Met blommekes!quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:10 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Als jet met YPPY in je hoofd zit heb je waarschijnlijk geen tuintje in je hart maar in je hoofd!
Gezellig! Kan Superpeuter helpen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:36 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dan moet YPPY hier maar bloembollen komen planten.
En dat was goed nieuws zo te zien.quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:08 schreef freecell het volgende:
Ach arm Beppie
Aangezien het brood vanmorgen nog bevroren was (sukkel ik) had hummel stol als ontbijt.
Afgekeurd na 2 happen, veel te zoetgelukkig ging de grote cracker met kaas zo naar binnen
En ik werd met Yppy in m'n hoofd wakker vanmorgen? Hoi Yps!
wheh, ben je mooi klaar mee!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:05 schreef Kleurdoos het volgende:
Hullo!
ik heb een kind-die-in-haar-slaap-gaat-zitten
waardoor ik dus 20 keer per nacht wakker word de afgelopen week
and i still look pretty in dawn of the dead misschien![]()
Als Swets weg is, pak ik ook altijd zijn kussenquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:35 schreef huuphuup het volgende:
goodmurning!
oh vicks daar heb ik dan nooit last vandie zeldzame keer dat k alleen lig dan lig ik ook breeduit in het midden
of op zijn plekkie, gewoon, omdat het kan en omdat zn kussen lekker naar hem ruikt
mijn meneer is ziek. Dat issie normaal nooithij heeft zich zelfs ziekgemeld op werk!
Heeft 38.4 en knallende hoofdpijn.en nu maak ik me zorgen. Nog maar eventjes aankijken natuurlijk maar blegh zeg.
auwquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh B. ook ziek...Beterschap daar voor hem Huup!
Ik had net iets stoms joh! Ging een van de 2 buggies uit m`n achterbak pakken op de parkeerplaats en kwam daarbij op 1 of andere manier klem te zitten met m`n vingertopje tussen een scharnierend punt van de grootste buggy. En ik kreeg hem niet meer losEn niemand in de buurt om te helpen natuurlijk
Na wat gesjor en getrekschoot hij wel weer los gelukkig. Nu heb ik een blauwe punt op m`n nagel
quote:Update: Dronrijp veilig, wolk salpeterzuur naar noorden
* LC | Gepubliceerd op 06 november 2009, 10:11
* Laatst bijgewerkt op 06 november 2009, 11:31
DRONRIJP -
De situatie in Dronrijp is veilig verklaard. Wel bleven de scholen gesloten, tot ergernis van de ouders die hun kinderen wilden afhalen. De politie wilde geen enkel risico nemen. Intussen zijn overal in de omgeving meetploegen actief.
Inwoners van alle plaatsen ten noorden van de weg Harlingen-Leeuwarden werd aangeraden ramen en deuren gesloten te houden. Vanuit Dronrijp dreef een wolk salpeterzuur in noordelijke richting.
De wolk ontstond toen een vrachtwagen bij de fabriek van Friesland Campina salpeterzuur lekte.
Rond elf uur werd een werknemer behandeld door ambulancepersoneel wegens ademhalingsproblemen. De wolk is inmiddels uit Dronrijp weggedreven.
Mensen moesten binnen te blijven en airconditioning uitzetten. Brandweerlieden uit Leeuwarden, Franeker, Drachten en Marssum zijn met veel materiaal ter plaatse gekomen om de situatie op te lossen.
Ter hoogte van Dronrijp zijn op de snelweg de afslagen zowel richting Dronrijp als richting Menaldum afgesloten.
Vanochtend om half elf ging in heel Friesland de alarmsirene af. Dat was een vergissing, alleen in Dronrijp en omgeving had het alarm moeten klinken.
zijn LEKKER!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:46 schreef Noli. het volgende:
Oreo-balls? (wil ik dit weten?)
Vandeweek de Oreo's met witte chocola ontdekt.. Ik was al lichtelijk verslaafd aan de gewone maar nu..
Dat hoorde ik ookquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:04 schreef Noli. het volgende:
Vlindur ik hield al vanaf dat de sirene ging meteen de site van de LC in de gaten die was ook wat beter up-to-date.
Maar ik hoorde net op het 3FM nieuws dat de wolk opgelost is in de lucht en dat alle waarschuwingen ingetrokken zijn.
quote:Gevaar Dronrijp voorbij
06-11-2009 | 11:36
De politie Fryslân heeft het dorp Dronrijp weer vrijgegeven voor het verkeer. Eerder werden zelfs vertegenwoordigers van de media tegengehouden bij de ingang van het dorp.
De politie Fryslân heeft even na elf uur het signaal afgegeven dat het gevaar voor het dorp voorbij is. De gaswolk drijft verder. Dorpen aan de noardwestkant van Dronrijp moeten de deuren en ramen nog gesloten houden.
Oh jeu. Op Nu.nl staat ook dat alles veilig is. Maar hou jij je glazen nog maar even dicht idd!quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:08 schreef Noli. het volgende:
Oh wacht.. Ik wacht nog wel even af wat er gebeurt..
Van Omrop Fryslân:
[..]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh jeu. Op Nu.nl staat ook dat alles veilig is. Maar hou jij je glazen nog maar even dicht idd!
Die was erg leukquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
zijn LEKKER!!
Oeh ik kwam een gaaf filmpje tegen:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |