Mag ik ook eens?quote:
dat mag lekker niet als je moet werkenquote:
deze keer danquote:
Ontslaanquote:Op woensdag 4 november 2009 16:05 schreef Ladylike het volgende:
mn baas heeft geen zin meer...
ik ook niet, mijn voorstel: kom gaan we roken...
mn baas: peuken zijn opwat moet ik met die man, heeft nieteens peuken
alsof JF gaat batsen als ik werkquote:Op woensdag 4 november 2009 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat mag lekker niet als je moet werken
Het spijt mequote:
DAT kan alleen de directeur en die zit in turkije nuquote:
3 sigaretten per post opsturen en het is vergetenquote:Op woensdag 4 november 2009 16:06 schreef Ladylike het volgende:
Het spijt me
hoe kan ik het goedmaken?
is niet erg niemand miste jequote:Op woensdag 4 november 2009 16:08 schreef john-frusciante het volgende:
sorry ff niet opgelet, was ff muziek aan het luisteren
geef je adres maarquote:Op woensdag 4 november 2009 16:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
3 sigaretten per post opsturen en het is vergeten
hallo het gaat hier over sex en tieten jah.. wil je wel even oplettenquote:Op woensdag 4 november 2009 16:08 schreef john-frusciante het volgende:
sorry ff niet opgelet, was ff muziek aan het luisteren
hey wil jij mn IRL vriend niet zo afkraken, anders kun je die pics en peuken wel vergetenquote:Op woensdag 4 november 2009 16:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
is niet erg niemand miste je
jah sorry rhcp hequote:Op woensdag 4 november 2009 16:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geef je adres maar
[..]
hallo het gaat hier over sex en tieten jah.. wil je wel even opletten
Altijd het zelfde met jouquote:
how to kill a topic in one sentencequote:Op woensdag 4 november 2009 16:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
is niet erg niemand miste je
topic kill is het alleen als niemand verder meer wat zegtquote:Op woensdag 4 november 2009 16:13 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
how to kill a topic in one sentence
als je thuis komt kijk ik wel naar jou tettenquote:
en dan zijn hun er nietquote:Op woensdag 4 november 2009 16:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alsof JF gaat batsen als ik werk
hij doet liever samen met mij batsen
dus wrs werk ik dan niet
quote:Op woensdag 4 november 2009 16:14 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als je thuis komt kijk ik wel naar jou tettenmiss nog wat meer
dan hoop ik dat de kleine een dutje aan het doen is, anders gaat ie zo raar kijken...quote:Op woensdag 4 november 2009 16:14 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als je thuis komt kijk ik wel naar jou tettenmiss nog wat meer
Nou dan laten we onze lusten los op een ander geil stelletjequote:
maak maar een grapjequote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan hoop ik dat de kleine een dutje aan het doen is, anders gaat ie zo raar kijken...
"paps wat knuffel je hard"
en dat mag niet
He GF?
viezerikkenquote:[..]
Nou dan laten we onze lusten los op een ander geil stelletje
neuh, 88 cent aan postzegel kost minderquote:Op woensdag 4 november 2009 16:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
maak maar een grapje. Straks kom je ze nog persoonlijk bezorgen
sta ik met een mond vol verbazing!
hoor wie het zegtquote:
niet alles verklappenquote:Op woensdag 4 november 2009 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
neuh, 88 cent aan postzegel kost minder
[..]
hoor wie het zegt
nee hoor, er is nog tijd genoegquote:
dat is nog beterquote:
als het goed is krijg ik ook boerenkoolquote:Op woensdag 4 november 2009 16:26 schreef wel.o.k het volgende:
de kinderen douchen en dan eten maken.
boerenkoolen mie
heujquote:
dat zijn aardappels en groentequote:Op woensdag 4 november 2009 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als het goed is krijg ik ook boerenkool
Stamppotten
quote:
maar zo samen veel lekkerder dan appartquote:
LLquote:Op woensdag 4 november 2009 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar zo samen veel lekkerder dan appart
uiteraard spekjes in de boerenkool, dat dan wel
Hey Nijns
zo en nu ben ik hier weg, morgen verder met de facturen
hoe is het met nijns?quote:
goed, net wezen winkelenquote:
goedquote:Op woensdag 4 november 2009 16:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
goed, net wezen winkelennieuwe jas enzo (was echt nodig
)
hoe is het met gfje?
Nijns is boos want Mies liet niemand zitten zelfs geen oude omatjes.dus pakt Nijns een mitrailleur en schoot Mies neer.Nijns is nu heel erg blijquote:
nog 15 min en we zijn vrijquote:Op woensdag 4 november 2009 16:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed
straks uit eten even ons zelf kietelen
klaar met werken?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nog 15 min en we zijn vrij
Gezien GF zijn zaak krijg ik nou hele foute gedachten bij julliequote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 16:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Gezien GF zijn zaak krijg ik nou hele foute gedachten bij jullie
heb hem aangepastquote:Op woensdag 4 november 2009 16:04 schreef Ladylike het volgende:
opt werk is wiki aanpassen rot, dus of iemand moet mij een plezier willen doen of ik pas hem veel later wel aan
quote:Op woensdag 4 november 2009 16:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Gezien GF zijn zaak krijg ik nou hele foute gedachten bij jullie
CGMquote:Op woensdag 4 november 2009 16:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoe dat zo
?
ik is er nu vandoor lees het antwoord thuis wel![]()
Fhaquote:
Hoijequote:
OAquote:
ik zag niet dat jij er wasquote:
eeeuh...juistquote:Op woensdag 4 november 2009 16:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nijns is boos want Mies liet niemand zitten zelfs geen oude omatjes.dus pakt Nijns een mitrailleur en schoot Mies neer.Nijns is nu heel erg blij
* een parodie op een youtube filmpje.*![]()
je moet het maar net kennen
Lekkerquote:Op woensdag 4 november 2009 16:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed
straks uit eten even ons zelf kietelen
Fhaquote:
marcquote:
nijnsquote:
MPGquote:
Ik heb heel even gewacht op de bus, en toen deze er stond, erheen gerendquote:Op woensdag 4 november 2009 18:34 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis. Ben blij dat ik in de auto zat vanaf het station.
Nog wel even snel wat gekocht op Leiden CS, trouwens... de DVD-box van 24 seizoen 7![]()
.
Gaat goed daar in huis wel ok.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:44 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
pff, vrouw heeft een dikke knie en de jongste heeft griep, van ochtend nergens last van en van middag helemaal ingestort, 39.3 en blaffen als een hese bouvier.
nu eerst even een factuur maken
gaat even niet.o.k hier in huis.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gaat goed daar in huis wel ok.
Ik ben afwassen
sterkte WOKquote:Op woensdag 4 november 2009 18:44 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
pff, vrouw heeft een dikke knie en de jongste heeft griep, van ochtend nergens last van en van middag helemaal ingestort, 39.3 en blaffen als een hese bouvier.
nu eerst even een factuur maken
en ook nog het huishouden gedaanquote:Op woensdag 4 november 2009 19:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gaat even niet.o.k hier in huis.
1 kreupel, 1 ziek, 1 niet lekker en ik ga morgen weer gewoon werken.
maar eerst koffie nu.
factuur af, toch nog wat verdient vandaag.
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ook nog het huishouden gedaan
Flink wat werk verstouwd dan inderdaadquote:Op woensdag 4 november 2009 19:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goed bezig, gekookt, gestofzuigd en afgewassen en koffie gezet.
ik heb recht op moe zijn.
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Flink wat werk verstouwd dan inderdaad.
En nu lekker op de bank hangen oid.
PWNquote:Op woensdag 4 november 2009 22:24 schreef FFSletop het volgende:
teringlijende oudersbeschuldigen ze mij van het opetem van een doos chocola terwijl ik die doos nog nooit had gezien!
Die stond van de week ook op de FOK!weblogquote:
het ging over de inhoud die je hebt opgegetenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:24 schreef FFSletop het volgende:
teringlijende oudersbeschuldigen ze mij van het opetem van een doos chocola terwijl ik die doos nog nooit had gezien!
quote:
Ik kom niet in de obscure gedeelten van fok hequote:Op donderdag 5 november 2009 00:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Die stond van de week ook op de FOK!weblog![]()
Heftruck rijden is moeilijker dan je denkt
wist nog niet eens dat het bestondquote:Op donderdag 5 november 2009 00:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kom niet in de obscure gedeelten van fok he
Je moest eens weten wat daar allemaal te vinden is johquote:Op donderdag 5 november 2009 00:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kom niet in de obscure gedeelten van fok he
Dan weet je het nuquote:Op donderdag 5 november 2009 01:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wist nog niet eens dat het bestond
zal er binnenkort eens gaan kijkenquote:Op donderdag 5 november 2009 01:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat daar allemaal te vinden is joh!
[..]
Dan weet je het nu.
We hebben ook een sportsite: http://sport.fok.nl
En een gamesite: http://games.fok.nl
Jaja, was ze lekker?quote:Op donderdag 5 november 2009 01:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
vandaag zal het niet meer gaan lukken![]()
moet eerst nog een beetje bijkomen van het "eten"
Trustenquote:
slaap zequote:
het was een geslaagde avondquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 01:34 schreef indahnesia.com het volgende:
goudvinger, zoals altijd present.
slapen? Of toch weer tv kijken?quote:Op donderdag 5 november 2009 01:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar vandaag niet meer lang
slapen denk ikquote:Op donderdag 5 november 2009 01:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
slapen? Of toch weer tv kijken?
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 04-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 089 goldfinger1963
02. 068 Ladylike
03. 022 cablegunmaster
04. 019 john-frusciante
05. 013 marcb1974
06. 012 MPG
07. 012 wel.o.k
08. 012 indahnesia.com
09. 009 Sjowhan
10. 008 Klonk
11. 007 DaMart
12. 006 Pien85
13. 005 Nijns
14. 004 OA
15. 004 Fha
16. 004 TedjeKroketje
17. 004 MaleDuck
18. 002 JortK
19. 002 Dr_Flash
20. 001 _F.U.B.A.R_
Reeks-statistieken!
quote:Op donderdag 5 november 2009 08:12 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh!
Nog even en dan is het vakantie
Llquote:Op donderdag 5 november 2009 08:17 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
Maar even flink doorwerken vandaag
Heb gisteren een beetje verzaakt
Mogguh wel.o.kquote:Op donderdag 5 november 2009 08:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vakantie is voor plebs
mogge trouwens![]()
[..]
Ll![]()
![]()
ik heb gisteren hier verzaakt.![]()
en vandaag weer een beetje denk ik, storingsdienst
mogguhquote:
amsterdammers zijnquote:Op donderdag 5 november 2009 08:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh wel.o.k![]()
WoeiBrandweer Amsterdam over de vloer
leuke gasten zijn dat
en er loopt toch een lekker ding bij...![]()
kijken mag..![]()
Yepquote:Op donderdag 5 november 2009 08:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
amsterdammers zijn
hee schat, heppie nog een bakkie voor ons?
had je ze niet ff kunnen bellenquote:Op donderdag 5 november 2009 08:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh wel.o.k![]()
WoeiBrandweer Amsterdam over de vloer
leuke gasten zijn dat
en er loopt toch een lekker ding bij...![]()
kijken mag..![]()
[..]
mogguh
We didnt listen!!!quote:
mogguh CGMquote:Op donderdag 5 november 2009 10:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
We didnt listen!!!![]()
Goede morgen, LL, Fubar, FFsletop Succes, Welok goede morgen , Sjowhan Fapzer
, Maleduck
(heb nog thuis duckhunt
) OA! en Marcb
en Damart
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LLquote:
quote:
er zijn ook mensen die vanaf 6.30u al wakker zijnquote:Op donderdag 5 november 2009 11:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL
eet ze ik moet er zelf niet aan denken
dus?quote:
kloptquote:Op donderdag 5 november 2009 11:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die vanaf 6.30u al wakker zijn
bammetje met banaan weer
ah, was babs ziek?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt
maar daar ligt het niet aan denk dat ik de griep krijg
quote:
als je iets verkeerds gegeten hebt zou ik wel even met babs en peter babbelenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die was zo gezond als een vis![]()
of ik heb iets verkeerds gegeten of ik krijg de griep![]()
ik hoop eigenlijk het eerste
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je iets verkeerds gegeten hebt zou ik wel even met babs en peter babbelen
aah... ik hoopte op de ontknoping..quote:Op donderdag 5 november 2009 11:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk dat ik al weet waar het aan ligt![]()
en daar kunnen peter en babs ook niets aan doen
enik ga dat hier niet vertellen
De eetbare massageolie was over de datum?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk dat ik al weet waar het aan ligt![]()
en daar kunnen peter en babs ook niets aan doen
enik ga dat hier niet vertellen
lekker puhquote:Op donderdag 5 november 2009 11:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
aah... ik hoopte op de ontknoping..
wat wil jij ontknopen?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
aah... ik hoopte op de ontknoping..
dat zul je altijd zienquote:Op donderdag 5 november 2009 11:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Godverdomme
takkeweer... zul je zien dat ik zometeen niet eens tijd voor een peuk heb
Ik zorg wel dat ik mn nicotine binnen krijg!quote:
Teveel spellingcontroles moeten uitvoeren.quote:
Hey LLquote:
Gaar, druk, moe, geen zin, gebrek aan koffie, etc.quote:
mist nog nicotine gebrek maarja je bent geen LLquote:Op donderdag 5 november 2009 11:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Gaar, druk, moe, geen zin, gebrek aan koffie, etc.
*geeft MPG een kopje koffie en een beetje energiequote:Op donderdag 5 november 2009 11:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben je lief geweest dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mist nog nicotine gebrek maarja je bent geen LLgoedemorgen, krijg ik ook een Cadeautje van de sint.
?
Hier, een pot vol voor je!quote:Op donderdag 5 november 2009 11:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan je alleen aan koffie en zin helpen, maar das wrs de verkeerde zin ook nogquote:Op donderdag 5 november 2009 11:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Zien jullie eigenlijk mijn sint ava?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mist nog nicotine gebrek maarja je bent geen LLgoedemorgen, krijg ik ook een Cadeautje van de sint.
?
Nicotinequote:Op donderdag 5 november 2009 11:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
?
sneller op en neer gaanquote:Op donderdag 5 november 2009 11:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Nicotine
Ga wieberen, ik rook niet.
Heel liefquote:
Ik ga gewoon mijn ding doen!quote:Op donderdag 5 november 2009 11:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Nicotine
Vind je het gek dat zijn toetsenbord protesteert bij het typen van goede zinnen met die nicotine van CGMquote:Op donderdag 5 november 2009 11:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Nicotine
Liefquote:Op donderdag 5 november 2009 11:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
*geeft MPG een kopje koffie en een beetje energie
Haha, niks mis met die zinquote:Op donderdag 5 november 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kan je alleen aan koffie en zin helpen, maar das wrs de verkeerde zin ook nog
* LL geeft maar kopje koffie
Jazeker.quote:[..]
Zien jullie eigenlijk mijn sint ava?
* MPG eet stroopwafel op en drinkt koffiepot leegquote:Op donderdag 5 november 2009 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier, een pot vol voor je!
[ afbeelding ]
En hier een kopje met wat echt lekkers voor bij de pot koffie:
[ afbeelding ]
whehe na die hele pot zal je wel lang op het toilet verblijvenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Lief
[..]
Haha, niks mis met die zin.
En mmm, koffie.
[..]
Jazeker.
[..]
* MPG eet stroopwafel op en drinkt koffiepot leeg
nijnsquote:
nopequote:Op donderdag 5 november 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is een mini opgepropt toetsenbordjequote:Op donderdag 5 november 2009 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vind je het gek dat zijn toetsenbord protesteert bij het typen van goede zinnen met die nicotine van CGM.
Of hij draagt gewoon een Tena Lady... kan hij hem achteraf uitwringen en de koffie nog een keer drinken.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehe na die hele pot zal je wel lang op het toilet verblijven
Ja, ziet er bekend uit... had ik die vorig jaar niet gemaakt?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of hij draagt gewoon een Tena Lady... kan hij hem achteraf uitwringen en de koffie nog een keer drinken.
dan moet je je instellingen eens goed zettenquote:
Yepquote:Op donderdag 5 november 2009 11:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ziet er bekend uit... had ik die vorig jaar niet gemaakt?
alleen bij jouw zie ik hem niet bij DaMart en Mpg welquote:Op donderdag 5 november 2009 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan moet je je instellingen eens goed zetten
Efficient en Lekker ..? die 2 dingen gaan niet samen. Dan moet je ook nog de oude koffie opdrinken. die al een uur staat.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Denk je een keer mee over efficient koffieverbruik, is het weer niet goed.
Koffie krijgt bij mij de kans niet zo lang te staanquote:Op donderdag 5 november 2009 12:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Efficient en Lekker ..? die 2 dingen gaan niet samen. Dan moet je ook nog de oude koffie opdrinken. die al een uur staat.
Neequote:Op donderdag 5 november 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
Zo af en toequote:
nou werkt hetquote:Op donderdag 5 november 2009 12:00 schreef Ladylike het volgende:
Omdat ik een webicon heb en hem niet bij fok geupt heb
oftewel bij je profiel, 2e tab, onderaan, voorlaatste optie op ja zetten.. dan zie je alle webicons van iedere user..
Doen wat ik tegen GF zei en dan komt het goedquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 12:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Doen wat ik tegen GF zei en dan komt het goed
hihiquote:Op donderdag 5 november 2009 12:23 schreef Nijns het volgende:
[..]er gaat een ava-wereld voor me open
Bij veel, voorheen lege, plekken staat nu een avaquote:
Ik heb al eeuwen een UIquote:Op donderdag 5 november 2009 12:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Bij veel, voorheen lege, plekken staat nu een avazo hebben MPG en DaMart er opeens een
die zag ik altijd alquote:Op donderdag 5 november 2009 12:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Bij veel, voorheen lege, plekken staat nu een avazo hebben MPG en DaMart er opeens een
quote:
whehehe graag gedaanquote:Op donderdag 5 november 2009 12:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
samequote:
dat schiet lekker opquote:Op donderdag 5 november 2009 12:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
same
Pff ik stel mezelf net een deadline maar dan moet ik doorwerken om die te halen ..
laat ik nou net geen zin meer hebben
Dan issie al nuttigquote:Op donderdag 5 november 2009 12:45 schreef wel.o.k het volgende:
storingsdienst en een nieuwe inwerken![]()
maar hij kan wel goed koffie halen.
succesquote:Op donderdag 5 november 2009 12:42 schreef Ladylike het volgende:
Wil alle facturen die voor november getypt zijn (ookal krijg je ze vandaag, de datum kan nog van oktober zijn) vandaag nog in mijn systeem hebben, zodat ik morgen aan november kan beginnen.
Aangezien ik niets meer in okober kan boeken, zodra ik een factuur in november heb geboekt
Mja dat zijn er nogal wat aangezien ik gisteren en eergisteren ook al geen inkopen geboekt heb.
Mn baas zei gisteren dat we binnenkort maar 1 dag per week voor de duitsers werk doen, dat zal enorm in mijn tijd gaan schelen, ben er nu iedere dag wel mee bezig
persoonlijke bediende dusquote:Op donderdag 5 november 2009 12:45 schreef wel.o.k het volgende:
YWquote:
oei dat is niet goedquote:Op donderdag 5 november 2009 12:50 schreef wel.o.k het volgende:
ik werd net gebeld door thuisfront, dochtertje heeft nu 40 graden koorts.![]()
zou het de aribakuch zijn
bij kinderen mag de koorts oplopen tot 41 graden.quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 12:45 schreef wel.o.k het volgende:
ik zal voor je mee duimenquote:Op donderdag 5 november 2009 12:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij kinderen mag de koorts oplopen tot 41 graden.
elk uur maar even tempe en het nummer van de huisarts onder speeddial.
meer kan je niet doen.
gelukkig heb ik duimen en dat doe ik dan ook.
Alleen? Dan is het geen gb hequote:Op donderdag 5 november 2009 12:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou ga ik ook werken![]()
aangezien ik vandaag alleen ben zal ik niet veel tijd hebben om vanmiddag te fokken![]()
laters
voor mij hetzelfde, maar ik ben niet alleen, ik heb een meekijkert.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
aangezien ik vandaag alleen ben zal ik niet veel tijd hebben om vanmiddag te fokken![]()
laters
laters GFquote:Op donderdag 5 november 2009 12:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
laters
Voor sommigen betekent de GB en snackattack dag het zelfdequote:Op donderdag 5 november 2009 13:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, het is donderdag GB snackattack dag
whehehequote:
thankxquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, het is donderdag GB snackattack dag
iemand in het bijzonder Ll?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voor sommigen betekent de GB en snackattack dag het zelfde
nee hoor, niet dat ik weet iigquote:
Er zijn vast wel mannen die van snacken tijdens sex met meerdere mensen (ik zeg ff mensen, je weet immers maar nooit) houdenquote:
quote:
quote:
veel sterktequote:Op donderdag 5 november 2009 12:50 schreef wel.o.k het volgende:
ik werd net gebeld door thuisfront, dochtertje heeft nu 40 graden koorts.![]()
zou het de aribakuch zijn
werk ze, een laptop zou een uitkomst zijn op de barquote:Op donderdag 5 november 2009 12:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
laters
ikke ikkequote:
ninja failquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:38 schreef john-frusciante het volgende:
werk ze, een laptop zou een uitkomst zijn op de bar![]()
op de muziekpc werkt ook goedquote:Op donderdag 5 november 2009 13:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
werk ze, een laptop zou een uitkomst zijn op de bar![]()
hey beertje van mequote:
gelukkig is dat dus nog nooit gebeurd, aangezien MIJN laptop wordt gebruikt als JF moet draaienquote:Op donderdag 5 november 2009 13:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
alleen niet als je er bier over morst...
een dronken lapdancetop is ok niet slechtquote:Op donderdag 5 november 2009 13:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
alleen niet als je er bier over morst...
ik neem m'n stick mee dan heb je een volledige versie van alcohol 120%, dan hoef je ook niet te kloten met zoekenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op de muziekpc werkt ook goed![]()
JF
superquote:Op donderdag 5 november 2009 13:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik neem m'n stick mee dan heb je een volledige versie van alcohol 120%, dan hoef je ook niet te kloten met zoeken
ik heb je toch niet aangestokenquote:
how come? *knuffelt LLquote:
Dan moet je je hand uit je broek halenquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je je hand uit je broek halen.
neequote:
ja man, misselijk van liefdesverdriet, dat ben ikquote:Op donderdag 5 november 2009 13:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik was even wegdat zal het wel zijn
da kan toch niequote:Op donderdag 5 november 2009 14:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb je toch niet aangestoken![]()
ik ben het nml al bijna helemaal kwijt
Ineens misselijkquote:
Shit, weer busted..quote:Op donderdag 5 november 2009 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je je hand uit je broek halen.
Fuck, je hebt me ook meteen door hequote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:04 schreef Ladylike het volgende:
Ineens misselijk
weet ook niet hoe het kan..
Ik heb geen kloonsquote:
Ik vergeef het jequote:Op donderdag 5 november 2009 14:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fuck, je hebt me ook meteen door he
quote:
Heb je ook nog een NES staan ?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
Jouw aanwezigheid laat me beter voelenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik vergeef het jeals dat je beter laat voelen
![]()
![]()
Als het goed is wel, we hebben nog alles vanaf commadore 64 (5 stuks ofzoquote:Op donderdag 5 november 2009 14:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Heb je ook nog een NES staan ?![]()
maak een foto van alle consolesquote:Op donderdag 5 november 2009 14:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als het goed is wel, we hebben nog alles vanaf commadore 64 (5 stuks ofzoincl diskettes en tapes
) tot en met playstation 1 geloof ik
dus ook gamecube enzo
hebben alleen geen xbox en geen playstations meer gekocht erna
en dus ook geen Wii
Dan moet ik de kelder bij mn schoonouders induiken.. denk dat het nog wel ff duurt voordat die dingen boven water komenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
maak een foto van alle consolesde originele Sonic ook nog ?
kun je ze meteen ook verkopen op V&Aquote:Op donderdag 5 november 2009 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan moet ik de kelder bij mn schoonouders induiken.. denk dat het nog wel ff duurt voordat die dingen boven water komen
Zo kan je het ook bekijkenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:24 schreef Ladylike het volgende:
Tientjeswerk is dat... het is toch allemaal geen fuck meer waard
denk dat we het beter kunnen bewaren voor de kleine
eens inventariseren wat we hebben, wat nog functioneert, wat dus weggegooid kan worden, wat we willen houden en dan wat we willen verkopenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zo kan je het ook bekijken
je mag mn huishoudster worden...quote:
dan is het vrijwilligers werk en geen baantjequote:Op donderdag 5 november 2009 14:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je mag mn huishoudster worden...
ik kan je alleen niet betalen
fuck, je hebt gelijk...quote:Op donderdag 5 november 2009 14:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dan is het vrijwilligers werk en geen baantje
Commodore 64quote:Op donderdag 5 november 2009 14:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als het goed is wel, we hebben nog alles vanaf commadore 64 (5 stuks ofzoincl diskettes en tapes
) tot en met playstation 1 geloof ik
dus ook gamecube enzo
hebben alleen geen xbox en geen playstations meer gekocht erna
en dus ook geen Wii
Sowieso, hoe kun je nou gb'en in je uppie?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
pffffff geen reet aan als je alles in je uppie moet doen
Sla snijden?quote:
sterk puntquote:Op donderdag 5 november 2009 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Sowieso, hoe kun je nou gb'en in je uppie?
Ik kan best WII-en in m'n uppie hoor. Geen probleem.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Sowieso, hoe kun je nou gb'en in je uppie?
Ik zou het bijna gaan overwegenquote:
JF had de moderne versie met floppy'squote:Op donderdag 5 november 2009 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Commodore 64
"press play on tape" en dan dat eeuwige gespoel naar de juiste plek op het bandje
Jaaaaaa, met die grote, slappe floppies. Wat een vooruitgang was datquote:Op donderdag 5 november 2009 14:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
JF had de moderne versie met floppy's
een wereld ging voor mij open
Waar is die kamer? Krijg ik ook een lunch en reiskostenvergoeding?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kamer opruimen bij mij? is ook een zeer gewild baantje
Verdient 20 eu.
klopt helemaalquote:Op donderdag 5 november 2009 14:58 schreef Ladylike het volgende:
Mensen die klagen dat hun pc langzaam is, moeten eigenlijk weer eens een dag op de commadore werken
[ afbeelding ]
ik had bubble bobble op mn rekenmachienequote:Op donderdag 5 november 2009 14:58 schreef Ladylike het volgende:
Mensen die klagen dat hun pc langzaam is, moeten eigenlijk weer eens een dag op de commadore werken
[ afbeelding ]
mits escort , dan krijg je het welquote:Op donderdag 5 november 2009 15:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waar is die kamer? Krijg ik ook een lunch en reiskostenvergoeding?
JF en ik waren tot diep in de nacht Bubble and Bobble aant doen, ik was de rechter, hij de linkerquote:Op donderdag 5 november 2009 15:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik had bubble bobble op mn rekenmachienemn grafische batterijen gingen alleen snel op
ze moet EN je kamer opruimen EN een Ford Escort meenemen?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mits escort , dan krijg je het wel![]()
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze moet EN je kamer opruimen EN een Ford Escort meenemen?
ze heeft een corsaquote:Op donderdag 5 november 2009 15:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mits escort , dan krijg je het wel![]()
Astraquote:
nog anderhalf uur en je mag naar huisquote:
arm kind is hetquote:Op donderdag 5 november 2009 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Astra
OA, die heeft een OApel Corsa.
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Astra
OA, die heeft een OApel Corsa.
het rijd en ze zit droogquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het maakt me niet uit wat voor auto ze rijd...
Redacted
vergeet niet de power catridgequote:Op donderdag 5 november 2009 14:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
JF had de moderne versie met floppy's
een wereld ging voor mij open
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eens inventariseren wat we hebben, wat nog functioneert, wat dus weggegooid kan worden, wat we willen houden en dan wat we willen verkopen
geen slecht idee
pfff nog 2 hele uren
Oh ja, de moderniteitquote:Op donderdag 5 november 2009 15:14 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
vergeet niet de power catridge
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaaaa, met die grote, slappe floppies. Wat een vooruitgang was dat.
Jaaaa!quote:Op donderdag 5 november 2009 15:14 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
vergeet niet de power catridge
hier 5minquote:Op donderdag 5 november 2009 15:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
beetje is hier 40 minuten
Verzaker.quote:
terrabyte?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
lang leven de terrabytes en de ssd's![]()
bek houwe.. gewoon stil oprotten jijquote:
Ik heb een Opelquote:Op donderdag 5 november 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze moet EN je kamer opruimen EN een Ford Escort meenemen?
Jawelquote:Op donderdag 5 november 2009 15:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
terrabyte?
dat bestond in de tijd van de commadore 64 toch nog helemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |