http://www.isu.org/vsite/(...)545-nav-list,00.htmlquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:07 schreef nickybolletje het volgende:
Weet iemand hoe ik die stream op de nos site vanuit het buitenland kan bekijken. Op een of andere manier is het vanuit het buitenland geblokkeerd....
Bij mij doet deze het wel (ook vanuit het buitenland, UK in dit geval) terwijl de stream op de NOS site het niet doet (toch dezelfde stream). Ik kan op de isu site zelfs in de verte zachtjes het Nederlandse commentaar horen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
www.isu.org staat ook een livestream, die schijnbaar wel bereikbaar is in het buitenland.
Misschien gebruikt de ISU site een Nederlandse proxy waardoor ie het daar wel doet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:15 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Bij mij doet deze het wel (ook vanuit het buitenland, UK in dit geval) terwijl de stream op de NOS site het niet doet (toch dezelfde stream). Ik kan op de isu site zelfs in de verte zachtjes het Nederlandse commentaar horen.
Introfotoquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:14 schreef Hankster het volgende:
lol @ het gezicht van Fa Wang bij het naamdingetje
(gaan we daar nog een bruikbare naam aan geven?)
De stream van de NOS is legaal die andere hw niet dat heb je ook met voetbalstreams.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:15 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Bij mij doet deze het wel (ook vanuit het buitenland, UK in dit geval) terwijl de stream op de NOS site het niet doet (toch dezelfde stream). Ik kan op de isu site zelfs in de verte zachtjes het Nederlandse commentaar horen.
Zo irritant is dat. Was tijdens de Vuelta ook al... toen zat ik op Curacao en heb ik de hele tijd naar een of andere Australische stream zitten kijken.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:17 schreef maril het volgende:
[..]
De stream van de NOS is legaal die andere hw niet dat heb je ook met voetbalstreams.
Schaatsgelaatquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:16 schreef Montov het volgende:
[..]
Introfoto
Schaatsgelaat
Naamdingetje.
Maar, totaal offtopic, hoe komt het dan dat ik die de NOS website niet "mag" zien (vanwege rechten) maar via de ISU website wel? Puur uit interesse overigens.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:17 schreef maril het volgende:
[..]
De stream van de NOS is legaal die andere hw niet dat heb je ook met voetbalstreams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |