer dat ik mijn god niet weet wie je bent adhv de naam. Misschien zegt de foto meer..
ik heb het idee dat pm'en steeds belangrijker wordt wil je op de hoogte blijven van alles.quote:
aan de hand vanquote:Op donderdag 5 november 2009 14:05 schreef Peet11 het volgende:
[..]
Wat is nou weer adhv? klinkt als een lelijk kanarie virus
Aan de hand van.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:05 schreef Peet11 het volgende:
[..]
Wat is nou weer adhv? klinkt als een lelijk kanarie virus
Sssst! Laat me nou preuts overkomen.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:07 schreef jna het volgende:
[..]
Geef nou maar toe, jij vond het net zo lekker!
ohja sorry. ik bedoelde natuurlijk:quote:Op donderdag 5 november 2009 14:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Sssst! Laat me nou preuts overkomen.
hehe.. wist je dat niet? Ik heb hele nieuwsbrieven via pmquote:Op donderdag 5 november 2009 14:05 schreef jna het volgende:
[..]
ik heb het idee dat pm'en steeds belangrijker wordt wil je op de hoogte blijven van alles.
Nee hoor, jij bent heel saaiquote:
waar kan ik me aanmeldenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hehe.. wist je dat niet? Ik heb hele nieuwsbrieven via pm
[..]
Nee hoor, jij bent heel saai
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:10 schreef jna het volgende:
[..]
ohja sorry. ik bedoelde natuurlijk:
kom op L.no, probeer het eens, laat je gaan
Dankje.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hehe.. wist je dat niet? Ik heb hele nieuwsbrieven via pm
[..]
Nee hoor, jij bent heel saai
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:16 schreef Bootje84 het volgende:
JNA, een topic voor jou! Adoreer hier negertjes class="spoiler">Sorry, té flauw![]()
L.noquote:
ROFL!quote:Op donderdag 5 november 2009 14:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[ afbeelding ]
sorry, maar deze maakte me hard aan het lachen hier op mijn werk
Die is echt geniaal ja.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[ afbeelding ]
sorry, maar deze maakte me hard aan het lachen hier op mijn werk
wacht maar, ik kom je pakken samen met L.noquote:Op donderdag 5 november 2009 14:25 schreef Psychonikeo het volgende:
ze keken me hier raar aan op mijn werk, maar ik kon moeilijk uitleggen dat ik om een racistisch grapje moest lachen. Op internet durf ik dat wel
Nu nog ff de comma goedzettenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:30 schreef jna het volgende:
[..]
wacht maar, ik kom je pakken samen met L.no
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:30 schreef jna het volgende:
[..]
Dit keer was je zo snel als die gasten uit Cool runningquote:Op donderdag 5 november 2009 14:31 schreef jna het volgende:
[..]
Ha, en altijd maar zeggen dat negers te laat zijn
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:30 schreef jna het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dit keer was je zo snel als die gasten uit Cool running
Goeie filmquote:Op donderdag 5 november 2009 14:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dit keer was je zo snel als die gasten uit Cool running
Op mijn werk loopt er ook een neger, Orlando genaamd. Die gast is echt koning. Is denk ik rond de 2M lang, vierkant en doet geen vlieg kwaad.. Zo zie ik ze graag..quote:Op donderdag 5 november 2009 14:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goeie film
Negers zijn tof! Hier loopt soms ook zo'n onderhoudsgastnegerdude rond, die is ook tof
En Jazz natuurlijk
En L.no
Stoute Nico.quote:
Die naam maakt de film eigenlijk grappiger als je papiaments spreekt..quote:
Dean!quote:Op donderdag 5 november 2009 14:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goeie film
Negers zijn tof! Hier loopt soms ook zo'n onderhoudsgastnegerdude rond, die is ook tof
En Jazz natuurlijk
En L.no
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Stoute Nico.![]()
[..]
Die naam maakt de film eigenlijk grappiger als je papiaments spreekt..
Stout = lekkerquote:Op donderdag 5 november 2009 14:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Stoute Nico.![]()
[..]
Die naam maakt de film eigenlijk grappiger als je papiaments spreekt..
Nee, alleen porschesquote:Op donderdag 5 november 2009 14:41 schreef Peet11 het volgende:
iemand verstand van Amerikaanse auto's hier?
Beetje.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:41 schreef Peet11 het volgende:
Tja, mijn ouders zijn degene die erop gekomen zijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:41 schreef jna het volgende:
Zo had ik er nog nooit naar gekeken L.no
Stout kan ook gewoon stout zijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Stout = lekker
en leg uit die 2e!
Ja!quote:Op donderdag 5 november 2009 14:41 schreef Peet11 het volgende:
Wat betekend het dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Tja, mijn ouders zijn degene die erop gekomen zijn.![]()
Do you ship to the Netherlands?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:43 schreef Peet11 het volgende:
[..]
Ik moet wat onderdelen hebben voor m'm auto.. tips?
Oh zo... nee, niet echt. Marktplaats? Of even spelen via een lokale Amerikaanse autoclub?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:43 schreef Peet11 het volgende:
[..]
Ik moet wat onderdelen hebben voor m'm auto.. tips?
quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:45 schreef DjRex89 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
De mailserver ligt hier op zn gat. Alleen de persoon die hierover gaat is ziek en de 2e persoon die er nog een beetje verstand van heeft is ook niet aanwezig
Ga wel effe zoekenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh zo... nee, niet echt. Marktplaats? Of even spelen via een lokale Amerikaanse autoclub?
Volgens mij heb ik een bijles nodig voor mijn PI-gebruik.quote:
of ik.. naar PI's kijkenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een bijles nodig voor mijn PI-gebruik.
Daar is het te laat voor nu.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:55 schreef Psychonikeo het volgende:
ja.. ik had ook kunnen zeggen dat ik stoute meisje graag bijles geef natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Jij had toch een vaste vriendin nu?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:55 schreef Psychonikeo het volgende:
ja.. ik had ook kunnen zeggen dat ik stoute meisje graag bijles geef natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
te laat?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Daar is het te laat voor nu.![]()
Naar huisarts toe.
Als je nou een lekker wijf wasquote:
quote:
*pakt gitaarquote:
als ik een lekker wijf was, dan ging ik hier niet posten. Dan had ik gezegd dat ze nog niet helemaal schoon is, en nog ff doorgewassenquote:
quote:
Succesquote:Op donderdag 5 november 2009 15:37 schreef PieterBas het volgende:
Kut, nu kan ik er niet meer onderuit...
Morgen presentatie voor het hele bedrijf gevenNou ja, diegene die aanwezig zullen zijn...
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:37 schreef PieterBas het volgende:
Kut, nu kan ik er niet meer onderuit...
Morgen presentatie voor het hele bedrijf gevenNou ja, diegene die aanwezig zullen zijn...
Het komt wel goedquote:
Ja, daarom..quote:Op donderdag 5 november 2009 15:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
eitje man.. Komt helemaal goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het komt wel goed
ik begin met.. ik hou het kort...
en dan heel snel weglopen
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het komt wel goed
ik begin met.. ik hou het kort...
en dan heel snel weglopen
quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:43 schreef PieterBas het volgende:
Zit alleen met de laatste zin in de introductie... Die loopt constant niet lekker...
en is ook niet echt conform de 7 - 7 regel van Powerpointstrak aan de regeltjes houden is ook niet goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, klopt.. maar ik heb ook wel eens presentaties gezien waar er dus meer dan 100 woorden op een slide / sheet stonden..quote:Op donderdag 5 november 2009 15:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]![]()
[..]
strak aan de regeltjes houden is ook niet goed
Schijndoodquote:
Jij altijd met je grote mond over nieuwe fora.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
das een idee voor een nieuwe forum.. zonder posts. Alleen pm's!
En ik dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:03 schreef jna het volgende:
Nee we zijn allemaal aan het pm'en
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:05 schreef jna het volgende:
[..]
Jij altijd met je grote mond over nieuwe fora.Begin er dan eens 1 met je grote bek
Ga jij die posters nou maar bestellenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Neem mij eens op in de pm-lijst dan!
nou nou nou.. misschien doe ik dat wel als er iemand zo gek is om een goedlopend subforum te sluiten omdat iedereen door het lint gaat vanwege een onterecht ontslagen mod.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:05 schreef jna het volgende:
[..]
Jij altijd met je grote mond over nieuwe fora.Begin er dan eens 1 met je grote bek
Ik heb een fucking billboard langs de snelweg afgehuurd. Nu jij weer!quote:Op donderdag 5 november 2009 16:08 schreef jna het volgende:
[..]
Ga jij die posters nou maar bestellen
handig..quote:Op donderdag 5 november 2009 16:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb een fucking billboard langs de snelweg afgehuurd. Nu jij weer!
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb een fucking billboard langs de snelweg afgehuurd. Nu jij weer!
Die was vetquote:
Tja.. er speelde toen weinig feyenoorders in Oranje.. Alles wat zeg maar oud-jeugd van Ajaxquote:Op donderdag 5 november 2009 16:16 schreef jna het volgende:
[..]
Vooral dat ze een Ajacied midden in Rotterdam zetten
Van Bronckhorstquote:Op donderdag 5 november 2009 16:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja.. er speelde toen weinig feyenoorders in Oranje.. Alles wat zeg maar oud-jeugd van Ajax
Om nou Bert Konterman... Peter van Vossen of Paul Bosvelt er op te plaatsen.
oh ja.. Giovanni van Bronckhorst kon natuurlijk ook.
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:35 schreef jna het volgende:
[..]
Van Bronckhorst![]()
Dan zou het er zo uitzien:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:35 schreef jna het volgende:
[..]
Van Bronckhorst![]()
Dan zou het er zo uitzien:
[ afbeelding ]
quote:
Watskeburt?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:59 schreef Isdatzo het volgende:
Hoerige kutbussen.
Tnx, heb 'm met liefde opgedronken. Wel jammer dat het Grolsch was, thoughquote:Op donderdag 5 november 2009 01:07 schreef Isdatzo het volgende:
Congrats!
* Isdatzo Mikkie een flesje grolsch aanbiedt.
Vertraging? Klef? Klam?quote:
Staan, naar het station en van het station naar huis. File. Pislucht (ja, wtfquote:
Vet mooi vond ik dat altijd, dat uitzichtquote:Op donderdag 5 november 2009 17:07 schreef Isdatzo het volgende:
Op weg naar huis stond ik min of meer tegen de voorruit van de bus aan. Joy!
Pislucht niet toevallig degene naast je?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Staan, naar het station en van het station naar huis. File. Pislucht (ja, wtf), luchtvochtigheid van 101%. Op weg naar huis stond ik min of meer tegen de voorruit van de bus aan. Joy!
En ik had 'm vanochtend gemist.
Ik zal zo mijn rug even vragen of hij 't ook een mooi uitzicht vond.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vet mooi vond ik dat altijd, dat uitzicht
Dorpjesquote:Op donderdag 5 november 2009 17:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Pislucht niet toevallig degene naast je?.
En verder inderdaad kut. Je staat allemaal met die natte jassen tegen elkaar aan, heel irritant. Maar: minder erg dan in de zomer, mensen met drijfnatte oksels (of erger: opgedroogd, stinkend zweet) die zo'n hengsel aan het dak vastpakken
.
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zal zo mijn rug even vragen of hij 't ook een mooi uitzicht vond.
Hier welquote:Op donderdag 5 november 2009 17:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
DorpjesDaar is de bus nooit zo druk
Hier eigenlijk alleen om 8uur en dan ligt mijn halte nog redelijk aan het begin van de route dus kan meestal nog wel zittenquote:
Maar dan moet je er ook meteen een half uur in zitten voor je in de bewoonde wereld bentquote:Op donderdag 5 november 2009 17:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
DorpjesDaar is de bus nooit zo druk
Ja oke ik bedoelde ook in de spitstijdquote:Op donderdag 5 november 2009 17:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hier eigenlijk alleen om 8uur en dan ligt mijn halte nog redelijk aan het begin van de route dus kan meestal nog wel zitten
Ja dat heb ik ook wel eens. Gelukkig hoef ik nu niet helemaal tot Den Bosch maar kan ik er na 2 dorpjes al uit. Dus dan ga ik meestal staan (is maar 10min)quote:Op donderdag 5 november 2009 17:24 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja oke ik bedoelde ook in de spitstijdEn de bus is al twee dorpen doorgeweest voordat hij bij mijn halte arriveert, helaas. Heb vaak nog net een zitplek, maar meestal in zo'n vierzits...knieën tegen elkaar, dat idee
Vierzits? Die hadden wij hier nooit, gewoon twee aan tweequote:Op donderdag 5 november 2009 17:24 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja oke ik bedoelde ook in de spitstijdEn de bus is al twee dorpen doorgeweest voordat hij bij mijn halte arriveert, helaas. Heb vaak nog net een zitplek, maar meestal in zo'n vierzits...knieën tegen elkaar, dat idee
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar dan moet je er ook meteen een half uur in zitten voor je in de bewoonde wereld bent
Ja dat is ook wel handig. Ik moet na de bus ook de tram in, nja die is vrijwel altijd vol. Dus dat is 20 minuten staan (en niet leuk met wetboeken in je tas)quote:Op donderdag 5 november 2009 17:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel eens. Gelukkig hoef ik nu niet helemaal tot Den Bosch maar kan ik er na 2 dorpjes al uit. Dus dan ga ik meestal staan (is maar 10min)
Ja, Veoliaquote:Op donderdag 5 november 2009 17:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vierzits? Die hadden wij hier nooit, gewoon twee aan twee
Vaak van die echte oude dieselwalmen raggelende bussen
Mis het soms wel
Das idd minderquote:Op donderdag 5 november 2009 17:27 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel handig. Ik moet na de bus ook de tram in, nja die is vrijwel altijd vol. Dus dat is 20 minuten staan (en niet leuk met wetboeken in je tas)
Neuh, 2000 pagina's het stuk ongeveerquote:Op donderdag 5 november 2009 17:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Das idd minderZijn ook meestal niet de dunste boeken
Op mijn lijn gelukkig nietquote:Op donderdag 5 november 2009 17:28 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja, Veolia
Maar Connexxion had ze ook
Heb je toevallig zo'n grijze connexxionbus?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Op mijn lijn gelukkig niet
We hebben hier inmiddels ook allerlei maatschappijen gehad
Ik heb een autoquote:Op donderdag 5 november 2009 17:38 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Heb je toevallig zo'n grijze connexxionbus?
Ik een vliegtuigquote:Op donderdag 5 november 2009 17:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb een auto
En de bussen zijn tegenwoordig ook wit [Qbuzz], daarvoor geloof ik Connexxion, daarvoor Arriva, en daarvoor deFram
Kleuren verschilde nogal, want ze pakten gewoon oude bussen en plakten er gewoon de nieuwe maatschappij logo's op.
Oh zo. Nee, nooit gehad, maar ook geen vierzitsquote:Op donderdag 5 november 2009 17:47 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik een vliegtuig![]()
Maar die grijze connexxionbussen hebben geen vierzits dus vandaar dat ik het vroeg
Inderdaad. Ik doe alles qua OV met trein, tram of metro. Tenzij het echt niet anders kan en ik met de bus moet.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:48 schreef Psychonikeo het volgende:
metro is toch beter in veel gevallen
during kantooruren wel ja.. Anders pak ik toch echt de auto!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:55 schreef jna het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik doe alles qua OV met trein, tram of metro. Tenzij het echt niet anders kan en ik met de bus moet.
Met die regen (en kou)? Nee, dank je vriendelijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Had je maar op je motor moeten gaan
Ik fake dat ik stage heb.quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 18:19 schreef Psychonikeo het volgende:
vrouwen kunnen meestal goed faken, dus jij mag blijven hoor
Ik heb heerlijk geslapen.quote:
Hee Bootje, voordat ik het vergeet.quote:
Er gaat een wereld voor je open!quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nicoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
quote:
Draai het hier al een tijdje (msdnaa).. ben er tevreden overquote:
wat een enthousiasme!quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:09 schreef Isdatzo het volgende:
En idd, ajax kijken.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Das mijn mamaquote:Op donderdag 5 november 2009 19:00 schreef Peet11 het volgende:
[..]
Hee Bootje, voordat ik het vergeet.
Ik moes van me vader de groeten doe aan Ineke.
Hij zei dat jij wel weet wie dat is?
Jan heet me vaderquote:Op donderdag 5 november 2009 19:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Das mijn mama
Namens welke meneer Valstar?
Kippevleugeltjesquote:
Het zegt haar nietsquote:
nee zeker niet!quote:Op donderdag 5 november 2009 19:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Achja, wat vrolijkheid kan nooit kwaad.
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:40 schreef ilias556 het volgende:
hallo mensen,
wie vind dat zonebloempje moet worden geband op deze forum.
ik vind van wel want hij heeft een grote mond en denkt dat hij wat is met zijn mooie praatjes.
dus weg met zonebloempje![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:17 schreef Isdatzo het volgende:
Jongens, verwelkom even onze nieuwe mod Zonebloempje hier op SES.
Vond 't niet saai hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat was Ajax een saaiewedstrijd zeg. Maar de drie punten zijn binnen.
En gelukkig niet zo'n vermoeiende wedstrijd, dus nu op naar zondag.
komt ook omdat er geen publiek was. dat maakt het ook saai..quote:Op donderdag 5 november 2009 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat was Ajax een saaiewedstrijd zeg. Maar de drie punten zijn binnen.
En gelukkig niet zo'n vermoeiende wedstrijd, dus nu op naar zondag.
Ja, wat?quote:
quote:
Ik zal het nóóit meer doenquote:
Het is isdatzo!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:24 schreef Zonebloempje het volgende:
[..]
Ik zal het nóóit meer doen.
idzquote:Top 20 in de StageSC-reeks op 04-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 108 Isdatzo
02. 085 motorbloempje
03. 074 L.no
04. 070 DjRex89
05. 055 The_Dean
06. 054 Peet11
07. 045 Luctor.et.Emergo
08. 037 Bootje84
09. 036 UncleErnie
10. 034 AMDB
11. 026 Puala
12. 018 Psychonikeo
13. 014 PieterBas
14. 008 jna
15. 004 Mikkie
16. 001 WarPuppy
Reeks-statistieken!
Jij bent degene die dat na kan gaanquote:
Iemand probeert mij te imiterenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Het is isdatzo!met die emoticon vóór de punt.
helaas nietquote:Op donderdag 5 november 2009 21:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jij bent degene die dat na kan gaan
Jij zegt ook best vaak 'ja, wat?'.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Iemand probeert mij te imiteren.
Pas op, anders note!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |