Nou, dat is een reuze goed idee!quote:Op zondag 8 november 2009 21:14 schreef Lois het volgende:
[..]
Dan kom je gewoon een keertje bij ons langs en dan ben je vlak bij schiphol
En dat misstaat hem heul niet.quote:Op zondag 8 november 2009 19:59 schreef oeke het volgende:
Wauw, wat een leuke dingetjes Tf, is het ook lekker?
He Huup, ik heb ook nog een pizza tip voor je. Als je een gasoven hebt tenminste. Mijn lief heeft zich in de pizza's verdiept en heeft toen een natuurstenen tegel voor 4 euro gekocht. Die moet wel poreus zijn ofzo, hij heeft marmer gekocht.
Die doet hij in de oven, en dan de oven 3 kwartier opstoken en dan kun je heerlijke pizza's op die steen bakken.![]()
Hij trekt er ook altijd zijn 3-delig pizza kostuum bij aan dat ik voor zijn verjaardag genaaid heb.![]()
Van de Chef: he has been very busy with his nigthclub.quote:Op zondag 8 november 2009 21:21 schreef renzell het volgende:
En dat misstaat hem heul niet.Ik wil die receptjes nog zo graag trouwens! Kun jij nog eens vragen aan
of ie die naar mij wil mailen? I was very impressed.
![]()
waar kan ik het recept vinden?quote:Op zondag 8 november 2009 19:25 schreef moussy het volgende:
Wij zijn vanmiddag naar het bos geweest en 'verdwaald' vond Cas zo leuk![]()
![]()
.. niet dus
nu staan er bananenflappen met honing in de oven
![]()
Dat laatstequote:Op zondag 8 november 2009 19:53 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Oxy, wat leuk dat je opa en oma zo goed aanvoelen waarmee ze jou helemaal speciaal een plezier doen!![]()
En ik zat te denken, jij houdt toch erg van koken, is het dan niet zo dat je met uit eten ook best wat durft te proberen? Of is dat buiten de deur al spannend genoeg voor je?
Hee, woon je ook in Rotterdam Pvoesss? En ook nog op het Erasmus gezeten, toch?quote:Op zondag 8 november 2009 21:54 schreef Pvoesss het volgende:
ooh ik kan niet wachten tot de dame groot genoeg is ik wil ook zo graag naar de speeldernis![]()
Niet te moeilijk denken, denk ik. Banaan in plakjes, beetje kaneel en wat honing erover, dichtvouwen in bladerdeeg en in de oven. Is mijn gokquote:
Oehoeh! Magikook?quote:Op zondag 8 november 2009 22:26 schreef Saffier het volgende:
Rotterdammeet voorstelt....
E.T. komen jullie ook?
Jij altijd!quote:
Mag ikke ook??quote:Op zondag 8 november 2009 22:26 schreef Saffier het volgende:
Rotterdammeet voorstelt....
E.T. komen jullie ook?
Dan hebben we op dezelfde school gezeten dus.quote:Op zondag 8 november 2009 22:21 schreef Pvoesss het volgende:
Nee niet in rotterdam verder wel correct ja
Ik heb wel gestudeerd in rotterdam en weet dus wel de leuke dingen te vinden.
En ik ben een beetje geitenwollensokkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |