abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 november 2009 @ 22:17:30 #276
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_74436811
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:09 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

In koud-water-stand, of als ik dit topic lees, zon 6 cm? In hete-passie-en-vunzigheid-stand meer dan 12, maar minder dan 20. Ik hoor zeer zelden dat ik mijn meisje aan het kapot beuken ben, laat staan verscheuren En zij is geen stadsslet, want we waren beiden nog maagd toen mijn klokkenspel haar poes binnendrong
dus het groeit echt 6 centimeter, jezus! maarjah je bent nog aardig netjes, ga je nu nog met hetzelfde meisje?
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  donderdag 5 november 2009 @ 22:18:54 #277
206337 aychelle
pi_74436865
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen, ik ben niet voor niets Homo

dus je hebt een kleintje? en je schaamde je en ben je op de man over gegaan? wat naar zeg, dat de media mensen zo kan vertwisten. U hh pietverdriet er zijn veel vrouwen zoals ik waar sixe does not matter
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_74436920
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:18 schreef aychelle het volgende:

[..]

dus je hebt een kleintje? en je schaamde je en ben je op de man over gegaan? wat naar zeg, dat de media mensen zo kan vertwisten. U hh pietverdriet er zijn veel vrouwen zoals ik waar sixe does not matter

wacht. is homoflilie nou opeens een keuze?
pi_74436974
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:17 schreef aychelle het volgende:

[..]

dus het groeit echt 6 centimeter, jezus! maarjah je bent nog aardig netjes, ga je nu nog met hetzelfde meisje?
Je staat er van te kijken als een piemel 3 x zo groot is als hij paraat is voor zijn levensdoel? En dat als dat niet nodig is het ene mooi klein pakketje is wat niet in de weg zit?

Je bent wel echt een meisje enzo? Volgens mij praat jij nog over plassers
  donderdag 5 november 2009 @ 22:25:39 #280
206337 aychelle
pi_74437160
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:20 schreef Tiezzz het volgende:

[..]

wacht. is homoflilie nou opeens een keuze?
nee ik heb niks tegen homo's eerlijk waar. Maar iemand die kleingeschapen is en daarom homo word is vreemd
  donderdag 5 november 2009 @ 22:26:42 #281
206337 aychelle
pi_74437215
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:21 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Je staat er van te kijken als een piemel 3 x zo groot is als hij paraat is voor zijn levensdoel? En dat als dat niet nodig is het ene mooi klein pakketje is wat niet in de weg zit?

Je bent wel echt een meisje enzo? Volgens mij praat jij nog over plassers
ja ik ben een vrouw, en niet super veel ervaring nee, en dat wil ik zo houden. zo vermijd ik ziektes en leef ik langer
  † In Memoriam † donderdag 5 november 2009 @ 22:30:20 #282
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_74437369
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:16 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Het is in cm niet Inch
Haal ik het nog niet!
pi_74437414
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:30 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Haal ik het nog niet!
Arme jongen dat God je zo gestraft heeft.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_74437452
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:26 schreef aychelle het volgende:

[..]

ja ik ben een vrouw, en niet super veel ervaring nee, en dat wil ik zo houden. zo vermijd ik ziektes en leef ik langer
Ziektes vermijden doe je door te testen op soa's, alleen met een vaste partner zonder condoom te neuken. Langer willen leven door weinig sex te hebben is een beetje onnozel. Je kant aan zoveel dingen dood gaan, en door een sexueel overgedragen ziekte is dat waarschijnlijk minder dan 1%, tenzij je in Afrika woont.
pi_74437469
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:30 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Haal ik het nog niet!
Oh was dat wat ze dieper ingesneden hebben
  donderdag 5 november 2009 @ 22:34:09 #286
206337 aychelle
pi_74437519
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:32 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Ziektes vermijden doe je door te testen op soa's, alleen met een vaste partner zonder condoom te neuken. Langer willen leven door weinig sex te hebben is een beetje onnozel. Je kant aan zoveel dingen dood gaan, en door een sexueel overgedragen ziekte is dat waarschijnlijk minder dan 1%, tenzij je in Afrika woont.
ja das waar. Maarjah de jeugd bats op steeds vroegere leeftijd, tienermoeder zijn is in, en je komt stoerder over als je de hele buurt bent afgeweest. Er zijn meer mensen met geslachtsziektes dan met topbanen
pi_74437533
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:26 schreef aychelle het volgende:

[..]

Ik vind dit echt belachelijk

Jij doet net alsof elke piemel voorzien is van een stevige set soa's waar je U tegen zegt.
Elke piemel groter dan 12centimeter scheurt je hele inwendige zaakje aan puin en mensen die zich schamen voor hun kleine piemel kiezen er vervolgens voor om homo te worden.
Alle mannen met een grote piemel zijn stomme opscheppers die alles zullen doen om hun immenszware grote pik te gebruiken om jou als vrouw helemaal uit te wonen om vervolgens een strakkere te zoeken! Want na 3 jaar sex is de doorsnee met zo'n 15centimeter gegroeid natuurlijk!!

Als je nou enigzins een idee had waarover je het had had dit topic nog enig kans van slagen en was het misschien een goede steun in de rug voor mannen die inderdaad minder geschapen zijn.
NU is het gewoon een lachwekkend, haast zielig verhaal van een meisje dat bang is voor sex, bang is voor piemels en die ik veel succes wens bij het schenken van het levenslicht aan haar kind.
ALS je al iemand vind met een piemel van een cm of 3, want anders is de hele baarmoeder natuurlijk kapot en kan er sowieso niets groeien.

† In Memoriam † donderdag 5 november 2009 @ 22:34:49 #288
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_74437552
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:32 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Oh was dat wat ze dieper ingesneden hebben
pi_74437571
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:34 schreef aychelle het volgende:

[..]

ja das waar. Maarjah de jeugd bats op steeds vroegere leeftijd, tienermoeder zijn is in, en je komt stoerder over als je de hele buurt bent afgeweest. Er zijn meer mensen met geslachtsziektes dan met topbanen
welke buurt kom jij echt?
Ik ken niemand die graag tienermoeder wil worden
  donderdag 5 november 2009 @ 22:36:11 #290
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_74437617
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:18 schreef aychelle het volgende:

[..]

LOL
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_74437660
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:34 schreef aychelle het volgende:

[..]

Er zijn meer mensen met geslachtsziektes dan met topbanen
Een geslachtziekte kan ook krijgen als je een topbaan hebt en je kan geen topbaan en geen geslachtziekte. Dus wat wil je hier mee zeggen?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  † In Memoriam † donderdag 5 november 2009 @ 22:37:36 #292
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_74437683
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:35 schreef Tiezzz het volgende:

[..]

Jammer! Ik heb wel aanbod, maar er is gewoon te weinig vraag Klote, kapitalistisch systeem!
pi_74437722
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Jammer! Ik heb wel aanbod, maar er is gewoon te weinig vraag Klote, kapitalistisch systeem!
Volgens de TS is er heul geen crisis in haar buurt spelen de kinderen niet 's avonds buiten maar in een garagebox jeweet
  donderdag 5 november 2009 @ 22:40:03 #294
206337 aychelle
pi_74437799
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:34 schreef Tiezzz het volgende:

[..]

Ik vind dit echt belachelijk

Jij doet net alsof elke piemel voorzien is van een stevige set soa's waar je U tegen zegt.
Elke piemel groter dan 12centimeter scheurt je hele inwendige zaakje aan puin en mensen die zich schamen voor hun kleine piemel kiezen er vervolgens voor om homo te worden.
Alle mannen met een grote piemel zijn stomme opscheppers die alles zullen doen om hun immenszware grote pik te gebruiken om jou als vrouw helemaal uit te wonen om vervolgens een strakkere te zoeken! Want na 3 jaar sex is de doorsnee met zo'n 15centimeter gegroeid natuurlijk!!

Als je nou enigzins een idee had waarover je het had had dit topic nog enig kans van slagen en was het misschien een goede steun in de rug voor mannen die inderdaad minder geschapen zijn.
NU is het gewoon een lachwekkend, haast zielig verhaal van een meisje dat bang is voor sex, bang is voor piemels en die ik veel succes wens bij het schenken van het levenslicht aan haar kind.
ALS je al iemand vind met een piemel van een cm of 3, want anders is de hele baarmoeder natuurlijk kapot en kan er sowieso niets groeien.

ik geef juist een steuntje in de rug van klein bedeelde mannen. Ik heb nog geen één man die klein bedeeld is horen klagen
  donderdag 5 november 2009 @ 22:40:31 #295
206337 aychelle
pi_74437815
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:35 schreef Tiezzz het volgende:

[..]

ik woon in het noorden, dat zegt genoeg
  donderdag 5 november 2009 @ 22:41:32 #296
206337 aychelle
pi_74437863
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Een geslachtziekte kan ook krijgen als je een topbaan hebt en je kan geen topbaan en geen geslachtziekte. Dus wat wil je hier mee zeggen?
daarmee bedoelde ik niet dat hoogopgeleiden ''schoon zijn'' haha in tegendeel!
Ik bedoelde dat er meer mensen met geslachtsziektes zijn, dan mensen die een hoge topbaan hebben.
pi_74437880
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:40 schreef aychelle het volgende:

[..]

ik geef juist een steuntje in de rug van klein bedeelde mannen. Ik heb nog geen één man die klein bedeeld is horen klagen

nee want als we jouw vreemde argumenten moeten geloven werkt kleingeschapen zijn nog beter dan the Axe Effect...
pi_74437889
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:40 schreef aychelle het volgende:

[..]

Als klein bedeelde mannen hier steun van moeten krijgen zal je toch wat betere argumenten moeten gaan gebruiken.
14 SHADES OF GREY
pi_74437903
Waar gaat dit over
pi_74437906
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:41 schreef aychelle het volgende:

[..]

daarmee bedoelde ik niet dat hoogopgeleiden ''schoon zijn'' haha in tegendeel!
Ik bedoelde dat er meer mensen met geslachtsziektes zijn, dan mensen die een hoge topbaan hebben.

ja.. hoeveel mensen zijn er in nederland met echt een topbaan?

Wedden dat er in nederland minder mensen zijn met een eigen vliegtuig dan met een soa?

appels en peren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')