*virusscanner update*quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:08 schreef m@x het volgende:
Aargh, ik word gek hier. Ik heb griep. Gewoon een simpele griep. Geen lepra, geen builenpest. Gewoon griep! Het lijkt wel of iedereen doodsbang is om bij me in de buurt te komen. Mijn ouders hadden boodschappen gedaan en stonden erop om ze bij de voordeur op de buitenmat achter te laten en de man die het portiek schoonmaakt en zijn geld kwam ophalen deinsde verschrikt achteruit toen ik net met mijn zieke hoofd de deur opendeed. De wereld is gek geworden.
Gatver, wat een vieze smiley!quote:
Ik hoorde Kim vanmorgen bij giel beelen op de radio.. ze las een stuk voor uit haar boek, ik moest snotteren.. op mn werk..quote:Op donderdag 5 november 2009 22:15 schreef Lois het volgende:
Het boek waar Vivi het over heeft is nog te winnen he mensen![]()
[Prijsvraag] Kim Moelands Ademloos
Schaamteloze spam![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:40 schreef Rewimo het volgende:
't Is heel simpel met die griep: je krijgt 'm of je krijgt 'm nietIk denk niet dat je hem echt kunt ontlopen.
Helemaal mee eens en ik weet niet eens of het die griep is. Ik hou het gewoon op een griep. Kan me van mijn moeder trouwens wel heel goed voorstellen dat ze niet ziek wil worden. Die heeft nogal wat probleempjes de laatste tijd. Een enorme bobbel in haar nek (waarvan we gelukkig dus net te horen hebben gekregen dat het hoogstwaarschijnlijk een cyste is), aanrijding waardoor haar hele rechterkant blauw is en ze staat ook op de wachtlijst voor een nieuwe heup. Daar wil je niet ook nog griep bij hebben.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:40 schreef Rewimo het volgende:
* paraplu opzet tegen niesspetters
't Is heel simpel met die griep: je krijgt 'm of je krijgt 'm nietIk denk niet dat je hem echt kunt ontlopen.
vandaag niet meer, gok ikquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben benieuwd of ze uberhaupt op komt dagen
Niet erg hoopgevend. Zo'n gevalletje hadden wij afgelopen week ook. Als tip hadden we gezegd: het is (vlak)bij de Sligro. Belt ze op vanuit de Sligro: "waar moet ik me melden"?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:48 schreef E.T. het volgende:
om 14.30 zou m'n nieuwe stagiaire komen om kennis te maken.. Ze is er nog steeds niet
In het kennismakingsgesprek ("sollicitatie") spreek je normaal ook af hoe laat ze beginnen enzo.. Ben benieuwd hoe laat ze maandag op de stoep staat![]()
Das de eerste onvoldoende in d'r beoordeling
quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:24 schreef phluphy het volgende:
Ik ben bij de kapper geweest.![]()
Ik heb een paar nieuwe laarzen.![]()
Ik heb een paar nieuwe schoenen.![]()
Ik heb een nieuwe broek.![]()
Ik heb basic long sleeve shirts in 4 verschillende kleuren: bruin wit zwart paars![]()
Ik heb 4 tops/overgooier achtige dingetjes![]()
Voorlopig hoef ik gelukkig niet meer te winkelen. Ik heb er een hekel aan.![]()
En nee, geen foto's!
zo eentje had ik vorige keer.. die heeft een uur door de wijk gelopen omdat ze het niet kon vinden..quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:21 schreef phluphy het volgende:
[..]
Niet erg hoopgevend. Zo'n gevalletje hadden wij afgelopen week ook. Als tip hadden we gezegd: het is (vlak)bij de Sligro. Belt ze op vanuit de Sligro: "waar moet ik me melden"?![]()
Wij: ehh het is niet IN de Sligro, maar om de hoek.
Zij: hoe heet jullie bedrijf dan?
Wij:die's lekker voorbereid, zeg.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:24 schreef phluphy het volgende:
Ik ben bij de kapper geweest.![]()
Ik heb een paar nieuwe laarzen.![]()
Ik heb een paar nieuwe schoenen.![]()
Ik heb een nieuwe broek.![]()
Ik heb basic long sleeve shirts in 4 verschillende kleuren: bruin wit zwart paars![]()
Ik heb 4 tops/overgooier achtige dingetjes![]()
Voorlopig hoef ik gelukkig niet meer te winkelen. Ik heb er een hekel aan.![]()
En nee, geen foto's!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |