En Wang gewoon erg goed. Erg ontspannen zoals ze reed.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:25 schreef Felagund het volgende:
Wolf en Lee beiden licht tegenvallend.
Dichterbij dan vorig jaar, maar nog steeds een groot verschil.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:25 schreef Arcee het volgende:
Gerritsen zit dichtbij Wolf en Wang op de 500.![]()
Het leek ook of ze zich in de laatste bocht heel erg inhield.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:25 schreef DeeBee het volgende:
Wolf laat het duidelijk liggen op het rondje, langzamer dan Wang en Kodaira en ongeveer even snel als de Nederlandse dames. Nou ja, netjes 4, 5 en 7.
Ja, staat ook in de titel.quote:
En dat is meestal wel een hint.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:32 schreef Felagund het volgende:
Ja, staat ook in de titel.
Bart zit toch niets anders te doen dan twitteren. Duw hem dan ook een microfoon onder z'n neus, zou ik inderdaad zeggen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:30 schreef franklop het volgende:
Zou het toch wel leuk vinden als ze een commentator er neerzetten voor vanmiddag...
Meen me te herrinneren dat ze dat bij wielerwedstrijd Parijs - Nice en bij het tennis ook deden
Nu kost het de NOS niets.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:35 schreef Hankster het volgende:
[..]
Bart zit toch niets anders te doen dan twitteren. Duw hem dan ook een microfoon onder z'n neus, zou ik inderdaad zeggen.
Hij doet wel mee maar rijd in rit 3quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:47 schreef Montov het volgende:
Hmm, de loting is omgegooid. Babenko doet niet mee?
Aha, de loting is bijgewerkt. De laatste ritten vanaf Davis zijn iig ongewijzigd.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:48 schreef Sporttv het volgende:
[..]
Hij doet wel mee maar rijd in rit 3
Mooi.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:51 schreef Montov het volgende:
[..]
Aha, de loting is bijgewerkt. De laatste ritten vanaf Davis zijn iig ongewijzigd.
Tis ook niet goed genoeg maar het was ook niet slecht , gewoon mooie nette rondesquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bij lange na niet goed genoeg. Hij rijdt ook een stuk langzamer dan Contin en Dobbin.
Ach, nu niet, maar ook in Vancouver niet. Die gaat zich gewoon helemaal toeleggen op de 1500, want op de andere afstanden heeft hij absoluut geen kans op een medaille.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Tis ook niet goed genoeg maar het was ook niet slecht , gewoon mooie nette rondes
In elk geval geen gevaar voor Sven
ik acht hem eerlijk gezegd op de 1500 ook kansloos.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach, nu niet, maar ook in Vancouver niet. Die gaat zich gewoon helemaal toeleggen op de 1500, want op de andere afstanden heeft hij absoluut geen kans op een medaille.
Daardoor ging zijn laatste ronde wel 0,1 seconde snellerquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:18 schreef Guppyfriend het volgende:
hee, nu tilde ie wel zn been opzo er iets aan de hand zijn?
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Daardoor ging zijn laatste ronde wel 0,1 seconde sneller
dat was toch esikl ervik?quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:20 schreef Montov het volgende:
Adne Sondral had toch een betere experiment, met zijn tempowisselingen.
Nou ja, dat was eigenlijk het enige voordeel dat ik kon bedenken: met twee benen aan de grond is er minder belasting voor de benen en dus minder verzuring.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:22 schreef Lookbehind het volgende:
Wat een gast die Schneider, het valt mij nog mee dat ie niet na een paar rondes al verzuurd was, maar pas tegen het einde van zijn rit. Er zit totaal geen rustfase in zijn slag.
Een springende Hirako is een leuk contrast met de vorige rit.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:22 schreef marcodej het volgende:
Prachtige schaatser die Hirako trouwens.
500m Dames, en de eerste ritten 5km heren.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:25 schreef Semmm het volgende:
Heb ik iets gemist? ik ben pas net thuis
Nog iets spectaculairs gebeurd?quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:28 schreef Montov het volgende:
[..]
500m Dames, en de eerste ritten 5km heren.
Maar wel continue spanning op z'n spieren in beide benen. Ik vind zelf een lange glijfase in m'n slag veel prettiger rijden dan een continue belasting.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:25 schreef Montov het volgende:
[..]
Nou ja, dat was eigenlijk het enige voordeel dat ik kon bedenken: met twee benen aan de grond is er minder belasting voor de benen en dus minder verzuring.
Je hebt een spectaculaire nieuwe techniek van Schneider gemist, en een redelijk goed presterend Nederlands team op de 500m.quote:
Jeetje ik heb het gemist, maar nu snap ik waarom ie ruim een halve minuut achter iedereen zat. Moet je kijken hoe hoog ie moet zitten met die rare slag. Hij staat zowat stil.quote:
quote:Bart Veldkamp What the F... is Roger Schneider doing????
quote:Bart Veldkamp: I hope for Roger Schneider it was a 1 time thing...
Ik zeg 6:14quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:35 schreef franklop het volgende:
[15:06:28] <@franklop> ik doe een gokje voor winnende tijd van Kramer
[15:06:35] <@franklop> 6:09.31
quote:
Echt hequote:Op zaterdag 7 november 2009 15:38 schreef TheArt het volgende:
Die reacties op Twitter van De Rijk, Smit en Veldkamp
Volgens mij leest Bart hier ook af en toe mee.quote:Bart Veldkamp Geen commentaar bij NOS live stream, dat klopt. Zal ook zo blijven.
Robbert de Rijk haha ik zie t al, hij wou hem afbouwen.... een na laatste ronde 36.0 en laatste 35.9, top! .............. gast, stop is!quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Volgens mij leest Bart hier ook af en toe mee.
Rijdt nu al 30,6 ik zeg neequote:Op zaterdag 7 november 2009 16:00 schreef Montov het volgende:
Erg benieuwd of Davis zich zal testen op de 5k
Ja, ze zijn het commentaar voor de samenvatting van straks aan het inspreken.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:00 schreef franklop het volgende:
Ik hoor commentaar op de achtergrond... Kom op NOS zet die schuif even open..
Testen staat niet gelijk aan tot het uiterste gaan. Davis kan sowieso geen potten breken op de 5 km, ook al zou hij wel tot het uiterste gaan.quote:
Jup, misschien dat hij maximaal nog zo'n 2 seconden harder zou kunnen, maar daar blijft het dan ook bij.quote:
Over een open deur intrappen gesproken. Hij rijdt een bijzonder goede race. Weer op weg naar een nieuw PR.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:13 schreef Semmm het volgende:
kijk daar gaat ie, 31.4 en nog 2 rondjes
quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:22 schreef Semmm het volgende:
mooie tijd hoor maar daar moeten kramer en de Jong onder kunnen
denk het niet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:22 schreef Joene het volgende:
6:17 , zal sven toch niet van schrikken.
In lijn met wat-ie de laatste jaren doet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:28 schreef Thomas B. het volgende:
Vaak heeft Fabris nogal de neiging te gaan versnellen later in de rit, maar hij laat nu toch wel vrij veel lopen...
Jawel, maar twee jaar geleden heeft ie volgens mij nog een flink PR gereden. Valt me toch tegen...quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
In lijn met wat-ie de laatste jaren doet.
Was daar twijfel over dan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:30 schreef Joene het volgende:
Mooi Sven gaat dus naar de OS zekerweten
Wel op zijn niveau. Dit is goed voor zijn doen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:31 schreef Remzz het volgende:
Olde Heuvel ook nog niet op niveau
Normaal zat hij toch wel voor Verheijen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:32 schreef Montov het volgende:
[..]
Wel op zijn niveau. Dit is goed voor zijn doen.
Waarom van Sven? Hij komt uit de buitenbaan en heeft voorrang. Dat gaf De Jong onvoldoende. Hij schatte de snelheid van Kramer gewoon slecht in.quote:
Sven had toch voorrang?quote:
Kramer kwam uit de buitenbocht en had dus voorrang, ik denk dat Bob de Jong hem niet had gezien, anders was hij direct wel naar buiten gegaan, ze kwamen behoorlijk gelijk uit de bocht.quote:
Ik zag het maar half kwam net aanzetten, maar pfff gelukkigquote:
Toch maar Bob van gemaakt?quote:
Ik herken je trouwens niet zonder Catriona.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:36 schreef Remzz het volgende:
Gaat niet vanzelf
Wat had je dan verwacht na vorige week? Een hele andere Kramer? Die gaat gewoon week per week verbeteren.quote:
quote:
Ik mijzelf eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik herken je trouwens niet zonder Catriona.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:38 schreef Remzz het volgende:
Ik dacht nog dat niemand het had gezien
In before de edit.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:40 schreef Arcee het volgende:
6.41.69 voor Kramer. Steady overwinning.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:40 schreef Arcee het volgende:
6.41.69 voor Kramer. Steady overwinning.
Gebeurt toch meestal na de rit pas? Dan ga ze meestal terugkijken.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:38 schreef franklop het volgende:
Nog niks gehoord over diskwalificatie trouwens.
Dat weet je niet zeker.quote:
Ik denk dat laatste.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:40 schreef Felagund het volgende:
Gebeurt toch meestal na de rit pas? Dan ga ze meestal terugkijken.
Hinderde Bob Sven echt of meer zichzelf? Ik heb het maar half gezien.
Gelukkig welquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:40 schreef DeeBee het volgende:
Netjes hoor Sven, duidelijk weer tikje beter dan vorige week.
Ja, ik zag het net ook in de herhaling. Sven leek er niet last van te hebben.quote:
Bob had alleen zichzelf ermee idd.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, ik zag het net ook in de herhaling. Sven leek er niet last van te hebben.
Toch samenvatting en niet live?quote:
Het beste idee van Zwitserland.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:56 schreef wimderon het volgende:
Z'n coach dacht het wiel opnieuw uitgevonden te hebben.
Ik zou zeggen dat je dit in een training ook kan proberen (en zien dat het niks is).quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:02 schreef Thomas B. het volgende:
Wij moesten dat wat Scheider deed vroeger ook wel eens doen op schaatstraining, maar dat was volgens mij gewoon bedoeld om meer rust in je afzet te krijgen. Ben erg benieuwd wat hoe die coach dit wil verantwoorden.
www.isu.org staat ook een livestream, die schijnbaar wel bereikbaar is in het buitenland.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:07 schreef nickybolletje het volgende:
Weet iemand hoe ik die stream op de nos site vanuit het buitenland kan bekijken. Op een of andere manier is het vanuit het buitenland geblokkeerd....
Ja daarom snap ik er ook niks vanquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:06 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat je dit in een training ook kan proberen (en zien dat het niks is).
http://www.isu.org/vsite/(...)545-nav-list,00.htmlquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:07 schreef nickybolletje het volgende:
Weet iemand hoe ik die stream op de nos site vanuit het buitenland kan bekijken. Op een of andere manier is het vanuit het buitenland geblokkeerd....
Bij mij doet deze het wel (ook vanuit het buitenland, UK in dit geval) terwijl de stream op de NOS site het niet doet (toch dezelfde stream). Ik kan op de isu site zelfs in de verte zachtjes het Nederlandse commentaar horen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
www.isu.org staat ook een livestream, die schijnbaar wel bereikbaar is in het buitenland.
Misschien gebruikt de ISU site een Nederlandse proxy waardoor ie het daar wel doet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:15 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Bij mij doet deze het wel (ook vanuit het buitenland, UK in dit geval) terwijl de stream op de NOS site het niet doet (toch dezelfde stream). Ik kan op de isu site zelfs in de verte zachtjes het Nederlandse commentaar horen.
Introfotoquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:14 schreef Hankster het volgende:
lol @ het gezicht van Fa Wang bij het naamdingetje
(gaan we daar nog een bruikbare naam aan geven?)
De stream van de NOS is legaal die andere hw niet dat heb je ook met voetbalstreams.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:15 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Bij mij doet deze het wel (ook vanuit het buitenland, UK in dit geval) terwijl de stream op de NOS site het niet doet (toch dezelfde stream). Ik kan op de isu site zelfs in de verte zachtjes het Nederlandse commentaar horen.
Zo irritant is dat. Was tijdens de Vuelta ook al... toen zat ik op Curacao en heb ik de hele tijd naar een of andere Australische stream zitten kijken.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:17 schreef maril het volgende:
[..]
De stream van de NOS is legaal die andere hw niet dat heb je ook met voetbalstreams.
Schaatsgelaatquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:16 schreef Montov het volgende:
[..]
Introfoto
Schaatsgelaat
Naamdingetje.
Maar, totaal offtopic, hoe komt het dan dat ik die de NOS website niet "mag" zien (vanwege rechten) maar via de ISU website wel? Puur uit interesse overigens.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:17 schreef maril het volgende:
[..]
De stream van de NOS is legaal die andere hw niet dat heb je ook met voetbalstreams.
Viel tegen, 1:16.72 (4).quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:24 schreef Sporttv het volgende:
Gerritsen nu
Ja, 3 ritten te vroeg.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:26 schreef Thomas B. het volgende:
M'n stream... wat doe je?!?!
quote:Bart Veldkamp Impressive racing of Kramer! Bokko, de Jong and Verheijen too. Nice to see such a high level on 5km. Gone be a nice season on this distance
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |