Vooral dat dikquote:Op zondag 8 november 2009 18:48 schreef Stout het volgende:
Asy zat me net te verbazen dat je alweer dik 25 weken zwnger bent....
enne sterkte met je chocola-aanval
Lekker tochquote:Op zondag 8 november 2009 18:55 schreef Lois het volgende:
Ik word altijd zo huiselijk van dat koude, grijze weer. Zo zit ik nu heerlijk op de bank, dekentje om me heen en kan ik me al verheugen op boer zoekt vrouw straks
Meeting of foto's!quote:Op zondag 8 november 2009 19:59 schreef oeke het volgende:
Hij trekt er ook altijd zijn 3-delig pizza kostuum bij aan dat ik voor zijn verjaardag genaaid heb.![]()
oehh heerlijk!!quote:Op zondag 8 november 2009 20:36 schreef sjak het volgende:
Wilde ik nog wel doen maar ik had het zo druk, helemaal vergeten....
Het was fijn om eindelijk weer eens alleen metop pad te zijn en nog ergens te overnachten ook. Was te lang geleden. We zaten in het Parkhotel, in een suite met whirlpool
Daar zitten onze bestuursleden ook altijd. Leuk hotel!quote:Op zondag 8 november 2009 20:36 schreef sjak het volgende:
Wilde ik nog wel doen maar ik had het zo druk, helemaal vergeten....
Het was fijn om eindelijk weer eens alleen metop pad te zijn en nog ergens te overnachten ook. Was te lang geleden. We zaten in het Parkhotel, in een suite met whirlpool
oke, ben heel benieuwd of ze werken.. wil misschien ook overstappen naar die ballen..quote:Op zondag 8 november 2009 20:49 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Oh, ik heb de wasbollen nog niet gebruikt, wilde wachten tot de nieuwe machine er is (dinsdag). Dus dan volgt mijn review!![]()
Ik heb nog een droger in de aanbieding, Saffier! Werkr als een tierelier.
Heb ik daaaaaar nou aanquote:
Mijn gyn zei dat je iig tot aan de positieve test in redelijke mate kon leven alsof er nog niets aan de hand was. Een wijntje (geen liters uiteraard) kon dan ook volgens hem zeker geen kwaad, integendeel als je er zin in had.quote:Op zondag 8 november 2009 20:52 schreef Saffier het volgende:
Kom je 'm bezorgen dan MvD
Ik twijfelde aan het wijntje in verband met de hormonen, maar dat duurt zeker nog 2,5 a 3 weken, dan kan dat best, toch?
Oooooooooh wat een geweldig leuke spulletjes!!!!quote:Op zondag 8 november 2009 19:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij gingen naar het Jan Patatveld bij Schiphol om vliegtuigen te kijken, maar toen we daar kwamen was dat hele veld verdwenenDus toen maar schiphol zelf op om op het panoramaterras te kunnen kijken. En daarna nog ff geshopt natuurlijk
[ afbeelding ]
Dan kom je gewoon een keertje bij ons langs en dan ben je vlak bij schipholquote:Op zondag 8 november 2009 21:07 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Oooooooooh wat een geweldig leuke spulletjes!!!!![]()
![]()
Attentie attentie, Secret Santa van Spuuglokje, een willekeurig iets van wat Taartjesfee gekocht heeft en op de afbeelding te zien is mag als cadeautje worden toegezonden!
Ooooh waarom hebben wij nou geen Schiphol in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |