De eetbare massageolie was over de datum?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk dat ik al weet waar het aan ligt![]()
en daar kunnen peter en babs ook niets aan doen
enik ga dat hier niet vertellen
lekker puhquote:Op donderdag 5 november 2009 11:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
aah... ik hoopte op de ontknoping..
wat wil jij ontknopen?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
aah... ik hoopte op de ontknoping..
dat zul je altijd zienquote:Op donderdag 5 november 2009 11:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Godverdomme
takkeweer... zul je zien dat ik zometeen niet eens tijd voor een peuk heb
Ik zorg wel dat ik mn nicotine binnen krijg!quote:
Teveel spellingcontroles moeten uitvoeren.quote:
Hey LLquote:
Gaar, druk, moe, geen zin, gebrek aan koffie, etc.quote:
mist nog nicotine gebrek maarja je bent geen LLquote:Op donderdag 5 november 2009 11:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Gaar, druk, moe, geen zin, gebrek aan koffie, etc.
*geeft MPG een kopje koffie en een beetje energiequote:Op donderdag 5 november 2009 11:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben je lief geweest dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mist nog nicotine gebrek maarja je bent geen LLgoedemorgen, krijg ik ook een Cadeautje van de sint.
?
Hier, een pot vol voor je!quote:Op donderdag 5 november 2009 11:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan je alleen aan koffie en zin helpen, maar das wrs de verkeerde zin ook nogquote:Op donderdag 5 november 2009 11:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Zien jullie eigenlijk mijn sint ava?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mist nog nicotine gebrek maarja je bent geen LLgoedemorgen, krijg ik ook een Cadeautje van de sint.
?
Nicotinequote:Op donderdag 5 november 2009 11:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
?
sneller op en neer gaanquote:Op donderdag 5 november 2009 11:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Nicotine
Ga wieberen, ik rook niet.
Heel liefquote:
Ik ga gewoon mijn ding doen!quote:Op donderdag 5 november 2009 11:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Nicotine
Vind je het gek dat zijn toetsenbord protesteert bij het typen van goede zinnen met die nicotine van CGMquote:Op donderdag 5 november 2009 11:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Nicotine
Liefquote:Op donderdag 5 november 2009 11:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
*geeft MPG een kopje koffie en een beetje energie
Haha, niks mis met die zinquote:Op donderdag 5 november 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kan je alleen aan koffie en zin helpen, maar das wrs de verkeerde zin ook nog
* LL geeft maar kopje koffie
Jazeker.quote:[..]
Zien jullie eigenlijk mijn sint ava?
* MPG eet stroopwafel op en drinkt koffiepot leegquote:Op donderdag 5 november 2009 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier, een pot vol voor je!
[ afbeelding ]
En hier een kopje met wat echt lekkers voor bij de pot koffie:
[ afbeelding ]
whehe na die hele pot zal je wel lang op het toilet verblijvenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Lief
[..]
Haha, niks mis met die zin.
En mmm, koffie.
[..]
Jazeker.
[..]
* MPG eet stroopwafel op en drinkt koffiepot leeg
nijnsquote:
nopequote:Op donderdag 5 november 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is een mini opgepropt toetsenbordjequote:Op donderdag 5 november 2009 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vind je het gek dat zijn toetsenbord protesteert bij het typen van goede zinnen met die nicotine van CGM.
Of hij draagt gewoon een Tena Lady... kan hij hem achteraf uitwringen en de koffie nog een keer drinken.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehe na die hele pot zal je wel lang op het toilet verblijven
Ja, ziet er bekend uit... had ik die vorig jaar niet gemaakt?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of hij draagt gewoon een Tena Lady... kan hij hem achteraf uitwringen en de koffie nog een keer drinken.
dan moet je je instellingen eens goed zettenquote:
Yepquote:Op donderdag 5 november 2009 11:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ziet er bekend uit... had ik die vorig jaar niet gemaakt?
alleen bij jouw zie ik hem niet bij DaMart en Mpg welquote:Op donderdag 5 november 2009 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan moet je je instellingen eens goed zetten
Efficient en Lekker ..? die 2 dingen gaan niet samen. Dan moet je ook nog de oude koffie opdrinken. die al een uur staat.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Denk je een keer mee over efficient koffieverbruik, is het weer niet goed.
Koffie krijgt bij mij de kans niet zo lang te staanquote:Op donderdag 5 november 2009 12:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Efficient en Lekker ..? die 2 dingen gaan niet samen. Dan moet je ook nog de oude koffie opdrinken. die al een uur staat.
Neequote:Op donderdag 5 november 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
Zo af en toequote:
nou werkt hetquote:Op donderdag 5 november 2009 12:00 schreef Ladylike het volgende:
Omdat ik een webicon heb en hem niet bij fok geupt heb
oftewel bij je profiel, 2e tab, onderaan, voorlaatste optie op ja zetten.. dan zie je alle webicons van iedere user..
Doen wat ik tegen GF zei en dan komt het goedquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 12:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Doen wat ik tegen GF zei en dan komt het goed
hihiquote:Op donderdag 5 november 2009 12:23 schreef Nijns het volgende:
[..]er gaat een ava-wereld voor me open
Bij veel, voorheen lege, plekken staat nu een avaquote:
Ik heb al eeuwen een UIquote:Op donderdag 5 november 2009 12:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Bij veel, voorheen lege, plekken staat nu een avazo hebben MPG en DaMart er opeens een
die zag ik altijd alquote:Op donderdag 5 november 2009 12:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Bij veel, voorheen lege, plekken staat nu een avazo hebben MPG en DaMart er opeens een
quote:
whehehe graag gedaanquote:Op donderdag 5 november 2009 12:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
samequote:
dat schiet lekker opquote:Op donderdag 5 november 2009 12:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
same
Pff ik stel mezelf net een deadline maar dan moet ik doorwerken om die te halen ..
laat ik nou net geen zin meer hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |