ROFL.. tsja zo tactisch ben ik niet irl... en pasteltinten..maar plastic vol knopjes met lichtjes en geluid hoeft voor mij niet zo nodig. Ach dat is het ergste niet natuurlijkquote:Op zondag 8 november 2009 23:25 schreef amaranta het volgende:
Het speelgoed oogt wat onrustig
. Wellicht is het zinvol om speelgoed n pastel tinten aaN te schaffen
Ja, ervaringquote:Op zondag 8 november 2009 23:26 schreef Grasjes het volgende:
[..]
Ervaring?Vertel!
Ik durf niet zoveel te zeggen omdat ik denk dat ze dan mijn dochter anders minder aandacht gaan geven.. ze reageren al zo vreemd als ik zeg dat ik (nog) niet wil dat ze suiker krijgt bv
Kop in het zand, lalalaquote:Op zondag 8 november 2009 23:46 schreef Saffier het volgende:
Je praat leuk over je eigen lappenmandje heen zo TfTrek je het nog een beetje?
Valt mee hoor, ik mag gewoon graag op mn strepen staan als het over mn kinderen gaatquote:Op maandag 9 november 2009 00:02 schreef Saffier het volgende:
ik heb t gemist Mous maar aan de reacties te zien is het goed mis op de bso
Succes met invullen Grasjes.
Ik sluit weer af, slaap lekker allen!
jij sterkte met je wang.quote:Op maandag 9 november 2009 07:23 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Vicky, sterkte met al die zieken bij je!![]()
Ik heb een dikke wang.Het kón ook niet goed gaan gewoon, he?
tja, dat hebben we al gedaan. Haar keelamandelen zijn al geknipt en de kno arts zei destijds dat haar neusamandel er niet uithoefde, maar de ha heeft het pas wel over haar neusamandel gehad...quote:Op maandag 9 november 2009 07:32 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen!voor alle zieken.
Vicky misschien tijd om eens flink aan die bel te rammelen?
quote:Op maandag 9 november 2009 07:35 schreef Vicky het volgende:
[..]
tja, dat hebben we al gedaan. Haar keelamandelen zijn al geknipt en de kno arts zei destijds dat haar neusamandel er niet uithoefde, maar de ha heeft het pas wel over haar neusamandel gehad...
quote:Op maandag 9 november 2009 07:48 schreef Saffier het volgende:
Hoe kom je daar nu weer aan MvD? Nog van je kiesgebeuren?
oei das nie prettigquote:Op maandag 9 november 2009 08:32 schreef bodpa09 het volgende:
Galblaas gaat eruit. En ik schijt peuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |