Gisteravond op DVD gekeken en heb me prima vermaakt! Geen topfilm maar gewoon een fijne harde Britse misdaadfilm. Ook zeer goed acteerwerk! En het idee deed me een beetje denken aan Boondock Saints.quote:Wanneer veteraan Bryant terugkomt van een missie in Irak is hij geshockeerd door wat hij ziet. Hij herkent zijn eigen Londen niet meer. Als hij dan ook nog wordt ontslagen uit het leger besluit hij, om samen met enkele anderen, een groepering te beginnen. Door middel van keihard optreden willen ze de straten schoon vegen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was erg onder de indruk van het acteerwerk, en vond het een erg realistisch verhaal, met logische reacties. Dit wil namelijk nog wel eens niet het geval zijn.
IMDB: 8.1
Ik: 8.5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Cijfer: 9
Ik ga nu Schindler's List kijken. Ik ben benieuwd.
quote:Op maandag 9 november 2009 08:40 schreef Schenkstroop het volgende:
Het einde was wel een beetje raar, Ging het nou om dat goud of toch niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
Een van de beste film ooit gemaaktquote:Op maandag 9 november 2009 08:44 schreef melvddonk het volgende:
Ik ga nu Schindler's List kijken. Ik ben benieuwd.
quote:Op maandag 9 november 2009 09:50 schreef jeroen25 het volgende:
[..]Dat was mij niet ontgaan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Ook net deze film gezien. Die voice-over stukjes waren echt compleet nutteloos, maar oh zo grappig. Het steeds terugkomende vrolijke deuntje vond ik ook echt geweldig gedaan. Aparte humor draagt deze film, maar het was mijn humor.quote:Op zaterdag 7 november 2009 07:14 schreef WammesWaggel het volgende:
The Informant!,
Bleef boeien al was het alleen maar dankzij parteltjes als deze via de voice-over op cruciale momenten:
[..]
9/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mee eens, kan geen moment in de buurt komen van een Garden State / 500 days of Summer o.i.d.quote:Op maandag 9 november 2009 22:48 schreef lelouch het volgende:
Gigantic (2008)
Na flink opgehemeld te zijn hier op fok besloten deze film te kijken. Maar de film zelf viel een beetje tegen.
Cijfer: 6
Is die vrouw rechts op het plaatje de vrouw van Fight Club? Ze lijkt er in ieder geval wel op.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
Franklyn
[ afbeelding ]
iets anders dan ik had verwacht. Een film over relaties,geloof, gekte en onze samenleving. Een redelijke film, maar ik vond het Meanwhile city gedeelte interessanter dan londen maar daar lag nou net niet de nadruk op...
een 6.5
Was dat allemaal uit je hoofd?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:48 schreef One_conundrum het volgende:
neej, van James bond. Die van fightclub is helena bonham carter, zit in al die Depp films van die regisseur die haar man is uuuh. Tim burton
Algemene kennis als je hier postquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:49 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Was dat allemaal uit je hoofd?
dat zijn de basics nog maar iddquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:49 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Als je Helena Bonham Carter kent, weet je dat ze in 102931028398123 films van haar man Tim Burton met Johnny Depp heeft gespeeldquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:49 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar geeft denk ik een goed beeld van hoe iemand met dit syndroom die wereld ziet/ hoe zo iemand zich voelt.. goed verhaal, de film verveelt geen moment en mooie muziek
een 8Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:02 schreef Caspian het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen die Mary and Max gezien hebben de betekenis/symboliek van het tv-programma doorhadden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]Nee, het gaat (volgens mij) wat dieper dan dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:44 schreef Caspian het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is moeilijk dit soort dingen definitief te bewijzen, ik denk dat iedereen er in ziet wat diegene er in wil zien
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]Dat is juist het mooie van dat soort dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is moeilijk dit soort dingen definitief te bewijzen, ik denk dat iedereen er in ziet wat diegene er in wil zien
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is moeilijk dit soort dingen definitief te bewijzen, ik denk dat iedereen er in ziet wat diegene er in wil zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, een hele vette film.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:05 schreef LeonH het volgende:
American History X
[ afbeelding ]
Danny Vinyard wordt beïnvloedt door z'n oudere broer, de skinhead Derek. Dereks haat tegen andere rassen komt voort uit de moord op zijn vader. Hij belandt zelf ook in de gevangenis wegens moord en komt er achter dat hij door zijn eigen bende verraden is. Dan besluit Derek een aantal mensen, waaronder z'n broertje, een lesje te leren.
Deze film een hele lange tijd terug gezien. Voor het komende tentamen Sociologie kregen we de opdracht om de film te kijken omdat er vragen in de toets staan hier over. Toch maar even gedaan om op te frissen en wat een fantastische film blijft het toch!
IMDB: 8.6
Persoonlijk: een dikke 9!
In de slotscene viel me wel een foutje op, en na IMDB gecheckt te hebben schijnen er nog meer in te zitten die me nog niet eens waren opgevallenMaargoed, dit heeft iedere film
Daarom volg ik dit topic ook zo graagquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:55 schreef SnuggLe het volgende:
Ik vind het echt leuk dat zoveel mensen hier elkaar aansteken qua films!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |