Ubuntu mág je updaten, je hoeft nietsquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:49 schreef Netsplitter het volgende:
Ow en ubuntu hoef je nooit up te daten?
Niet?quote:
Bij ubuntu kun je security updates wel accepteren, maar resourcevretende nutteloze toevoegingen overslaan, i.t.t. MSN/WML. Maar ik denk niet dat het zinnig is op een chatclient te vergelijken met een OS.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet?
Dus je laat graag securitygaten open staan?
Verstandig hoor.
Inderdaad, want MSN is een losse update. Dus inderdaad geen vergelijking.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:09 schreef splendor het volgende:
[..]
Bij ubuntu kun je security updates wel accepteren, maar resourcevretende nutteloze toevoegingen overslaan, i.t.t. MSN/WML. Maar ik denk niet dat het zinnig is op een chatclient te vergelijken met een OS.
Je moet poepenquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:40 schreef FastFox91 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet helemaal NIKS!
![]()
ROFLM@OST@LIN@DOLFquote:
Voer jij de hele dag monologen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ROFLM@OST@LIN@DOLF![]()
:D
![]()
~!1`1!
Dat ik had vanmorgen ook last van dit bericht.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:40 schreef FastFox91 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet helemaal NIKS!
![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:02 schreef FastFox91 het volgende:
"Windows Live Communicatiosn Platform has encountered a problem and needs to close."
Als ik wil inloggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |