oh vmbo pleisters plakken en plaszakken legen zekerquote:Op donderdag 5 november 2009 21:10 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik heb in de verpleging gezeten
Over al deze nadelen kan ik uit eigen ervaring zeggen:quote:Op donderdag 5 november 2009 19:50 schreef aychelle het volgende:
Er is niks mis met klein geschapen mannen. Al ongeveer sinds de oertijd vinden veel mannen het belangrijk om een enorm cup hugable klokkenspel te hebben. Ook menig vrouw vinden een groot klokkenspel belangrijk. Maar waarom? waarom is een groot klokkenspel in en niet een kleine?
Daarom wil ik even de nadelen opnoemen van een groot klokkenspel:
* bij het vrijen zal het de baarmoeder verscheuren
* het zal de gehele vagina verscheuren
* je kunt het niet verstoppen
* sommigen vrouwen zullen je alleen gebruiken
* onopgemerkt een stijve hebben zal niet lukken
Maagden voelen niks en blijven eeuwig met dat vliesje zittenquote:voordelen klein klokkenspel:
* maagden zullen je dankbaar zijn
Heb je ooit een uitgescheurde vagina gezienquote:* de vagina zal niet verscheuren
Draagbaar? Een lul weegt geen 10 kilo hoorquote:* het is makkelijk te verstoppen en draagbaar
Wait WHAT?????quote:* vrouwen zullen meer van je houden
Een baarmoeder die verscheurd? Heb je het nou over een lul van een meter ofzoquote:* de vrouw kan bovenop tijdens de ruige sex, want de baarmoeder zal nooit verscheuren
Dat kan alleen als je een lulletje hebt van 1 cmquote:* onopgemerkt een stijve hebben
Volgens mij hebben mannen met een kleine pikkie juist veel compensatiedrang en zijn ze dus sneller geirriteerd.quote:* je hebt een liever innerlijk
Stage zeker .... als je al denkt dat nr 11 de baarmoeder is.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:10 schreef aychelle het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:58 schreef SecretHeart het volgende:
[..]
zijn die chicks niet een beetje oppervlakkig dan? En sinds wanneer hebben groter bedeelde mannen meer geslachtsziektes? Ik zou niet in de politiek gaan jij ...
In een kamer met zachte muurtjes zitten en om de paar uur een injectie in de bips krijgen is in de verpleging zitten ja! Maar doorgaans bedoelen mensen daar wat anders mee hoor!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:10 schreef aychelle het volgende:
[..]
Bij deze; ik stop met reageren. Mijn hart kan het niet meer aan.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:12 schreef aychelle het volgende:
[..]
mannen met grotere piemels hebben meer sex omdat ze zekerder zijn en meer sletten aantrekken. Hoe meer sex hoe groter de kans op ziektes. En geloof me héél veel mannen en vrouwen lopen met ziektes maar houden het gewoon stil.
trouwens geslachtziektes
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:12 schreef aychelle het volgende:
[..]
mannen met grotere piemels hebben meer sex omdat ze zekerder zijn en meer sletten aantrekken. Hoe meer sex hoe groter de kans op ziektes. En geloof me héél veel mannen en vrouwen lopen met ziektes maar houden het gewoon stil.
trouwens geslachtziektes
tijdens de sport jah. Maar tijdens de sex wil jet het toch fris, en fruitig, kaarsje erbij aan op een rood kussen met tulpenblaadjes. En dan de liefde zacht bedrijven met een zoen tussendoor en lekker tegenelkaar aan kruipen zonder enige pijn en traanquote:Op donderdag 5 november 2009 20:59 schreef SecretHeart het volgende:
[..]
ik vind zweten en rennen wel lekker hoor
Ah daar zit iequote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In een kamer met zachte muurtjes zitten en om de paar uur een injectie in de bips krijgen is in de verpleging zitten ja! Maar doorgaans bedoelen mensen daar wat anders mee hoor!
Geen 20 cmquote:Op donderdag 5 november 2009 21:11 schreef Ernemmertje het volgende:
Idd een stormtopic zeg... ik wed dat alle mannen die zo opgefokt reageren hier een lul van 20cm hebben en hier niet tegen kunnen dus whehe![]()
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:15 schreef aychelle het volgende:
[..]
tijdens de sport jah. Maar tijdens de sex wil jet het toch fris, en fruitig, kaarsje erbij aan op een rood kussen met tulpenblaadjes. En dan de liefde zacht bedrijven met een zoen tussendoor en lekker tegenelkaar aan kruipen zonder enige pijn en traan(zo ziet een ideale nacht eruit)
Een beetje veeleisend?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:15 schreef aychelle het volgende:
[..]
tijdens de sport jah. Maar tijdens de sex wil jet het toch fris, en fruitig, kaarsje erbij aan op een rood kussen met tulpenblaadjes. En dan de liefde zacht bedrijven met een zoen tussendoor en lekker tegenelkaar aan kruipen zonder enige pijn en traan(zo ziet een ideale nacht eruit)
jawel want tijdens de sex zwelt de piemel op, en ook tijdens de erectie. Daarnaast gaat de piemel erin en eruit, erin en eruit, erin en eruit. Tuurlijk rekt het dan uit ....quote:Op donderdag 5 november 2009 21:09 schreef SecretHeart het volgende:
[..]
Als je eenmaal de diameter van de piemel hebt bereikt kun je niet wijder hoor. Die piemel wordt toch ook niet breder? Zou niet best wezen ...
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:15 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ga toch weg, zo wil je het als je ontmaagd wordt ja.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:15 schreef aychelle het volgende:
[..]
nou zo zit een vrouwenvagina niet in elkaar.. ik heb 2 mooie kinderen op de wereld gezet en ook ervaring met een grote paal maar geef mij toch maar liever zon kleine hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 21:17 schreef RedBitch het volgende:
Wat nu als je jaren sex hebt gehad met een flink geschapen man en daarna enkele jaren sex hebt met een minder bedeelde man? Krimpt de zooi dan TS? Dan slinkt het weer van 20 cm naar 4 a 5 cm?
Ben wel benieuwd naar je antwoord, moet er wel bij vermelden dat ik je een heel bekrompen persoon vind (zeker na het lezen van andere reacties van je op Fok)
Mij maakt het geen ruk uit hoe geweldig geschapen mijn man is of juist niet is, als je echt om elkaar geeft is er voor alles wel een oplossing.
En wat gebeurd er als je klaar bent? Juist. Alles wordt weer strak, en de piemel slap. Mijn piemel word toch ook niet elke keer groter als ik em erin stop ?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:17 schreef aychelle het volgende:
[..]
jawel want tijdens de sex zwelt de piemel op, en ook tijdens de erectie. Daarnaast gaat de piemel erin en eruit, erin en eruit, erin en eruit. Tuurlijk rekt het dan uit ....
Dit moeten die vrouwen posten, niet wijquote:Op donderdag 5 november 2009 21:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ga toch weg, zo wil je het als je ontmaagd wordt ja.
En evt de 2 keren daarna, totdat je andere standjes doet.
En dan ben je verslaafd aan een pik die je van achter neemt en boeien de kaarsjes je geen fuck meer.
Tevens hete sex![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |