waar kan ik het recept vinden?quote:Op zondag 8 november 2009 19:25 schreef moussy het volgende:
Wij zijn vanmiddag naar het bos geweest en 'verdwaald' vond Cas zo leuk![]()
![]()
.. niet dus
nu staan er bananenflappen met honing in de oven
![]()
Dat laatstequote:Op zondag 8 november 2009 19:53 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Oxy, wat leuk dat je opa en oma zo goed aanvoelen waarmee ze jou helemaal speciaal een plezier doen!![]()
En ik zat te denken, jij houdt toch erg van koken, is het dan niet zo dat je met uit eten ook best wat durft te proberen? Of is dat buiten de deur al spannend genoeg voor je?
Hee, woon je ook in Rotterdam Pvoesss? En ook nog op het Erasmus gezeten, toch?quote:Op zondag 8 november 2009 21:54 schreef Pvoesss het volgende:
ooh ik kan niet wachten tot de dame groot genoeg is ik wil ook zo graag naar de speeldernis![]()
Niet te moeilijk denken, denk ik. Banaan in plakjes, beetje kaneel en wat honing erover, dichtvouwen in bladerdeeg en in de oven. Is mijn gokquote:
Oehoeh! Magikook?quote:Op zondag 8 november 2009 22:26 schreef Saffier het volgende:
Rotterdammeet voorstelt....
E.T. komen jullie ook?
Jij altijd!quote:
Mag ikke ook??quote:Op zondag 8 november 2009 22:26 schreef Saffier het volgende:
Rotterdammeet voorstelt....
E.T. komen jullie ook?
Dan hebben we op dezelfde school gezeten dus.quote:Op zondag 8 november 2009 22:21 schreef Pvoesss het volgende:
Nee niet in rotterdam verder wel correct ja
Ik heb wel gestudeerd in rotterdam en weet dus wel de leuke dingen te vinden.
En ik ben een beetje geitenwollensokkig
Dan kom je d'r niet in hoor!quote:Op zondag 8 november 2009 23:00 schreef She-Wolf het volgende:
Oh, en ik heb helemaal geen geitewollensokken.
quote:Op zondag 8 november 2009 23:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Je mag met mij mee hoor m@xje
Oi..hoor net dat m`n schoonmoeder met 2 armen in het gips zitDat wordt voor 2 huishoudens koken de komende tijd
Dan ga ik toch alleen.quote:
Zal d`r man wel zijn. In voor- en tegenspoed enzoquote:Op zondag 8 november 2009 23:03 schreef renzell het volgende:
[..]
Maar... wie veegt haar billen dan af?! Denk ik dan meteen.
"Jahaaaaaan, ik ben klaaaaahaaaaaaaar!!!"quote:Op zondag 8 november 2009 23:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zal d`r man wel zijn. In voor- en tegenspoed enzo
Ja, lekker over boomstammen klimmen met m'n manolo's.quote:Op zondag 8 november 2009 23:05 schreef renzell het volgende:
[..]
Met je nylonkousjes en op stiletto's zeker?
TF, wat erg zeg van je schoonmoeder! Lijkt mij bijzonder lastig, 2 armen in het gipsquote:Op zondag 8 november 2009 23:09 schreef Grasjes het volgende:
Is het erg als ik verbeterpunten (in mijn ogen) opgeef op de enquete van het kdv? Of zou ik daar gelijk een gesprek over krijgenZe vinden mij volgens mij al een zeikerd...
Wist niet waar het anders moest dan in de sc.
Oke, lelijk schreeuwerig speelgoed zal ik niet opschrijven danquote:Op zondag 8 november 2009 23:15 schreef amaranta het volgende:
Grasjes.
Noem het tips en formuleer ze positief, dAt scheelt.
Tf: balen van je schoonma zeg
Het kan wel zijn dat je daar zo tussen neus en lippen door eens een opmerking over krijgtquote:Op zondag 8 november 2009 23:09 schreef Grasjes het volgende:
Is het erg als ik verbeterpunten (in mijn ogen) opgeef op de enquete van het kdv? Of zou ik daar gelijk een gesprek over krijgenZe vinden mij volgens mij al een zeikerd...
Wist niet waar het anders moest dan in de sc.
Oh die! Ja die is ook enorm tofquote:Op zondag 8 november 2009 23:21 schreef Grasjes het volgende:
[..]
Oke, lelijk schreeuwerig speelgoed zal ik niet opschrijven danIk ga maar eens goed nadenken over goed geformuleerde verbeterpunten..;)
TF, het was Z- enfant ben ik inmiddels achter
Ervaring?quote:Op zondag 8 november 2009 23:23 schreef moussy het volgende:
[..]
Het kan wel zijn dat je daar zo tussen neus en lippen door eens een opmerking over krijgt
ROFL.. tsja zo tactisch ben ik niet irl... en pasteltinten..maar plastic vol knopjes met lichtjes en geluid hoeft voor mij niet zo nodig. Ach dat is het ergste niet natuurlijkquote:Op zondag 8 november 2009 23:25 schreef amaranta het volgende:
Het speelgoed oogt wat onrustig
. Wellicht is het zinvol om speelgoed n pastel tinten aaN te schaffen
Ja, ervaringquote:Op zondag 8 november 2009 23:26 schreef Grasjes het volgende:
[..]
Ervaring?Vertel!
Ik durf niet zoveel te zeggen omdat ik denk dat ze dan mijn dochter anders minder aandacht gaan geven.. ze reageren al zo vreemd als ik zeg dat ik (nog) niet wil dat ze suiker krijgt bv
Kop in het zand, lalalaquote:Op zondag 8 november 2009 23:46 schreef Saffier het volgende:
Je praat leuk over je eigen lappenmandje heen zo TfTrek je het nog een beetje?
Valt mee hoor, ik mag gewoon graag op mn strepen staan als het over mn kinderen gaatquote:Op maandag 9 november 2009 00:02 schreef Saffier het volgende:
ik heb t gemist Mous maar aan de reacties te zien is het goed mis op de bso
Succes met invullen Grasjes.
Ik sluit weer af, slaap lekker allen!
jij sterkte met je wang.quote:Op maandag 9 november 2009 07:23 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Vicky, sterkte met al die zieken bij je!![]()
Ik heb een dikke wang.Het kón ook niet goed gaan gewoon, he?
tja, dat hebben we al gedaan. Haar keelamandelen zijn al geknipt en de kno arts zei destijds dat haar neusamandel er niet uithoefde, maar de ha heeft het pas wel over haar neusamandel gehad...quote:Op maandag 9 november 2009 07:32 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen!voor alle zieken.
Vicky misschien tijd om eens flink aan die bel te rammelen?
quote:Op maandag 9 november 2009 07:35 schreef Vicky het volgende:
[..]
tja, dat hebben we al gedaan. Haar keelamandelen zijn al geknipt en de kno arts zei destijds dat haar neusamandel er niet uithoefde, maar de ha heeft het pas wel over haar neusamandel gehad...
quote:Op maandag 9 november 2009 07:48 schreef Saffier het volgende:
Hoe kom je daar nu weer aan MvD? Nog van je kiesgebeuren?
oei das nie prettigquote:Op maandag 9 november 2009 08:32 schreef bodpa09 het volgende:
Galblaas gaat eruit. En ik schijt peuken.
Gewoon zeggen joh! Lekker toch!quote:Op maandag 9 november 2009 09:14 schreef lady-wrb het volgende:
jee wat een zieken allemaal weer
beterschap voor iedereen.
nu durf ik bijna niet meer te vertellen dat ik vandaag zo ontzettend lekker in mijn vel zitik voel me echt zo verschrikkelijk happy
Je zou ze haast een kinderkookboek gevenquote:Op maandag 9 november 2009 09:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Fijn Lady-wrb!
BE schoonvader kan aardappels schillen, en dat is al heel watIk zal ze eens tippen over tafeltje-dekje. En verder maak ik een paar stamppotten, dat is weinig extra werk voor mij en scheelt hun weer een paar keer aangebrand opgewarmd voedsel
Inderdaad, een onverantwoord tot en met. Bij voorbaat al gezakt voor stage dus.quote:Op maandag 9 november 2009 09:41 schreef E.T. het volgende:
Die stagiaire die vrijdag zou kennismaken en vandaag moest beginnen??
NIks meer gehoord dusEr stond niemand vanmorgen voor de deur, er is niet gebeld (zowel mobiel als vast)..
Had gister al een mailtje naar school gestuurd, daar ook geen antwoord op gehad![]()
Net gebeld naar school en ik wordt teruggebeld door de stagedocent als het lesuur is afgelopen..
ik ben benieuwd... van mij hoeft het niet meer zo nodig op deze manier..
Gelukkig is mijn vader redelijk zelfredzaam. Dat komt helemaal goed als mijn moeder ooit haar armen breekt.quote:Op maandag 9 november 2009 09:37 schreef Brighteyes het volgende:
Haha, dat vermoeden had ik al.Ach ja, het hoort een beetje bij de generatie voor ons he.
Ik doe het ook zo hoor, grote pan pasta-saus, deel naar mijn ouders. Zelfde met nasi enzo.
Ik weet dat mijn opa en oma jarenlang naar volle tevredenheid via Tafeltje Dekje hebben gegeten.
Echt heel bijzonder zal het niet zijn, maar als jij 6 weken lang voor 2 gezinnen moet koken kan je straks wel naast je schoonmoeder gaan liggen.
papaquote:Op maandag 9 november 2009 09:50 schreef Rewimo het volgende:
Chocopasta en salami? Wie bedenkt zoiets in hemelsnaam
15.15quote:Op maandag 9 november 2009 09:55 schreef pinquit het volgende:
ai MvD, doet het veel pijn ook?echt balen. beterschap ermee!
![]()
en bodpa, brr, spannend! succes ook vandaag!![]()
en TF natuurlijk ook. nuchter blijven, tot hoelaat?succes!
en sterkte met het onderzoek
dat er deze keer potverdrie eens een uitslag is. grmbl.
Nou, anderhalf uur verder ongeveer,...quote:Op maandag 9 november 2009 09:14 schreef amaranta het volgende:
Groof,je kunt ook een applicatie downloaden op hyves om snel fotos erop te zetten.
Hier ook rammelen ja..mocht om 7 uur een beschuit en thee en nu tot aan 16.00 uur niets meer. Daarna is het als het goed is allemaal achter de rug en mag ik weer wat vrotenquote:Op maandag 9 november 2009 10:32 schreef bodpa09 het volgende:
Jij ook TF! Heb jij ook zo'n honger? Zit te knorren hiero.
Nog een halfuurtje en dan mag ik.
Dank voor alle succeswensen dames! Errug lief!
Het maakt niet uit wat, ik heb gewoon geen zin om te drinken om de een of andere gekke reden. Schenk het in en drink het dan vervolgens niet op.quote:Op maandag 9 november 2009 10:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Als je geen zin in thee hebt ga je toch wat anders drinken? Dat light spul van AH, sinaasappel/limoen drank, daar kan ik sloten van wegdrinken.
Hier heb ik een kindje dat zich niet helemaal lekker voelde, spierpijn/hoofdpijn/buikpijn. Mocht van mij lekker thuisblijven, ook al vond ik 37,6 nou niet echt schokkend hoog. Maar een dagje lekker aanrommelen is ook wel een keertje lekker. Vanavond lekker niet naar voetballen dus. Olé!
Rietje pakken, dan kun je gewoon doorcomputeren en drinken tegelijk!quote:Op maandag 9 november 2009 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat, ik heb gewoon geen zin om te drinken om de een of andere gekke reden. Schenk het in en drink het dan vervolgens niet op.![]()
Te lui ervoor lijkt het wel.
ik zou hetzelfde gezegd kunnen hebbenquote:Op maandag 9 november 2009 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat, ik heb gewoon geen zin om te drinken om de een of andere gekke reden. Schenk het in en drink het dan vervolgens niet op.![]()
Te lui ervoor lijkt het wel.
dat stoppen hoorde de docent vandaag ook voor het eerst..quote:Op maandag 9 november 2009 10:59 schreef Rewimo het volgende:
E.T.Lekker rustig moet je maar denken
Wel stom van zo'n stagiaire (en van de school ook trouwens, als ze al aangekondigd heeft dat ze wil stoppen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |