quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:09 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan 't niet zijn toch? Vrouw zeker...
had je ook maar moeten leren ipv te fokkenquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:20 schreef FFSletop het volgende:
Eindelijk klaar met die toetsen![]()
Heb scheikunde echt verneukt![]()
![]()
Heb je nooit tegen mij gezegdquote:Op vrijdag 6 november 2009 07:48 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat op de vroege morgen?
Welkom trouwens, hier in de KSC.
Joh.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
had je ook maar moeten leren ipv te fokken
niet goed genoegquote:
Ach, ik heb de rest van het jaar nog. Niet dat ik zo nonchalant ben dat ik het hele jaar door denk dat ik het nog wel kan ophalen (tot aan de laatste drie weken), maar van 1 verneukt proefwerk laat ik me niet van mijn stuk brengen. Gewoon beter leren voor het volgende proefwerk, dan moet het gewoon goed gaan.quote:
quote:
en het wil dus nog steeds niet lukkenquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:39 schreef Fha het volgende:
Nee, ik ben aan het kloten met die tering msn.
Nope. ik geef het maar op ofzo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en het wil dus nog steeds niet lukken
quote:
ik heb totaal geen problemen met msnquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:39 schreef Fha het volgende:
Nee, ik ben aan het kloten met die tering msn.
en waarom neem je dan niet de update.quote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb totaal geen problemen met msn
Nee, je gebruikt Windows, dan ligt het bijna nooit aan de gebruiker.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja want dat het niet werkt ligt natuurlijk per definitie aan mij![]()
Omdat een of ander kutbedrijf mij (en Fha dus ook) niet voor hoeft te schrijven welke versie van een softwarepakket ik gebruikquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en waarom neem je dan niet de update.
En M$ zegt dan:quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat een of ander kutbedrijf mij (en Fha dus ook) niet voor hoeft te schrijven welke versie van een softwarepakket ik gebruik.
Dat ze daar lekker in de stront zakken ofzo.
Eensquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat een of ander kutbedrijf mij (en Fha dus ook) niet voor hoeft te schrijven welke versie van een softwarepakket ik gebruik.
jij hebt ook al problemen met msnquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
eensquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:55 schreef GuidooH het volgende:
[..]
En M$ zegt dan:
Omdat een of andere kutusert ons niet voor hoeft te schrijven welke versies wij hoeven te supporten van een softwarepakket die ze gratis morgen gebruiken.
+ verandering is gewoon kut, ik erger me kapot aan de irritante stippen die nu ineens naast elke getypte zin staanquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom draai ik ook zo min mogelijk software van dat bedrijf.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:55 schreef GuidooH het volgende:
[..]
En M$ zegt dan:
Omdat een of andere kutusert ons niet voor hoeft te schrijven welke versies wij hoeven te supporten van een softwarepakket die ze gratis morgen gebruiken.
Nee hoor, mijn oude vertrouwde versie van aMSN draait nog als een zonnetje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt ook al problemen met msn
je eten is ook chagrijnig door de nieuwe msnquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:57 schreef Fha het volgende:
[..]
+ verandering is gewoon kut, ik erger me kapot aan de irritante stippen die nu ineens naast elke getypte zin staanIk wil gewoon de oude msn, niks mis mee.
maar dat lukt dus nietDus faal. Nu sagerijnig eten
eerst een oude terug zettenquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:59 schreef Fha het volgende:
Ja hooooor!! Als ik de nieuwe msn probeer te downloaden via internet (ik heb immers de oude versie er af getieft) moet je nog een sms gaan sturen ook voor een code. Zijn ze nou compleet geschift?!
ohw 3 smsjes zelfs. slechts 4.50. Doe normaal
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:59 schreef Fha het volgende:
Ja hooooor!! Als ik de nieuwe msn probeer te downloaden via internet (ik heb immers de oude versie er af getieft) moet je nog een sms gaan sturen ook voor een code. Zijn ze nou compleet geschift?!
Daar was ik alweer mee bezig inderdaadquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eerst een oude terug zetten
http://www.goudgrijp.nl/oudeversies
Scam!quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:59 schreef Fha het volgende:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:59 schreef Fha het volgende:
Mij twee.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom draai ik ook zo min mogelijk software van dat bedrijf.
http://www.msn-messenger-live.com/nl/quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
je download van de verkeerde site ofzo msn is toch gratis.
groot gelijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:03 schreef Fha het volgende:
[..]
http://www.msn-messenger-live.com/nl/
deze dus blijkbaar niet. Dan maar met een omweg
dat is ook geen microsoft sitequote:Op vrijdag 6 november 2009 13:03 schreef Fha het volgende:
[..]
quote:Company name: Libela Gestion SMS Limitada - Estado 42 Of. 405 Santiago Centro, Chile.
weer zo'n scam sitequote:Op vrijdag 6 november 2009 13:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is ook geen microsoft site
[..]
Lieve Fha... Weet je dat die site NIET van Microsoft is?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:07 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Lieve Fha... Weet je dat die site NIET van Microsoft is?![]()
ander naar je hotmail gaan daar staat aan rechts boven msn download.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:06 schreef Fha het volgende:
Ik vraag vanavond wel aan een computernerd vriend of hij het even kan regelendan komt het vast goed
meer dan genoeg die erin trappenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:08 schreef Fha het volgende:
[..]
JaMaar daarom vind ik het nog wel bizar dat zij er ineens geld voor vragen en er vast ook mensen zijn die er in trappen
Issal geinstalleerdquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ander naar je hotmail gaan daar staat aan rechts boven msn download.
zie wel dat nerds kunnen afspreken met knappe vrouwenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Issal geinstalleerdDie vriend mag even zorgen dat ik gewoon de oude versie kan gebruiken
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zie wel dat nerds kunnen afspreken met knappe vrouwen
Wel via msn hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Nerd vertelt dat hij bij een meisje op de slaapkamer is geweest...quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |