De eetbare massageolie was over de datum?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk dat ik al weet waar het aan ligt![]()
en daar kunnen peter en babs ook niets aan doen
enik ga dat hier niet vertellen
lekker puhquote:Op donderdag 5 november 2009 11:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
aah... ik hoopte op de ontknoping..
wat wil jij ontknopen?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
aah... ik hoopte op de ontknoping..
dat zul je altijd zienquote:Op donderdag 5 november 2009 11:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Godverdomme
takkeweer... zul je zien dat ik zometeen niet eens tijd voor een peuk heb
Ik zorg wel dat ik mn nicotine binnen krijg!quote:
Teveel spellingcontroles moeten uitvoeren.quote:
Hey LLquote:
Gaar, druk, moe, geen zin, gebrek aan koffie, etc.quote:
mist nog nicotine gebrek maarja je bent geen LLquote:Op donderdag 5 november 2009 11:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Gaar, druk, moe, geen zin, gebrek aan koffie, etc.
*geeft MPG een kopje koffie en een beetje energiequote:Op donderdag 5 november 2009 11:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben je lief geweest dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mist nog nicotine gebrek maarja je bent geen LLgoedemorgen, krijg ik ook een Cadeautje van de sint.
?
Hier, een pot vol voor je!quote:Op donderdag 5 november 2009 11:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan je alleen aan koffie en zin helpen, maar das wrs de verkeerde zin ook nogquote:Op donderdag 5 november 2009 11:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Zien jullie eigenlijk mijn sint ava?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mist nog nicotine gebrek maarja je bent geen LLgoedemorgen, krijg ik ook een Cadeautje van de sint.
?
Nicotinequote:Op donderdag 5 november 2009 11:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
?
sneller op en neer gaanquote:Op donderdag 5 november 2009 11:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Nicotine
Ga wieberen, ik rook niet.
Heel liefquote:
Ik ga gewoon mijn ding doen!quote:Op donderdag 5 november 2009 11:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Nicotine
Vind je het gek dat zijn toetsenbord protesteert bij het typen van goede zinnen met die nicotine van CGMquote:Op donderdag 5 november 2009 11:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Nicotine
Liefquote:Op donderdag 5 november 2009 11:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
*geeft MPG een kopje koffie en een beetje energie
Haha, niks mis met die zinquote:Op donderdag 5 november 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kan je alleen aan koffie en zin helpen, maar das wrs de verkeerde zin ook nog
* LL geeft maar kopje koffie
Jazeker.quote:[..]
Zien jullie eigenlijk mijn sint ava?
* MPG eet stroopwafel op en drinkt koffiepot leegquote:Op donderdag 5 november 2009 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier, een pot vol voor je!
[ afbeelding ]
En hier een kopje met wat echt lekkers voor bij de pot koffie:
[ afbeelding ]
whehe na die hele pot zal je wel lang op het toilet verblijvenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Lief
[..]
Haha, niks mis met die zin.
En mmm, koffie.
[..]
Jazeker.
[..]
* MPG eet stroopwafel op en drinkt koffiepot leeg
nijnsquote:
nopequote:Op donderdag 5 november 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zien jullie eigenlijk mijn sint ava?
Het is een mini opgepropt toetsenbordjequote:Op donderdag 5 november 2009 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vind je het gek dat zijn toetsenbord protesteert bij het typen van goede zinnen met die nicotine van CGM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |