Vooral dat dikquote:Op zondag 8 november 2009 18:48 schreef Stout het volgende:
Asy zat me net te verbazen dat je alweer dik 25 weken zwnger bent....
enne sterkte met je chocola-aanval
Lekker tochquote:Op zondag 8 november 2009 18:55 schreef Lois het volgende:
Ik word altijd zo huiselijk van dat koude, grijze weer. Zo zit ik nu heerlijk op de bank, dekentje om me heen en kan ik me al verheugen op boer zoekt vrouw straks
Meeting of foto's!quote:Op zondag 8 november 2009 19:59 schreef oeke het volgende:
Hij trekt er ook altijd zijn 3-delig pizza kostuum bij aan dat ik voor zijn verjaardag genaaid heb.![]()
oehh heerlijk!!quote:Op zondag 8 november 2009 20:36 schreef sjak het volgende:
Wilde ik nog wel doen maar ik had het zo druk, helemaal vergeten....
Het was fijn om eindelijk weer eens alleen metop pad te zijn en nog ergens te overnachten ook. Was te lang geleden. We zaten in het Parkhotel, in een suite met whirlpool
Daar zitten onze bestuursleden ook altijd. Leuk hotel!quote:Op zondag 8 november 2009 20:36 schreef sjak het volgende:
Wilde ik nog wel doen maar ik had het zo druk, helemaal vergeten....
Het was fijn om eindelijk weer eens alleen metop pad te zijn en nog ergens te overnachten ook. Was te lang geleden. We zaten in het Parkhotel, in een suite met whirlpool
oke, ben heel benieuwd of ze werken.. wil misschien ook overstappen naar die ballen..quote:Op zondag 8 november 2009 20:49 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Oh, ik heb de wasbollen nog niet gebruikt, wilde wachten tot de nieuwe machine er is (dinsdag). Dus dan volgt mijn review!![]()
Ik heb nog een droger in de aanbieding, Saffier! Werkr als een tierelier.
Heb ik daaaaaar nou aanquote:
Mijn gyn zei dat je iig tot aan de positieve test in redelijke mate kon leven alsof er nog niets aan de hand was. Een wijntje (geen liters uiteraard) kon dan ook volgens hem zeker geen kwaad, integendeel als je er zin in had.quote:Op zondag 8 november 2009 20:52 schreef Saffier het volgende:
Kom je 'm bezorgen dan MvD
Ik twijfelde aan het wijntje in verband met de hormonen, maar dat duurt zeker nog 2,5 a 3 weken, dan kan dat best, toch?
Oooooooooh wat een geweldig leuke spulletjes!!!!quote:Op zondag 8 november 2009 19:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij gingen naar het Jan Patatveld bij Schiphol om vliegtuigen te kijken, maar toen we daar kwamen was dat hele veld verdwenenDus toen maar schiphol zelf op om op het panoramaterras te kunnen kijken. En daarna nog ff geshopt natuurlijk
[ afbeelding ]
Dan kom je gewoon een keertje bij ons langs en dan ben je vlak bij schipholquote:Op zondag 8 november 2009 21:07 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Oooooooooh wat een geweldig leuke spulletjes!!!!![]()
![]()
Attentie attentie, Secret Santa van Spuuglokje, een willekeurig iets van wat Taartjesfee gekocht heeft en op de afbeelding te zien is mag als cadeautje worden toegezonden!
Ooooh waarom hebben wij nou geen Schiphol in de buurt.
Nou, dat is een reuze goed idee!quote:Op zondag 8 november 2009 21:14 schreef Lois het volgende:
[..]
Dan kom je gewoon een keertje bij ons langs en dan ben je vlak bij schiphol
En dat misstaat hem heul niet.quote:Op zondag 8 november 2009 19:59 schreef oeke het volgende:
Wauw, wat een leuke dingetjes Tf, is het ook lekker?
He Huup, ik heb ook nog een pizza tip voor je. Als je een gasoven hebt tenminste. Mijn lief heeft zich in de pizza's verdiept en heeft toen een natuurstenen tegel voor 4 euro gekocht. Die moet wel poreus zijn ofzo, hij heeft marmer gekocht.
Die doet hij in de oven, en dan de oven 3 kwartier opstoken en dan kun je heerlijke pizza's op die steen bakken.![]()
Hij trekt er ook altijd zijn 3-delig pizza kostuum bij aan dat ik voor zijn verjaardag genaaid heb.![]()
Van de Chef: he has been very busy with his nigthclub.quote:Op zondag 8 november 2009 21:21 schreef renzell het volgende:
En dat misstaat hem heul niet.Ik wil die receptjes nog zo graag trouwens! Kun jij nog eens vragen aan
of ie die naar mij wil mailen? I was very impressed.
![]()
waar kan ik het recept vinden?quote:Op zondag 8 november 2009 19:25 schreef moussy het volgende:
Wij zijn vanmiddag naar het bos geweest en 'verdwaald' vond Cas zo leuk![]()
![]()
.. niet dus
nu staan er bananenflappen met honing in de oven
![]()
Dat laatstequote:Op zondag 8 november 2009 19:53 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Oxy, wat leuk dat je opa en oma zo goed aanvoelen waarmee ze jou helemaal speciaal een plezier doen!![]()
En ik zat te denken, jij houdt toch erg van koken, is het dan niet zo dat je met uit eten ook best wat durft te proberen? Of is dat buiten de deur al spannend genoeg voor je?
Hee, woon je ook in Rotterdam Pvoesss? En ook nog op het Erasmus gezeten, toch?quote:Op zondag 8 november 2009 21:54 schreef Pvoesss het volgende:
ooh ik kan niet wachten tot de dame groot genoeg is ik wil ook zo graag naar de speeldernis![]()
Niet te moeilijk denken, denk ik. Banaan in plakjes, beetje kaneel en wat honing erover, dichtvouwen in bladerdeeg en in de oven. Is mijn gokquote:
Oehoeh! Magikook?quote:Op zondag 8 november 2009 22:26 schreef Saffier het volgende:
Rotterdammeet voorstelt....
E.T. komen jullie ook?
Jij altijd!quote:
Mag ikke ook??quote:Op zondag 8 november 2009 22:26 schreef Saffier het volgende:
Rotterdammeet voorstelt....
E.T. komen jullie ook?
Dan hebben we op dezelfde school gezeten dus.quote:Op zondag 8 november 2009 22:21 schreef Pvoesss het volgende:
Nee niet in rotterdam verder wel correct ja
Ik heb wel gestudeerd in rotterdam en weet dus wel de leuke dingen te vinden.
En ik ben een beetje geitenwollensokkig
Dan kom je d'r niet in hoor!quote:Op zondag 8 november 2009 23:00 schreef She-Wolf het volgende:
Oh, en ik heb helemaal geen geitewollensokken.
quote:Op zondag 8 november 2009 23:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Je mag met mij mee hoor m@xje
Oi..hoor net dat m`n schoonmoeder met 2 armen in het gips zitDat wordt voor 2 huishoudens koken de komende tijd
Dan ga ik toch alleen.quote:
Zal d`r man wel zijn. In voor- en tegenspoed enzoquote:Op zondag 8 november 2009 23:03 schreef renzell het volgende:
[..]
Maar... wie veegt haar billen dan af?! Denk ik dan meteen.
"Jahaaaaaan, ik ben klaaaaahaaaaaaaar!!!"quote:Op zondag 8 november 2009 23:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zal d`r man wel zijn. In voor- en tegenspoed enzo
Ja, lekker over boomstammen klimmen met m'n manolo's.quote:Op zondag 8 november 2009 23:05 schreef renzell het volgende:
[..]
Met je nylonkousjes en op stiletto's zeker?
TF, wat erg zeg van je schoonmoeder! Lijkt mij bijzonder lastig, 2 armen in het gipsquote:Op zondag 8 november 2009 23:09 schreef Grasjes het volgende:
Is het erg als ik verbeterpunten (in mijn ogen) opgeef op de enquete van het kdv? Of zou ik daar gelijk een gesprek over krijgenZe vinden mij volgens mij al een zeikerd...
Wist niet waar het anders moest dan in de sc.
Oke, lelijk schreeuwerig speelgoed zal ik niet opschrijven danquote:Op zondag 8 november 2009 23:15 schreef amaranta het volgende:
Grasjes.
Noem het tips en formuleer ze positief, dAt scheelt.
Tf: balen van je schoonma zeg
Het kan wel zijn dat je daar zo tussen neus en lippen door eens een opmerking over krijgtquote:Op zondag 8 november 2009 23:09 schreef Grasjes het volgende:
Is het erg als ik verbeterpunten (in mijn ogen) opgeef op de enquete van het kdv? Of zou ik daar gelijk een gesprek over krijgenZe vinden mij volgens mij al een zeikerd...
Wist niet waar het anders moest dan in de sc.
Oh die! Ja die is ook enorm tofquote:Op zondag 8 november 2009 23:21 schreef Grasjes het volgende:
[..]
Oke, lelijk schreeuwerig speelgoed zal ik niet opschrijven danIk ga maar eens goed nadenken over goed geformuleerde verbeterpunten..;)
TF, het was Z- enfant ben ik inmiddels achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |