Ik denk eerder de pocket rocket..quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:59 schreef Psychonikeo het volgende:
krijgen de dames hier weer zin om de tarzan erbij te pakken?
en weer een note erbijquote:
goed gecamofleerd!quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik denk eerder de pocket rocket..
Ik ga voor de 30 voor dit weekendquote:
wat? de op lippenstift lijkende vibo's?quote:
SPOILER: tarzanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Not Found
The requested URL /shownieuws/pauline/pauline.htm was not found on this server.
Als stagiair ben je werknemer, geen student. Bij mij is herfstvakantie gewoon werken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:43 schreef Sanderrrr het volgende:
heb je als stagiair nou recht op schoolvakanties of niet? kan het nergens duidelijk vinden.. mijn stagebedrijf geeft me namelijk maar 6 vrije dagen voor 6 maanden, terwijl ik 100% hetzelfde werk doe en hetzelfde behandeld word als een normale werknemer die 12 dagen krijgt
ligt aan je stagecontract, maar over het algemeen niet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:43 schreef Sanderrrr het volgende:
heb je als stagiair nou recht op schoolvakanties of niet? kan het nergens duidelijk vinden.. mijn stagebedrijf geeft me namelijk maar 6 vrije dagen voor 6 maanden, terwijl ik 100% hetzelfde werk doe en hetzelfde behandeld word als een normale werknemer die 12 dagen krijgt
Een werknemer heeft recht op 20 dagen per jaar (ze krijgen 24), ik krijg maar de helft. Echt.. stage moet afgeschaft wordenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als stagiair ben je werknemer, geen student. Bij mij is herfstvakantie gewoon werken.
Als je nou zelf al inziet dat dit niet acceptabel is he, waarom ga je dan niet even naar je stagebegeleider en kaart je het aan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:50 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Een werknemer heeft recht op 20 dagen per jaar (ze krijgen 24), ik krijg maar de helft. Echt.. stage moet afgeschaft wordenOp school leer ik 10x zoveel.
Kijk je stagehandleiding door. Ik heb hier een stagecontract getekend dat zegt dat ik gewoon onder de CAO van de branche val. Dus evenveel vrij als de restquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:50 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Een werknemer heeft recht op 20 dagen per jaar (ze krijgen 24), ik krijg maar de helft. Echt.. stage moet afgeschaft wordenOp school leer ik 10x zoveel.
ik ook..quote:
Zo, nu klopt ie qua verhoudingen wel volgens mij.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:09 schreef AMDB het volgende:
Deze is een beetje eng
Edit: oh hij is alweer weg![]()
doet me denken aan:quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo, nu klopt ie qua verhoudingen wel volgens mij.
Idd beterquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo, nu klopt ie qua verhoudingen wel volgens mij.
Dankje denk ik.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
doet me denken aan:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |