maak een foto van alle consolesquote:Op donderdag 5 november 2009 14:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als het goed is wel, we hebben nog alles vanaf commadore 64 (5 stuks ofzoincl diskettes en tapes
) tot en met playstation 1 geloof ik
dus ook gamecube enzo
hebben alleen geen xbox en geen playstations meer gekocht erna
en dus ook geen Wii
Dan moet ik de kelder bij mn schoonouders induiken.. denk dat het nog wel ff duurt voordat die dingen boven water komenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
maak een foto van alle consolesde originele Sonic ook nog ?
kun je ze meteen ook verkopen op V&Aquote:Op donderdag 5 november 2009 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan moet ik de kelder bij mn schoonouders induiken.. denk dat het nog wel ff duurt voordat die dingen boven water komen
Zo kan je het ook bekijkenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:24 schreef Ladylike het volgende:
Tientjeswerk is dat... het is toch allemaal geen fuck meer waard
denk dat we het beter kunnen bewaren voor de kleine
eens inventariseren wat we hebben, wat nog functioneert, wat dus weggegooid kan worden, wat we willen houden en dan wat we willen verkopenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zo kan je het ook bekijken
je mag mn huishoudster worden...quote:
dan is het vrijwilligers werk en geen baantjequote:Op donderdag 5 november 2009 14:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je mag mn huishoudster worden...
ik kan je alleen niet betalen
fuck, je hebt gelijk...quote:Op donderdag 5 november 2009 14:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dan is het vrijwilligers werk en geen baantje
Commodore 64quote:Op donderdag 5 november 2009 14:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als het goed is wel, we hebben nog alles vanaf commadore 64 (5 stuks ofzoincl diskettes en tapes
) tot en met playstation 1 geloof ik
dus ook gamecube enzo
hebben alleen geen xbox en geen playstations meer gekocht erna
en dus ook geen Wii
Sowieso, hoe kun je nou gb'en in je uppie?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
pffffff geen reet aan als je alles in je uppie moet doen
Sla snijden?quote:
sterk puntquote:Op donderdag 5 november 2009 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Sowieso, hoe kun je nou gb'en in je uppie?
Ik kan best WII-en in m'n uppie hoor. Geen probleem.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Sowieso, hoe kun je nou gb'en in je uppie?
Ik zou het bijna gaan overwegenquote:
JF had de moderne versie met floppy'squote:Op donderdag 5 november 2009 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Commodore 64
"press play on tape" en dan dat eeuwige gespoel naar de juiste plek op het bandje
Jaaaaaa, met die grote, slappe floppies. Wat een vooruitgang was datquote:Op donderdag 5 november 2009 14:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
JF had de moderne versie met floppy's
een wereld ging voor mij open
Waar is die kamer? Krijg ik ook een lunch en reiskostenvergoeding?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kamer opruimen bij mij? is ook een zeer gewild baantje
Verdient 20 eu.
klopt helemaalquote:Op donderdag 5 november 2009 14:58 schreef Ladylike het volgende:
Mensen die klagen dat hun pc langzaam is, moeten eigenlijk weer eens een dag op de commadore werken
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |