En Wang gewoon erg goed. Erg ontspannen zoals ze reed.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:25 schreef Felagund het volgende:
Wolf en Lee beiden licht tegenvallend.
Dichterbij dan vorig jaar, maar nog steeds een groot verschil.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:25 schreef Arcee het volgende:
Gerritsen zit dichtbij Wolf en Wang op de 500.![]()
Het leek ook of ze zich in de laatste bocht heel erg inhield.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:25 schreef DeeBee het volgende:
Wolf laat het duidelijk liggen op het rondje, langzamer dan Wang en Kodaira en ongeveer even snel als de Nederlandse dames. Nou ja, netjes 4, 5 en 7.
Ja, staat ook in de titel.quote:
En dat is meestal wel een hint.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:32 schreef Felagund het volgende:
Ja, staat ook in de titel.
Bart zit toch niets anders te doen dan twitteren. Duw hem dan ook een microfoon onder z'n neus, zou ik inderdaad zeggen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:30 schreef franklop het volgende:
Zou het toch wel leuk vinden als ze een commentator er neerzetten voor vanmiddag...
Meen me te herrinneren dat ze dat bij wielerwedstrijd Parijs - Nice en bij het tennis ook deden
Nu kost het de NOS niets.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:35 schreef Hankster het volgende:
[..]
Bart zit toch niets anders te doen dan twitteren. Duw hem dan ook een microfoon onder z'n neus, zou ik inderdaad zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |