abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74514016
Hier ook pyama's aan en met een kopje thee op de bank voor de tv
pi_74514058
Hier ook in pyama. Amber mag nog even de film afkijken en dan gaat ze haar bed in. Ze lijkt wel een tomaatje met die rode wangen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 8 november 2009 @ 18:44:54 #103
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74514451
Hier ook al gedoucht en in huispak op de bank
en ik heb alweer zoooooooooooooooo'n zin in chocola!
pi_74514551
Asy zat me net te verbazen dat je alweer dik 25 weken zwnger bent....

enne sterkte met je chocola-aanval
  zondag 8 november 2009 @ 18:54:56 #105
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74514740
quote:
Op zondag 8 november 2009 18:48 schreef Stout het volgende:
Asy zat me net te verbazen dat je alweer dik 25 weken zwnger bent....

enne sterkte met je chocola-aanval
Vooral dat dik
Heb gelukkig niks in huis qua chocola; kan me dus niet vergrijpen
  Jubileum moderator zondag 8 november 2009 @ 18:55:41 #106
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_74514760
Ik word altijd zo huiselijk van dat koude, grijze weer. Zo zit ik nu heerlijk op de bank, dekentje om me heen en kan ik me al verheugen op boer zoekt vrouw straks
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_74514929
quote:
Op zondag 8 november 2009 18:55 schreef Lois het volgende:
Ik word altijd zo huiselijk van dat koude, grijze weer. Zo zit ik nu heerlijk op de bank, dekentje om me heen en kan ik me al verheugen op boer zoekt vrouw straks
Lekker toch

beide kindjes liggen in bed en zit op de grond met een hele berg was om me heen. M is een grote pot thee aan het maken. Oehh en ik krijg er een stukje gevulde speculaas bij
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 8 november 2009 @ 19:07:04 #108
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_74515144
Pasta was lekker

Hier lekker de kachel aan, houtvuur hoort echt bij dit weer Ik ga straks lekker Antiques Roadshow kijken op de BBC. Maar dat duurt nog even.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_74515255
Hier ook huiselijk!
De hele dag pyjama's aan Een echte pyjamadag. Had toch weinig behoefte om naar buiten te gaan. (heb nog steeds oorpijn maar wordt niet minder of erger.....)
Kids liggen op bed, alleen Sander had ineens een mega huilbui en wilde niets meer zeggen.

Tijd voor een lekkere cappuccino
  † In Memoriam † zondag 8 november 2009 @ 19:25:19 #110
7074 moussy
kuttekop
pi_74515825
Wij zijn vanmiddag naar het bos geweest en 'verdwaald' vond Cas zo leuk .. niet dus nu staan er bananenflappen met honing in de oven
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 8 november 2009 @ 19:32:59 #111
1762 YPPY
Yppiaans
pi_74516134
Wat een huiselijke dagen allemaal.

Anna en ik zijn bij een vriendin van me geweest. Ze heeft daar zelfs geslapen in een campingbedje, echt knap. En 's middags naar het park met speeltuin. Ze was helemaal opperdeop toen we thuis kwamen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 8 november 2009 @ 19:37:11 #112
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_74516303
Rewino, Huisvuur staat aan hoor, heerlijk. En idd met huispak aan op de bank.
De vaat komt straks wel.
het was hier heerlijk weer, we zijn zelfs nog even naar de hertjes geweest.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 8 november 2009 @ 19:38:05 #113
13151 crew  Rewimo
pi_74516338
Wij zijn naar een rommelmarkt geweest (en onderweg nog even leuk met zijn drietjes door bladeren gesloft ). Heb zelf niks gevonden maar ik heb wel een heel blij jongetje met een curverschatkist vol Lego-bionicles Eenmaal thuis bleken er 62 in te zitten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_74516952
Wat heeft iedereen een heerlijke herfstdag gehad!

Ko en ik waren bij mijn liefste vriendinnetje die op een boot woont op een eh heel apart terrein met allerlei rare bouwsels en tipi's en van die mongolententen en pipowagens. Dus daar lekker gewandeld en Ko keek zijn ogen uit.
Toen kwam er ineens hele dikke mist opzetten over het water, heel mooi! Lekker bij een houtvuur gezeten met een natte neus uit de draagdoek.

Kobus ligt nu lekker in het grote bed, helemaal moe, en ik sta pannenkoeken te bakken.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74516991
YPPY, slaapt Anna nog vaak 's middags? (MIjn peuter nooit meer namelijk)

En wat klinken al jullie dagen fijn!
Wij hadden ook een leuke dag, met zwemmen en bezoek dat bleef eten. En wat is het dan fijn te zien dat onze kinderen echt makkelijk zijn met 'vreemd' eten. Ik had doodgewoon lasagne gemaakt, maar net met een ander pakje dan wat deze kinderen thuis hadden en dat ging er dus niet in. Nu vind ik dat helemaal niet stom ofzo, maar wel onhandig lijkt dat me.

Oxy, wat leuk dat je opa en oma zo goed aanvoelen waarmee ze jou helemaal speciaal een plezier doen!
En ik zat te denken, jij houdt toch erg van koken, is het dan niet zo dat je met uit eten ook best wat durft te proberen? Of is dat buiten de deur al spannend genoeg voor je?

En Luchtbel, ik wil ook best die receptjes zonder suiker, klinkt leuk en fijn om zo ook eens iets leuks in elkaar te flansen.
  zondag 8 november 2009 @ 19:54:46 #116
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74517026
Wij gingen naar het Jan Patatveld bij Schiphol om vliegtuigen te kijken, maar toen we daar kwamen was dat hele veld verdwenen Dus toen maar schiphol zelf op om op het panoramaterras te kunnen kijken. En daarna nog ff geshopt natuurlijk
I`m not weird. I`m limited edition.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 8 november 2009 @ 19:58:00 #117
13151 crew  Rewimo
pi_74517163
Wonka? Wat grappig Waren er ook Oempa Loempa's?
  zondag 8 november 2009 @ 19:58:31 #118
1762 YPPY
Yppiaans
pi_74517187
Wat mooi oeke, zo door de mist.

Ze slaapt elke middag MvD, dat heeft ze echt nodig, anders is ze helemaal uitgeput. Gelukkig gaat ze graag naar d'r prinsessenbed. Is echt een fijn en veilig plekje.

Leuk winkelen zo TF!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_74517198
Jullie dagen klinken gezelliger dan die van ons!
Wij hebben vandaag de woonkamer eens flink schoongemaakt, was wel nodig, wat een stof
En manlief kreeg begin deze avond een telefoontje van zn moeder dat hij naar zn vader in t ziekenhuis kon, die ligt op de IC maar het gaat alweer iets beter nu gelukkig.
pi_74517245
Lois bedankt! Het is bijn boer zoekt vrouw tijd!

Hier ook lekker huiselijk, er staat een cake in de oven
Zo meteen lekker met een kopje thee en een stukkie cake onder een dekentje op de bank!
Vanmiddag heerlijk wezen fietsen en op een creabea beursje geweest!
pi_74517254
Wauw, wat een leuke dingetjes Tf, is het ook lekker?

He Huup, ik heb ook nog een pizza tip voor je. Als je een gasoven hebt tenminste. Mijn lief heeft zich in de pizza's verdiept en heeft toen een natuurstenen tegel voor 4 euro gekocht. Die moet wel poreus zijn ofzo, hij heeft marmer gekocht.
Die doet hij in de oven, en dan de oven 3 kwartier opstoken en dan kun je heerlijke pizza's op die steen bakken.
Hij trekt er ook altijd zijn 3-delig pizza kostuum bij aan dat ik voor zijn verjaardag genaaid heb.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 8 november 2009 @ 20:00:09 #122
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74517264
Oe, een houtkachel!

Chan, dat is ook schrikken! Beterschap voor hem!
  zondag 8 november 2009 @ 20:00:19 #123
1762 YPPY
Yppiaans
pi_74517269
Oef Chan, vooral dat telefoontje klinkt niet goed. En meteen de ic ook, daar kom je niet zo maar.
*OUD heilige*
  zondag 8 november 2009 @ 20:01:08 #124
1762 YPPY
Yppiaans
pi_74517310
quote:
Op zondag 8 november 2009 19:59 schreef oeke het volgende:

Hij trekt er ook altijd zijn 3-delig pizza kostuum bij aan dat ik voor zijn verjaardag genaaid heb.
Meeting of foto's!

Hier is de open haard aan.
*OUD heilige*
  zondag 8 november 2009 @ 20:05:24 #125
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74517495
M@x ik ga je pmmen

Wat een heerlijke dagen allemaal zeg! Hier was het zalig weer, bijna warm zelfs! Tobias heeft bijne de hele dag buitengespeeld Niets van mist of wat dan ook
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')