www.kinderliedjes.nlquote:Op donderdag 5 november 2009 16:54 schreef miss_sly het volgende:
heeft er iemand een tip voor een leuke cd met kinderliedjes?
Senna vindt zingen zo leuk, maar mijn repertoire is een klein beetje beperkt
doet het nietquote:
Ik heb een hele leuke van het kraambureau gekregen, ik kan wel kijken of ik hem voor je kan branden en mee kan nemen naar de meet bij Innepin.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:54 schreef miss_sly het volgende:
heeft er iemand een tip voor een leuke cd met kinderliedjes?
Senna vindt zingen zo leuk, maar mijn repertoire is een klein beetje beperkt
Redelijk. Ik was al beter, Sasha was gisteren al weer naar de creche gegaan en F. heeft het vandaag nog rustigaan gedaan maar die gaat morgen wrsch ook weer werken.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:30 schreef Rewimo het volgende:
Lekker, BE! Zijn jullie weer opgeknapt allemaal?
Ja sorry, ik zag dat hij het al weer deed! Yay for that!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:32 schreef huuphuup het volgende:
Oh das relax BE!!
en ssht over die ketelik wil graag warm de winter door
ow dat zou leuk zijn!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb een hele leuke van het kraambureau gekregen, ik kan wel kijken of ik hem voor je kan branden en mee kan nemen naar de meet bij Innepin.
*onthoudt...
Huup, je ketel!![]()
Klinkt verdacht bekend.
Hij doet het al!
Ik heb mijn kraamzorg-bijdrage van Sasha's kraamtijd terug gekregen van de verzekering!Had ik niet verwacht, is tenslotte 2008, maar toch mooi wel!
150 Euro!
Ik snap het niet, ik dacht dat mensen juist hun haren verfden, om NIET grijs te zijn?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:58 schreef huuphuup het volgende:
ik ben mn haar aan t verven, ben ik weer mooi dekkend grijs straks
oh haha nu ik het zo terug lees staat het er wel krom jaquote:Op donderdag 5 november 2009 19:09 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ik snap het niet, ik dacht dat mensen juist hun haren verfden, om NIET grijs te zijn?
gesniptgensnaptgesnopenquote:Op donderdag 5 november 2009 19:11 schreef huuphuup het volgende:
oh haha nu ik het zo terug lees staat het er wel krom ja
het is bij ons thuis een beetje een grapje, omdat wij allemaal vrij vroeg grijs worden enzo, als er dan iemand de haren gaat kleuren en (bijvoorbeeld) mijn moeder vraagt "oh welke kleur?" dan is het antwoord steevast "Dekkend grijs!"
vandaar.
Het wordt donkerbruin geloof ik
of roodbruinig. Ik weet het niet, verrassing
Dit klinkt zo bekend.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:21 schreef cattie het volgende:
Onder andere een peuter die van opstaan totdat hij zijn vriendje op de creche zag heeft gehuild,
Gewoon een andere baan zoeken en dan een maand dubbel werken. Krijg het niet voor niks helaas.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:27 schreef Brighteyes het volgende:
Oh Yppy, dat lijkt me zo heerlijk ook idd!![]()
Hier zijn alle buffertjes opgedroogd en het zou zo welkom zijn ook.Maar goed, we doen het met de kleine beetjes, komt wel goed.
Heerlijk! Hardlopen!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:32 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik heb net in 't donker gerend, ging best weer goed! En dat na de ovenfrietjes en braadworst.![]()
Gaat steeds makkelijker, nu kon ik toch maar mooi twee keer 15 minuten door rennen.
Bedoel je de eerste les?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:35 schreef Lishe het volgende:
Pvoess, fijn gelukje!
En tf, beterschap aan je gebakje.
MvD, ik vind het ongelofelijk! Ik kom niet eens heel door Evy1...)
Wat doe je dan voor een sport ?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:37 schreef Groofsken het volgende:Goedenavond allemaal
.
Ik vind hardlopen altijd heel knap en zelf verschrikkelijk om te doen. Ik kan alleen maar sporten voor de leuk, zodra het voor m'n conditie of iets dergelijks is, haak ik af.
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
bedankt voor de beterschapswensen allemaal:* Ik heb ze doorgegeven aan de patiënt
Ik ga vanavond ookmaar weer eens in de verf..ben ondertussen tweedkleurigZijn wij toevallig ook familie, Huup?
Nu? Niksquote:Op donderdag 5 november 2009 20:39 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Wat doe je dan voor een sport ?
Hoi Huup !quote:
Whehehe.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:42 schreef amaranta het volgende:
Ik heb echt geen tijd voor de sportschool, daarnaast is de sportschool mij echt te ver en je kan er nooit parkeren. Veel te druk daar.
Je lichaam moet meer rode bloedcellen aanmaken om het zuurstof te kunnen vervoeren. Omdat je die nog niet hebt kun je die smaak soms proeven.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:42 schreef Groofsken het volgende:
Ik kreeg bij de 12-minutenloop op school altijd zo'n enge smaak in m'n mond ook. Kennen jullie dat? Een soort bloedsmaak
.
Oh echtquote:Op donderdag 5 november 2009 20:46 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Je lichaam moet meer rode bloedcellen aanmaken om het zuurstof te kunnen vervoeren. Omdat je die nog niet hebt kun je die smaak soms proeven.
Als het goed is neemt het gevoel - die rare smaak - af omdat je lichaam er op in speelt en een voorraadje extra gereed houd.
Als je vaker zou hardlopen, dan heb je die smaak ook niet meer.
Dankje!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:32 schreef Lois het volgende:
[..]
http://www.babyinfo.nl/ad(...)ziekten_RS-virus.asp
Dat zijn pijnlijke dingen. Ik heb als 12 jarige ooit (op mijn verjaardag) mijn kleine teen gekneusd. Lastige is dat dat niet te gipsen is en het gewoon met tape bij elkaar werd gehouden.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:52 schreef Vivi het volgende:
Ik kan momenteel niet eens normaal lopen, ik heb voor de tweede keer in een 3 maanden mijn kleine teentje flink gekneusd door 'm snoeihard te stoten tegen de {( speelgoed
kist. En nu liep ik nog maar een klein beetje mank en stootte ik hem net weer tegen het strijkijzer. Ow wat een pijn
.
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:47 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Oh echt? Iedereen keek me altijd zo raar aan als ik zei dat ik een bloedsmaak kreeg van het rennen.
Dus misschien moet ik vaker gaan rennen dan. Vaker dan nul is nogsteeds nul hè.
Iets keer nul is nul (ik geef wiskunde) ...
Delen door nul is flauwekulquote:Op donderdag 5 november 2009 20:57 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
0x0 is flauwekul roep ik wel eens in de klas.
haha, das waar.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:57 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Delen door nul is flauwekul. Nul keer nul is gewoon nul
.
Dat had ik laatst ook in mijn handen. Gelukkig maar dan dat ik voor de old skool cacao ben gegaanquote:Op donderdag 5 november 2009 20:55 schreef huuphuup het volgende:
oh vief bahdat doet zo'n zeer! >.<
hmm ik had zo'n chocolademelk die je moet maken door zo'n stokje met blok chocola erop te roeren in hete melk. Maar das echt smerig zegdie chocola blijft flubberig ofzo.
vandaag hadden de kids TTR (tempotoetsrekenen) en daar zaten ook dit soort sommen in 6x0 enzo. Veel kinderen schrijven dan toch 6 op.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:57 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Delen door nul is flauwekul. Nul keer nul is gewoon nul
.
Ah, jij zit in het basisonderwijs...leukquote:Op donderdag 5 november 2009 21:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
vandaag hadden de kids TTR (tempotoetsrekenen) en daar zaten ook dit soort sommen in 6x0 enzo. Veel kinderen schrijven dan toch 6 op.
Ik zat tot een half uur geleden ook toetsen na te kijken en inderdaad x 0 is lastig.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
vandaag hadden de kids TTR (tempotoetsrekenen) en daar zaten ook dit soort sommen in 6x0 enzo. Veel kinderen schrijven dan toch 6 op.
Hihi, juf gaat trakteren....quote:Op donderdag 5 november 2009 21:03 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ik zat tot een half uur geleden ook toetsen na te kijken en inderdaad x 0 is lastig.
Morgen maar weer eens 0 snoepjes uit gaan delen enzo.
Wij moesten ineens 3 minuten lopen, een week daarna 6, een week later 9 en dan 12 minuten. Goede opbouw.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:42 schreef Groofsken het volgende:
Ik kreeg bij de 12-minutenloop op school altijd zo'n enge smaak in m'n mond ook. Kennen jullie dat? Een soort bloedsmaak
.
ja ik heb ook die oldskool cacao staanquote:Op donderdag 5 november 2009 21:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook in mijn handen. Gelukkig maar dan dat ik voor de old skool cacao ben gegaan.
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:09 schreef YPPY het volgende:
[..]
Wij moesten ineens 3 minuten lopen, een week daarna 6, een week later 9 en dan 12 minuten. Goede opbouw.
Ja, wij ook, belachelijk hè. Het hele jaar huppelde/ liep ik naast vriendinnen de twee rondjes sportveld als opwarming, en dan ineens ging ik als een dolle om m'n 9 maar te halenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wij moesten altijd de coopertest doen, 2x per jaar ofzo, zonder te oefenen.
Hop 12 min hardlopen. Uhmzzz wandelenIk deed precies genoeg voor een voldoende
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:15 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ja, wij ook, belachelijk hè. Het hele jaar huppelde/ liep ik naast vriendinnen de twee rondjes sportveld als opwarming, en dan ineens ging ik als een dolle om m'n 9 maar te halen. Oh Huup en inderdaad, met een blodsmaak en een rode kop tot gevolg die niet meer weg wilde trekken de rest van de dag
.
Ja suf hè, terwijl ik bijvoorbeeld helemaal niet perefctionistisch ben. En zelfs het woord streber vind ik (nu) niet goed bij me passen.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
streber!
oh haha ik krijg altijd een rode kophet zit in me ofzo?
![]()
zelfs als mn conditie echt top is dan heb ik nog steeds een kop als een tomaat als k me een beetje inspan. Ziet er echt niet uit!
Sprinten vond ik ook veel leuker. Ben ook van de explosiesporten, in tegenstelling tot de duursporten zeg maar. Herkenning herkenning.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
haha
en daarna moesten wij ook nog sprinten
maar daar was ik wel goed in
Een nog grotere hekel had ik aan de shuttle run test (aka de piepjestest), dat was ook tot de voldoende![]()
Vond alle andere sporten leuker dan dat conditiegebeuren, dat had/heb ik niet
Dat heb ik juist andersom. Ik vind het heel slecht dat jongeren zonder opbouw ineens zo lang moeten kunnen lopen. Wanneer je als volwassene wilt gaan lopen, wordt je helemaal gedrilld rustig op te bouwen, vooral niet te snel, drie keer per week. En dan als jongere moet het ineens 12 minuten.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:14 schreef huuphuup het volgende:
En als ik daar nu aan terug denk is het schandalig eigks dat meer dan de helft van de klas (de vrouwelijk helft vooral eigenlijk) zo'n moeite had met 12 minuutjes lopen. Schaam me dr een beetje voor haha
haha nah misschien was het iets onderbewust, dat je deep down wist dat als je even hard doorliep dat je dat goeie cijfer dan in the pocket had ofzo?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:18 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ja suf hè, terwijl ik bijvoorbeeld helemaal niet perefctionistisch ben. En zelfs het woord streber vind ik (nu) niet goed bij me passen.
Die rode kop (paars zelfs) heb ik trouwens ook altijd meteen, heel erg jammer (lees kut) vind ik dat.
nee dat is ook wel zo, daar heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:21 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat heb ik juist andersom. Ik vind het heel slecht dat jongeren zonder opbouw ineens zo lang moeten kunnen lopen. Wanneer je als volwassene wilt gaan lopen, wordt je helemaal gedrilld rustig op te bouwen, vooral niet te snel, drie keer per week. En dan als jongere moet het ineens 12 minuten.En ik sportte wel, turnen en zwemmen, maar dat is een heel andere conditie die je opbouwt dan met hardlopen.
En dan met de schoenen waar iedereen op liep. Echt heel verkeerd.
Kimbeebquote:Op donderdag 5 november 2009 20:53 schreef k_i_m het volgende:
Vief! Heb je al wat gehoord van de sollicitatie? Was het wat?
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:28 schreef Groofsken het volgende:
Ik ga douchen en naar bedje. Dromen hoe ik met gemak de marathon aan het rennen benzonder rare smaken en met hooguit gezonde blosjes op mijn wangen. In mijn dromen kon ik ook altijd heel goed turnen, voelde ik precies hoe dat moest, een flikflak op de balk.
de vrouw van de knipbeurt ??? Van haar zoon ?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:31 schreef amaranta het volgende:
mijn vriendin is nu op tv bij derek oglivie
en krjigt een reading
jaquote:Op donderdag 5 november 2009 21:36 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
de vrouw van de knipbeurt ??? Van haar zoon ?
Nou, ik ga er nog steeds vanuit dat ik uiteindelijk die andere baan alsnog krijg als in Maart die personeelsstop daar afloopt. Dat heeft die manager me vorige week nog een keer beloofd, eiks. en het grappige is dat dit precies dezelfde functie is alleen in een ziekenhuispoli. Dus alleen maar goed, qua werkervaring. Maar goed, eerst dat 2e gesprek maar eens, ik ben erop teruggekomen om me alvast rijk te rekenen...quote:Op donderdag 5 november 2009 21:26 schreef k_i_m het volgende:
Nouja, het is wel een jaar onder de pannen. EAals je er eenmaal zit loop je misschien nog wel weer ergens anders tegenaan.
Die jij aanraaddequote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:34 schreef k_i_m het volgende:
Oeh, ik werd vandaag op mijn werk trouwens al herkend. Ik kreeg een oud collega aan de lijn die ook ergens anders zat. Ze vroeg gelijk waar ik vroeger gewerkt had en ze zei dat ze me al had gemist
.
.
Zal wel even aan een blauw persoon doorgeven...quote:
Ik mag niet meedoen zeker...quote:Op donderdag 5 november 2009 22:15 schreef Lois het volgende:
Het boek waar Vivi het over heeft is nog te winnen he mensen![]()
[Prijsvraag] Kim Moelands Ademloos
Schaamteloze spam![]()
Goed bedjestijd hierTruste Kim
en de rest van de dames hier
Oh yay!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:34 schreef k_i_m het volgende:
Oeh, ik werd vandaag op mijn werk trouwens al herkend. Ik kreeg een oud collega aan de lijn die ook ergens anders zat. Ze vroeg gelijk waar ik vroeger gewerkt had en ze zei dat ze me al had gemist
.
.
Ah!quote:Op donderdag 5 november 2009 23:04 schreef Brighteyes het volgende:
Zzzzzzlapen gaat...
Oh, en voor de twitteraars... Dat ben ik.
ahaquote:Op donderdag 5 november 2009 23:04 schreef Brighteyes het volgende:
Zzzzzzlapen gaat...
ahaaquote:Op donderdag 5 november 2009 23:04 schreef Brighteyes het volgende:
Zzzzzzlapen gaat...
Bij jou misschien maar hier regent het nog steeds.quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:22 schreef PM-girl het volgende:
Goedemorgen! Ik hoor dat het niet meer regent!
Dan moet YPPY hier maar bloembollen komen planten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
Bij jou misschien maar hier regent het nog steeds.
Lijkt me beter... Hier spoelen ze weg.quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:36 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dan moet YPPY hier maar bloembollen komen planten.
Als je met YPPY in je hoofd zit heb je waarschijnlijk geen tuintje in je hart maar in je hoofd!quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:08 schreef freecell het volgende:
Ach arm Beppie
Aangezien het brood vanmorgen nog bevroren was (sukkel ik) had hummel stol als ontbijt.
Afgekeurd na 2 happen, veel te zoetgelukkig ging de grote cracker met kaas zo naar binnen
En ik werd met Yppy in m'n hoofd wakker vanmorgen? Hoi Yps!
Had ik net dat liedje uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 6 november 2009 08:10 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Als jet met YPPY in je hoofd zit heb je waarschijnlijk geen tuintje in je hart maar in je hoofd!
Met blommekes!quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:10 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Als jet met YPPY in je hoofd zit heb je waarschijnlijk geen tuintje in je hart maar in je hoofd!
Gezellig! Kan Superpeuter helpen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:36 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dan moet YPPY hier maar bloembollen komen planten.
En dat was goed nieuws zo te zien.quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:08 schreef freecell het volgende:
Ach arm Beppie
Aangezien het brood vanmorgen nog bevroren was (sukkel ik) had hummel stol als ontbijt.
Afgekeurd na 2 happen, veel te zoetgelukkig ging de grote cracker met kaas zo naar binnen
En ik werd met Yppy in m'n hoofd wakker vanmorgen? Hoi Yps!
wheh, ben je mooi klaar mee!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:05 schreef Kleurdoos het volgende:
Hullo!
ik heb een kind-die-in-haar-slaap-gaat-zitten
waardoor ik dus 20 keer per nacht wakker word de afgelopen week
and i still look pretty in dawn of the dead misschien![]()
Als Swets weg is, pak ik ook altijd zijn kussenquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:35 schreef huuphuup het volgende:
goodmurning!
oh vicks daar heb ik dan nooit last vandie zeldzame keer dat k alleen lig dan lig ik ook breeduit in het midden
of op zijn plekkie, gewoon, omdat het kan en omdat zn kussen lekker naar hem ruikt
mijn meneer is ziek. Dat issie normaal nooithij heeft zich zelfs ziekgemeld op werk!
Heeft 38.4 en knallende hoofdpijn.en nu maak ik me zorgen. Nog maar eventjes aankijken natuurlijk maar blegh zeg.
auwquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh B. ook ziek...Beterschap daar voor hem Huup!
Ik had net iets stoms joh! Ging een van de 2 buggies uit m`n achterbak pakken op de parkeerplaats en kwam daarbij op 1 of andere manier klem te zitten met m`n vingertopje tussen een scharnierend punt van de grootste buggy. En ik kreeg hem niet meer losEn niemand in de buurt om te helpen natuurlijk
Na wat gesjor en getrekschoot hij wel weer los gelukkig. Nu heb ik een blauwe punt op m`n nagel
quote:Update: Dronrijp veilig, wolk salpeterzuur naar noorden
* LC | Gepubliceerd op 06 november 2009, 10:11
* Laatst bijgewerkt op 06 november 2009, 11:31
DRONRIJP -
De situatie in Dronrijp is veilig verklaard. Wel bleven de scholen gesloten, tot ergernis van de ouders die hun kinderen wilden afhalen. De politie wilde geen enkel risico nemen. Intussen zijn overal in de omgeving meetploegen actief.
Inwoners van alle plaatsen ten noorden van de weg Harlingen-Leeuwarden werd aangeraden ramen en deuren gesloten te houden. Vanuit Dronrijp dreef een wolk salpeterzuur in noordelijke richting.
De wolk ontstond toen een vrachtwagen bij de fabriek van Friesland Campina salpeterzuur lekte.
Rond elf uur werd een werknemer behandeld door ambulancepersoneel wegens ademhalingsproblemen. De wolk is inmiddels uit Dronrijp weggedreven.
Mensen moesten binnen te blijven en airconditioning uitzetten. Brandweerlieden uit Leeuwarden, Franeker, Drachten en Marssum zijn met veel materiaal ter plaatse gekomen om de situatie op te lossen.
Ter hoogte van Dronrijp zijn op de snelweg de afslagen zowel richting Dronrijp als richting Menaldum afgesloten.
Vanochtend om half elf ging in heel Friesland de alarmsirene af. Dat was een vergissing, alleen in Dronrijp en omgeving had het alarm moeten klinken.
zijn LEKKER!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:46 schreef Noli. het volgende:
Oreo-balls? (wil ik dit weten?)
Vandeweek de Oreo's met witte chocola ontdekt.. Ik was al lichtelijk verslaafd aan de gewone maar nu..
Dat hoorde ik ookquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:04 schreef Noli. het volgende:
Vlindur ik hield al vanaf dat de sirene ging meteen de site van de LC in de gaten die was ook wat beter up-to-date.
Maar ik hoorde net op het 3FM nieuws dat de wolk opgelost is in de lucht en dat alle waarschuwingen ingetrokken zijn.
quote:Gevaar Dronrijp voorbij
06-11-2009 | 11:36
De politie Fryslân heeft het dorp Dronrijp weer vrijgegeven voor het verkeer. Eerder werden zelfs vertegenwoordigers van de media tegengehouden bij de ingang van het dorp.
De politie Fryslân heeft even na elf uur het signaal afgegeven dat het gevaar voor het dorp voorbij is. De gaswolk drijft verder. Dorpen aan de noardwestkant van Dronrijp moeten de deuren en ramen nog gesloten houden.
Oh jeu. Op Nu.nl staat ook dat alles veilig is. Maar hou jij je glazen nog maar even dicht idd!quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:08 schreef Noli. het volgende:
Oh wacht.. Ik wacht nog wel even af wat er gebeurt..
Van Omrop Fryslân:
[..]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh jeu. Op Nu.nl staat ook dat alles veilig is. Maar hou jij je glazen nog maar even dicht idd!
Die was erg leukquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
zijn LEKKER!!
Oeh ik kwam een gaaf filmpje tegen:
Heb je al in de koelkast gekeken?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Beterschap voor alle zieken. Bleh buikgriep sucks ook wel heel erg hard, BE!
Ik ben een schoen kwijt en kan em echt niet vinden... grrrr... Hele kamer al overhoop gehad maar echt weg. Ik haat dat!
Nee, ben je die kwijt!?! Hoe krijg je dat nou voor elkaar?quote:
In de hondenmand misschien?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Beterschap voor alle zieken. Bleh buikgriep sucks ook wel heel erg hard, BE!
Ik ben een schoen kwijt en kan em echt niet vinden... grrrr... Hele kamer al overhoop gehad maar echt weg. Ik haat dat!
Laten slingeren terwijl je zwanger bentquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:29 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee, ben je die kwijt!?! Hoe krijg je dat nou voor elkaar?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Laten slingeren terwijl je zwanger bentHeb inmiddels een nieuwe aangevraagd hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gat was zo groot dat er een knikker met gemak inpaste.
Maar vanochtend de laatste controle gehad bij de chirurg en helemaal weer goedgekeurd. Ik moet het litteken nog een jaar uit de zon houden en mag nog een paar weken niet zwemmen en naar de sauna, maar voor de rest ben ik weer helemaal goedgekeurd.
Na de controle lekker uit wezen waaien in het bos met de hond en boodschapjes gedaan en zodadelijk mag ik terug naar het ziekenhuis om nog een paar uurtjes te werken tot half 7. Dan lekker frietjes eten bij mijn oom en tante, want we hebben vanavond ook nog een bowlinguitje van het werk. En aangezien oom en tante in de buurt van de bowlingbaan wonen, mag ik bij ze komen eten en hoef ik niet alleen bij de friettent te gaan zitten.
Morgenochtend nog werken en dan samen mettwee dagen weekend!
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:08 schreef m@x het volgende:
Aargh, ik word gek hier. Ik heb griep. Gewoon een simpele griep. Geen lepra, geen builenpest. Gewoon griep! Het lijkt wel of iedereen doodsbang is om bij me in de buurt te komen. Mijn ouders hadden boodschappen gedaan en stonden erop om ze bij de voordeur op de buitenmat achter te laten en de man die het portiek schoonmaakt en zijn geld kwam ophalen deinsde verschrikt achteruit toen ik net met mijn zieke hoofd de deur opendeed. De wereld is gek geworden.
niet in d'r hand hoop ikquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:14 schreef Rewimo het volgende:
sjeekie, wat een gatWaar zat dat ergens?
Ik ga zo meteen mijn hoofd uit het raam steken en op iedereen die langskomt niezen. Dat zal ze lerenquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]m@x
VOlgende keer moet je mondkapjes aan ze geven!
*virusscanner update*quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:08 schreef m@x het volgende:
Aargh, ik word gek hier. Ik heb griep. Gewoon een simpele griep. Geen lepra, geen builenpest. Gewoon griep! Het lijkt wel of iedereen doodsbang is om bij me in de buurt te komen. Mijn ouders hadden boodschappen gedaan en stonden erop om ze bij de voordeur op de buitenmat achter te laten en de man die het portiek schoonmaakt en zijn geld kwam ophalen deinsde verschrikt achteruit toen ik net met mijn zieke hoofd de deur opendeed. De wereld is gek geworden.
Gatver, wat een vieze smiley!quote:
Ik hoorde Kim vanmorgen bij giel beelen op de radio.. ze las een stuk voor uit haar boek, ik moest snotteren.. op mn werk..quote:Op donderdag 5 november 2009 22:15 schreef Lois het volgende:
Het boek waar Vivi het over heeft is nog te winnen he mensen![]()
[Prijsvraag] Kim Moelands Ademloos
Schaamteloze spam![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:40 schreef Rewimo het volgende:
't Is heel simpel met die griep: je krijgt 'm of je krijgt 'm nietIk denk niet dat je hem echt kunt ontlopen.
Helemaal mee eens en ik weet niet eens of het die griep is. Ik hou het gewoon op een griep. Kan me van mijn moeder trouwens wel heel goed voorstellen dat ze niet ziek wil worden. Die heeft nogal wat probleempjes de laatste tijd. Een enorme bobbel in haar nek (waarvan we gelukkig dus net te horen hebben gekregen dat het hoogstwaarschijnlijk een cyste is), aanrijding waardoor haar hele rechterkant blauw is en ze staat ook op de wachtlijst voor een nieuwe heup. Daar wil je niet ook nog griep bij hebben.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:40 schreef Rewimo het volgende:
* paraplu opzet tegen niesspetters
't Is heel simpel met die griep: je krijgt 'm of je krijgt 'm nietIk denk niet dat je hem echt kunt ontlopen.
vandaag niet meer, gok ikquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben benieuwd of ze uberhaupt op komt dagen
Niet erg hoopgevend. Zo'n gevalletje hadden wij afgelopen week ook. Als tip hadden we gezegd: het is (vlak)bij de Sligro. Belt ze op vanuit de Sligro: "waar moet ik me melden"?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:48 schreef E.T. het volgende:
om 14.30 zou m'n nieuwe stagiaire komen om kennis te maken.. Ze is er nog steeds niet
In het kennismakingsgesprek ("sollicitatie") spreek je normaal ook af hoe laat ze beginnen enzo.. Ben benieuwd hoe laat ze maandag op de stoep staat![]()
Das de eerste onvoldoende in d'r beoordeling
quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:24 schreef phluphy het volgende:
Ik ben bij de kapper geweest.![]()
Ik heb een paar nieuwe laarzen.![]()
Ik heb een paar nieuwe schoenen.![]()
Ik heb een nieuwe broek.![]()
Ik heb basic long sleeve shirts in 4 verschillende kleuren: bruin wit zwart paars![]()
Ik heb 4 tops/overgooier achtige dingetjes![]()
Voorlopig hoef ik gelukkig niet meer te winkelen. Ik heb er een hekel aan.![]()
En nee, geen foto's!
zo eentje had ik vorige keer.. die heeft een uur door de wijk gelopen omdat ze het niet kon vinden..quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:21 schreef phluphy het volgende:
[..]
Niet erg hoopgevend. Zo'n gevalletje hadden wij afgelopen week ook. Als tip hadden we gezegd: het is (vlak)bij de Sligro. Belt ze op vanuit de Sligro: "waar moet ik me melden"?![]()
Wij: ehh het is niet IN de Sligro, maar om de hoek.
Zij: hoe heet jullie bedrijf dan?
Wij:die's lekker voorbereid, zeg.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:24 schreef phluphy het volgende:
Ik ben bij de kapper geweest.![]()
Ik heb een paar nieuwe laarzen.![]()
Ik heb een paar nieuwe schoenen.![]()
Ik heb een nieuwe broek.![]()
Ik heb basic long sleeve shirts in 4 verschillende kleuren: bruin wit zwart paars![]()
Ik heb 4 tops/overgooier achtige dingetjes![]()
Voorlopig hoef ik gelukkig niet meer te winkelen. Ik heb er een hekel aan.![]()
En nee, geen foto's!
Is voor de MBO1 opleiding 'helpende' . Daarvoor moeten ze ook in thuis situaties stage lopen omdat ze daar ook ingezet kunnen worden om te helpen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
E.T. waarvoor heb je een stagiaire dan?
Oh, zo een wil ik ook welquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:51 schreef E.T. het volgende:
[..]
Is voor de MBO1 opleiding 'helpende' . Daarvoor moeten ze ook in thuis situaties stage lopen omdat ze daar ook ingezet kunnen worden om te helpen.
Ze moeten dus leren hoe een huishouden werkt en hoe ze van alles moeten doen. Van ramen lappen tot luiers verschonen
het is wel 15 weken lang 2 dagen in de week.. en het is niet de bedoeling dat je ze inzet als goedkope werkster natuurlijk.. ze moeten wel wat lerenquote:
Zou zo'n meisje echt niet weten hoe een stofzuiger werkt dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:10 schreef E.T. het volgende:
[..]
het is wel 15 weken lang 2 dagen in de week.. en het is niet de bedoeling dat je ze inzet als goedkope werkster natuurlijk.. ze moeten wel wat leren
Ah, die schoonouders uit de money-enclave?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:22 schreef snoopy het volgende:
Mogge!
Ik ga straks winkelen met mijn schoonmoeder en Lis. Mijn schoonmoeder wil graag kleren kopen voor de kinderen dus ik vooruit dan maar
je wilt ze de kost niet geven denk ik...quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:13 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zou zo'n meisje echt niet weten hoe een stofzuiger werkt dan?
Wat kun je iemand nou 'leren' dan?
ik krijg alleen maar van die suffe web-buzz dingen waar ik niet aan mee wil doenquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:20 schreef Kleurdoos het volgende:
ha! ik mag weer buzzen!
eens kijken wat vor een hips t nu weer is
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:23 schreef pinquit het volgende:
en ik vind t stom ook. t heet p-lessmaar je moet t dus uitspreken als pay-less? ik dacht dus eerst pie-less
Wat ziji zegt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik krijg alleen maar van die suffe web-buzz dingen waar ik niet aan mee wil doen![]()
iets met een beoordelingssite voor online-casino'salsof ik daar kom
en nou weer een of ander cashback gedoe
Ah, dat is liefquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:13 schreef Vicky het volgende:
m@xje, als je wat nodig hebt moe tje gillen he!!
ik ook!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:32 schreef Kleurdoos het volgende:
ik wil weer buzzkits
driewerf hoeraquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:10 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
als ik erbij zit stuur ik je wat op!!
Ik heb geen idee..maar het zag er zo schattig uit en ik zag Lotte daar over een paar jaar al helemaal tussen lopen met dr lampionnetje... verdomme, begin ik weerquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:37 schreef Rewimo het volgende:
Linda, is dat al een St. Martin-optocht? Christan heeft hem de 15e
Jouw kind is ook helemaal geen vier jaar.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:38 schreef PM-girl het volgende:
Ik mag de electrische sonicare tandenborstel buzzen!
Die types ken ikquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:05 schreef Vivi het volgende:
Wat leuk Yppy.
Pff, ik heb een meisje op m'n Hyves, ze is 26 ofzo en heeft een dochtertje van 3 en ik zie elke dag alleen maar foto's van allerlei feesten die ze afloopt met van die gare gasten die dan zogenaamd popi-jopie staante doen. En de vader en zij zijn al een tijdje uit elkaar, toen weer bij elkaar en nu weer " definitief" uit elkaar, en dan allebei steeds nieuwe vriendjes en vriendinnetjes tussendoor. En volgens mij wordt dat grietje steeds bij oma gedumpt ofzo, anders kan ik me niet voorstellen hoe je elke week 4 dagen festivals af kan lopen. En hjet is op zich een best aardige meid maar ik moet zo op mijn handen zitten om niet een keer een opmerking te geven. Waarom neem je in godsnaam een kind als je toch alleen maar wil feesten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |