Kramer kwam uit de buitenbocht en had dus voorrang, ik denk dat Bob de Jong hem niet had gezien, anders was hij direct wel naar buiten gegaan, ze kwamen behoorlijk gelijk uit de bocht.quote:
Ik zag het maar half kwam net aanzetten, maar pfff gelukkigquote:
Toch maar Bob van gemaakt?quote:
Ik herken je trouwens niet zonder Catriona.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:36 schreef Remzz het volgende:
Gaat niet vanzelf
Wat had je dan verwacht na vorige week? Een hele andere Kramer? Die gaat gewoon week per week verbeteren.quote:
quote:
Ik mijzelf eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik herken je trouwens niet zonder Catriona.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:38 schreef Remzz het volgende:
Ik dacht nog dat niemand het had gezien
In before de edit.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:40 schreef Arcee het volgende:
6.41.69 voor Kramer. Steady overwinning.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:40 schreef Arcee het volgende:
6.41.69 voor Kramer. Steady overwinning.
Gebeurt toch meestal na de rit pas? Dan ga ze meestal terugkijken.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:38 schreef franklop het volgende:
Nog niks gehoord over diskwalificatie trouwens.
Dat weet je niet zeker.quote:
Ik denk dat laatste.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:40 schreef Felagund het volgende:
Gebeurt toch meestal na de rit pas? Dan ga ze meestal terugkijken.
Hinderde Bob Sven echt of meer zichzelf? Ik heb het maar half gezien.
Gelukkig welquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:40 schreef DeeBee het volgende:
Netjes hoor Sven, duidelijk weer tikje beter dan vorige week.
Ja, ik zag het net ook in de herhaling. Sven leek er niet last van te hebben.quote:
Bob had alleen zichzelf ermee idd.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, ik zag het net ook in de herhaling. Sven leek er niet last van te hebben.
Toch samenvatting en niet live?quote:
Het beste idee van Zwitserland.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:56 schreef wimderon het volgende:
Z'n coach dacht het wiel opnieuw uitgevonden te hebben.
Ik zou zeggen dat je dit in een training ook kan proberen (en zien dat het niks is).quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:02 schreef Thomas B. het volgende:
Wij moesten dat wat Scheider deed vroeger ook wel eens doen op schaatstraining, maar dat was volgens mij gewoon bedoeld om meer rust in je afzet te krijgen. Ben erg benieuwd wat hoe die coach dit wil verantwoorden.
www.isu.org staat ook een livestream, die schijnbaar wel bereikbaar is in het buitenland.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:07 schreef nickybolletje het volgende:
Weet iemand hoe ik die stream op de nos site vanuit het buitenland kan bekijken. Op een of andere manier is het vanuit het buitenland geblokkeerd....
Ja daarom snap ik er ook niks vanquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:06 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat je dit in een training ook kan proberen (en zien dat het niks is).
http://www.isu.org/vsite/(...)545-nav-list,00.htmlquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:07 schreef nickybolletje het volgende:
Weet iemand hoe ik die stream op de nos site vanuit het buitenland kan bekijken. Op een of andere manier is het vanuit het buitenland geblokkeerd....
Bij mij doet deze het wel (ook vanuit het buitenland, UK in dit geval) terwijl de stream op de NOS site het niet doet (toch dezelfde stream). Ik kan op de isu site zelfs in de verte zachtjes het Nederlandse commentaar horen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
www.isu.org staat ook een livestream, die schijnbaar wel bereikbaar is in het buitenland.
Misschien gebruikt de ISU site een Nederlandse proxy waardoor ie het daar wel doet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:15 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Bij mij doet deze het wel (ook vanuit het buitenland, UK in dit geval) terwijl de stream op de NOS site het niet doet (toch dezelfde stream). Ik kan op de isu site zelfs in de verte zachtjes het Nederlandse commentaar horen.
Introfotoquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:14 schreef Hankster het volgende:
lol @ het gezicht van Fa Wang bij het naamdingetje
(gaan we daar nog een bruikbare naam aan geven?)
De stream van de NOS is legaal die andere hw niet dat heb je ook met voetbalstreams.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:15 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Bij mij doet deze het wel (ook vanuit het buitenland, UK in dit geval) terwijl de stream op de NOS site het niet doet (toch dezelfde stream). Ik kan op de isu site zelfs in de verte zachtjes het Nederlandse commentaar horen.
Zo irritant is dat. Was tijdens de Vuelta ook al... toen zat ik op Curacao en heb ik de hele tijd naar een of andere Australische stream zitten kijken.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:17 schreef maril het volgende:
[..]
De stream van de NOS is legaal die andere hw niet dat heb je ook met voetbalstreams.
Schaatsgelaatquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:16 schreef Montov het volgende:
[..]
Introfoto
Schaatsgelaat
Naamdingetje.
Maar, totaal offtopic, hoe komt het dan dat ik die de NOS website niet "mag" zien (vanwege rechten) maar via de ISU website wel? Puur uit interesse overigens.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:17 schreef maril het volgende:
[..]
De stream van de NOS is legaal die andere hw niet dat heb je ook met voetbalstreams.
Viel tegen, 1:16.72 (4).quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:24 schreef Sporttv het volgende:
Gerritsen nu
Ja, 3 ritten te vroeg.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:26 schreef Thomas B. het volgende:
M'n stream... wat doe je?!?!
quote:Bart Veldkamp Impressive racing of Kramer! Bokko, de Jong and Verheijen too. Nice to see such a high level on 5km. Gone be a nice season on this distance
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |