Ik krijg zeker een kleine piemel van je jaquote:Op donderdag 5 november 2009 21:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
inderdaad. De eens zo arrogante mannen met grote piemels (er zijn natuurlijk ook lieve mannen die niet hun piemel gebruiken om chicks te *****) zijn nu zo kleinIk heb gewoon sterke argumenten
En weinig kennis van feitenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
inderdaad. De eens zo arrogante mannen met grote piemels (er zijn natuurlijk ook lieve mannen die niet hun piemel gebruiken om chicks te *****) zijn nu zo kleinIk heb gewoon sterke argumenten
tsja het kan scheuren. En dan ng kun je ziektes krijgenquote:
Je argumenten zijn niet sterk, je begrijpt de basis biologie van het menselijk lichaam niet eens. Jij past jouw bekrompen denkwereld toe op seks, dat werkt niet, neem het nou maar van iemand aan die er WEL wat van af weet.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
Nouja, kleine tietjes zijn toch een ander verhaal.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En vrouwen met kleine tietjes zijn ook aanstellers?
Je doet je username eer aanquote:Op donderdag 5 november 2009 21:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik krijg zeker een kleine piemel van je ja
Geschiedenis. En nee helaas niet hoe de eerste holbewoner de eerste holbewonersvrouw nam, van achteren, in een grot, zonder kaarsjes of andere troep, maar gewoon hard en vunzig zonder res..... leren dus!.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, kleine tietjes zijn toch een ander verhaal.
HOEZO?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, kleine tietjes zijn toch een ander verhaal.
Je doelt nu op mijn scherpe beargumenteerde posts?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je doet je username eer aan
Sorry inkoppertje
Oh, ik dacht seksuele handelingen lerenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geschiedenis. En nee helaas niet hoe de eerste holbewoner de eerste holbewonersvrouw nam, van achteren, in een grot, zonder kaarsjes of andere troep, maar gewoon hard en vunzig zonder res..... leren dus!.
Nou nou ze groeien als ik je quote, moet ik vaker doen ?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:37 schreef Tamashii het volgende:
Er is een verschil tussen aa en f okey? :p
Ik heb B80/C75
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:37 schreef Tamashii het volgende:
Er is een verschil tussen aa en f okey? :p
Ik heb B80/C75
Hahahahahahaha. Nee, was gewoon nog niet klaar.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nou nou ze groeien als ik je quote, moet ik vaker doen ?
als je jaren gesext hebt met een groot bedeelde man, ben je inderdaad uitgerekt. Een vrouw die daarna een minder bedeelde man zal niet verder uitrekken, dat is één voordeel. Het zal mischien ietsje slinken, want de vagina is eigenlijk een soort van spons. Ook een tijd lang geen sex zal de vagina doen krimpen (ook al is het maar een beetje)quote:Op donderdag 5 november 2009 21:17 schreef RedBitch het volgende:
Wat nu als je jaren sex hebt gehad met een flink geschapen man en daarna enkele jaren sex hebt met een minder bedeelde man? Krimpt de zooi dan TS? Dan slinkt het weer van 20 cm naar 4 a 5 cm?
Ben wel benieuwd naar je antwoord, moet er wel bij vermelden dat ik je een heel bekrompen persoon vind (zeker na het lezen van andere reacties van je op Fok)
Mij maakt het geen ruk uit hoe geweldig geschapen mijn man is of juist niet is, als je echt om elkaar geeft is er voor alles wel een oplossing.
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahahahahaha. Nee, was gewoon nog niet klaar.
Ja en daarmee richt ik me op jou username.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Je doelt nu op mijn scherpe beargumenteerde posts?
kijk, je hebt de ingang van de vagina, daar gaat dus de grote lange piemel in. Met harde stoten zal de piemel tegen de baarmoeder aan klatsen, en dit beschadigenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh![]()
Leg eens uit hoe dat werkt dan?
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:32 schreef griekjeee het volgende:
Mensen die denken dat grootte niet uitmaakt
Ik heb even gevoeld voor je maar nee. Nog steeds dezelfde borsten.quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:42 schreef aychelle het volgende:
[..]
kijk, je hebt de ingang van de vagina, daar gaat dus de grote lange piemel in. Met harde stoten zal de piemel tegen de baarmoeder aan klatsen, en dit beschadigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |