Nee. Sorry.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:50 schreef aychelle het volgende:
ik hoop dat de minder bedeelde mannen hier wat aan hebben!
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:50 schreef aychelle het volgende:
voordelen klein klokkenspel:
* je hebt een liever innerlijk
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:53 schreef Sakura het volgende:
Verkapt "mijn vriendje heeft een klein piempie en schaamt zich ervoor maar ik probeer hem moed in te praten" topic
Ja, ik ben op et moment aan het daten. en hij is niet goed bedeeld maar dat heeft gewoon al z'n voordelen. Hij heeft gewoon een kleiner klokkenspel en daar ben ik meer dan tevree mee.quote:
mooi zo! want ik las ergens een topic door iemand aangemaakt dat hij een grotere penis wou. Daar snapte ik niks van. Je wilt dus iets alleen omdat anderen het willen. net als vrouwen met een cup AA gewoon tevreden moeten zijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:53 schreef twiFight het volgende:
[..]
Nee. Sorry.
Met dat stapeltje onbeargumenteerde aannames kan ik weinig. Maar ik klaag niet over mijn kleine penis hoor.
nee maar m'n zus wel, ze heeft echt weken gebloed en is toen uitendelijk naar de huisarts gegaan. Toen kreeg ze van haar vriend te horen van: eigen schuld dikke bult, had je maar meer vriendjes moeten hebben dan was je wat ruimerquote:Op donderdag 5 november 2009 19:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Heb je wel eens een grote piemel, die je verscheurde ervaren?
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:01 schreef Kimochi het volgende:
Maar waarom noem je het beestje niet gewoon bij de naam?
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:01 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee maar m'n zus wel, ze heeft echt weken gebloed en is toen uitendelijk naar de huisarts gegaan. Toen kreeg ze van haar vriend te horen van: eigen schuld dikke bult, had je maar meer vriendjes moeten hebben dan was je wat ruimer
doen! ik had ook altijd een vriendin die hele verhalen had over vriendjes met kleine piemels, maar ze was gewoon echt een úberslet dús uitgerekt. Het kan niet anders!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:05 schreef Tiezzz het volgende:
en mijn vriendinnen maar altijd grapjes maken over mannen met kleine piemels... ik zal ze morgen maar eens gaan vertellen wat voor uitgerekte sletten ze zijn!
Ik dacht vooral over klokkenspel te lezen... Mijn foutquote:Op donderdag 5 november 2009 20:01 schreef aychelle het volgende:
[..]
hoe bedoel je? ik zeg toch gewoon penis en piemel.
weet ik soms zie ik ook klokkenspel. Maar ik vind geslachtsdelen er vies uit zien. Daarom gebruikt ik het woord liever wat minderquote:Op donderdag 5 november 2009 20:06 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Ik dacht vooral over klokkenspel te lezen... Mijn fout
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:06 schreef aychelle het volgende:
[..]
doen! ik had ook altijd een vriendin die hele verhalen had over vriendjes met kleine piemels, maar ze was gewoon echt een úberslet dús uitgerekt. Het kan niet anders!
wel met een grote piemel! vooral bij de strakkere vrouw. Zo'n groot klokkenspel scheurt zeker de vagina uit, en gaat tegen de baarmoeder aan. Als je kinderloos en pijnlijk door het leven wilt moet je vooral een groot klokkenspel in je nemen.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:07 schreef SecretHeart het volgende:
je vagina scheurt niet zomaar uit hoor ....
tsjonge jonge wat een gezeur
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:07 schreef aychelle het volgende:
[..]
weet ik soms zie ik ook klokkenspel. Maar ik vind geslachtsdelen er vies uit zien. Daarom gebruikt ik het woord liever wat minder
tja uitgerekte vrouwen met minipiemels, dan kan ik begrijpen dat ze niks voelen. Maar sex gaat niet alleen omdat maar ook om het gevoel, samenzijn en nageslacht verwekkenquote:Op donderdag 5 november 2009 20:08 schreef Tiezzz het volgende:
[..]
eeuhm.. nee?
Genoeg "zit-hij-er-al-in?!?" verhalen gehoord van ze, dus ik kan me prima voorstellen dat sommige vrouwen niet blij zijn met een minipiemel.
Ik neem nooit klokkenspellen in me ... jeetje wat een woord. En als een man te groot geschapen is heb je altijd nog glijmiddel. Wat moet dat wel niet met kinderen baren ......quote:Op donderdag 5 november 2009 20:09 schreef aychelle het volgende:
[..]
wel met een grote piemel! vooral bij de strakkere vrouw. Zo'n groot klokkenspel scheurt zeker de vagina uit, en gaat tegen de baarmoeder aan. Als je kinderloos en pijnlijk door het leven wilt moet je vooral een groot klokkenspel in je nemen.
Ik kan me niet voorstellen dat elke vrouw dusdanig nauw geboren wordt dat ze aan elk geslachtsformaat plezier beleven hoor?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:10 schreef aychelle het volgende:
[..]
tja uitgerekte vrouwen met minipiemels, dan kan ik begrijpen dat ze niks voelen. Maar sex gaat niet alleen omdat maar ook om het gevoel, samenzijn en nageslacht verwekken
nee er gaan geen ballen naarbinnenquote:Op donderdag 5 november 2009 20:09 schreef Tiezzz het volgende:
[..]
Hou je daarom van kleiner? dan zie je er minder van!
edit: en klokkenspel zijn toch ook de ballen? die steek jij ook naar binnen ofwha?
o a.u.bquote:Op donderdag 5 november 2009 20:11 schreef Bootje84 het volgende:
Donkere meiden kunnen toch júist meer aan..
Noem het een LUL of piemel jezus het lijkt nu net of je een complete lul en ballen in je grot stopt. Ja dan wil de boel wel uitscheuren jaquote:Op donderdag 5 november 2009 20:14 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee er gaan geen ballen naarbinnen, en ja ik vind piemels vies. groot klein, maakt niks uit allemaal vies,
Ik houd van kleiner omdat je geen pijn hebt, dat er uberhaubt mense zijn die zich laten nemen voor de extra pijn en tranen + verdriet. Terwijl de man met het grote klokkenspal alleen om z'n eigen aanangsel geeft,
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:14 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee er gaan geen ballen naarbinnen, en ja ik vind piemels vies. groot klein, maakt niks uit allemaal vies,
Ik houd van kleiner omdat je geen pijn hebt, dat er uberhaubt mense zijn die zich laten nemen voor de extra pijn en tranen + verdriet. Terwijl de man met het grote klokkenspal alleen om z'n eigen aanangsel geeft,
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:15 schreef aychelle het volgende:
[..]
o a.u.bdat is de grootse bedacht leugen op aarde. Dat aziatische vrouwen strak zijn en donkere vrouwen uitgelubberd. niks van waar, allemaal gebaseerd op et individueel
als een échte vrouw bent heb je dat er voor over. Verder moet de sex gewoon plezierig blijven met geen enkel moment pijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:12 schreef SecretHeart het volgende:
[..]
Ik neem nooit klokkenspellen in me ... jeetje wat een woord. En als een man te groot geschapen is heb je altijd nog glijmiddel. Wat moet dat wel niet met kinderen baren ......
Weet je, ik ben een vrouw, en ik ben het met je eens. Een man hoeft helemaal geen grote penis te hebben. (laten we alsjeblieft ophouden met het een klokkenspel te noemen, je bent geen 12 meer). Nergens voor nodig.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:14 schreef aychelle het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf hier nogal tegen. Hier zeg je dus wel dat het verschilt per persoon.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:15 schreef aychelle het volgende:
[..]
allemaal gebaseerd op et individueel
elke vrouw is ooit strak geweest. Je bent een slet of je bent het niet. Hoe meer piemels hoe wijder je word. En dan gaat de vrouw natuurlijk alleen op zoek naar klokkenspellen met formaat XL. Want een maatje S of M is niet goed genoeg voor de poes waar al veeeel piemels zijn verdwenenquote:Op donderdag 5 november 2009 20:12 schreef Tiezzz het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat elke vrouw dusdanig nauw geboren wordt dat ze aan elk geslachtsformaat plezier beleven hoor?
en sex alléén om nageslacht te verwekken? no thnx
Eens.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:18 schreef Tamashii het volgende:
Trouwens, dit is toch geen onzin? Waarom doet iedereen zo enorm puberaal en kinderachtig? Ik begrijp dat we het hier over mannen hun trots hebben, maar de ts probeert haar mening hier te uiten en je kan het er mee eens zijn of niet, maar ga niet schelden oid. :S
lol ik moest ineens aanquote:Op donderdag 5 november 2009 20:10 schreef aychelle het volgende:
[..]
tja uitgerekte vrouwen met minipiemels, dan kan ik begrijpen dat ze niks voelen. Maar sex gaat niet alleen omdat maar ook om het gevoel, samenzijn en nageslacht verwekken
He's a pussyquote:Op donderdag 5 november 2009 20:19 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
lol ik moest ineens aan
[ afbeelding ]
denken
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:16 schreef Tiezzz het volgende:
[..]
gebaseerd op het individueel, maar elke vrouw die liever géén kleine piemel wil is een uitgerekte slet?
Wat nou als je 6 jaar een vaste relatie hebt met, pak em beet, 4 keer sex per week. Dan ben je ook niet echt strak meer. Ben je dan ook een slet?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:18 schreef aychelle het volgende:
[..]
elke vrouw is ooit strak geweest. Je bent een slet of je bent het niet. Hoe meer piemels hoe wijder je word. En dan gaat de vrouw natuurlijk alleen op zoek naar klokkenspellen met formaat XL. Want een maatje S of M is niet goed genoeg voor de poes waar al veeeel piemels zijn verdwenen
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:19 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
lol ik moest ineens aan
[ afbeelding ]
denken
nee, pijn, tranen, bloed en vedriet. Dat moet bewaard worden voor de bevallingquote:Op donderdag 5 november 2009 20:14 schreef Ethanolic het volgende:
Dus je wilt zeggen dat zeg met mannen met grotere piemels niet lekker is?
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:18 schreef aychelle het volgende:
[..]
elke vrouw is ooit strak geweest. Je bent een slet of je bent het niet. Hoe meer piemels hoe wijder je word. En dan gaat de vrouw natuurlijk alleen op zoek naar klokkenspellen met formaat XL. Want een maatje S of M is niet goed genoeg voor de poes waar al veeeel piemels zijn verdwenen
bedanktquote:Op donderdag 5 november 2009 20:18 schreef Tamashii het volgende:
Trouwens, dit is toch geen onzin? Waarom doet iedereen zo enorm puberaal en kinderachtig? Ik begrijp dat we het hier over mannen hun trots hebben, maar de ts probeert haar mening hier te uiten en je kan het er mee eens zijn of niet, maar ga niet schelden oid. :S
Wat een onzin.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:22 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee, pijn, tranen, bloed en vedriet. Dat moet bewaard worden voor de bevalling
als je als man een grotere hebt moet je hem ook niet meteen droog naar binnen rammen he...quote:Op donderdag 5 november 2009 20:22 schreef aychelle het volgende:
[..]
daar bedoelde ik mee, dat strakheid niks met ras of soort te maken heeft. Elk mens is anders, dat je donker bent wil niet zeggen dat je al uitgerekt bij de geboorte bentquote:Op donderdag 5 november 2009 20:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf hier nogal tegen. Hier zeg je dus wel dat het verschilt per persoon.
Slotje.
Je hebt echt een fucked up view of the world hèquote:Op donderdag 5 november 2009 20:22 schreef aychelle het volgende:
[..]
maar het is ook pijn, ook al is het niet heel veel pijn. Ik praat hier wel over het algemeen en gemiddelden.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:17 schreef SecretHeart het volgende:
[..]
Weet je, ik ben een vrouw, en ik ben het met je eens. Een man hoeft helemaal geen grote penis te hebben. (laten we alsjeblieft ophouden met het een klokkenspel te noemen, je bent geen 12 meer). Nergens voor nodig.
Maar dat van een grote penis direct je vagina en baarmoeder uitscheurt is echt overdreven hoor. Bovendien is sex om te genieten en jij hebt het alleen maar over pijn.
Nat doet het ook zeer.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:23 schreef Tiezzz het volgende:
[..]
als je als man een grotere hebt moet je hem ook niet meteen droog naar binnen rammen he...
zegt misschien meer over de mannen die jij, of je zus, kent dan sex met een groter geschapen man in het algemeen...
stop nou met die klokkenspellen.... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:26 schreef aychelle het volgende:
[..]
maar het is ook pijn, ook al is het niet heel veel pijn. Ik praat hier wel over het algemeen en gemiddelden.Ik vind ook dat minder bedeelde mannen zich niet moeten vergerlijken met mannen met huge klokkenspellen.
Je kan net zo duur gereedschap hebben... maar als je het niet weet te gebruiken....quote:Op donderdag 5 november 2009 20:23 schreef Lano het volgende:
Alsof een grote penis zo verschrikkelijk is, tja voor een maagd misschien maar dan ben je wel gelijk goed ontmaagdT zou mij persoonlijk geen ruk(hihi) kunnen interesseren of een man groot of klein geschapen is
Zeg dat dan, en laat de rest van je waardeloze argumenten achterwegequote:Op donderdag 5 november 2009 20:26 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ik vind ook dat minder bedeelde mannen zich niet moeten vergerlijken met mannen met huge klokkenspellen.
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:19 schreef Salvad0R het volgende:
TS wil ook gewoon door een alphamale penis uitgewoond worden hoor. Stiekem het liefst door twee tegelijk.
AMEN.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Je kan net zo duur gereedschap hebben... maar als je het niet weet te gebruiken....
VERTEL!!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:27 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee bedankt!ik wil nog wel iets langer leven. Met mijn zus zijn vreselijke dingen gebeurd en genant ook nog
Dus niet iedere kut scheurt uit bij een piemel groter dan 15 cmquote:Op donderdag 5 november 2009 20:24 schreef aychelle het volgende:
[..]
daar bedoelde ik mee, dat strakheid niks met ras of soort te maken heeft. Elk mens is anders, dat je donker bent wil niet zeggen dat je al uitgerekt bij de geboorte bent
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dus niet iedere kut scheurt uit bij een piemel groter dan 15 cmIk zou zeggen meid... probeer het eerst en trek dan conclusies. Niet bij voorbaat al nachtmerries over spuitend bloed en hechtingen in je poes
Langer leven?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:27 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee bedankt!ik wil nog wel iets langer leven. Met mijn zus zijn vreselijke dingen gebeurd en genant ook nog
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je hebt echt een fucked up view of the world hè
Ik mag hopen dat mócht je ooit zwanger worden je bevalling niet gepaard gaat met verdriet
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
tuurlijk wil ik een gezinnetjemaar ik wil geen uitgerekte vrouw zijn zoals velen hier in nederland
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:32 schreef griekjeee het volgende:
Mensen die denken dat grootte niet uitmaakt
Hmm volgens mij ligt dat niet aan de grootte maar aan de prestatiesquote:Op donderdag 5 november 2009 20:32 schreef Ernemmertje het volgende:
liever een kleine, dan gaat het niet irriteren want op een gegeven moment sta je droog daardoor en is de pret gelijk over en met een kleine blijf je lekker nat en kun je wel een heel weekend door sex hebben wheheehe.
vandaar je naam???quote:Op donderdag 5 november 2009 20:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
[..]
Hmm volgens mij ligt dat niet aan de grootte maar aan de prestaties
ik heb zo ook mijn ervaringen schatquote:Op donderdag 5 november 2009 20:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
[..]
Het is een combinatie van, maar tuurlijk maakt de grootte uit.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
[..]
stel je voor dat ik dat zou overwegen dan zou het er ongeveer zo uitzien:quote:Op donderdag 5 november 2009 20:28 schreef Tiezzz het volgende:
[..]
gewoon meer neuken dus! ik las ergens dat je dan uitgerekter werd.
probleem opgelost. slotje.
Tuurlijk maakt grootte uit, maar die aannames dat vrouwen die van een grote piemel houden meteen sletten zijn slaat zo nergens op. Net als dat verscheuren enzoquote:Op donderdag 5 november 2009 20:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het is een combinatie van, maar tuurlijk maakt de grootte uit.
Dat was toch ook niet mijn bewering...quote:Op donderdag 5 november 2009 20:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt grootte uit, maar die aannames dat vrouwen die van een grote piemel houden meteen sletten zijn slaat zo nergens op. Net als dat verscheuren enzo
Dat wordt adopteren lieverd...quote:Op donderdag 5 november 2009 20:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
tuurlijk wil ik een gezinnetjemaar ik wil geen uitgerekte vrouw zijn zoals velen hier in nederland
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
stel je voor dat ik dat zou overwegen dan zou het er ongeveer zo uitzien:
Ts is strak, en begint met een kleine piemel:
* TS blijft nog steeds strak
Maar op aandringen van Tiezzz neemt TS een grotere piemel
* TS word iets uitgerekter
Omdat TS uitgerekter is zal ze een grotere moeten nemen
* Ts word meer uitgerekt
Ts zal helaas nóg een grotere piemel moeten nemen anders voelt ze nikz
* dus TS neemd een grotere en is uitgerekt
En sorrie, wat moet je dan na de grootse, maar naar de wei en op paarden overgaan?
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
stel je voor dat ik dat zou overwegen dan zou het er ongeveer zo uitzien:
Ts is strak, en begint met een kleine piemel:
* TS blijft nog steeds strak
Maar op aandringen van Tiezzz neemt TS een grotere piemel
* TS word iets uitgerekter
Omdat TS uitgerekter is zal ze een grotere moeten nemen
* Ts word meer uitgerekt
Ts zal helaas nóg een grotere piemel moeten nemen anders voelt ze nikz
* dus TS neemd een grotere en is uitgerekt
En sorrie, wat moet je dan na de grootse, maar naar de wei en op paarden overgaan?
nee, maar wel die van TS en dat slaat nergens opquote:Op donderdag 5 november 2009 20:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat was toch ook niet mijn bewering...
Quote dan de TS ipv mij nu reageer ik voor niksquote:Op donderdag 5 november 2009 20:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
nee, maar wel die van TS en dat slaat nergens op
wist ik ook nietquote:Op donderdag 5 november 2009 20:39 schreef Tiezzz het volgende:
[..]
heb ik dan zo'n verkeerd beeld van vrouwen of is je vagina na een paar keer sex echt niet meteen 3centimeter in diameter gegroeid?
en ik mag lijen dat jij sex hebt omdat je dat leuk/lekker/geil vindt, en niet omdat ik het zeg?![]()
sorry. TS is gewoon beetje dom. Jij nietquote:Op donderdag 5 november 2009 20:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Quote dan de TS ipv mij nu reageer ik voor niks
uuhh no thanks, ik pasquote:Op donderdag 5 november 2009 20:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dus niet iedere kut scheurt uit bij een piemel groter dan 15 cmIk zou zeggen meid... probeer het eerst en trek dan conclusies. Niet bij voorbaat al nachtmerries over spuitend bloed en hechtingen in je poes
Krijg je met die zwartenquote:Op donderdag 5 november 2009 20:41 schreef aychelle het volgende:
Mijn zus had een vriend die ook groot bedeeld was. Echt heel groot. Dus mijn zus had zijn piemel genomen en het deed echt ontzettend pijn zei ze. Ten eerste het duurde 20 minuten voordat het ding erin zat. Daarna begon het steken en was de pret voorbij. Toen gingen ze verder maar ze voelde de punt van de piemel tegen haar baarmoeder aan. En als stoere meid wil je niet laten kennen natuurlijk. ze bloede ontzetten en ontzettende steken. Toen het na een week nog bloede moest ze naar de huisarts (een man!) die dus moest kijken. Mijn zus is erg knap dus de dokter vond het geen probleem om haar broekje uit te doen. Het was ontzettend genant zei ze. Ze heeft het uiteindelijk uitgemaakt en haar halve leven is verpest. Ze is uitgerekt en moest gehecht worden echt heel naar allemaal
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:41 schreef aychelle het volgende:
Mijn zus had een vriend die ook groot bedeeld was. Echt heel groot. Dus mijn zus had zijn piemel genomen en het deed echt ontzettend pijn zei ze. Ten eerste het duurde 20 minuten voordat het ding erin zat. Daarna begon het steken en was de pret voorbij. Toen gingen ze verder maar ze voelde de punt van de piemel tegen haar baarmoeder aan. En als stoere meid wil je niet laten kennen natuurlijk. ze bloede ontzetten en ontzettende steken. Toen het na een week nog bloede moest ze naar de huisarts (een man!) die dus moest kijken. Mijn zus is erg knap dus de dokter vond het geen probleem om haar broekje uit te doen. Het was ontzettend genant zei ze. Ze heeft het uiteindelijk uitgemaakt en haar halve leven is verpest. Ze is uitgerekt en moest gehecht worden echt heel naar allemaal
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:32 schreef Ernemmertje het volgende:
liever een kleine, dan gaat het niet irriteren want op een gegeven moment sta je droog daardoor en is de pret gelijk over en met een kleine blijf je lekker nat en kun je wel een heel weekend door sex hebben wheheehe.jummmi
![]()
![]()
hahahahahahahaquote:Op donderdag 5 november 2009 20:44 schreef conleche het volgende:
Oh god, ik ben al 3 x een zin begonnen, maar ik ben voor het eerst van mijn leven speechless.
niet alle vrouwen maar de meeste wel, maar als vrouw weet ik dat want luister naar de verhalen van vrouwenquote:Op donderdag 5 november 2009 20:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt grootte uit, maar die aannames dat vrouwen die van een grote piemel houden meteen sletten zijn slaat zo nergens op. Net als dat verscheuren enzo
nee hoor. Ik ga alleen met mannen die minder bedeeld zijn zo blijf ik lekker strak. En als ik een baby uitpers dan zorg ik dat ie te vroeg geboren word. Daarna word ik dicht genaaid en blijv ik voor altijd strak (naja tot m'n 50e dan)quote:Op donderdag 5 november 2009 20:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat wordt adopteren lieverd...
Der was ooit zo'n liedje, en daar zat een zin in, Actions speak louder than wordsquote:Op donderdag 5 november 2009 20:46 schreef aychelle het volgende:
[..]
niet alle vrouwen maar de meeste wel, maar als vrouw weet ik dat want luister naar de verhalen van vrouwen
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:48 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee hoor. Ik ga alleen met mannen die minder bedeeld zijn zo blijf ik lekker strak. En als ik een baby uitpers dan zorg ik dat ie te vroeg geboren word. Daarna word ik dicht genaaid en blijv ik voor altijd strak (naja tot m'n 50e dan)
haha high 5!!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:44 schreef aychelle het volgende:
[..]
inderdaad jij begrijpt mij!!!Het is echt zo 100% waar wat jij zegt, eindelijk zeg iemand die met me eens is. Hoe kleiner hoe fijner
Dit is medisch gezien absoluut onmogelijk. Dat had de vriend van je zus eerst door haar baarmoedermond en baarmoederhals moeten steken ...quote:Op donderdag 5 november 2009 20:41 schreef aychelle het volgende:
nee ik overdreef een beetje. Ik moest even een voorbeeld geven. Maar als jee een vriend hebt met een grote en je hebt 3 keer per week sex dat betekend 12 piemels per maand dus bijna 150 per jaar. Daar gaan dan ook nog 10 tampons in als je ongesteld bent dus 120 per jaar. 120 tampons + 150 piemels = 270. En dan ook nog een omvang met een lengte van 20 centimeter en breedte van 7 centimeter, nou lekker hoor!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:39 schreef Tiezzz het volgende:
[..]
heb ik dan zo'n verkeerd beeld van vrouwen of is je vagina na een paar keer sex echt niet meteen 3centimeter in diameter gegroeid?
en ik mag lijen dat jij sex hebt omdat je dat leuk/lekker/geil vindt, en niet omdat ik het zeg?![]()
en bedankt! ik heb geen een andere mening dan menig vrouwquote:Op donderdag 5 november 2009 20:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
sorry. TS is gewoon beetje dom. Jij niet
Ik niet wil je zeggen? Kom op joh, jij hebt een rare beleefwereld meid, echt. Omdat ik een man ben wil dat niet zeggen dat ik het niet met vrouwen over dergelijke dingen hebquote:Op donderdag 5 november 2009 20:46 schreef aychelle het volgende:
[..]
niet alle vrouwen maar de meeste wel, maar als vrouw weet ik dat want luister naar de verhalen van vrouwen
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee ik overdreef een beetje. Ik moest even een voorbeeld geven. Maar als jee een vriend hebt met een grote en je hebt 3 keer per week sex dat betekend 12 piemels per maand dus bijna 150 per jaar. Daar gaan dan ook nog 10 tampons in als je ongesteld bent dus 120 per jaar. 120 tampons + 150 piemels = 270. En dan ook nog een omvang met een lengte van 20 centimeter en breedte van 7 centimeter, nou lekker hoor!
en de totale aantal keren penetratie staan gelijk aan hoeveel "uitrekking" op jaarbasis dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee ik overdreef een beetje. Ik moest even een voorbeeld geven. Maar als jee een vriend hebt met een grote en je hebt 3 keer per week sex dat betekend 12 piemels per maand dus bijna 150 per jaar. Daar gaan dan ook nog 10 tampons in als je ongesteld bent dus 120 per jaar. 120 tampons + 150 piemels = 270. En dan ook nog een omvang met een lengte van 20 centimeter en breedte van 7 centimeter, nou lekker hoor!
heb jij enig idee van hoe het menselijk lichaam werkt??quote:Op donderdag 5 november 2009 20:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
Zo te horen niet!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
heb jij enig idee van hoe het menselijk lichaam werkt??
nee, helaas niet. Een minder bedeelde man zal zo ie zo niks zeggen over z'n groote bij een date. De media heeft ons allemaal gek gemaakt en mythes vespreid. Je zult in pornofilms ook alleen maar mannen zien met grote piemels. Die worden daar gewoon op gescout. Daar worden de minder bedeelde mannen onzeker van, en willen daarom penis-vegrotin, gaan liegen etc etcquote:Op donderdag 5 november 2009 20:46 schreef KopieerMachine het volgende:
Zo, tering wat een stormlooptopic. lees pagina 2, is er alweer bijna ee nhele pagina 3 volgekwekkert![]()
TS, hebben mannen met een kleine pik ook een betere kans bij een date?
zijn die chicks niet een beetje oppervlakkig dan? En sinds wanneer hebben groter bedeelde mannen meer geslachtsziektes? Ik zou niet in de politiek gaan jij ...quote:Op donderdag 5 november 2009 20:55 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee, helaas niet. Een minder bedeelde man zal zo ie zo niks zeggen over z'n groote bij een date. De media heeft ons allemaal gek gemaakt en mythes vespreid. Je zult in pornofilms ook alleen maar mannen zien met grote piemels. Die worden daar gewoon op gescout. Daar worden de minder bedeelde mannen onzeker van, en willen daarom penis-vegrotin, gaan liegen etc etc
De meer bedeelde man zal alleen maar opscheppen over z'n groote omdat hij weet daarme chicks in z'n nest te krijgen. Maar dan vaak alleem maar chicks die uitgerekt zijn en ook nog met geslachtsziektes (net als groter bedeelde mannen ook vaker ziektes hebben)
sex is toch geen sport?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het gaat niet alleen om de grootte van de man, maar ook de mate van beheersing en kracht van de bekkenbodemspieren van de vrouw in kwestie. Kwestie van trainen en leren aan en ontspannen. Maar over de rol van de vrouw hoor je nooit veel eigenlijk.
ik vind zweten en rennen wel lekker hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 20:58 schreef aychelle het volgende:
[..]
sex is toch geen sport?Het moet een plezier rustig iets zijn, vergerlijk het maar met schaken. Lekker rustig aan, en je hoeft niet te zweten en te rennen
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:58 schreef aychelle het volgende:
[..]
sex is toch geen sport?Het moet een plezier rustig iets zijn, vergerlijk het maar met schaken. Lekker rustig aan, en je hoeft niet te zweten en te rennen
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:58 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ik vraag een vrouw anders tijdens een date ook niet of ze een beetje een nauw kutje heeft en ik vink ook niet aan of ze in het verleden last heeft gehad van dyspareunie of vaginisme. Net zo min als ik haar even vraag om te urineren in een potje om haar te kunnen laten testen op SOA's.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:55 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee, helaas niet. Een minder bedeelde man zal zo ie zo niks zeggen over z'n groote bij een date. De media heeft ons allemaal gek gemaakt en mythes vespreid. Je zult in pornofilms ook alleen maar mannen zien met grote piemels. Die worden daar gewoon op gescout. Daar worden de minder bedeelde mannen onzeker van, en willen daarom penis-vegrotin, gaan liegen etc etc
De meer bedeelde man zal alleen maar opscheppen over z'n groote omdat hij weet daarme chicks in z'n nest te krijgen. Maar dan vaak alleem maar chicks die uitgerekt zijn en ook nog met geslachtsziektes (net als groter bedeelde mannen ook vaker ziektes hebben)
oh DK wat ben je toch een roekeloos op lust gedreven testosterronbomquote:Op donderdag 5 november 2009 21:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vraag een vrouw anders tijdens een date ook niet of ze een beetje een nauw kutje heeft en ik vink ook niet aan of ze in het verleden last heeft gehad van dyspareunie of vaginisme. Net zo min als ik haar even vraag om te urineren in een potje om haar te kunnen laten testen op SOA's.
jawel want hoe dieper je gaat hoe eerder bij je baarmoeder. Bij kijkoperaties voor de baarmoeder gaat het cameratje ook via de vagina.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:50 schreef SecretHeart het volgende:
[..]
Dit is medisch gezien absoluut onmogelijk. Dat had de vriend van je zus eerst door haar baarmoedermond en baarmoederhals moeten steken ...
vrouwen onderelkaar zijn nog erger dan mannen onder elkaarquote:Op donderdag 5 november 2009 20:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik niet wil je zeggen? Kom op joh, jij hebt een rare beleefwereld meid, echt. Omdat ik een man ben wil dat niet zeggen dat ik het niet met vrouwen over dergelijke dingen heb
En wat zijn al de andere dingen?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:01 schreef aychelle het volgende:
[..]
jawel want hoe dieper je gaat hoe eerder bij je baarmoeder. Bij kijkoperaties voor de baarmoeder gaat het cameratje ook via de vagina.
[ afbeelding ]
de baarmoeder zit trouwens bij streepje 11
Goedzo, jij kan een legenda lezenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:01 schreef aychelle het volgende:
[..]
jawel want hoe dieper je gaat hoe eerder bij je baarmoeder. Bij kijkoperaties voor de baarmoeder gaat het cameratje ook via de vagina.
[ afbeelding ]
DE BAARMOEDER IS STREEPJE 10 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:01 schreef aychelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik dat plaatje moet geloven zijn nummer 13 en 14 veel meer geschikt voor ene groot geschapen klokkenspelquote:Op donderdag 5 november 2009 21:03 schreef SecretHeart het volgende:
[..]
DE BAARMOEDER IS STREEPJE 10 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1.Eileider, 2.Blaas, 3.Schaambeen, 4.G-plek, 5.Clitoris, 6.Urinebuis, 7.Vagina, 8.Eierstok, 9.Dikke darm, 10.Baarmoeder, 11.Fornix Uteri, 12.Baarmoederhals, 13.Endeldarm, 14.Anus
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Als ik dat plaatje moet geloven zijn nummer 13 en 14 veel meer geschikt voor ene groot geschapen klokkenspel
laten we zeggen dat de vagina bij een grote piemel een milimeter uitrekt. Nou dan kom je gauw op een centimeter per jaar. En als je er al vroeg bij bent, heb je op je 18e precies de zelfde kut als je omaquote:Op donderdag 5 november 2009 20:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
en de totale aantal keren penetratie staan gelijk aan hoeveel "uitrekking" op jaarbasis dan?!
Als je eenmaal de diameter van de piemel hebt bereikt kun je niet wijder hoor. Die piemel wordt toch ook niet breder? Zou niet best wezen ...quote:Op donderdag 5 november 2009 21:08 schreef aychelle het volgende:
[..]
laten we zeggen dat de vagina bij een grote piemel een milimeter uitrekt. Nou dan kom je gauw op een centimeter per jaar. En als je er al vroeg bij bent, heb je op je 18e precies de zelfde kut als je oma
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:08 schreef aychelle het volgende:
[..]
laten we zeggen dat de vagina bij een grote piemel een milimeter uitrekt. Nou dan kom je gauw op een centimeter per jaar. En als je er al vroeg bij bent, heb je op je 18e precies de zelfde kut als je oma
ik heb in de verpleging gezetenquote:Op donderdag 5 november 2009 20:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
heb jij enig idee van hoe het menselijk lichaam werkt??
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:08 schreef aychelle het volgende:
[..]
ZO WERKT DAT NIET!!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:08 schreef aychelle het volgende:
[..]
oh vmbo pleisters plakken en plaszakken legen zekerquote:Op donderdag 5 november 2009 21:10 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik heb in de verpleging gezeten
Over al deze nadelen kan ik uit eigen ervaring zeggen:quote:Op donderdag 5 november 2009 19:50 schreef aychelle het volgende:
Er is niks mis met klein geschapen mannen. Al ongeveer sinds de oertijd vinden veel mannen het belangrijk om een enorm cup hugable klokkenspel te hebben. Ook menig vrouw vinden een groot klokkenspel belangrijk. Maar waarom? waarom is een groot klokkenspel in en niet een kleine?
Daarom wil ik even de nadelen opnoemen van een groot klokkenspel:
* bij het vrijen zal het de baarmoeder verscheuren
* het zal de gehele vagina verscheuren
* je kunt het niet verstoppen
* sommigen vrouwen zullen je alleen gebruiken
* onopgemerkt een stijve hebben zal niet lukken
Maagden voelen niks en blijven eeuwig met dat vliesje zittenquote:voordelen klein klokkenspel:
* maagden zullen je dankbaar zijn
Heb je ooit een uitgescheurde vagina gezienquote:* de vagina zal niet verscheuren
Draagbaar? Een lul weegt geen 10 kilo hoorquote:* het is makkelijk te verstoppen en draagbaar
Wait WHAT?????quote:* vrouwen zullen meer van je houden
Een baarmoeder die verscheurd? Heb je het nou over een lul van een meter ofzoquote:* de vrouw kan bovenop tijdens de ruige sex, want de baarmoeder zal nooit verscheuren
Dat kan alleen als je een lulletje hebt van 1 cmquote:* onopgemerkt een stijve hebben
Volgens mij hebben mannen met een kleine pikkie juist veel compensatiedrang en zijn ze dus sneller geirriteerd.quote:* je hebt een liever innerlijk
Stage zeker .... als je al denkt dat nr 11 de baarmoeder is.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:10 schreef aychelle het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:58 schreef SecretHeart het volgende:
[..]
zijn die chicks niet een beetje oppervlakkig dan? En sinds wanneer hebben groter bedeelde mannen meer geslachtsziektes? Ik zou niet in de politiek gaan jij ...
In een kamer met zachte muurtjes zitten en om de paar uur een injectie in de bips krijgen is in de verpleging zitten ja! Maar doorgaans bedoelen mensen daar wat anders mee hoor!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:10 schreef aychelle het volgende:
[..]
Bij deze; ik stop met reageren. Mijn hart kan het niet meer aan.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:12 schreef aychelle het volgende:
[..]
mannen met grotere piemels hebben meer sex omdat ze zekerder zijn en meer sletten aantrekken. Hoe meer sex hoe groter de kans op ziektes. En geloof me héél veel mannen en vrouwen lopen met ziektes maar houden het gewoon stil.
trouwens geslachtziektes
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:12 schreef aychelle het volgende:
[..]
mannen met grotere piemels hebben meer sex omdat ze zekerder zijn en meer sletten aantrekken. Hoe meer sex hoe groter de kans op ziektes. En geloof me héél veel mannen en vrouwen lopen met ziektes maar houden het gewoon stil.
trouwens geslachtziektes
tijdens de sport jah. Maar tijdens de sex wil jet het toch fris, en fruitig, kaarsje erbij aan op een rood kussen met tulpenblaadjes. En dan de liefde zacht bedrijven met een zoen tussendoor en lekker tegenelkaar aan kruipen zonder enige pijn en traanquote:Op donderdag 5 november 2009 20:59 schreef SecretHeart het volgende:
[..]
ik vind zweten en rennen wel lekker hoor
Ah daar zit iequote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In een kamer met zachte muurtjes zitten en om de paar uur een injectie in de bips krijgen is in de verpleging zitten ja! Maar doorgaans bedoelen mensen daar wat anders mee hoor!
Geen 20 cmquote:Op donderdag 5 november 2009 21:11 schreef Ernemmertje het volgende:
Idd een stormtopic zeg... ik wed dat alle mannen die zo opgefokt reageren hier een lul van 20cm hebben en hier niet tegen kunnen dus whehe![]()
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:15 schreef aychelle het volgende:
[..]
tijdens de sport jah. Maar tijdens de sex wil jet het toch fris, en fruitig, kaarsje erbij aan op een rood kussen met tulpenblaadjes. En dan de liefde zacht bedrijven met een zoen tussendoor en lekker tegenelkaar aan kruipen zonder enige pijn en traan(zo ziet een ideale nacht eruit)
Een beetje veeleisend?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:15 schreef aychelle het volgende:
[..]
tijdens de sport jah. Maar tijdens de sex wil jet het toch fris, en fruitig, kaarsje erbij aan op een rood kussen met tulpenblaadjes. En dan de liefde zacht bedrijven met een zoen tussendoor en lekker tegenelkaar aan kruipen zonder enige pijn en traan(zo ziet een ideale nacht eruit)
jawel want tijdens de sex zwelt de piemel op, en ook tijdens de erectie. Daarnaast gaat de piemel erin en eruit, erin en eruit, erin en eruit. Tuurlijk rekt het dan uit ....quote:Op donderdag 5 november 2009 21:09 schreef SecretHeart het volgende:
[..]
Als je eenmaal de diameter van de piemel hebt bereikt kun je niet wijder hoor. Die piemel wordt toch ook niet breder? Zou niet best wezen ...
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:15 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ga toch weg, zo wil je het als je ontmaagd wordt ja.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:15 schreef aychelle het volgende:
[..]
nou zo zit een vrouwenvagina niet in elkaar.. ik heb 2 mooie kinderen op de wereld gezet en ook ervaring met een grote paal maar geef mij toch maar liever zon kleine hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 21:17 schreef RedBitch het volgende:
Wat nu als je jaren sex hebt gehad met een flink geschapen man en daarna enkele jaren sex hebt met een minder bedeelde man? Krimpt de zooi dan TS? Dan slinkt het weer van 20 cm naar 4 a 5 cm?
Ben wel benieuwd naar je antwoord, moet er wel bij vermelden dat ik je een heel bekrompen persoon vind (zeker na het lezen van andere reacties van je op Fok)
Mij maakt het geen ruk uit hoe geweldig geschapen mijn man is of juist niet is, als je echt om elkaar geeft is er voor alles wel een oplossing.
En wat gebeurd er als je klaar bent? Juist. Alles wordt weer strak, en de piemel slap. Mijn piemel word toch ook niet elke keer groter als ik em erin stop ?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:17 schreef aychelle het volgende:
[..]
jawel want tijdens de sex zwelt de piemel op, en ook tijdens de erectie. Daarnaast gaat de piemel erin en eruit, erin en eruit, erin en eruit. Tuurlijk rekt het dan uit ....
Dit moeten die vrouwen posten, niet wijquote:Op donderdag 5 november 2009 21:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ga toch weg, zo wil je het als je ontmaagd wordt ja.
En evt de 2 keren daarna, totdat je andere standjes doet.
En dan ben je verslaafd aan een pik die je van achter neemt en boeien de kaarsjes je geen fuck meer.
Tevens hete sex![]()
niet bij de eerste date. Maar als je van plan bent sex te hebben is het altijd handig om je te laten testen.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vraag een vrouw anders tijdens een date ook niet of ze een beetje een nauw kutje heeft en ik vink ook niet aan of ze in het verleden last heeft gehad van dyspareunie of vaginisme. Net zo min als ik haar even vraag om te urineren in een potje om haar te kunnen laten testen op SOA's.
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat zijn al de andere dingen?
Ik kom nooit verder dan de eerste date!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:20 schreef aychelle het volgende:
[..]
niet bij de eerste date. Maar als je van plan bent sex te hebben is het altijd handig om je te laten testen.
Ohquote:Op donderdag 5 november 2009 21:21 schreef aychelle het volgende:
[..]
de ingang van de vagina, anus, baarmoeder etc
ieuw gaatvers, you just made me throw upquote:Op donderdag 5 november 2009 21:06 schreef IrishBastard het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk bij anale seks ts?
Ja nu ik het nog eens lees kan je het fout opvatten jaquote:Op donderdag 5 november 2009 21:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dit moeten die vrouwen posten, niet wijals man
jawel!quote:
Heb je nog maagd?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:22 schreef aychelle het volgende:
[..]
ieuw gaatvers, you just made me throw up
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ga toch weg, zo wil je het als je ontmaagd wordt ja.
En evt de 2 keren daarna, totdat je andere standjes doet.
En dan ben je verslaafd aan een pik die je van achter neemt en boeien de kaarsjes je geen fuck meer.
Tevens hete sex![]()
Nee schat, geloof me nou, het menselijk lichaam werkt echt zo niet. Niets zo adaptief als het menselijk lichaam.quote:
nee, dat is pas bij té diep pijpen...quote:Op donderdag 5 november 2009 21:22 schreef aychelle het volgende:
[..]
ieuw gaatvers, you just made me throw up
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:27 schreef Tiezzz het volgende:
[..]
nee, dat is pas bij té diep pijpen...
Dat dacht ik ook op mn 15e. Nu vind ik het heel geil als een man me woest tegen de deur drukt met mijn armen in de lucht, me zoent op elk zacht plekje en me heerlijk hard neemt op bed. Zweten en rennen dus .... die kaarsjes en en fruitige dingen mogen allemaal tijdens het etentje vooraf, en het voorspel. Daarna wil ik geneukt worden.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:15 schreef aychelle het volgende:
[..]
ah iemand die rijk bedeeld is ... Maar zeg eens eerlijk, als je een leuke meid ziet en het gaat spontaan omgaah in een strakke broek. Vertel me niet dat je hand ervoor moet of een krant etc. En ja de piemel is nou eenmaal zwaar, hoe groter hoe zwaarder.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Over al deze nadelen kan ik uit eigen ervaring zeggen:!!!!
Wroarquote:Op donderdag 5 november 2009 21:29 schreef SecretHeart het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook op mn 15e. Nu vind ik het heel geil als een man me woest tegen de deur drukt met mijn armen in de lucht, me zoent op elk zacht plekje en me heerlijk hard neemt op bed. Zweten en rennen dus .... die kaarsjes en en fruitige dingen mogen allemaal tijdens het etentje vooraf, en het voorspel. Daarna wil ik geneukt worden.
daahaag
HET IS TOCH GEEN BAKSTEENquote:Op donderdag 5 november 2009 21:30 schreef aychelle het volgende:
[..]
ah iemand die rijk bedeeld is ... Maar zeg eens eerlijk, als je een leuke meid ziet en het gaat spontaan omgaah in een strakke broek. Vertel me niet dat je hand ervoor moet of een krant etc. En ja de piemel is nou eenmaal zwaar, hoe groter hoe zwaarder.
Vertel dat mijn rughernia maar!quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:11 schreef Ernemmertje het volgende:
Idd een stormtopic zeg... ik wed dat alle mannen die zo opgefokt reageren hier een lul van 20cm hebben en hier niet tegen kunnen dus whehe![]()
1) hij begint niet van elke leuke meid spontaan te stijgerenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:30 schreef aychelle het volgende:
[..]
ah iemand die rijk bedeeld is ... Maar zeg eens eerlijk, als je een leuke meid ziet en het gaat spontaan omgaah in een strakke broek. Vertel me niet dat je hand ervoor moet of een krant etc. En ja de piemel is nou eenmaal zwaar, hoe groter hoe zwaarder.
En vrouwen met kleine tietjes zijn ook aanstellers?quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
inderdaad. De eens zo arrogante mannen met grote piemels (er zijn natuurlijk ook lieve mannen die niet hun piemel gebruiken om chicks te *****) zijn nu zo kleinIk heb gewoon sterke argumenten
Ik krijg zeker een kleine piemel van je jaquote:Op donderdag 5 november 2009 21:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
inderdaad. De eens zo arrogante mannen met grote piemels (er zijn natuurlijk ook lieve mannen die niet hun piemel gebruiken om chicks te *****) zijn nu zo kleinIk heb gewoon sterke argumenten
En weinig kennis van feitenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
tsja het kan scheuren. En dan ng kun je ziektes krijgenquote:
Je argumenten zijn niet sterk, je begrijpt de basis biologie van het menselijk lichaam niet eens. Jij past jouw bekrompen denkwereld toe op seks, dat werkt niet, neem het nou maar van iemand aan die er WEL wat van af weet.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
Nouja, kleine tietjes zijn toch een ander verhaal.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En vrouwen met kleine tietjes zijn ook aanstellers?
Je doet je username eer aanquote:Op donderdag 5 november 2009 21:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik krijg zeker een kleine piemel van je ja
Geschiedenis. En nee helaas niet hoe de eerste holbewoner de eerste holbewonersvrouw nam, van achteren, in een grot, zonder kaarsjes of andere troep, maar gewoon hard en vunzig zonder res..... leren dus!.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, kleine tietjes zijn toch een ander verhaal.
HOEZO?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, kleine tietjes zijn toch een ander verhaal.
Je doelt nu op mijn scherpe beargumenteerde posts?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je doet je username eer aan
Sorry inkoppertje
Oh, ik dacht seksuele handelingen lerenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geschiedenis. En nee helaas niet hoe de eerste holbewoner de eerste holbewonersvrouw nam, van achteren, in een grot, zonder kaarsjes of andere troep, maar gewoon hard en vunzig zonder res..... leren dus!.
Nou nou ze groeien als ik je quote, moet ik vaker doen ?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:37 schreef Tamashii het volgende:
Er is een verschil tussen aa en f okey? :p
Ik heb B80/C75
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:37 schreef Tamashii het volgende:
Er is een verschil tussen aa en f okey? :p
Ik heb B80/C75
Hahahahahahaha. Nee, was gewoon nog niet klaar.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nou nou ze groeien als ik je quote, moet ik vaker doen ?
als je jaren gesext hebt met een groot bedeelde man, ben je inderdaad uitgerekt. Een vrouw die daarna een minder bedeelde man zal niet verder uitrekken, dat is één voordeel. Het zal mischien ietsje slinken, want de vagina is eigenlijk een soort van spons. Ook een tijd lang geen sex zal de vagina doen krimpen (ook al is het maar een beetje)quote:Op donderdag 5 november 2009 21:17 schreef RedBitch het volgende:
Wat nu als je jaren sex hebt gehad met een flink geschapen man en daarna enkele jaren sex hebt met een minder bedeelde man? Krimpt de zooi dan TS? Dan slinkt het weer van 20 cm naar 4 a 5 cm?
Ben wel benieuwd naar je antwoord, moet er wel bij vermelden dat ik je een heel bekrompen persoon vind (zeker na het lezen van andere reacties van je op Fok)
Mij maakt het geen ruk uit hoe geweldig geschapen mijn man is of juist niet is, als je echt om elkaar geeft is er voor alles wel een oplossing.
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahahahahaha. Nee, was gewoon nog niet klaar.
Ja en daarmee richt ik me op jou username.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Je doelt nu op mijn scherpe beargumenteerde posts?
kijk, je hebt de ingang van de vagina, daar gaat dus de grote lange piemel in. Met harde stoten zal de piemel tegen de baarmoeder aan klatsen, en dit beschadigenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh![]()
Leg eens uit hoe dat werkt dan?
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:32 schreef griekjeee het volgende:
Mensen die denken dat grootte niet uitmaakt
Ik heb even gevoeld voor je maar nee. Nog steeds dezelfde borsten.quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:42 schreef aychelle het volgende:
[..]
kijk, je hebt de ingang van de vagina, daar gaat dus de grote lange piemel in. Met harde stoten zal de piemel tegen de baarmoeder aan klatsen, en dit beschadigen
HEB JE GEVOELDquote:Op donderdag 5 november 2009 21:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb even gevoeld voor je maar nee. Nog steeds dezelfde borsten.
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb even gevoeld voor je maar nee. Nog steeds dezelfde borsten.
omg! je lijkt op een vriendin die ook van dit soort taferelen houd. Ze staat bekend als de stadssletquote:Op donderdag 5 november 2009 21:29 schreef SecretHeart het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook op mn 15e. Nu vind ik het heel geil als een man me woest tegen de deur drukt met mijn armen in de lucht, me zoent op elk zacht plekje en me heerlijk hard neemt op bed. Zweten en rennen dus .... die kaarsjes en en fruitige dingen mogen allemaal tijdens het etentje vooraf, en het voorspel. Daarna wil ik geneukt worden.
daahaag
Trollquote:Op donderdag 5 november 2009 21:42 schreef aychelle het volgende:
[..]
kijk, je hebt de ingang van de vagina, daar gaat dus de grote lange piemel in. Met harde stoten zal de piemel tegen de baarmoeder aan klatsen, en dit beschadigen
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:45 schreef aychelle het volgende:
[..]
omg! je lijkt op een vriendin die ook van dit soort taferelen houd. Ze staat bekend als de stadsslet
quote:
Dat moet je maar aan shifto vragen. Die heeft aardig wat ervaring.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
HEB JE GEVOELD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EN HOE VOELDEN JOUW APPETIJTELIJKE BORSTJES?
Heb jij serieus, OOIT wel eens een piemel in je hand gehouden?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:47 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee, maar het weegt wel wat. Verder kun je last hebben bij het fietsen en hardlopen. De beste topstporters zijn dan ook vast niet rijk bedeeld
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En vrouwen met kleine tietjes zijn ook aanstellers?
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:47 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee, maar het weegt wel wat. Verder kun je last hebben bij het fietsen en hardlopen. De beste topstporters zijn dan ook vast niet rijk bedeeld
Inderdaad een tarzan weegt zwaarder dan een penis.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb jij serieus, OOIT wel eens een piemel in je hand gehouden?
En dan ook een kleinere en een grotere.
Die fucking 50 gram gaat het verschil niet maken hoor
Oja jij hebt een relatie met een Fok!kerquote:Op donderdag 5 november 2009 21:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat moet je maar aan shifto vragen. Die heeft aardig wat ervaring.
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je doet je username eer aan
Sorry inkoppertje
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:44 schreef Tiezzz het volgende:
[..]
ja maar niet elke man die géén kleine penis heeft heeft meteen een slungel van 25centimeter..
toch?
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:52 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik heb het vooral over kleine en groote piemels. Je hebt ook nog middelgroote/normaal
Wat is groot en wat is klein?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:52 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik heb het vooral over kleine en groote piemels. Je hebt ook nog middelgroote/normaal
nee hoor, ik ben niet van de gangbang en harde stoten. Meer van strelen en romantiekquote:Op donderdag 5 november 2009 21:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]Die ken ik. Lekker was ze zeg, maar wel een beetje ruim...
Dat jij er als een zoutzak bij wilt liggen zegt al wel genoeg
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:54 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben niet van de gangbang en harde stoten. Meer van strelen en romantiek![]()
Gewoon rode roosjes, een klein lichtje aan, kaarsjes, strelen zoen, het (heel) zachtjes doen, en daarna samen in slaap vallen ... zucht..
ja ik heb een beetje ervaring. Ik kijk ook tv dus ik zie genoeg en ik hoor genoeg verhalenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb jij serieus, OOIT wel eens een piemel in je hand gehouden?
En dan ook een kleinere en een grotere.
Die fucking 50 gram gaat het verschil niet maken hoor
ik doe niet aan dildos. Ik heb verhalen gehoord van vrouwen die niet tevreden waren ze terug mochten brengen. Nou lekker dildo's delen met de dorpssletquote:Op donderdag 5 november 2009 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad een tarzan weegt zwaarder dan een penis.
je zou juist zeggen dat de dorpsslet geen dildo's nodig heeft......quote:Op donderdag 5 november 2009 21:57 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik doe niet aan dildos. Ik heb verhalen gehoord van vrouwen die niet tevreden waren ze terug mochten brengen. Nou lekker dildo's delen met de dorpsslet
Oh je kijkt tv, en laat me raden, je leest ook op een forum waar je dramatische verhalen hoort?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:56 schreef aychelle het volgende:
[..]
ja ik heb een beetje ervaring. Ik kijk ook tv dus ik zie genoeg en ik hoor genoeg verhalen
haha, fobo aangepastquote:
uh, nou klein is ongeveer van 1 tot 7 cm, middelgroot van 7 tot 12, en vanaf 12 is groot? ... zo ietsquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:59 schreef aychelle het volgende:
[..]
uh, nou klein is ongeveer van 1 tot 7 cm, middelgroot van 7 tot 12, en vanaf 12 is groot? ... zo iets
kwailteit natuurlijk. Maar een grotere dingen brengen grote problemenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:55 schreef Tiezzz het volgende:
[..]
gangbang? gaat het jou nou om de kwantiteit of de kwaliteit van piemels?
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]dan is die van mij zeker brontosaurus formaat
ja maar een grote piemel is wat anders dan een gangbang hequote:Op donderdag 5 november 2009 22:00 schreef aychelle het volgende:
[..]
kwailteit natuurlijk. Maar een grotere dingen brengen grote problemen
nou bijna niet. Sorrie maar eigenlijk is sex gewoon viesquote:Op donderdag 5 november 2009 21:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Oh je kijkt tv, en laat me raden, je leest ook op een forum waar je dramatische verhalen hoort?Meid toch, durf je nog wel jezelf te geven aan een jongen
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:02 schreef aychelle het volgende:
[..]
nou bijna niet. Sorrie maar eigenlijk is sex gewoon viesAll die ziektes enzo. Je weet gewoon niet dat je van de ene op de andere dag van maagd naar aidspatient kan gaan. Zoveel jongeren die soa's hebben, en maar blaren en jeuk met branden gevoel, groene afscheiding, blauwe plas en weet ik wat meer
![]()
![]()
nou doe er maar wat jaartjes bij, en bedankt ik ben geen 14quote:Op donderdag 5 november 2009 21:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
haha, fobo aangepastAls ik de foto moest geloven, 14, als ik de posts moet geloven zeg ik 11.
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:59 schreef aychelle het volgende:
[..]
uh, nou klein is ongeveer van 1 tot 7 cm, middelgroot van 7 tot 12, en vanaf 12 is groot? ... zo iets
Logisch dat zulke rare dingen gaat denken als je 21 bent en nog nooit seks hebt gehadquote:Op donderdag 5 november 2009 22:03 schreef aychelle het volgende:
[..]
nou doe er maar wat jaartjes bij, en bedankt ik ben geen 14
oke, mag ik vragen hoe groot die van jouw is?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]dan is die van mij zeker brontosaurus formaat
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:56 schreef aychelle het volgende:
[..]
ja ik heb een beetje ervaring. Ik kijk ook tv dus ik zie genoeg en ik hoor genoeg verhalen
25cm natuurlijk op Fok! zitten alleen maar grote geschapen mannen.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:05 schreef aychelle het volgende:
[..]
oke, mag ik vragen hoe groot die van jouw is?
waar heb ik ooit gezegd nooit sex gehad te hebbenquote:Op donderdag 5 november 2009 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Logisch dat zulke rare dingen gaat denken als je 21 bent en nog nooit seks hebt gehad
real life + verhalen + tv + radio etcquote:Op donderdag 5 november 2009 22:06 schreef Tiezzz het volgende:
[..]
maar is jouw ervaring met piemels puur van tv en verhalen? of ook ook reallife ervaring waarbij er niet nog gewoon een broek en alles omheen zat?
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
25cm natuurlijk op Fok! zitten alleen maar grote geschapen mannen.
Overigens is het gemiddelde 15cm dus zou iedere man groot geschapen zijn volgens jou
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:08 schreef aychelle het volgende:
[..]
real life + verhalen + tv + radio etc
In koud-water-stand, of als ik dit topic lees, zon 6 cm? In hete-passie-en-vunzigheid-stand meer dan 12, maar minder dan 20. Ik hoor zeer zelden dat ik mijn meisje aan het kapot beuken ben, laat staan verscheurenquote:Op donderdag 5 november 2009 22:05 schreef aychelle het volgende:
[..]
Wat een egoboost voor de gemiddelde Fokkerquote:Op donderdag 5 november 2009 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
25cm natuurlijk op Fok! zitten alleen maar grote geschapen mannen.
Overigens is het gemiddelde 15cm dus zou iedere man groot geschapen zijn volgens jou
Laat ik het zo zeggen, ik ben niet voor niets Homoquote:Op donderdag 5 november 2009 22:05 schreef aychelle het volgende:
[..]
Zo kom je in ieder geval wel overquote:Op donderdag 5 november 2009 22:07 schreef aychelle het volgende:
[..]
waar heb ik ooit gezegd nooit sex gehad te hebben
Er van uit gaande dat het gemiddelde 15 cm is zitten de meeste mannen rond 15cm. En jij vond in een eerdere post iedereen boven de 12 cm groot is dus bijna iedere man groot geschapen.quote:
Ja inderdaad ik kan weer rustig gaan slapen vannachtquote:Op donderdag 5 november 2009 22:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wat een egoboost voor de gemiddelde Fokker
Haal ik net de categorie middelgroot niet eens!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:59 schreef aychelle het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:48 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee hoor. Ik ga alleen met mannen die minder bedeeld zijn zo blijf ik lekker strak. En als ik een baby uitpers dan zorg ik dat ie te vroeg geboren word. Daarna word ik dicht genaaid en blijv ik voor altijd strak (naja tot m'n 50e dan)
Het is in cm niet Inchquote:Op donderdag 5 november 2009 22:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haal ik net de categorie middelgroot niet eens!
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
In koud-water-stand, of als ik dit topic lees, zon 6 cm? In hete-passie-en-vunzigheid-stand meer dan 12, maar minder dan 20. Ik hoor zeer zelden dat ik mijn meisje aan het kapot beuken ben, laat staan verscheurenEn zij is geen stadsslet, want we waren beiden nog maagd toen mijn klokkenspel haar poes binnendrong
dus je hebt een kleintje? en je schaamde je en ben je op de man over gegaan? wat naar zeg, dat de media mensen zo kan vertwisten. U hh pietverdriet er zijn veel vrouwen zoals ik waar sixe does not matterquote:Op donderdag 5 november 2009 22:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik ben niet voor niets Homo
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:18 schreef aychelle het volgende:
[..]
dus je hebt een kleintje? en je schaamde je en ben je op de man over gegaan? wat naar zeg, dat de media mensen zo kan vertwisten. U hh pietverdriet er zijn veel vrouwen zoals ik waar sixe does not matter
Je staat er van te kijken als een piemel 3 x zo groot is als hij paraat is voor zijn levensdoel? En dat als dat niet nodig is het ene mooi klein pakketje is wat niet in de weg zit?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:17 schreef aychelle het volgende:
[..]
dus het groeit echt 6 centimeter, jezus!
maarjah je bent nog aardig netjes, ga je nu nog met hetzelfde meisje?
nee ik heb niks tegen homo's eerlijk waar. Maar iemand die kleingeschapen is en daarom homo word is vreemdquote:Op donderdag 5 november 2009 22:20 schreef Tiezzz het volgende:
[..]
wacht. is homoflilie nou opeens een keuze?
ja ik ben een vrouw, en niet super veel ervaring nee, en dat wil ik zo houden. zo vermijd ik ziektes en leef ik langerquote:Op donderdag 5 november 2009 22:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Je staat er van te kijken als een piemel 3 x zo groot is als hij paraat is voor zijn levensdoel? En dat als dat niet nodig is het ene mooi klein pakketje is wat niet in de weg zit?
Je bent wel echt een meisje enzo? Volgens mij praat jij nog over plassers
Haal ik het nog niet!quote:
Arme jongen dat God je zo gestraft heeft.quote:
Ziektes vermijden doe je door te testen op soa's, alleen met een vaste partner zonder condoom te neuken. Langer willen leven door weinig sex te hebben is een beetje onnozel. Je kant aan zoveel dingen dood gaan, en door een sexueel overgedragen ziekte is dat waarschijnlijk minder dan 1%, tenzij je in Afrika woont.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:26 schreef aychelle het volgende:
[..]
ja ik ben een vrouw, en niet super veel ervaring nee, en dat wil ik zo houden. zo vermijd ik ziektes en leef ik langer
ja das waar. Maarjah de jeugd bats op steeds vroegere leeftijd, tienermoeder zijn is in, en je komt stoerder over als je de hele buurt bent afgeweest. Er zijn meer mensen met geslachtsziektes dan met topbanenquote:Op donderdag 5 november 2009 22:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ziektes vermijden doe je door te testen op soa's, alleen met een vaste partner zonder condoom te neuken. Langer willen leven door weinig sex te hebben is een beetje onnozel. Je kant aan zoveel dingen dood gaan, en door een sexueel overgedragen ziekte is dat waarschijnlijk minder dan 1%, tenzij je in Afrika woont.
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:26 schreef aychelle het volgende:
[..]
ja ik ben een vrouw, en niet super veel ervaring nee, en dat wil ik zo houden. zo vermijd ik ziektes en leef ik langer
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Oh was dat wat ze dieper ingesneden hebben![]()
welke buurt kom jij echt?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:34 schreef aychelle het volgende:
[..]
ja das waar. Maarjah de jeugd bats op steeds vroegere leeftijd, tienermoeder zijn is in, en je komt stoerder over als je de hele buurt bent afgeweest. Er zijn meer mensen met geslachtsziektes dan met topbanen
LOLquote:Op donderdag 5 november 2009 22:18 schreef aychelle het volgende:
[..]
dus je hebt een kleintje? en je schaamde je en ben je op de man over gegaan? wat naar zeg, dat de media mensen zo kan vertwisten. U hh pietverdriet er zijn veel vrouwen zoals ik waar sixe does not matter
Een geslachtziekte kan ook krijgen als je een topbaan hebt en je kan geen topbaan en geen geslachtziekte. Dus wat wil je hier mee zeggen?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:34 schreef aychelle het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen met geslachtsziektes dan met topbanen
Jammer! Ik heb wel aanbod, maar er is gewoon te weinig vraagquote:Op donderdag 5 november 2009 22:35 schreef Tiezzz het volgende:
[..]
welke buurt kom jij echt?
Ik ken niemand die graag tienermoeder wil worden![]()
Volgens de TS is er heul geen crisisquote:Op donderdag 5 november 2009 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jammer! Ik heb wel aanbod, maar er is gewoon te weinig vraagKlote, kapitalistisch systeem!
ik geef juist een steuntje in de rug van klein bedeelde mannen. Ik heb nog geen één man die klein bedeeld is horen klagenquote:Op donderdag 5 november 2009 22:34 schreef Tiezzz het volgende:
[..]
Ik vind dit echt belachelijk
Jij doet net alsof elke piemel voorzien is van een stevige set soa's waar je U tegen zegt.
Elke piemel groter dan 12centimeter scheurt je hele inwendige zaakje aan puin en mensen die zich schamen voor hun kleine piemel kiezen er vervolgens voor om homo te worden.
Alle mannen met een grote piemel zijn stomme opscheppers die alles zullen doen om hun immenszware grote pik te gebruiken om jou als vrouw helemaal uit te wonen om vervolgens een strakkere te zoeken! Want na 3 jaar sex is de doorsnee met zo'n 15centimeter gegroeid natuurlijk!!
Als je nou enigzins een idee had waarover je het had had dit topic nog enig kans van slagen en was het misschien een goede steun in de rug voor mannen die inderdaad minder geschapen zijn.
NU is het gewoon een lachwekkend, haast zielig verhaal van een meisje dat bang is voor sex, bang is voor piemels en die ik veel succes wens bij het schenken van het levenslicht aan haar kind.
ALS je al iemand vind met een piemel van een cm of 3, want anders is de hele baarmoeder natuurlijk kapot en kan er sowieso niets groeien.
ik woon in het noorden, dat zegt genoegquote:Op donderdag 5 november 2009 22:35 schreef Tiezzz het volgende:
[..]
welke buurt kom jij echt?
Ik ken niemand die graag tienermoeder wil worden![]()
daarmee bedoelde ik niet dat hoogopgeleiden ''schoon zijn'' haha in tegendeel!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een geslachtziekte kan ook krijgen als je een topbaan hebt en je kan geen topbaan en geen geslachtziekte. Dus wat wil je hier mee zeggen?
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik geef juist een steuntje in de rug van klein bedeelde mannen. Ik heb nog geen één man die klein bedeeld is horen klagen
Als klein bedeelde mannen hier steun van moeten krijgen zal je toch wat betere argumenten moeten gaan gebruiken.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik geef juist een steuntje in de rug van klein bedeelde mannen. Ik heb nog geen één man die klein bedeeld is horen klagen
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:41 schreef aychelle het volgende:
[..]
daarmee bedoelde ik niet dat hoogopgeleiden ''schoon zijn'' haha in tegendeel!![]()
Ik bedoelde dat er meer mensen met geslachtsziektes zijn, dan mensen die een hoge topbaan hebben.
Ja en? Een geslachtziekte zegt nog niets over je seksleven.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:41 schreef aychelle het volgende:
[..]
daarmee bedoelde ik niet dat hoogopgeleiden ''schoon zijn'' haha in tegendeel!![]()
Ik bedoelde dat er meer mensen met geslachtsziektes zijn, dan mensen die een hoge topbaan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |