Nog iets spectaculairs gebeurd?quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:28 schreef Montov het volgende:
[..]
500m Dames, en de eerste ritten 5km heren.
Maar wel continue spanning op z'n spieren in beide benen. Ik vind zelf een lange glijfase in m'n slag veel prettiger rijden dan een continue belasting.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:25 schreef Montov het volgende:
[..]
Nou ja, dat was eigenlijk het enige voordeel dat ik kon bedenken: met twee benen aan de grond is er minder belasting voor de benen en dus minder verzuring.
Je hebt een spectaculaire nieuwe techniek van Schneider gemist, en een redelijk goed presterend Nederlands team op de 500m.quote:
Jeetje ik heb het gemist, maar nu snap ik waarom ie ruim een halve minuut achter iedereen zat. Moet je kijken hoe hoog ie moet zitten met die rare slag. Hij staat zowat stil.quote:
quote:Bart Veldkamp What the F... is Roger Schneider doing????
quote:Bart Veldkamp: I hope for Roger Schneider it was a 1 time thing...
Ik zeg 6:14quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:35 schreef franklop het volgende:
[15:06:28] <@franklop> ik doe een gokje voor winnende tijd van Kramer
[15:06:35] <@franklop> 6:09.31
quote:
Echt hequote:Op zaterdag 7 november 2009 15:38 schreef TheArt het volgende:
Die reacties op Twitter van De Rijk, Smit en Veldkamp
Volgens mij leest Bart hier ook af en toe mee.quote:Bart Veldkamp Geen commentaar bij NOS live stream, dat klopt. Zal ook zo blijven.
Robbert de Rijk haha ik zie t al, hij wou hem afbouwen.... een na laatste ronde 36.0 en laatste 35.9, top! .............. gast, stop is!quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Volgens mij leest Bart hier ook af en toe mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |