Ik denk eerder de pocket rocket..quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:59 schreef Psychonikeo het volgende:
krijgen de dames hier weer zin om de tarzan erbij te pakken?
en weer een note erbijquote:
goed gecamofleerd!quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik denk eerder de pocket rocket..
Ik ga voor de 30 voor dit weekendquote:
wat? de op lippenstift lijkende vibo's?quote:
SPOILER: tarzanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Not Found
The requested URL /shownieuws/pauline/pauline.htm was not found on this server.
Als stagiair ben je werknemer, geen student. Bij mij is herfstvakantie gewoon werken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:43 schreef Sanderrrr het volgende:
heb je als stagiair nou recht op schoolvakanties of niet? kan het nergens duidelijk vinden.. mijn stagebedrijf geeft me namelijk maar 6 vrije dagen voor 6 maanden, terwijl ik 100% hetzelfde werk doe en hetzelfde behandeld word als een normale werknemer die 12 dagen krijgt
ligt aan je stagecontract, maar over het algemeen niet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:43 schreef Sanderrrr het volgende:
heb je als stagiair nou recht op schoolvakanties of niet? kan het nergens duidelijk vinden.. mijn stagebedrijf geeft me namelijk maar 6 vrije dagen voor 6 maanden, terwijl ik 100% hetzelfde werk doe en hetzelfde behandeld word als een normale werknemer die 12 dagen krijgt
Een werknemer heeft recht op 20 dagen per jaar (ze krijgen 24), ik krijg maar de helft. Echt.. stage moet afgeschaft wordenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als stagiair ben je werknemer, geen student. Bij mij is herfstvakantie gewoon werken.
Als je nou zelf al inziet dat dit niet acceptabel is he, waarom ga je dan niet even naar je stagebegeleider en kaart je het aan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:50 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Een werknemer heeft recht op 20 dagen per jaar (ze krijgen 24), ik krijg maar de helft. Echt.. stage moet afgeschaft wordenOp school leer ik 10x zoveel.
Kijk je stagehandleiding door. Ik heb hier een stagecontract getekend dat zegt dat ik gewoon onder de CAO van de branche val. Dus evenveel vrij als de restquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:50 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Een werknemer heeft recht op 20 dagen per jaar (ze krijgen 24), ik krijg maar de helft. Echt.. stage moet afgeschaft wordenOp school leer ik 10x zoveel.
ik ook..quote:
Zo, nu klopt ie qua verhoudingen wel volgens mij.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:09 schreef AMDB het volgende:
Deze is een beetje eng
Edit: oh hij is alweer weg![]()
doet me denken aan:quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo, nu klopt ie qua verhoudingen wel volgens mij.
Idd beterquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo, nu klopt ie qua verhoudingen wel volgens mij.
Dankje denk ik.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
doet me denken aan:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ik ben druk!quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:22 schreef Puala het volgende:
Kom op mensen, het is vrijdag. Stop met werken en spam die SC is vol
Wees blij, ik heb 0 vrije dagen en geen vakantie.. Geldt voor 5 maanden.. Maar staat in je stagecontract beschreven.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:43 schreef Sanderrrr het volgende:
Wat ga je doen van het weekend?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik was wat blogs lezen enzo, vandaag is een lekker nietsdoen dagje. Zo'n zin in weekend
Wil je een politiek correct antwoord of gewoon mijn mening?quote:
Beidequote:Op vrijdag 6 november 2009 14:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wil je een politiek correct antwoord of gewoon mijn mening?
Vanavond een feestje van een vriendin, heb zin om het lekker laat te maken. Overnachten bij m'n ouders (ook al een tijdje niet gezien) en dan 's avonds naar een toneelvoorstelling en dan misschien nog uit. Maar dat moet ik nog even zien.quote:
Oh klinkt wel tofquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
Vanavond een feestje van een vriendin, heb zin om het lekker laat te maken. Overnachten bij m'n ouders (ook al een tijdje niet gezien) en dan 's avonds naar een toneelvoorstelling en dan misschien nog uit. Maar dat moet ik nog even zien.
En jij?
Politiek correct: Ziet er apart uit.quote:
Dankje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Politiek correct: Ziet er apart uit.
En nogmaals dankje.quote:Mijn mening: Ik vind hem eng en lelijk..
Net vanalles gemist waarschijnlijk, maar deze is wel leukquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:42 schreef Puala het volgende:
Zo en dit is de laatste keer dat ik verander
http://94.100.114.72/7805(...)80520287_5_2e9I.jpegquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Net vanalles gemist waarschijnlijk, maar deze is wel leuk
komt blijkbaar beter over als jij het zegtquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Politiek correct: Ziet er apart uit.
Mijn mening: Ik vind hem eng en lelijk..
Die je nu hebtquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:46 schreef Puala het volgende:
[..]
http://94.100.114.72/7805(...)80520287_5_2e9I.jpeg
Dat was de vorige.
Ergens op Flabber toch?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:46 schreef Bootje84 het volgende:
Kan iemand die link nog even posten van gisteren?
Van NKotB? Met die strandscène..
Oke. Deze is nog wel flink uitgesneden hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die je nu hebt
Andere is ook mooi, maar deze is als UI beter
http://www.flabber.nl/newkidsontheblock daar staan ze allemaal opquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:46 schreef Bootje84 het volgende:
Kan iemand die link nog even posten van gisteren?
Van NKotB? Met die strandscène..
Origineel zien!quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Oke. Deze is nog wel flink uitgesneden hoor
Vanwaar dequote:Op vrijdag 6 november 2009 14:52 schreef Puala het volgende:
[..]
http://94.100.113.26/7805(...)80521011_5_ttKs.jpeg
![]()
![]()
Tietenquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:52 schreef Puala het volgende:
[..]
http://94.100.113.26/7805(...)80521011_5_ttKs.jpeg
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:05 schreef Puala het volgende:
Nog eventjes en dan heb ik weeeeeeeeekend
en na die paar uur? weer hard aan de slag?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
weekend, dat heb ik nu alweer een paar uurtjes
error, foutje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en na die paar uur? weer hard aan de slag?
De enige dag in de week dat ik jou kan uitlachenquote:
Doe maar stoerquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De enige dag in de week dat ik jou kan uitlachen
quote:
weekend zal niet studievrij zijn neequote:Op vrijdag 6 november 2009 15:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en na die paar uur? weer hard aan de slag?
Dat is dan weer het voordeel van stage lopenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
weekend zal niet studievrij zijn nee
Ik ben blij dat ik het niet meer hoefquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
och, ik vind 't niet echt erg.. grote voorraad thee, muziekje op en lezen maar
Jij hebt de stapdate?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:49 schreef DjRex89 het volgende:
Ik begin nu eigenlijk pas een beetje wakker te worden
Over een half uurtje maar even een pilsje nuttigen om me moed in te drinken voor vanavond
quote:
het is ook niet alsof ik verder niets te doen heb, maargoed, 't moet maarquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het niet meer hoefHeb het ook veel te druk in t weekend
Welk concert?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:10 schreef Puala het volgende:
ik heb toestemming gekregen om bij een concert te fotograferen vannavond
En geen vervoer![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:10 schreef Puala het volgende:
ik heb toestemming gekregen om bij een concert te fotograferen vannavond
En geen vervoer![]()
Allemaal verschillende bandjes uit de buurt die al prijzen hebben gewonnen of aanstormende talenten zijn.quote:
Word je groupie?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Allemaal verschillende bandjes uit de buurt die al prijzen hebben gewonnen of aanstormende talenten zijn.
Dat zijn vaak hele gezellige avondenquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Allemaal verschillende bandjes uit de buurt die al prijzen hebben gewonnen of aanstormende talenten zijn.
Ja, maar het ligt te ver van trein/bus af voor me op het moment. Pa kan ook niet rijden.. dus einde oefeningquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zijn vaak hele gezellige avonden
In Nederland is niks ver manquote:
Ik kan beter nu die paar meter naar Duitsland ook lopen. Kan ik tenminste nog zeggen dat k in Duitsland ben geweestquote:
Duitslandquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:52 schreef jna het volgende:
[..]
Ik kan beter nu die paar meter naar Duitsland ook lopen. Kan ik tenminste nog zeggen dat k in Duitsland ben geweest
quote:
quote:Nu hopen dat ik genoeg benzine in de tank heb om thuis te komen
Dank je.. Het ging goed hoorquote:
Jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
![]()
En heb je het gered?
Dankjequote:
Das ook balenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja
Op de laatste dampen volgens mij
Ik word al creapy als t lampje begint te brandenquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet prettig rijden op het eind.
Zover ben ik nog nooit gekomen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik word al creapy als t lampje begint te branden
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zover ben ik nog nooit gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Wel spannendquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet prettig rijden op het eind.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
veel plezier.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:16 schreef DjRex89 het volgende:
Over een kwartier maar eens richting t station (half uurtje later dan gepland)
Hoezo 'quote:
Omdat ik geen idee heb wat je gaat doen. Daaromquote:
Ga stappen met een meid in Nijmegen die ik al een hele tijd ken via middelbare school enzo maar laatste paar maanden alleen nog maar contact via msn/sms en nu ga ik dus daar stappen en blijven pittenquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat ik geen idee heb wat je gaat doen. Daarom.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ga stappen met een meid in Nijmegen die ik al een hele tijd ken via middelbare school enzo maar laatste paar maanden alleen nog maar contact via msn/sms en nu ga ik dus daar stappen en blijven pitten
Succes.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:04 schreef Puala het volgende:
AAah, iedereen slaapt hier al. Da's mooi. Kan ik ongestoord de spamslet uithangen
moet je daar in uniform?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:16 schreef L.no het volgende:
oja, t werk is in een broodfabriek waar ik moet inpakken.
quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
al op plekken waar elektriciteit al is uitgevonden?
Jaquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, wist je dat fok dan gaat draaien?
Voor alles een eerste keerquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wist dat nog niet .
Typen gaat wel moeiljk
quote:
Omdat je altijd een vroege vogel bent.quote:Op zaterdag 7 november 2009 08:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Waarom ben ik nu al wakker?
Spamsletje weer op één.quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 06-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 068 Puala
02. 048 DjRex89
03. 045 Psychonikeo
04. 037 Bootje84
05. 036 The_Dean
06. 028 AMDB
07. 021 jna
08. 019 Luctor.et.Emergo
09. 014 L.no
10. 011 PieterBas
11. 008 Messenga
12. 008 motorbloempje
13. 005 Peet11
14. 002 Sanderrrr
15. 002 Kuno_van_Dijk
16. 001 Isdatzo
Reeks-statistieken!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:23 schreef Isdatzo het volgende:
Hier schijnt de zon..
Zie jou wel? In Brabant is álles beter.
Die bui komt ook wel richting Brabantquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:23 schreef Isdatzo het volgende:
Hier schijnt de zon..
Zie jou wel? In Brabant is álles beter.
moet je die van vista in je system 32 map zetten en ff je pc opnieuw opstarten, misschien werkt dat?quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:58 schreef PieterBas het volgende:
Windows 7 geinstalleerd... alleen natuurlijk nog geen drivers voor je draadloze netwerkkaart
Thanks, zal ff kijkenquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:01 schreef Puala het volgende:
[..]
moet je die van vista in je system 32 map zetten en ff je pc opnieuw opstarten, misschien werkt dat?
Ik heb het verdrongenquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:49 schreef Puala het volgende:
Jna, hoe was het gisteravond in limboland?
Silverlightquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:01 schreef PieterBas het volgende:
en dan moet je opeens allemaal zooi downloaden
- Silverlight
- Flash
- Acrobat Reader
- iTunes
- Winamp...
etc.
Dat heeft een beetje met werk te maken...quote:
Alsof dat er toe doet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar in de algemene top 100 toch absoluut niet.
Op één staan in de Top 100.. kan maar twee dingen betekenen.... of je hebt geen leven.. of je hebt gewoon niks beters te doen..quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar in de algemene top 100 toch absoluut niet.
Eigenlijk passen die omschrijvingen allebei prima bij Paula.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op één staan in de Top 100.. kan maar twee dingen betekenen.... of je hebt geen leven.. of je hebt gewoon niks beters te doen..
Blijft leuk, lage dollarkoersquote:Totaal object: $79,82
Totaal: $79,82 USD
Of selecteer deze in deze lijst
Betaalmethode:
Directe overschrijving : Postbank Giro (Bevestigd) x-9095
¤55,19 EUR
Wisselkoers van PayPal vanaf 7 nov 2009: 1 euro = 1,44628 Amerikaanse dollars
Ja, klopt. Maar op zulke bedragen boeit me dat niet zoveelquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:14 schreef PieterBas het volgende:
Moet je nagaan dat Paypal ook nog wat er vanaf snoept van deze dollarkoers.
Bij kleine bedragen valt het inderdaad nog best mee ja..quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar op zulke bedragen boeit me dat niet zoveel. Als ik zo'n ducati uit Engeland importeer wel, dan scheelt 't best veel.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar op zulke bedragen boeit me dat niet zoveel. Als ik zo'n ducati uit Engeland importeer wel, dan scheelt 't best veel.
Als ik voor 9000 euro overmaak op paypal krijg ik er daar 7.834 GBP voor. Terwijl als ik het tegen de wisselkoers overboek naar een rekening krijg ik er 8045.55 pond voor diezelfde 9000 euro.
ALs ik overigens in NL ponden zou kopen bij een wisselkantoor krijg ik voor 9000 euro ongeveer 7.450 pond (toen ik vorige week keek).
quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:34 schreef PieterBas het volgende:
Niet lachen...
Davi-Club 2000
Systeemeisen
PC met een 486 processor
8 MB intern geheugen..
40 MB harde schijf ruimte
Geschikt voor 3.1, 95 en 98![]()
Prima hoorquote:
Niet echtquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog plannen dit weekend?
Tussen de twee teams? of tussen je teamgenoten?quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:38 schreef DjRex89 het volgende:
Net alleen basketbalwedstrijd gehad en achteraf in de kantine bijna knokken
ook niet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet echt
Jij nog ruige dingen op de agenda?![]()
2 teams. Naja 1 persoon uit het andere team en ik maar mijn teamgenoten waren er ook bij. Al hele tijd tijdens de wedstrijd wat duw en trek werk en hij werd toen al agressief.. Toen kwam ie na de wedstrijd de kantine in om mij uit te dagen en ik moest maar naar buiten komen want dan ging ie me wel terugpakken etc..quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tussen de twee teams? of tussen je teamgenoten?
Je maakt wat mee op een dag.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
2 teams. Naja 1 persoon uit het andere team en ik maar mijn teamgenoten waren er ook bij. Al hele tijd tijdens de wedstrijd wat duw en trek werk en hij werd toen al agressief.. Toen kwam ie na de wedstrijd de kantine in om mij uit te dagen en ik moest maar naar buiten komen want dan ging ie me wel terugpakken etc..Dus ik zei dat ie gewoon op moest rotten en niet zo stoer moest doen en toen kwam mijn trainer er tussen. Toen begon ie mn trainer uit de dagen en trapte die een stoel door de kantine. Toen heeft de baas van de kantine hem vriendelijk doch dringend verzocht te vertrekken
Stelletje boevenquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
Even gekeken hoeveel paypal er vanaf snoept, ongeveer 3.2%. Op 9000 euro is dat wel mooi bijna 300 euro, en dan hanteren ze bij paypal ook niet eens de ECHTE wisselkoers.
Was dat zo leuk dan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:17 schreef PieterBas het volgende:
Je had beter naar Ik Hou van Holland kunnen kijken
Film was leuk hoor.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:17 schreef PieterBas het volgende:
Je had beter naar Ik Hou van Holland kunnen kijken
paypal is echt stront jaquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
Even gekeken hoeveel paypal er vanaf snoept, ongeveer 3.2%. Op 9000 euro is dat wel mooi bijna 300 euro, en dan hanteren ze bij paypal ook niet eens de ECHTE wisselkoers.
1tje was van een teamgenoot van basketbal. Daar was ons team + een hoop paupervolk. Muziek keihard aan en echt kansloos volkquote:
Ja idd.. Ik kan daar nogal slecht tegen. Zoiets doe je niet op je 'eigen' feestje.. Heb hem ook expres niet gesmst omdat ik vind dat ie zelf zn verontschuldiging oid maar aan moet bieden..quote:Op zondag 8 november 2009 01:34 schreef The_Dean het volgende:
Ja, klinkt allemaal lekker dubieus
Als ik een feestje geef ben ik er meestal toch echt wel de hele avond bij
Ik spreek hem maandag weer dus ben benieuwd..quote:Op zondag 8 november 2009 01:42 schreef The_Dean het volgende:
Ja precies. Of als je hem tegenkomt even over aanspreken.
Maar altijd nog beter dan de hele avond alleen thuis zitten
Net als vooroordelenquote:Op zondag 8 november 2009 01:47 schreef The_Dean het volgende:
Verwachtingen
Levensgevaarlijke dingen, vind ik altijd
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 07-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 025 Luctor.et.Emergo
02. 020 PieterBas
03. 015 The_Dean
04. 012 Puala
05. 009 L.no
06. 008 Isdatzo
07. 005 jna
08. 003 Psychonikeo
09. 002 motorbloempje
10. 002 DjRex89
Reeks-statistieken!
Maar jij had dan ook allemaal feestjes.quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij had dan ook allemaal feestjes.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |