Zal wel even aan een blauw persoon doorgeven...quote:
Ik mag niet meedoen zeker...quote:Op donderdag 5 november 2009 22:15 schreef Lois het volgende:
Het boek waar Vivi het over heeft is nog te winnen he mensen![]()
[Prijsvraag] Kim Moelands Ademloos
Schaamteloze spam![]()
Goed bedjestijd hierTruste Kim
en de rest van de dames hier
Oh yay!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:34 schreef k_i_m het volgende:
Oeh, ik werd vandaag op mijn werk trouwens al herkend. Ik kreeg een oud collega aan de lijn die ook ergens anders zat. Ze vroeg gelijk waar ik vroeger gewerkt had en ze zei dat ze me al had gemist
.
.
Ah!quote:Op donderdag 5 november 2009 23:04 schreef Brighteyes het volgende:
Zzzzzzlapen gaat...
Oh, en voor de twitteraars... Dat ben ik.
ahaquote:Op donderdag 5 november 2009 23:04 schreef Brighteyes het volgende:
Zzzzzzlapen gaat...
ahaaquote:Op donderdag 5 november 2009 23:04 schreef Brighteyes het volgende:
Zzzzzzlapen gaat...
Bij jou misschien maar hier regent het nog steeds.quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:22 schreef PM-girl het volgende:
Goedemorgen! Ik hoor dat het niet meer regent!
Dan moet YPPY hier maar bloembollen komen planten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
Bij jou misschien maar hier regent het nog steeds.
Lijkt me beter... Hier spoelen ze weg.quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:36 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dan moet YPPY hier maar bloembollen komen planten.
Als je met YPPY in je hoofd zit heb je waarschijnlijk geen tuintje in je hart maar in je hoofd!quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:08 schreef freecell het volgende:
Ach arm Beppie
Aangezien het brood vanmorgen nog bevroren was (sukkel ik) had hummel stol als ontbijt.
Afgekeurd na 2 happen, veel te zoetgelukkig ging de grote cracker met kaas zo naar binnen
En ik werd met Yppy in m'n hoofd wakker vanmorgen? Hoi Yps!
Had ik net dat liedje uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 6 november 2009 08:10 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Als jet met YPPY in je hoofd zit heb je waarschijnlijk geen tuintje in je hart maar in je hoofd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |