Ja echt!quote:Op zondag 8 november 2009 10:56 schreef huuphuup het volgende:
Oxy ik vind het altijd klinken alsof jij echt een opa en oma uit duizenden hebt zegje boft met zulke lieve grootouders!
ah, bedankt voor de kleine letterts. Dat schiet niet echt op nee.quote:Op zondag 8 november 2009 10:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat eftelingabbo is alleen doordeweeks geldig en niet in de kerstvakantie..en slechts 6 weken. Schiet niet echt op voor ons dus..
quote:Op zondag 8 november 2009 11:14 schreef pinquit het volgende:
boh we gaan pas om half 3![]()
en B_s wil dr renoutfit aan![]()
Ga je naar de hertjes bij het IJsselmeerquote:Op zondag 8 november 2009 11:11 schreef miss_sly het volgende:
oxy, wat fijn van je opa en oma! en wat goed dat je kip neemt ivm je afval-race![]()
ik denk dat wij naar hoorn gaan, naar de schoonouders. ik wil liever wandelen, misschien kan ik het combineren. neem iig een doek mee!
Woon jij in Hoorn?quote:Op zondag 8 november 2009 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga je naar de hertjes bij het IJsselmeermisschien gaan wij daar ook nog heen
quote:Op zondag 8 november 2009 11:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Woon jij in Hoorn?
Maar het is dus bij jullie nog geen mooi weer?
quote:Op zondag 8 november 2009 11:31 schreef kezz het volgende:
langs de hertjes en dan langs het IJsselmeer en dan de haven in, lekker warme chocomelk drinken bij het houten hoofd
Nee vanuit de kersoonboogerd is het idd niet te lopenquote:Op zondag 8 november 2009 11:41 schreef miss_sly het volgende:
vanuit de kersenboogerd (?) moet je dan met de auto he, da''s niet te lopen?
quote:Op zondag 8 november 2009 11:30 schreef _evenstar_ het volgende:
meh waarom is er hier in de buurt niks open op zondag...ik wil winkelen
en ben afhankelijk van paps om te rijden
3 weken wachten *zucht*
nog nooit, maar alsj het HET recept hebt, wil ik het graag van je hebbenquote:Op zondag 8 november 2009 12:27 schreef miss_sly het volgende:
Heeft er hier iemand wel eens zelf schuimpjes gemaakt? En dan niet de meringues dingen, maar schuimpjes zoals je die nu in de winkel kunt kopen, die lekkere zoete, zachte dingen!
oh ja die is heel logisch !quote:Op zondag 8 november 2009 11:12 schreef Kleurdoos het volgende:
Oh Stout, VL's bijnaam is 'Jezus'
heel toepasselijk want daar lijkt ie ook op
Althans, voor zover ik op plaatjes heb gezien, verder ken ik de beste man niet
Komen ze hier ook?quote:Op zondag 8 november 2009 12:44 schreef Stout het volgende:
[..]
oh ja die is heel logisch !
Ben net terug van pompoensnijdenMet een heks, een vliegende heks en spook !
leuk maar best zwaar werk...
die kan op 11/11 dus mooi naar buiten met een lampje erin
quote:Op zondag 8 november 2009 12:48 schreef Kleurdoos het volgende:
ik verveel me ook
*pakt kam, spiegel, schaar*
Ik bedoel deze:quote:Op zondag 8 november 2009 12:51 schreef Saffier het volgende:
@ Miss-Sly bedoel je die dingen die je tegen de kerst zoveel kan krijgen? chocolade onderkant en die gekleurde stipjes bovenop? Zo ja, die heb ik heeeeeeeel veeeeeeeel gemaaktleuk, lekker en makkelijk
kerstschuimkransjes bedoel jijquote:Op zondag 8 november 2009 12:51 schreef Saffier het volgende:
@ Miss-Sly bedoel je die dingen die je tegen de kerst zoveel kan krijgen? chocolade onderkant en die gekleurde stipjes bovenop? Zo ja, die heb ik heeeeeeeel veeeeeeeel gemaaktleuk, lekker en makkelijk
Ja diequote:Op zondag 8 november 2009 12:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
kerstschuimkransjes bedoel jij?
dat is gewoon opgeklopt eiwit met loeiveel suiker toch?
gisteren een zak twixjes, marsjes, 2 x brosjes en een zak bounty's gekocht, voor 5 euro, zo'n sint maartenactie bij Deen.quote:Op zondag 8 november 2009 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HE vervelend, snoep inslaan enzo
Damn womanquote:Op zondag 8 november 2009 13:02 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
gisteren een zak twixjes, marsjes, 2 x brosjes en een zak bounty's gekocht, voor 5 euro, zo'n sint maartenactie bij Deen.
Alleen zijn de brosjes, bounty's en twixjes al op en het hele huis ligt vol papiertjes
*glazuur spat rond*quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 13:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Neen!
en geen foto, batt is op en ik moet aan t wark
tata!
Bij ons wel... ik kan de stoutmannen ook zo langs jouw dirigeren hoorquote:
oe lekkerquote:Op zondag 8 november 2009 13:20 schreef Saffier het volgende:
Hoe meer eieren, hoe meer schuimpjes
Neem 5 eieren en scheidt de witten van de dooiers, alle eiwitten in een vetvrije kom bij elkaar.
Per ei neem je 50 gram basterdsuiker, neem lichtbruine basterdsuiker voor een mokka-achtig effect.
Klop de eiwitten stijf en voeg tegelijk gelijkmatig het suiker toe.
Spuit ze met behulp van een spuitzak op een met bakpapier beklede bakplaat schuimpjes in de gewenste vorm, let op dat je voldoende tussenruimte neem, het zet behoorlijk uit.
Bak het in de oven (het is meer drogen) van ong 125 graden. Duurt zeker anderhalf uur.
Maar ik haalde ze er altijd eerder uit, dan is de binnenkant nog niet helemaal gaar en zo'n heerlijke kleffe taaie suikerzooi zit er dan in![]()
beetje vroegquote:Op zondag 8 november 2009 14:39 schreef Kleurdoos het volgende:
ik draai kerstliedjes
pretenders- 2000 miles
Dana- cold christmas
\/
Hehe, ik draai net vandaag sinterklaasliedjes!quote:Op zondag 8 november 2009 14:39 schreef Kleurdoos het volgende:
ik draai kerstliedjes
pretenders- 2000 miles
Dana- cold christmas
\/
haha en 't rijmt ook niet eens!quote:Op zondag 8 november 2009 15:45 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Maar omg, die liedjes van studio 100 (sowieso: studio 100![]()
) zijn érg:
"Sinterklaas komt vannacht, dan komt ie brengen wat ik heb besteld!"
* MevrouwVanDalen pedagogisch haar kinderen toesprak dat je bij Sint niks bestelt en dat er al heulemaal geen garantie op zit, op alles wat je vráágt.![]()
morgen begint de collecte van Alzheimer Nederland.quote:Op zondag 8 november 2009 15:49 schreef Saffier het volgende:
Ik wilde wat melden hier maar zou niet meer weten wat
quote:Op zondag 8 november 2009 16:49 schreef snoopy het volgende:
huup, je hoeft niet te wachten! ik geef je deze tip: http://www.italiepunt.nl/shop/product_info.php?products_id=247
zelfs geen liedjes? die moeten toch goed geoefend worden vantevoren?quote:Op zondag 8 november 2009 16:31 schreef snoopy het volgende:
streng kijkt naar MvD: Geen sintliedjes en/of pepernoten voor de Sint in het land is vind ik!![]()
die is nog leeg, want morgen mag ik dus pas beginnen.quote:Op zondag 8 november 2009 16:55 schreef Saffier het volgende:
Als ze langskomen doneer ik Trui! Hoe is het met jouw collectebus? Vergeet je 'm niet op tijd weer in te leveren?
Wij zaten om 17.00 aan de pasta.quote:Op zondag 8 november 2009 18:09 schreef Rewimo het volgende:
Hier staat qltel achter mij te piekeren over wat we gaan eten
Vooral dat dikquote:Op zondag 8 november 2009 18:48 schreef Stout het volgende:
Asy zat me net te verbazen dat je alweer dik 25 weken zwnger bent....
enne sterkte met je chocola-aanval
Lekker tochquote:Op zondag 8 november 2009 18:55 schreef Lois het volgende:
Ik word altijd zo huiselijk van dat koude, grijze weer. Zo zit ik nu heerlijk op de bank, dekentje om me heen en kan ik me al verheugen op boer zoekt vrouw straks
Meeting of foto's!quote:Op zondag 8 november 2009 19:59 schreef oeke het volgende:
Hij trekt er ook altijd zijn 3-delig pizza kostuum bij aan dat ik voor zijn verjaardag genaaid heb.![]()
oehh heerlijk!!quote:Op zondag 8 november 2009 20:36 schreef sjak het volgende:
Wilde ik nog wel doen maar ik had het zo druk, helemaal vergeten....
Het was fijn om eindelijk weer eens alleen metop pad te zijn en nog ergens te overnachten ook. Was te lang geleden. We zaten in het Parkhotel, in een suite met whirlpool
Daar zitten onze bestuursleden ook altijd. Leuk hotel!quote:Op zondag 8 november 2009 20:36 schreef sjak het volgende:
Wilde ik nog wel doen maar ik had het zo druk, helemaal vergeten....
Het was fijn om eindelijk weer eens alleen metop pad te zijn en nog ergens te overnachten ook. Was te lang geleden. We zaten in het Parkhotel, in een suite met whirlpool
oke, ben heel benieuwd of ze werken.. wil misschien ook overstappen naar die ballen..quote:Op zondag 8 november 2009 20:49 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Oh, ik heb de wasbollen nog niet gebruikt, wilde wachten tot de nieuwe machine er is (dinsdag). Dus dan volgt mijn review!![]()
Ik heb nog een droger in de aanbieding, Saffier! Werkr als een tierelier.
Heb ik daaaaaar nou aanquote:
Mijn gyn zei dat je iig tot aan de positieve test in redelijke mate kon leven alsof er nog niets aan de hand was. Een wijntje (geen liters uiteraard) kon dan ook volgens hem zeker geen kwaad, integendeel als je er zin in had.quote:Op zondag 8 november 2009 20:52 schreef Saffier het volgende:
Kom je 'm bezorgen dan MvD
Ik twijfelde aan het wijntje in verband met de hormonen, maar dat duurt zeker nog 2,5 a 3 weken, dan kan dat best, toch?
Oooooooooh wat een geweldig leuke spulletjes!!!!quote:Op zondag 8 november 2009 19:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij gingen naar het Jan Patatveld bij Schiphol om vliegtuigen te kijken, maar toen we daar kwamen was dat hele veld verdwenenDus toen maar schiphol zelf op om op het panoramaterras te kunnen kijken. En daarna nog ff geshopt natuurlijk
[ afbeelding ]
Dan kom je gewoon een keertje bij ons langs en dan ben je vlak bij schipholquote:Op zondag 8 november 2009 21:07 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Oooooooooh wat een geweldig leuke spulletjes!!!!![]()
![]()
Attentie attentie, Secret Santa van Spuuglokje, een willekeurig iets van wat Taartjesfee gekocht heeft en op de afbeelding te zien is mag als cadeautje worden toegezonden!
Ooooh waarom hebben wij nou geen Schiphol in de buurt.
Nou, dat is een reuze goed idee!quote:Op zondag 8 november 2009 21:14 schreef Lois het volgende:
[..]
Dan kom je gewoon een keertje bij ons langs en dan ben je vlak bij schiphol
En dat misstaat hem heul niet.quote:Op zondag 8 november 2009 19:59 schreef oeke het volgende:
Wauw, wat een leuke dingetjes Tf, is het ook lekker?
He Huup, ik heb ook nog een pizza tip voor je. Als je een gasoven hebt tenminste. Mijn lief heeft zich in de pizza's verdiept en heeft toen een natuurstenen tegel voor 4 euro gekocht. Die moet wel poreus zijn ofzo, hij heeft marmer gekocht.
Die doet hij in de oven, en dan de oven 3 kwartier opstoken en dan kun je heerlijke pizza's op die steen bakken.![]()
Hij trekt er ook altijd zijn 3-delig pizza kostuum bij aan dat ik voor zijn verjaardag genaaid heb.![]()
Van de Chef: he has been very busy with his nigthclub.quote:Op zondag 8 november 2009 21:21 schreef renzell het volgende:
En dat misstaat hem heul niet.Ik wil die receptjes nog zo graag trouwens! Kun jij nog eens vragen aan
of ie die naar mij wil mailen? I was very impressed.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |