lol ik moest ineens aanquote:Op donderdag 5 november 2009 20:10 schreef aychelle het volgende:
[..]
tja uitgerekte vrouwen met minipiemels, dan kan ik begrijpen dat ze niks voelen. Maar sex gaat niet alleen omdat maar ook om het gevoel, samenzijn en nageslacht verwekken
He's a pussyquote:Op donderdag 5 november 2009 20:19 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
lol ik moest ineens aan
[ afbeelding ]
denken
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:16 schreef Tiezzz het volgende:
[..]
gebaseerd op het individueel, maar elke vrouw die liever géén kleine piemel wil is een uitgerekte slet?
Wat nou als je 6 jaar een vaste relatie hebt met, pak em beet, 4 keer sex per week. Dan ben je ook niet echt strak meer. Ben je dan ook een slet?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:18 schreef aychelle het volgende:
[..]
elke vrouw is ooit strak geweest. Je bent een slet of je bent het niet. Hoe meer piemels hoe wijder je word. En dan gaat de vrouw natuurlijk alleen op zoek naar klokkenspellen met formaat XL. Want een maatje S of M is niet goed genoeg voor de poes waar al veeeel piemels zijn verdwenen
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:19 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
lol ik moest ineens aan
[ afbeelding ]
denken
nee, pijn, tranen, bloed en vedriet. Dat moet bewaard worden voor de bevallingquote:Op donderdag 5 november 2009 20:14 schreef Ethanolic het volgende:
Dus je wilt zeggen dat zeg met mannen met grotere piemels niet lekker is?
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:18 schreef aychelle het volgende:
[..]
elke vrouw is ooit strak geweest. Je bent een slet of je bent het niet. Hoe meer piemels hoe wijder je word. En dan gaat de vrouw natuurlijk alleen op zoek naar klokkenspellen met formaat XL. Want een maatje S of M is niet goed genoeg voor de poes waar al veeeel piemels zijn verdwenen
bedanktquote:Op donderdag 5 november 2009 20:18 schreef Tamashii het volgende:
Trouwens, dit is toch geen onzin? Waarom doet iedereen zo enorm puberaal en kinderachtig? Ik begrijp dat we het hier over mannen hun trots hebben, maar de ts probeert haar mening hier te uiten en je kan het er mee eens zijn of niet, maar ga niet schelden oid. :S
Wat een onzin.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:22 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee, pijn, tranen, bloed en vedriet. Dat moet bewaard worden voor de bevalling
als je als man een grotere hebt moet je hem ook niet meteen droog naar binnen rammen he...quote:Op donderdag 5 november 2009 20:22 schreef aychelle het volgende:
[..]
daar bedoelde ik mee, dat strakheid niks met ras of soort te maken heeft. Elk mens is anders, dat je donker bent wil niet zeggen dat je al uitgerekt bij de geboorte bentquote:Op donderdag 5 november 2009 20:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf hier nogal tegen. Hier zeg je dus wel dat het verschilt per persoon.
Slotje.
Je hebt echt een fucked up view of the world hèquote:Op donderdag 5 november 2009 20:22 schreef aychelle het volgende:
[..]
maar het is ook pijn, ook al is het niet heel veel pijn. Ik praat hier wel over het algemeen en gemiddelden.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:17 schreef SecretHeart het volgende:
[..]
Weet je, ik ben een vrouw, en ik ben het met je eens. Een man hoeft helemaal geen grote penis te hebben. (laten we alsjeblieft ophouden met het een klokkenspel te noemen, je bent geen 12 meer). Nergens voor nodig.
Maar dat van een grote penis direct je vagina en baarmoeder uitscheurt is echt overdreven hoor. Bovendien is sex om te genieten en jij hebt het alleen maar over pijn.
Nat doet het ook zeer.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:23 schreef Tiezzz het volgende:
[..]
als je als man een grotere hebt moet je hem ook niet meteen droog naar binnen rammen he...
zegt misschien meer over de mannen die jij, of je zus, kent dan sex met een groter geschapen man in het algemeen...
stop nou met die klokkenspellen.... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:26 schreef aychelle het volgende:
[..]
maar het is ook pijn, ook al is het niet heel veel pijn. Ik praat hier wel over het algemeen en gemiddelden.Ik vind ook dat minder bedeelde mannen zich niet moeten vergerlijken met mannen met huge klokkenspellen.
Je kan net zo duur gereedschap hebben... maar als je het niet weet te gebruiken....quote:Op donderdag 5 november 2009 20:23 schreef Lano het volgende:
Alsof een grote penis zo verschrikkelijk is, tja voor een maagd misschien maar dan ben je wel gelijk goed ontmaagdT zou mij persoonlijk geen ruk(hihi) kunnen interesseren of een man groot of klein geschapen is
Zeg dat dan, en laat de rest van je waardeloze argumenten achterwegequote:Op donderdag 5 november 2009 20:26 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ik vind ook dat minder bedeelde mannen zich niet moeten vergerlijken met mannen met huge klokkenspellen.
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:19 schreef Salvad0R het volgende:
TS wil ook gewoon door een alphamale penis uitgewoond worden hoor. Stiekem het liefst door twee tegelijk.
AMEN.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Je kan net zo duur gereedschap hebben... maar als je het niet weet te gebruiken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |