www.kinderliedjes.nlquote:Op donderdag 5 november 2009 16:54 schreef miss_sly het volgende:
heeft er iemand een tip voor een leuke cd met kinderliedjes?
Senna vindt zingen zo leuk, maar mijn repertoire is een klein beetje beperkt
doet het nietquote:
Ik heb een hele leuke van het kraambureau gekregen, ik kan wel kijken of ik hem voor je kan branden en mee kan nemen naar de meet bij Innepin.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:54 schreef miss_sly het volgende:
heeft er iemand een tip voor een leuke cd met kinderliedjes?
Senna vindt zingen zo leuk, maar mijn repertoire is een klein beetje beperkt
Redelijk. Ik was al beter, Sasha was gisteren al weer naar de creche gegaan en F. heeft het vandaag nog rustigaan gedaan maar die gaat morgen wrsch ook weer werken.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:30 schreef Rewimo het volgende:
Lekker, BE! Zijn jullie weer opgeknapt allemaal?
Ja sorry, ik zag dat hij het al weer deed! Yay for that!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:32 schreef huuphuup het volgende:
Oh das relax BE!!
en ssht over die ketelik wil graag warm de winter door
ow dat zou leuk zijn!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb een hele leuke van het kraambureau gekregen, ik kan wel kijken of ik hem voor je kan branden en mee kan nemen naar de meet bij Innepin.
*onthoudt...
Huup, je ketel!![]()
Klinkt verdacht bekend.
Hij doet het al!
Ik heb mijn kraamzorg-bijdrage van Sasha's kraamtijd terug gekregen van de verzekering!Had ik niet verwacht, is tenslotte 2008, maar toch mooi wel!
150 Euro!
Ik snap het niet, ik dacht dat mensen juist hun haren verfden, om NIET grijs te zijn?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:58 schreef huuphuup het volgende:
ik ben mn haar aan t verven, ben ik weer mooi dekkend grijs straks
oh haha nu ik het zo terug lees staat het er wel krom jaquote:Op donderdag 5 november 2009 19:09 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ik snap het niet, ik dacht dat mensen juist hun haren verfden, om NIET grijs te zijn?
gesniptgensnaptgesnopenquote:Op donderdag 5 november 2009 19:11 schreef huuphuup het volgende:
oh haha nu ik het zo terug lees staat het er wel krom ja
het is bij ons thuis een beetje een grapje, omdat wij allemaal vrij vroeg grijs worden enzo, als er dan iemand de haren gaat kleuren en (bijvoorbeeld) mijn moeder vraagt "oh welke kleur?" dan is het antwoord steevast "Dekkend grijs!"
vandaar.
Het wordt donkerbruin geloof ik
of roodbruinig. Ik weet het niet, verrassing
Dit klinkt zo bekend.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:21 schreef cattie het volgende:
Onder andere een peuter die van opstaan totdat hij zijn vriendje op de creche zag heeft gehuild,
Gewoon een andere baan zoeken en dan een maand dubbel werken. Krijg het niet voor niks helaas.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:27 schreef Brighteyes het volgende:
Oh Yppy, dat lijkt me zo heerlijk ook idd!![]()
Hier zijn alle buffertjes opgedroogd en het zou zo welkom zijn ook.Maar goed, we doen het met de kleine beetjes, komt wel goed.
Heerlijk! Hardlopen!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:32 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik heb net in 't donker gerend, ging best weer goed! En dat na de ovenfrietjes en braadworst.![]()
Gaat steeds makkelijker, nu kon ik toch maar mooi twee keer 15 minuten door rennen.
Bedoel je de eerste les?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:35 schreef Lishe het volgende:
Pvoess, fijn gelukje!
En tf, beterschap aan je gebakje.
MvD, ik vind het ongelofelijk! Ik kom niet eens heel door Evy1...)
Wat doe je dan voor een sport ?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:37 schreef Groofsken het volgende:Goedenavond allemaal
.
Ik vind hardlopen altijd heel knap en zelf verschrikkelijk om te doen. Ik kan alleen maar sporten voor de leuk, zodra het voor m'n conditie of iets dergelijks is, haak ik af.
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
bedankt voor de beterschapswensen allemaal:* Ik heb ze doorgegeven aan de patiënt
Ik ga vanavond ookmaar weer eens in de verf..ben ondertussen tweedkleurigZijn wij toevallig ook familie, Huup?
Nu? Niksquote:Op donderdag 5 november 2009 20:39 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Wat doe je dan voor een sport ?
Hoi Huup !quote:
Whehehe.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:42 schreef amaranta het volgende:
Ik heb echt geen tijd voor de sportschool, daarnaast is de sportschool mij echt te ver en je kan er nooit parkeren. Veel te druk daar.
Je lichaam moet meer rode bloedcellen aanmaken om het zuurstof te kunnen vervoeren. Omdat je die nog niet hebt kun je die smaak soms proeven.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:42 schreef Groofsken het volgende:
Ik kreeg bij de 12-minutenloop op school altijd zo'n enge smaak in m'n mond ook. Kennen jullie dat? Een soort bloedsmaak
.
Oh echtquote:Op donderdag 5 november 2009 20:46 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Je lichaam moet meer rode bloedcellen aanmaken om het zuurstof te kunnen vervoeren. Omdat je die nog niet hebt kun je die smaak soms proeven.
Als het goed is neemt het gevoel - die rare smaak - af omdat je lichaam er op in speelt en een voorraadje extra gereed houd.
Als je vaker zou hardlopen, dan heb je die smaak ook niet meer.
Dankje!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:32 schreef Lois het volgende:
[..]
http://www.babyinfo.nl/ad(...)ziekten_RS-virus.asp
Dat zijn pijnlijke dingen. Ik heb als 12 jarige ooit (op mijn verjaardag) mijn kleine teen gekneusd. Lastige is dat dat niet te gipsen is en het gewoon met tape bij elkaar werd gehouden.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:52 schreef Vivi het volgende:
Ik kan momenteel niet eens normaal lopen, ik heb voor de tweede keer in een 3 maanden mijn kleine teentje flink gekneusd door 'm snoeihard te stoten tegen de {( speelgoed
kist. En nu liep ik nog maar een klein beetje mank en stootte ik hem net weer tegen het strijkijzer. Ow wat een pijn
.
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:47 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Oh echt? Iedereen keek me altijd zo raar aan als ik zei dat ik een bloedsmaak kreeg van het rennen.
Dus misschien moet ik vaker gaan rennen dan. Vaker dan nul is nogsteeds nul hè.
Iets keer nul is nul (ik geef wiskunde) ...
Delen door nul is flauwekulquote:Op donderdag 5 november 2009 20:57 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
0x0 is flauwekul roep ik wel eens in de klas.
haha, das waar.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:57 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Delen door nul is flauwekul. Nul keer nul is gewoon nul
.
Dat had ik laatst ook in mijn handen. Gelukkig maar dan dat ik voor de old skool cacao ben gegaanquote:Op donderdag 5 november 2009 20:55 schreef huuphuup het volgende:
oh vief bahdat doet zo'n zeer! >.<
hmm ik had zo'n chocolademelk die je moet maken door zo'n stokje met blok chocola erop te roeren in hete melk. Maar das echt smerig zegdie chocola blijft flubberig ofzo.
vandaag hadden de kids TTR (tempotoetsrekenen) en daar zaten ook dit soort sommen in 6x0 enzo. Veel kinderen schrijven dan toch 6 op.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:57 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Delen door nul is flauwekul. Nul keer nul is gewoon nul
.
Ah, jij zit in het basisonderwijs...leukquote:Op donderdag 5 november 2009 21:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
vandaag hadden de kids TTR (tempotoetsrekenen) en daar zaten ook dit soort sommen in 6x0 enzo. Veel kinderen schrijven dan toch 6 op.
Ik zat tot een half uur geleden ook toetsen na te kijken en inderdaad x 0 is lastig.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
vandaag hadden de kids TTR (tempotoetsrekenen) en daar zaten ook dit soort sommen in 6x0 enzo. Veel kinderen schrijven dan toch 6 op.
Hihi, juf gaat trakteren....quote:Op donderdag 5 november 2009 21:03 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ik zat tot een half uur geleden ook toetsen na te kijken en inderdaad x 0 is lastig.
Morgen maar weer eens 0 snoepjes uit gaan delen enzo.
Wij moesten ineens 3 minuten lopen, een week daarna 6, een week later 9 en dan 12 minuten. Goede opbouw.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:42 schreef Groofsken het volgende:
Ik kreeg bij de 12-minutenloop op school altijd zo'n enge smaak in m'n mond ook. Kennen jullie dat? Een soort bloedsmaak
.
ja ik heb ook die oldskool cacao staanquote:Op donderdag 5 november 2009 21:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook in mijn handen. Gelukkig maar dan dat ik voor de old skool cacao ben gegaan.
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:09 schreef YPPY het volgende:
[..]
Wij moesten ineens 3 minuten lopen, een week daarna 6, een week later 9 en dan 12 minuten. Goede opbouw.
Ja, wij ook, belachelijk hè. Het hele jaar huppelde/ liep ik naast vriendinnen de twee rondjes sportveld als opwarming, en dan ineens ging ik als een dolle om m'n 9 maar te halenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wij moesten altijd de coopertest doen, 2x per jaar ofzo, zonder te oefenen.
Hop 12 min hardlopen. Uhmzzz wandelenIk deed precies genoeg voor een voldoende
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:15 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ja, wij ook, belachelijk hè. Het hele jaar huppelde/ liep ik naast vriendinnen de twee rondjes sportveld als opwarming, en dan ineens ging ik als een dolle om m'n 9 maar te halen. Oh Huup en inderdaad, met een blodsmaak en een rode kop tot gevolg die niet meer weg wilde trekken de rest van de dag
.
Ja suf hè, terwijl ik bijvoorbeeld helemaal niet perefctionistisch ben. En zelfs het woord streber vind ik (nu) niet goed bij me passen.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
streber!
oh haha ik krijg altijd een rode kophet zit in me ofzo?
![]()
zelfs als mn conditie echt top is dan heb ik nog steeds een kop als een tomaat als k me een beetje inspan. Ziet er echt niet uit!
Sprinten vond ik ook veel leuker. Ben ook van de explosiesporten, in tegenstelling tot de duursporten zeg maar. Herkenning herkenning.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
haha
en daarna moesten wij ook nog sprinten
maar daar was ik wel goed in
Een nog grotere hekel had ik aan de shuttle run test (aka de piepjestest), dat was ook tot de voldoende![]()
Vond alle andere sporten leuker dan dat conditiegebeuren, dat had/heb ik niet
Dat heb ik juist andersom. Ik vind het heel slecht dat jongeren zonder opbouw ineens zo lang moeten kunnen lopen. Wanneer je als volwassene wilt gaan lopen, wordt je helemaal gedrilld rustig op te bouwen, vooral niet te snel, drie keer per week. En dan als jongere moet het ineens 12 minuten.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:14 schreef huuphuup het volgende:
En als ik daar nu aan terug denk is het schandalig eigks dat meer dan de helft van de klas (de vrouwelijk helft vooral eigenlijk) zo'n moeite had met 12 minuutjes lopen. Schaam me dr een beetje voor haha
haha nah misschien was het iets onderbewust, dat je deep down wist dat als je even hard doorliep dat je dat goeie cijfer dan in the pocket had ofzo?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:18 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ja suf hè, terwijl ik bijvoorbeeld helemaal niet perefctionistisch ben. En zelfs het woord streber vind ik (nu) niet goed bij me passen.
Die rode kop (paars zelfs) heb ik trouwens ook altijd meteen, heel erg jammer (lees kut) vind ik dat.
nee dat is ook wel zo, daar heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:21 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat heb ik juist andersom. Ik vind het heel slecht dat jongeren zonder opbouw ineens zo lang moeten kunnen lopen. Wanneer je als volwassene wilt gaan lopen, wordt je helemaal gedrilld rustig op te bouwen, vooral niet te snel, drie keer per week. En dan als jongere moet het ineens 12 minuten.En ik sportte wel, turnen en zwemmen, maar dat is een heel andere conditie die je opbouwt dan met hardlopen.
En dan met de schoenen waar iedereen op liep. Echt heel verkeerd.
Kimbeebquote:Op donderdag 5 november 2009 20:53 schreef k_i_m het volgende:
Vief! Heb je al wat gehoord van de sollicitatie? Was het wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |