Heerlijk! Hardlopen!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:32 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik heb net in 't donker gerend, ging best weer goed! En dat na de ovenfrietjes en braadworst.![]()
Gaat steeds makkelijker, nu kon ik toch maar mooi twee keer 15 minuten door rennen.
Bedoel je de eerste les?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:35 schreef Lishe het volgende:
Pvoess, fijn gelukje!
En tf, beterschap aan je gebakje.
MvD, ik vind het ongelofelijk! Ik kom niet eens heel door Evy1...)
Wat doe je dan voor een sport ?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:37 schreef Groofsken het volgende:Goedenavond allemaal
.
Ik vind hardlopen altijd heel knap en zelf verschrikkelijk om te doen. Ik kan alleen maar sporten voor de leuk, zodra het voor m'n conditie of iets dergelijks is, haak ik af.
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
bedankt voor de beterschapswensen allemaal:* Ik heb ze doorgegeven aan de patiënt
Ik ga vanavond ookmaar weer eens in de verf..ben ondertussen tweedkleurigZijn wij toevallig ook familie, Huup?
Nu? Niksquote:Op donderdag 5 november 2009 20:39 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Wat doe je dan voor een sport ?
Hoi Huup !quote:
Whehehe.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:42 schreef amaranta het volgende:
Ik heb echt geen tijd voor de sportschool, daarnaast is de sportschool mij echt te ver en je kan er nooit parkeren. Veel te druk daar.
Je lichaam moet meer rode bloedcellen aanmaken om het zuurstof te kunnen vervoeren. Omdat je die nog niet hebt kun je die smaak soms proeven.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:42 schreef Groofsken het volgende:
Ik kreeg bij de 12-minutenloop op school altijd zo'n enge smaak in m'n mond ook. Kennen jullie dat? Een soort bloedsmaak
.
Oh echtquote:Op donderdag 5 november 2009 20:46 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Je lichaam moet meer rode bloedcellen aanmaken om het zuurstof te kunnen vervoeren. Omdat je die nog niet hebt kun je die smaak soms proeven.
Als het goed is neemt het gevoel - die rare smaak - af omdat je lichaam er op in speelt en een voorraadje extra gereed houd.
Als je vaker zou hardlopen, dan heb je die smaak ook niet meer.
Dankje!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:32 schreef Lois het volgende:
[..]
http://www.babyinfo.nl/ad(...)ziekten_RS-virus.asp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |