Lijkt me leuk.quote:
Ja, ik ken het als een aflevering van The Twilight Zone uit de jaren 80:quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Box
Koppel krijgt doos met knop. Drukken ze op de knop, dan krijgen ze een miljoen dollar en gaat er ergens anders iemand dood. Drukken ze de knop in of niet? Ik kende het kortverhaal en ik vroeg me af hoe ze daar een full length film van gingen maken.
mee eens! hij is heel realistisch en ik kon me indenken dat een relatie zo loopt, een 8.8 vind ik wel heel hoog. leuk einde ook... nu ik er weer over nadenk, toch wel een 7,8 waardquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:54 schreef MaxC het volgende:
500 Days of Summer
[ afbeelding ]
Wat een heerlijke originele, meeslepende en grappige film. Met een onweerstaanbare Zooey Deschanel en een sterk acterende Joseph Gordon-Levitt zit je vanaf het begin goed in de film. Na 800 romantische comedy's gezien te hebben die allemaal dezelfde verhaalstructuur en einde hadden is dit echt heerlijk verfrissend. Je leeft echt mee met de personage en zijn pijn is ook herkenbaar. Daarnaast is de soundtrack echt geweldig. Eén van de beste romantische comedy's van de afgelopen 5 jaar.
Ik: 8.8
Imdb: 8.2
Me3!quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:37 schreef resque het volgende:
[..]
mee eens! hij is heel realistisch en ik kon me indenken dat een relatie zo loopt, een 8.8 vind ik wel heel hoog. leuk einde ook... nu ik er weer over nadenk, toch wel een 7,8 waard
aanrader
zooey speelde wel goed inderdaad, maar haar karakter in de film vind ik wel frustrerend! ik zou helemaal gek worden!!! ik zou haar op het eind bij et bankje keihard hebben weggestuurd en verteld dat ze mag opzouten... maar ja dat is natuurlijk allemaal alleen persoonlijk en situatie afhankelijkquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:33 schreef SnuggLe het volgende:
500 Days of Summer
Zoals zovelen hier net gekeken. Hij stond hoog op mijn to watch lijst, gezien alle lovende reacties hier en vergelijkingen met andere 'feel-good' films. En nee, deze film heeft me zeker niet teleurgesteld. Vrolijk, grappig, grotendeels feel-good; het zat er allemaal in. Ik zou het geen romatische comedy willen noemen eigenlijk zoals MaxC, maar wat dan wel, weet ik niet.
Zooey Deschanel is gewoon een schatje, ik kan er door zo'n film echt verliefd op worden. Ze speelt leuk, is zeer spontaan maar het woord dat me vooral te binnen schiet bij haar is ontwapenend. Een gave die niet veel mensen hebben. Je kan volgensmij niet kwaad worden op zo'n dame. En dat zit ook in de film. Het beste wordt dat verwoord als Joseph Gordon-Levitt weer begint te daten na Summer en de date hem vraagd of ze hem ooit bedrogen heeft e.d.
[ afbeelding ]
Een paar keer flink lachen maar ook een paar flinke waarheden. Zoals bv de beste vriend die op dat zwart witte beeld zegt dat zijn vriendin niet zijn 'droomvrouw' is omdat ze geen flinke borsten heeft, maar juist beter is dan zijn droomvrouw omdat ze 'real' is. Schitterend en zo waar.
Eigenlijk zou dit een 9of zoiets moeten zijn, en daarmee de nummer 1 film van dit jaar. Maar dat is het niet. De band tussen de Zooey en Joseph is zo goed, zo leuk, zo intens, dat alles goed moet gaan. Maar richting het einde van de film gaat het allemaal toch wat anders. Anders in de zin dat je Zooey niet helemaal snapt. De scene aan het eind op het bankje geeft antwoorden, maar eigenlijk niet de atnwoorden die ik persoonlijk zou willen. Nee het hoeft niet altijd een happy ending, maar ik frustreerde me een beetje deze keer. Vrouwen zijn rare wezens en Joseph ervaarde dat helemaal aan het eind. Jammer, maar helaas. Maar het einde, de naam van zijn 'concullega' was geniaal. Maar dus geen 8.7, maar 'maar' een 8.4. Geniale film.
Oh en de soundtrack: zeker kopen/downloaden whatever mensen! Een dergelijke lekkere soundtrack (vgl met bv Garden State) is een dikke bonus bij een goede film.
IMDB: 8.2
Zelf: 8.5
Eerste film die ik heb gedownload en vervolgens niet heb uitgekeken. Ooit.quote:Op zondag 8 november 2009 01:36 schreef Happel het volgende:
Crank: High Voltage
Dit was echt teveel van het goede. Normaal kan ik de films waarin Jason Statham speelt wel waarderen, maar deze was echt ver over the top.
Cijfer Imbd: 6.5
mijn cijfer: 5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 november 2009 16:22 schreef Karina het volgende:
Orphan
Horror
Echtpaar, wiens dochter was doodgeboren, adopteert een meisje uit een weeshuis. Met dit meisje is iets niet pluis, de andere kinderen van het echtpaar (een jongen en een doof meisje) merken dit al snel en het meisje zorgt er voor dat ze hun mond dichthouden over de vreselijke dingen die ze doet.
Wel spannend, maar niet echt origineel en nogal voorspelbaar allemaal, de plot was wel vergezocht vond ik. Ach wel aardig voor een saaie zondagmiddag.Ook net gezien, geef hem een 7.5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 november 2009 16:22 schreef Karina het volgende:
Orphan
Horror
Echtpaar, wiens dochter was doodgeboren, adopteert een meisje uit een weeshuis. Met dit meisje is iets niet pluis, de andere kinderen van het echtpaar (een jongen en een doof meisje) merken dit al snel en het meisje zorgt er voor dat ze hun mond dichthouden over de vreselijke dingen die ze doet.
Wel spannend, maar niet echt origineel en nogal voorspelbaar allemaal, de plot was wel vergezocht vond ik. Ach wel aardig voor een saaie zondagmiddag.Is dit trouwens een remake van El Orfanato ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zondag 8 november 2009 17:35 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Is dit trouwens een remake van El Orfanato ?
Gisteravond op DVD gekeken en heb me prima vermaakt! Geen topfilm maar gewoon een fijne harde Britse misdaadfilm. Ook zeer goed acteerwerk! En het idee deed me een beetje denken aan Boondock Saints.quote:Wanneer veteraan Bryant terugkomt van een missie in Irak is hij geshockeerd door wat hij ziet. Hij herkent zijn eigen Londen niet meer. Als hij dan ook nog wordt ontslagen uit het leger besluit hij, om samen met enkele anderen, een groepering te beginnen. Door middel van keihard optreden willen ze de straten schoon vegen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was erg onder de indruk van het acteerwerk, en vond het een erg realistisch verhaal, met logische reacties. Dit wil namelijk nog wel eens niet het geval zijn.
IMDB: 8.1
Ik: 8.5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Cijfer: 9
Ik ga nu Schindler's List kijken. Ik ben benieuwd.
quote:Op maandag 9 november 2009 08:40 schreef Schenkstroop het volgende:
Het einde was wel een beetje raar, Ging het nou om dat goud of toch niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |