Dat is de reden dat een vriend van me overgestapt is na zijn BA Geschiedenis voor MA Amerikanistiek. Daarmee kon je met nog minder doen nog hogere cijfers halen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:18 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!
de meneer voor de afvoer zou tussen 8 en 10 komen.. hij stond 7.58 voor de deur
en en en
een 8,3 voor mijn tweede essay Amerikanistiek. De vorige was een 8
quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is de reden dat een vriend van me overgestapt is na zijn BA Geschiedenis voor MA Amerikanistiek. Daarmee kon je met nog minder doen nog hogere cijfers halen.
Dan moet je je schrijfwerk ook maar niet in het Bengaals doen. Welk vak was het dan precies? En van wie? Ik vind Bak wel een toffe vent.quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
genoeg mensen die de vorige keer een 5 hadden hoor
Amerikanistiekquote:EB1202-5 ALEN Intr. to American Studies 28-08-2007 8,0
EB1202T ALEN Intr. Am. Studies, tentamen 21-08-2007 8,5
als je ooit de journalistiek ingaat bijvoorbeeld kan het nuttig zijn om IETS van de amerikaanse samenleving af te weten, maargoed, verder vind ik het vooral interessant. Niet alle vakken helpen je direct verder in een beroep, wel bij de ontwikkeling van jezelfquote:Op vrijdag 6 november 2009 08:55 schreef royjn het volgende:
Het nut van dit vak ontgaat me een beetje.
Voor welke loopbaan kan dat nuttig zijn
Daarvoor hebben ze toch google voor uitgevonden?quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je ooit de journalistiek ingaat bijvoorbeeld kan het nuttig zijn om IETS van de amerikaanse samenleving af te weten, maargoed, verder vind ik het vooral interessant. Niet alle vakken helpen je direct verder in een beroep, wel bij de ontwikkeling van jezelfen ik vind 't gaaf om hier 's wat meer over te horen dan alleen de nieuwsberichten en verkleurde docu's
Ik moet nog de deur uit en beginnen.quote:
Ik ben briljant genoeg omdat te beseffen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:52 schreef motorbloempje het volgende:
ach, niet iedereen is natuurlijk zo briljant als jij
Dat kan ja! Maar de vraag is, wat kan je ermee? Het is net zoiets als met Geschiedenis, het is een studie maar het nut ervan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:57 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen
Vriendin van mij is nu aan t afstuderen in studie Amerikanistiek. Of master ofzo? Ik weet niet, ze deed daar iig ook iets mee.
Troost je, dat is niet alleen in deze reeks het gevalquote:Op vrijdag 6 november 2009 08:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
meets die al weken van te voren vast staan zijn meestal gedoemd te falen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |