Ja echt!quote:Op zondag 8 november 2009 10:56 schreef huuphuup het volgende:
Oxy ik vind het altijd klinken alsof jij echt een opa en oma uit duizenden hebt zegje boft met zulke lieve grootouders!
ah, bedankt voor de kleine letterts. Dat schiet niet echt op nee.quote:Op zondag 8 november 2009 10:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat eftelingabbo is alleen doordeweeks geldig en niet in de kerstvakantie..en slechts 6 weken. Schiet niet echt op voor ons dus..
quote:Op zondag 8 november 2009 11:14 schreef pinquit het volgende:
boh we gaan pas om half 3![]()
en B_s wil dr renoutfit aan![]()
Ga je naar de hertjes bij het IJsselmeerquote:Op zondag 8 november 2009 11:11 schreef miss_sly het volgende:
oxy, wat fijn van je opa en oma! en wat goed dat je kip neemt ivm je afval-race![]()
ik denk dat wij naar hoorn gaan, naar de schoonouders. ik wil liever wandelen, misschien kan ik het combineren. neem iig een doek mee!
Woon jij in Hoorn?quote:Op zondag 8 november 2009 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga je naar de hertjes bij het IJsselmeermisschien gaan wij daar ook nog heen
quote:Op zondag 8 november 2009 11:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Woon jij in Hoorn?
Maar het is dus bij jullie nog geen mooi weer?
quote:Op zondag 8 november 2009 11:31 schreef kezz het volgende:
langs de hertjes en dan langs het IJsselmeer en dan de haven in, lekker warme chocomelk drinken bij het houten hoofd
Nee vanuit de kersoonboogerd is het idd niet te lopenquote:Op zondag 8 november 2009 11:41 schreef miss_sly het volgende:
vanuit de kersenboogerd (?) moet je dan met de auto he, da''s niet te lopen?
quote:Op zondag 8 november 2009 11:30 schreef _evenstar_ het volgende:
meh waarom is er hier in de buurt niks open op zondag...ik wil winkelen
en ben afhankelijk van paps om te rijden
3 weken wachten *zucht*
nog nooit, maar alsj het HET recept hebt, wil ik het graag van je hebbenquote:Op zondag 8 november 2009 12:27 schreef miss_sly het volgende:
Heeft er hier iemand wel eens zelf schuimpjes gemaakt? En dan niet de meringues dingen, maar schuimpjes zoals je die nu in de winkel kunt kopen, die lekkere zoete, zachte dingen!
oh ja die is heel logisch !quote:Op zondag 8 november 2009 11:12 schreef Kleurdoos het volgende:
Oh Stout, VL's bijnaam is 'Jezus'
heel toepasselijk want daar lijkt ie ook op
Althans, voor zover ik op plaatjes heb gezien, verder ken ik de beste man niet
Komen ze hier ook?quote:Op zondag 8 november 2009 12:44 schreef Stout het volgende:
[..]
oh ja die is heel logisch !
Ben net terug van pompoensnijdenMet een heks, een vliegende heks en spook !
leuk maar best zwaar werk...
die kan op 11/11 dus mooi naar buiten met een lampje erin
quote:Op zondag 8 november 2009 12:48 schreef Kleurdoos het volgende:
ik verveel me ook
*pakt kam, spiegel, schaar*
Ik bedoel deze:quote:Op zondag 8 november 2009 12:51 schreef Saffier het volgende:
@ Miss-Sly bedoel je die dingen die je tegen de kerst zoveel kan krijgen? chocolade onderkant en die gekleurde stipjes bovenop? Zo ja, die heb ik heeeeeeeel veeeeeeeel gemaaktleuk, lekker en makkelijk
kerstschuimkransjes bedoel jijquote:Op zondag 8 november 2009 12:51 schreef Saffier het volgende:
@ Miss-Sly bedoel je die dingen die je tegen de kerst zoveel kan krijgen? chocolade onderkant en die gekleurde stipjes bovenop? Zo ja, die heb ik heeeeeeeel veeeeeeeel gemaaktleuk, lekker en makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |