Ja, het is hier de zesde. Morgen niet meer trouwens, gisteren ook niet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
alweer wakker?
ff een vraagje is het bij jouw nou ook vrijdag 6 november?
ik raak altijd in de war
whehehequote:Op vrijdag 6 november 2009 01:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, het is hier de zesde. Morgen niet meer trouwens, gisteren ook niet.
pasta ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:19 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik sta er niet voor in als die pasta onder mijn CTRL-C al verrot is nu.
wat duurde even?quote:
NL wintertijd +6 uur, 07:46quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe
hoe laat is het daar nu?
ok was benieuwd hoe laat jij opstondquote:Op vrijdag 6 november 2009 01:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
NL wintertijd +6 uur, 07:46
vandaag half zeven, normaal tussen 6 en 7, maar meer richting zessen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ok was benieuwd hoe laat jij opstond![]()
binnen 2 minuten met de OP erbij dat is niet langzaamquote:
dat is ook vroegquote:Op vrijdag 6 november 2009 02:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vandaag half zeven, normaal tussen 6 en 7, maar meer richting zessen.
Da's op tijd hier, en lekker, want later op de dag is het gewoon te warm om nog veel te doen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 04:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
binnen 2 minuten met de OP erbij dat is niet langzaam
[..]
dat is ook vroeg
Tot straksquote:Op vrijdag 6 november 2009 04:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ga nou naar bed trusten![]()
en tot straks
heldquote:
Hoe strak?quote:Op vrijdag 6 november 2009 06:02 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
heldohja, en strak van de caffeine nu.
Hier is geen Senseo in huis, alleen echte koffie.quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:10 schreef GuidooH het volgende:
Koffie...Wij hebben hier thuis alleen neppe Senseo.
Waar ga je heen op deze vrijdagmiddag?quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:26 schreef FFSletop het volgende:
gelijk heb je, tijd voor een lekkere cappuccino tot ik weg moet![]()
school, moet pas om 10.15 beginnen.!quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waar ga je heen op deze vrijdagmiddag?
ja toch? eerste vrijdag van de maand en de laatste van de week.quote:
Hier ook droog, alleen beetje mitsig.quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja toch? eerste vrijdag van de maand en de laatste van de week.
en het is droog, hier dan.
buiten of in je hoofd?quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:39 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Hier ook droog, alleen beetje mitsig.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 05-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 086 Ladylike
02. 086 goldfinger1963
03. 042 cablegunmaster
04. 040 Fha
05. 039 john-frusciante
06. 038 MPG
07. 038 Nijns
08. 025 _F.U.B.A.R_
09. 020 Dr_Flash
10. 017 wel.o.k
11. 014 DaMart
12. 013 FFSletop
13. 006 Sjowhan
14. 006 marcb1974
15. 005 MaleDuck
16. 003 indahnesia.com
17. 003 Aarti
18. 002 OA
19. 001 AAA2009
20. 001 vrolijke-frits
Reeks-statistieken!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:42 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie dronken gisteren de eerste donderdagthee van de week?
[..]
En dat op de vroege morgen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:39 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Hier ook droog, alleen beetje hitsig.
Ik ken leukere verzakers, inderdaadquote:Op vrijdag 6 november 2009 07:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toch een top 10 notering.
ik was niet de enigste die verzaakte
moggequote:
ik ken leukere modsquote:Op vrijdag 6 november 2009 07:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken leukere verzakers, inderdaad.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:48 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat op de vroege morgen?
Welkom trouwens, hier in de KSC.
taal is nu eenmaal niet ding.quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik ken mensen die subtiele hints over taalfoutjes wel begrijpen.
quote:
en dit dan?quote:
quote:Vraag
Is het correct om enigste in plaats van enige te gebruiken?
Antwoord
Het gebruik van de vorm enigst(e) is niet voor iedereen aanvaardbaar. Als u kritiek wilt vermijden, kunt u beter enig(e) gebruiken. In de vaste verbinding enigst kind is dat niet nodig.
Toelichting
De overtreffende trap wordt soms gebruikt niet om de hoogste graad, maar om een zeer hoge graad aan te geven. Men spreekt in deze gevallen van een 'onechte' of 'absolute superlatief' of ook wel van een 'elatief'. Voorbeelden van dit gebruik zijn vormen met aller- (allerliefst = 'heel erg lief' enz.), best ('heel goed'), ten strengste, met het grootste genoegen (= 'met zeer groot genoegen').
Ook van het bijvoeglijk naamwoord enig ('waarvan geen tweede is') is de onechte overtreffende trap enigst in gebruik. De betekenis ervan is gelijk aan die van de stellende trap, maar enigst heeft wel meer nadruk dan enig. Voorbeelden:
(1) Dat was zijn eerste en enigste kans.
(2) Het enigste wat hij nog kon doen, was zich uit de voeten maken.
(3) Hij is de enigste die er bezwaren tegen heeft.
Omdat enigst 'onlogisch' zou zijn ('eniger dan enig is niet mogelijk'), wordt het veelal afgekeurd. Om kritiek te vermijden kunt u zeker in geschreven taal beter voor enig kiezen; enig is altijd mogelijk in plaats van enigst.
De combinatie enigst kind is zozeer tot een vaste verbinding geworden, dat tegen het gebruik daarvan naar ons oordeel geen bezwaar kan worden gemaakt.
Bijzonderheid
Het bijvoeglijk naamwoord enig komt ook voor in de betekenis 'fijn', 'heel leuk', 'heel mooi'. In deze betekenis is het gebruik van de trappen van vergelijking wel mogelijk, bijvoorbeeld:
(4) Ze heeft op de veiling enige spullen gekocht; het enigste voorwerp is wel dat antieke piëdestalletje.
dat is heel snel opgelost.quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:55 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
Spamkonijn in tha house
Problemen aant oplossen
wat is er nou zo moeilijk aan, om ons ordernummer op een factuur te zetten.. handig als je 200 orders met vergelijkbare materialen bij dat bedrijf hebt besteld
koffie dus
Mogguh Wel.o.kquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is heel snel opgelost.
zonder ordernummer wordt de factuur niet betaald.![]()
goedemorgen trouwens
vrouw loopt weer, knie is nog wel dik maar minder pijnlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh Wel.o.k
Nja hier moeten we er dus zelf achteraan gaan blijkbaar
ik zoek ff, vind ik het niet, gaat een kopie naar inkoop en zie ik ze ooit wel terug...
en idd, dan worden ze dus zo lang niet betaald
Hoest met de vrouw en kind?
Sterktequote:Op vrijdag 6 november 2009 09:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vrouw loopt weer, knie is nog wel dik maar minder pijnlijk.
paar daagjes rust hebben geholpen.
jongste dochter had vanochtend minderkoorts, eigenlijk alleen nog verhoging dus dat ziet er ook beter uit.
de oudste is erg moe, hoofdpijn en heeft geen honger, hangt de hele dag een beetje op de bank.
en ik heb geen tijd en geen zin om ziek te zijn.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:36 schreef Ladylike het volgende:
dat is wel stressen lijkt me (nja voor de gebruikers toch..)
quote:
Jawel hoor. Kwiwi is bijvoorbeeld de enigste vrouwelijke Eindredacteur Nieuws op FOK!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ah, bedankt voor de uitleg... Dat wist ik niet!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:34 schreef wel.o.k het volgende:
zo, ging net een ESx server keihard onderuit.![]()
dan wordt er opeens veel gebeld.![]()
voor de niet nerds, esx is een pc waar meerdere servers op draaien.
dus in plaats van 1 server gaan er op eens 26 servers uit.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
voor mij is 26 keer op een groen knopje klikken en controleren of de server goed op komt.
1 |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot č vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchč o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:53 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor de uitleg... Dat wist ik niet!
* GuidooH wist het stiekem wel...
26 servers op 1 esx bak?
Ah, dan heb je vast vreselijk krachtige servers en niet heel erg "zware" virtuele draaien?quote:
En dan wonen die mensen nog in de zelfde stad?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:02 schreef DaMart het volgende:
Herkenbare TT: Nijmegen #469: waar geplande meets altijd falen...
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:02 schreef DaMart het volgende:
Herkenbare TT: KSC #469: waar geplande meets altijd falen...
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
komt ook weer binnen lopen
moggel allemaalMogguhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verse koffie en peperkoek
tis dat ik op mn werk ben, anders zakte ik achterover en genoot ik enorm
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
4 dualcore processors en 25 gb geheugenquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:00 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Ah, dan heb je vast vreselijk krachtige servers en niet heel erg "zware" virtuele draaien?Wat voor 'n bedrijf is het als ik da vragen mag?
ah, het genieten is weer begonnenquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh
Uiteraard, jij bent er toch?quote:
met melk en suiker graagquote:
Ik hoopte op exclusiviteitquote:
Ah altijd leuk, onze belastingcenten opmaken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
4 dualcore processors en 25 gb geheugen
en het is geen bedrijf, overheid.
quote:
quote:[..]
met melk en suiker graag
op bepaalde vlakken wel hoorquote:[..]
Ik hoopte op exclusiviteit
zie ik ook nog eens wat terug van mijn belastinggeldquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:12 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Ah altijd leuk, onze belastingcenten opmaken.Welk onderdeel van overheid of gaat me dat niks aan?
Ik weet dat ik "speciaal" benquote:
Ik betaal jullie loon gewoonquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
hier ook de overheid
ook erg leuk speelgoed altijd
den haag toevallig?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
hier ook de overheid
ook erg leuk speelgoed altijd
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik weet dat ik "speciaal" ben
*doet mongooltje na*
[..]
Ik betaal jullie loon gewoon
ga eens aan het werk![]()
Hoe raadt je het?quote:
gelukkig niet tis al een criem om naar amsterdam te komen ...quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
den haag toevallig?
[..]
alleen de factuur
wokjequote:
quote:
amsterdam, daar kom ik 2 keer langs op een dag, ruilen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
gelukkig niet tis al een criem om naar amsterdam te komen ...
amsterdam dus ...
met mij wel, de rest gaat beter (mpg maar ff)quote:
quote:[..]in het weekend zelf kan je genoeg uitrusten
morguhquote:
Goed zoquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:57 schreef wel.o.k het volgende:
met mij wel, de rest gaat beter (mpg maar ff)
[..]
dat wordt weer stofzuigen en ramen lappen
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
amsterdam, daar kom ik 2 keer langs op een dag, ruilen?
[..]
de hele dag niets te doen en dan nog niet eens een stukje terug lezenquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Goed zo(ik doe niet aan mpg-en
)
Haha, dat is ook zo ja.. Vaak nog vermoeiender dan gewoon een dag werken
Nijnsquote:
quote:
Ik zit nu op mn werk (nouja stage dan) en zit hier wel even te genieten van mn kopje koffie hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh
De hele dag niets te doen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de hele dag niets te doen en dan nog niet eens een stukje terug lezen![]()
toos werkeloos![]()
hoe gaat het daarmee trouwens?
MPGquote:
Is al goed hoor lieverdquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:11 schreef Ladylike het volgende:
Oh ja, sorrie, hoi Nijns![]()
Hey MPG, dit is nou wat ik bedoelde in mn pm...
om 10 uur submit ik iets, om 11 uur wordt zoiets gepost, maar dat is blijkbaar niet ahv mijn submit, want die staat nog in de wachtrij..
Ow gelukkigquote:
Ik geniet nu van mn bammetjequote:Op vrijdag 6 november 2009 11:12 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik zit nu op mn werk (nouja stage dan) en zit hier wel even te genieten van mn kopje koffie hoor.
Het enige nadeel is dat het instant koffie is (iets beters hebben ze hier niet) maar toch kan ik daar ook best van genieten.
Ziekenhuis weert kinderen om griepquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:11 schreef Ladylike het volgende:
om 10 uur submit ik iets, om 11 uur wordt zoiets gepost, maar dat is blijkbaar niet ahv mijn submit, want die staat nog in de wachtrij..
Dat van die brand was weer zo'n spuit 11 momentjequote:Op vrijdag 6 november 2009 11:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ziekenhuis weert kinderen om griep
Brand Stein mogelijk aangestoken![]()
Ikquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat van die brand was weer zo'n spuit 11 momentje
maar wie post dat nu ook om 1 uur 's nachts![]()
Ik had niet in de submitbak gekekenquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:11 schreef Ladylike het volgende:
quote:
Ach, ieder z'n specialiteit...quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:23 schreef MPG het volgende:
[..]. Heb ik eindelijk een submitter enthousiast gekregen, verpest jij het weer
.
quote:
JA!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:23 schreef MPG het volgende:
[..]. Heb ik eindelijk een submitter enthousiast gekregen, verpest jij het weer
.
vacatures zoeken doe ik ookquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:14 schreef Nijns het volgende:
[..]
De hele dag niets te doen?![]()
vandaag of begin volgende week hoor ik wat over mijn gesprek van afgelopen maandag, verder zit ik zo ongeveer de hele dag vacatures te zoeken op internet.
als je werkeloos bent welquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vacatures zoeken doe ik ookmaar dat is geen dag taak.
die ervaring heb ik gelukkig nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je werkeloos bent wel
Neem dat maar van mij aan
Tja, 't blijft Microsoft he...quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:35 schreef Fha het volgende:
Waarom mag ik niet meer inloggen op msn als ik de nieuwe versie niet installeer?! Ik wil verdomme heul geen nieuwe versie![]()
helluh
Das achterlijk ja. Ik hou het wel bij aMSNquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:35 schreef Fha het volgende:
Waarom mag ik niet meer inloggen op msn als ik de nieuwe versie niet installeer?! Ik wil verdomme heul geen nieuwe versie![]()
helluh
Ik heb me gewonnen gegeven want ik moet iemand even sprekenquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Das achterlijk ja. Ik hou het wel bij aMSN.
Very truequote:Op vrijdag 6 november 2009 11:36 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Tja, 't blijft Microsoft he...
Mogguh trouwens
Mjah ik las het al inderdaadquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:40 schreef Ladylike het volgende:
Je bent niet de enige fha Msn verplichte update
En hoi![]()
ik ben ook wel n beetje zat van al die nieuwe versies. Er moet alleen wel een manier zijn om je oude versie te behouden, maar helaas weet ik niet hoe dat moet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:35 schreef Fha het volgende:
helluh
is niet nodig als je jezelf aanleert je auto altijd in versnelling laat staanquote:
fhaquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:35 schreef Fha het volgende:
helluh
Maar maar.. dan heb ik alleen nog mijn FOK vriendenquote:
Heyquote:
ff doen wat in dat topic staatquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar maar.. dan heb ik alleen nog mijn FOK vrienden
goudlokjequote:
is er nog meer danquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar maar.. dan heb ik alleen nog mijn FOK vrienden
quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:38 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Het is enigste trouwens.Niet enige.
Working on itquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
ff doen wat in dat topic staat
Msn verplichte update
taalnazi's die falen...quote:
Enige en enigste kunnen allebei, maar hebben voor zover ik weet een andere betekenis. Enige is als in... waar er maar één van is? En enigste als het meest enige (fijn, leuk, mooi... wat moet je er van makej?).quote:
Hij heeft het zelf opgezochtquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:53 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Enige en enigste kunnen allebei, maar hebben voor zover ik weet een andere betekenis. Enige is als in... waar er maar één van is? En enigste als het meest enige (fijn, leuk, mooi... wat moet je er van makej?).
[KSC #1543] De laatste vrijdagkoffie van de weekquote:Vraag
Is het correct om enigste in plaats van enige te gebruiken?
Antwoord
Het gebruik van de vorm enigst(e) is niet voor iedereen aanvaardbaar. Als u kritiek wilt vermijden, kunt u beter enig(e) gebruiken. In de vaste verbinding enigst kind is dat niet nodig.
Toelichting
De overtreffende trap wordt soms gebruikt niet om de hoogste graad, maar om een zeer hoge graad aan te geven. Men spreekt in deze gevallen van een 'onechte' of 'absolute superlatief' of ook wel van een 'elatief'. Voorbeelden van dit gebruik zijn vormen met aller- (allerliefst = 'heel erg lief' enz.), best ('heel goed'), ten strengste, met het grootste genoegen (= 'met zeer groot genoegen').
Ook van het bijvoeglijk naamwoord enig ('waarvan geen tweede is') is de onechte overtreffende trap enigst in gebruik. De betekenis ervan is gelijk aan die van de stellende trap, maar enigst heeft wel meer nadruk dan enig. Voorbeelden:
(1) Dat was zijn eerste en enigste kans.
(2) Het enigste wat hij nog kon doen, was zich uit de voeten maken.
(3) Hij is de enigste die er bezwaren tegen heeft.
Omdat enigst 'onlogisch' zou zijn ('eniger dan enig is niet mogelijk'), wordt het veelal afgekeurd. Om kritiek te vermijden kunt u zeker in geschreven taal beter voor enig kiezen; enig is altijd mogelijk in plaats van enigst.
De combinatie enigst kind is zozeer tot een vaste verbinding geworden, dat tegen het gebruik daarvan naar ons oordeel geen bezwaar kan worden gemaakt.
Bijzonderheid
Het bijvoeglijk naamwoord enig komt ook voor in de betekenis 'fijn', 'heel leuk', 'heel mooi'. In deze betekenis is het gebruik van de trappen van vergelijking wel mogelijk, bijvoorbeeld:
(4) Ze heeft op de veiling enige spullen gekocht; het enigste voorwerp is wel dat antieke piëdestalletje.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf opgezocht
[..]
[KSC #1543] De laatste vrijdagkoffie van de week
dat is beter dan andersomquote:
Pff werkt allemaal nietquote:
dat is waarquote:
aaahwwwquote:
Ja want dat het niet werkt ligt natuurlijk per definitie aan mijquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:09 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan 't niet zijn toch? Vrouw zeker...
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:09 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan 't niet zijn toch? Vrouw zeker...
had je ook maar moeten leren ipv te fokkenquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:20 schreef FFSletop het volgende:
Eindelijk klaar met die toetsen![]()
Heb scheikunde echt verneukt![]()
![]()
Heb je nooit tegen mij gezegdquote:Op vrijdag 6 november 2009 07:48 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat op de vroege morgen?
Welkom trouwens, hier in de KSC.
Joh.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
had je ook maar moeten leren ipv te fokken
niet goed genoegquote:
Ach, ik heb de rest van het jaar nog. Niet dat ik zo nonchalant ben dat ik het hele jaar door denk dat ik het nog wel kan ophalen (tot aan de laatste drie weken), maar van 1 verneukt proefwerk laat ik me niet van mijn stuk brengen. Gewoon beter leren voor het volgende proefwerk, dan moet het gewoon goed gaan.quote:
quote:
en het wil dus nog steeds niet lukkenquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:39 schreef Fha het volgende:
Nee, ik ben aan het kloten met die tering msn.
Nope. ik geef het maar op ofzo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en het wil dus nog steeds niet lukken
quote:
ik heb totaal geen problemen met msnquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:39 schreef Fha het volgende:
Nee, ik ben aan het kloten met die tering msn.
en waarom neem je dan niet de update.quote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb totaal geen problemen met msn
Nee, je gebruikt Windows, dan ligt het bijna nooit aan de gebruiker.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja want dat het niet werkt ligt natuurlijk per definitie aan mij![]()
Omdat een of ander kutbedrijf mij (en Fha dus ook) niet voor hoeft te schrijven welke versie van een softwarepakket ik gebruikquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en waarom neem je dan niet de update.
En M$ zegt dan:quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat een of ander kutbedrijf mij (en Fha dus ook) niet voor hoeft te schrijven welke versie van een softwarepakket ik gebruik.
Dat ze daar lekker in de stront zakken ofzo.
Eensquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat een of ander kutbedrijf mij (en Fha dus ook) niet voor hoeft te schrijven welke versie van een softwarepakket ik gebruik.
jij hebt ook al problemen met msnquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
eensquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:55 schreef GuidooH het volgende:
[..]
En M$ zegt dan:
Omdat een of andere kutusert ons niet voor hoeft te schrijven welke versies wij hoeven te supporten van een softwarepakket die ze gratis morgen gebruiken.
+ verandering is gewoon kut, ik erger me kapot aan de irritante stippen die nu ineens naast elke getypte zin staanquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom draai ik ook zo min mogelijk software van dat bedrijf.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:55 schreef GuidooH het volgende:
[..]
En M$ zegt dan:
Omdat een of andere kutusert ons niet voor hoeft te schrijven welke versies wij hoeven te supporten van een softwarepakket die ze gratis morgen gebruiken.
Nee hoor, mijn oude vertrouwde versie van aMSN draait nog als een zonnetje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt ook al problemen met msn
je eten is ook chagrijnig door de nieuwe msnquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:57 schreef Fha het volgende:
[..]
+ verandering is gewoon kut, ik erger me kapot aan de irritante stippen die nu ineens naast elke getypte zin staanIk wil gewoon de oude msn, niks mis mee.
maar dat lukt dus nietDus faal. Nu sagerijnig eten
eerst een oude terug zettenquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:59 schreef Fha het volgende:
Ja hooooor!! Als ik de nieuwe msn probeer te downloaden via internet (ik heb immers de oude versie er af getieft) moet je nog een sms gaan sturen ook voor een code. Zijn ze nou compleet geschift?!
ohw 3 smsjes zelfs. slechts 4.50. Doe normaal
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:59 schreef Fha het volgende:
Ja hooooor!! Als ik de nieuwe msn probeer te downloaden via internet (ik heb immers de oude versie er af getieft) moet je nog een sms gaan sturen ook voor een code. Zijn ze nou compleet geschift?!
Daar was ik alweer mee bezig inderdaadquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eerst een oude terug zetten
http://www.goudgrijp.nl/oudeversies
Scam!quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:59 schreef Fha het volgende:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:59 schreef Fha het volgende:
Mij twee.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom draai ik ook zo min mogelijk software van dat bedrijf.
http://www.msn-messenger-live.com/nl/quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
je download van de verkeerde site ofzo msn is toch gratis.
groot gelijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:03 schreef Fha het volgende:
[..]
http://www.msn-messenger-live.com/nl/
deze dus blijkbaar niet. Dan maar met een omweg
dat is ook geen microsoft sitequote:Op vrijdag 6 november 2009 13:03 schreef Fha het volgende:
[..]
quote:Company name: Libela Gestion SMS Limitada - Estado 42 Of. 405 Santiago Centro, Chile.
weer zo'n scam sitequote:Op vrijdag 6 november 2009 13:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is ook geen microsoft site
[..]
Lieve Fha... Weet je dat die site NIET van Microsoft is?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:07 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Lieve Fha... Weet je dat die site NIET van Microsoft is?![]()
ander naar je hotmail gaan daar staat aan rechts boven msn download.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:06 schreef Fha het volgende:
Ik vraag vanavond wel aan een computernerd vriend of hij het even kan regelendan komt het vast goed
meer dan genoeg die erin trappenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:08 schreef Fha het volgende:
[..]
JaMaar daarom vind ik het nog wel bizar dat zij er ineens geld voor vragen en er vast ook mensen zijn die er in trappen
Issal geinstalleerdquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ander naar je hotmail gaan daar staat aan rechts boven msn download.
zie wel dat nerds kunnen afspreken met knappe vrouwenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Issal geinstalleerdDie vriend mag even zorgen dat ik gewoon de oude versie kan gebruiken
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zie wel dat nerds kunnen afspreken met knappe vrouwen
Wel via msn hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Nerd vertelt dat hij bij een meisje op de slaapkamer is geweest...quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:20 schreef MPG het volgende:
Nerd vertelt dat hij bij een meisje op de slaapkamer is geweest...
Vraagt iemand aan 'm: "Wat moest je repareren?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
*proestquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:20 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:20 schreef MPG het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en zo heb ik thuis ook verteld
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:40 schreef wel.o.k het volgende:
nou zeg, heeft iedereen zich dood gelachen of zo?
nee man, ik zit te eten!quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:40 schreef wel.o.k het volgende:nou zeg, heeft iedereen zich dood gelachen of zo?
pas maar op dat bolle het niet steeltquote:
Ja tis al oorlogquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pas maar op dat bolle het niet steelt
wat ben je aan het eten?
chagrijnige tortelliniquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja tis al oorlog
Tortellini van gister
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja tis al oorlog
Tortellini van gister
Jaquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met een beetje mzzl krijg jezelf ook nog wat van
Mini-bollequote:
Ik geloof er niks van dat Bolle ooit mini is geweestquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat Bolle ooit mini is geweest
Speelde die kat garfield ofzo?quote:
Dat is gewoon dierenmishandelingquote:
of een kat met een schildklierprobleemquote:
Ja dat kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
of een kat met een schildklierprobleem
gofferdoeme, zit ik ook nog echt te werken ook nog
zo hard dat ik complimentjes krijg
Niet te geloven
hihi ik zei hard![]()
Doorgaanquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
of een kat met een schildklierprobleem
gofferdoeme, zit ik ook nog echt te werken ook nog
zo hard dat ik complimentjes krijg
Niet te geloven
hihi ik zei hard![]()
Dat zegt een klasgenoot van me ook altijd, met dito ogenquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
waar bolle aan denkt.....
[ afbeelding ]
quote:
ze geven me toch geen vast contractquote:
Kusje!quote:
ze zijn gekquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze geven me toch geen vast contract
ja maar jij legt me aan mn handen en voeten vast, dan kan ik niet werkenquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze zijn gek
ik zou je meteen vastleggen
wat zeg ik nu weer
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja maar jij legt me aan mn handen en voeten vast, dan kan ik niet werken
Oh excuseer, ik dacht dat die niet beschikbaar wasquote:
lust je worst?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh excuseer, ik dacht dat die niet beschikbaar was
quote:
dan is je mond nu bezetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan is je mond nu bezetmijn tanden zijn WEL gepoetstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lid van de MamaSquad
Nee, ik probeer ze altijd in 1 stuk door te slikkenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik hoop dat je er ook geen vork insteekt
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, ik probeer ze altijd in 1 stuk door te slikken
meer zoquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb het al bewezen, dat was de reden waarom jij ineens een rok wilde dragenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
bewijzen![]()
we hebben dit wekend bockworsten op het menu staan
ik heb alzheimer light dus ik weet dat niet meerquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb het al bewezen, dat was de reden waarom jij ineens een rok wilde dragen
Er waren anders genoeg getuigenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb alzheimer light dus ik weet dat niet meer
die is al bijna terugquote:
zo iets ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
meer zo
Oh god, nou gaat het de foute kant op
ok, sommige details hoef ik niet te wetenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb het al bewezen, dat was de reden waarom jij ineens een rok wilde dragen
naam en adresquote:
sport ze dan maar zo kortquote:
OMG dat is een treinstationquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die is al bijna terug![]()
[..]
zo iets ?
[ afbeelding ]
dat is een rookworst in een tunnel gooi effect.
[..]
ok, sommige details hoef ik niet te weten
staat in jouw PCquote:
die getuigen toch nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
staat in jouw PC
Mich en fleske iig
mietjes zijn hetquote:
*proestquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mietjes zijn het![]()
Dat verklaart meteen de rok
whehehehe jij ook al?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
*proest
daar ging mijn drinken
quote:'Fokkie' haalt Van Dale
Het woord 'fokkie' staat een stapje dichter bij een plaats in het woordenboek Van Dale. Fokkie is een ander woord voor koffie en is bedacht door het reclamebureau Duval Guillaume voor het koffiemerk Douwe Egberts.
'Fokkie' staat in het jaarboek van Van Dale waarin alle nieuwe woorden worden opgenomen. De uitleg van het woord luidt: 'informeel taalgebruik voor koffie'. Woorden die een paar jaar op rij in dat jaarboek staan, komen ook in de echte dikke Van Dale.
De reclamecampagne voor Douwe Egberts werd vier jaar geleden bedacht bij reclamebureau Duval Guillaume Brussels. Ongetwijfeld heeft iedereen de radiospots al eens gehoord waarin mensen die nog niet goed wakker zijn medeklinkers door elkaar haspelen en 'fokkie' zeggen tegen koffie. Daarna komt de slogan: 'Je bent er 's morgens pas helemaal bij na een kopje Douwe Egberts.'
'Dit is de natte droom van elke reclamemaker', reageert Peter Ampe, creatief directeur van Duval Guillaume in De Morgen. 'Toen ik het hoorde, kreeg ik een adrenalineshock die minstens even goed aanvoelt als wanneer je een Gouden Leeuw wint op het Reclamefestival van Cannes.'
ik begin nu toch een aardig beeld te krijgenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mietjes zijn het![]()
Dat verklaart meteen de rok
quote:
dat wil je nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik begin nu toch een aardig beeld te krijgen
sorriequote:Op vrijdag 6 november 2009 15:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik begin nu toch een aardig beeld te krijgen
nou..quote:
daar begon het meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar begon het meeJa, ik zei toch sorrieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lid van de MamaSquad
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar begon het meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
krijg bijna medelijden met jequote:Op vrijdag 6 november 2009 15:54 schreef Ladylike het volgende:
jah ik moet me echt inhouden, zelfs het proesten en opruimen gaat stiekum
Bijnaquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
krijg bijna medelijden met je
helaasquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben blij dat ik hier gewoon hard op kan lachen zonder dat er iemand me raar gaat aankijken
dat dus.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:54 schreef Ladylike het volgende:
jah ik moet me echt inhouden, zelfs het proesten en opruimen gaat stiekum
en die naaktpics van mij moet je dan zeker snel wegklikkenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
helaas
[..]
dat dus.
"wat zit je te lachen?"
eh niks, grappige info bij een call
jij kijkt naaktpics van jezelf op het werkquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en die naaktpics van mij moet je dan zeker snel wegklikken
ik ken het..
Doe mij maar een bak FOK!kie danquote:
Ik vind vorken niet zo smakelijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat, vind ik nou zeer narsistisch!quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij kijkt naaktpics van jezelf op het werk
Moet ze alleen doorsturen naar de baasquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij kijkt naaktpics van jezelf op het werk
Die laat ik ook altijd liggen, heb geen ijzertekortquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik vind vorken niet zo smakelijk
en dan mag je ze zelf ook bekijkenquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet ze alleen doorsturen naar de baas
wie weet voor vast vanaf februariquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan mag je ze zelf ook bekijken![]()
ik wil jouw baas zijn
Leugensquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:14 schreef Ladylike het volgende:
whehehe ik heb je cinqtet verpest
ik zei tet
Hey fleskequote:Op vrijdag 6 november 2009 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leugens![]()
En Fokkie is gewoon een Tokkie op Fok!. Het banmeldtopic staat er vol mee.
40 uur escort in de weekquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wie weet voor vast vanaf februari
40 uur (en miss wel meer) voor jou werken
helpgrapje.. you know I luf joe
ik ga niet op mn rug liggen bij gfquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
40 uur escort in de week? Prive dienst is zwaar voor beide.
40 uur is meer dan genoegquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wie weet voor vast vanaf februari
40 uur (en miss wel meer) voor jou werken
helpgrapje.. you know I luf joe
mis je een beetjequote:
schenkt volgens mij ook moeilijk inquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ga niet op mn rug liggen bij gf![]()
nooit gedaan ook
de sterke drank niet zo, maar de koffie..quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
schenkt volgens mij ook moeilijk in
whehehequote:Op vrijdag 6 november 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de sterke drank niet zo, maar de koffie..
quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mis je een beetje
mja dat ben ik zelf schuld
Ik las je woon-perikelen jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Pff ik ben ook best druk geweest deze week hoor![]()
GF
En als ze dat soort simpele woorden al gaan toevoegen, dan mogen ze kuppelhutjes ook wel eens in de Van Dale gaan zettenquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leugens![]()
flesquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leugens![]()
oefenenquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Tenzij jij schenkt en LL het glas vasthoudtquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er staan toch al woorden in van waar je zegt moet dat nou echtquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als ze dat soort simpele woorden al gaan toevoegen, dan mogen ze kuppelhutjes ook wel eens in de Van Dale gaan zetten.
dan gaat het nooit goed komenquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tenzij jij schenkt en LL het glas vasthoudt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |