abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 november 2009 @ 10:31:46 #121
262650 kitao
prikplaatje
pi_74377158
quote:
Op woensdag 4 november 2009 10:27 schreef Dragorius het volgende:

Zeg je dit ook over haatimams die de wereld rondreizen?
Nee , kruistocht past daar niet bij.
megalomaniac
pi_74377176
quote:
Op woensdag 4 november 2009 10:28 schreef Todesschwalben het volgende:

[..]

Je kan Wilders dus met een haat-imam vergelijken. Een prima compromis wat mij betreft.
Als je de criteria van de anti-Wilders kant aanhangt wel, daarom is dat ook mijn vraag.

Wilders roept niet op tot het doden van moslims, dat doen haatimams wel als het om homo's gaat. Bijvoorbeeld.

Ik vraag me gewoon af waar men de "grens" trekt, of er uberhaupt nog wel enige nuancering mogelijk is
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_74377197
quote:
Op woensdag 4 november 2009 10:31 schreef kitao het volgende:

[..]

Nee , kruistocht past daar niet bij.
Ah, oogkleppen-mentaliteit.

Die haatimams bereiken meer mensen met hun gebral dan een Wilders met zijn gebral.
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 4 november 2009 @ 10:33:33 #124
262650 kitao
prikplaatje
pi_74377224
quote:
Op woensdag 4 november 2009 10:28 schreef Todesschwalben het volgende:

Je kan Wilders dus met een haat-imam vergelijken. Een prima compromis wat mij betreft.
Zij slijpen de messen , wij de bijltjes.
Dat noem ik geen compromis.
megalomaniac
pi_74377231
quote:
Op woensdag 4 november 2009 10:24 schreef kitao het volgende:

[..]

Ik kan het niet meer terug vinden , op Fok dan.
Google werkt iets sneller en zoiets als hieronder werd ook ergens in een topic aangehaald.
[..]

http://www.elsevier.nl/we(...)cht-in-Jeruzalem.htm

Niet iets om zomaar even onder de bank te schuiven lijkt me.

De bekeringsmissie om meer mensen deel te laten nemen aan zijn kruistocht.
Die zijn er vast ook geweest in andere landen met de moorden op Pim Fortuyn ed. Hebben we het nog niet eens over het juichen in eigen land

Klik maar eens
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_74377259
quote:
Op woensdag 4 november 2009 10:32 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Die haatimams bereiken meer mensen met hun gebral dan een Wilders met zijn gebral.
denk je?
  woensdag 4 november 2009 @ 10:36:21 #127
262650 kitao
prikplaatje
pi_74377316
quote:

Eén verkeerd woord in NL tijdens het vrijdaggebed en ze gaan op de boot naar Jemen.
Dat zouden ze dan ook bij Wilders moeten doen , naar Tel Aviv.
megalomaniac
  woensdag 4 november 2009 @ 10:36:35 #128
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_74377326
quote:

[..]

haat imams hebben geen 29 zetels in de peilingen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_74377339
quote:

[..]

Als je de criteria van de anti-Wilders kant aanhangt wel, daarom is dat ook mijn vraag.

Wilders roept niet op tot het doden van moslims, dat doen haatimams wel als het om homo's gaat. Bijvoorbeeld.

Ik vraag me gewoon af waar men de "grens" trekt, of er uberhaupt nog wel enige nuancering mogelijk is
Nee hoor, er zijn genoeg haat imams die haten, maar zeker niet oproepen tot doden. Je poogt Wilders te verdedigen, maar geloof me, dat draait echt uit op een fiasco.

Feit is dat hij moslims weg wil hebben uit de Nederlandse maatschappij. Feit is dat hij dat wil doen door ze buiten te sluiten: Het verbieden van moskeen en Islamitische scholen. Het heffen van een belasting op hoofddoekjes, het verbieden van de komst van moslimimmigranten naar Nederland, het verbieden van de Koran et cetera. Nu kan jij dat allemaal heel leuk gaan negeren of downplayen, maar dat heeft weinig nut.

Bovenstaande standpunten vallen niet te nuanceren, dat is ook logisch aangezien het hier gaat om een extreem standpunt.
  woensdag 4 november 2009 @ 10:41:12 #130
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74377482
quote:
Op woensdag 4 november 2009 03:58 schreef DikVoormekaar het volgende:
Reactie graag medefokkers.
Nadat Wilders zelf een flinke drol op de nagedachtenis van Theo van Gogh heeft achtergelaten doen de zogenaamde vrienden van Pim Fortuyn nog maar even hetzelfde bij "hun Pim"...

Ik snap ook niet zo goed wat ze er mee willen bereiken, maar zie het volgende gebeuren, of er nu echt een rechtzaak komt of niet:

• Pechthold wordt een podium geboden zijn verwijten aan het adres van Geert Wilders eindeloos te herhalen en krijgt de tijd en aandacht om deze tot in detail te onderbouwen, waarbij de meest idiote uitspraken van Geert Wilders - en dat zijn er nogal wat - tot in den treure herhaald zullen worden.
  • De rechter zal aan de hand hiervan nogmaals bevestigen dat Geert Wilders inderdaad een extreem-rechtse racist is, of op zijn minst legitimiteit bieden voor een aantal niet zo prettige kwalificaties aan het adres van Wilders.
  • Pechthold moet heel misschien op enkele van zijn uitspraken terugkomen, maar die kans lijkt me heel klein en dat zal hem nauwelijks schade berokkenen.

Al met al denk ik dat de vrienden van Pim, Pechthold hier een mooie vriendendienst bewijzen...
  • pi_74377763
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 10:37 schreef Todesschwalben het volgende:

[..]

Nee hoor, er zijn genoeg haat imams die haten, maar zeker niet oproepen tot doden. Je poogt Wilders te verdedigen, maar geloof me, dat draait echt uit op een fiasco.

Feit is dat hij moslims weg wil hebben uit de Nederlandse maatschappij. Feit is dat hij dat wil doen door ze buiten te sluiten: Het verbieden van moskeen en Islamitische scholen. Het heffen van een belasting op hoofddoekjes, het verbieden van de komst van moslimimmigranten naar Nederland, het verbieden van de Koran et cetera. Nu kan jij dat allemaal heel leuk gaan negeren of downplayen, maar dat heeft weinig nut.

Bovenstaande standpunten vallen niet te nuanceren, dat is ook logisch aangezien het hier gaat om een extreem standpunt.
    Jij noemt het feiten, ik noem het overdreven angst die niet gefundeerd is op de waarheid.
    Mr. Prolapse 2009
    pi_74377769
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 10:34 schreef IHVK het volgende:

[..]

denk je?
    Mr. Prolapse 2009
    pi_74377770
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 10:34 schreef IHVK het volgende:

[..]

denk je?
    Ik denk van wel, IHVK.

Denk niet dat we hier veel hebben zitten, maar net als met dominees is de schare volgzamer aan een imam of dominee, dan aan een politieke partij. Al zullen mensen niet zomaar moorden gaan plegen natuurlijk. Denk trouwens ook zo over de goede kanten die eerder van de grond komen binnen die gemeenschappen vanuit een Dominee en een Imam, dan vanuit bijvoorbeeld een burger die gewoon iets op touw wil zetten.

Een dominee heeft trouwens nog een classicaal bestuur die hem in de gaten houdt qua leer. Hoe zit dat eigenlijk met een Imam?

Maar jij denkt niet dat een Imam invloed heeft op de denkwijze van een moslim? Heb ik het over een van kinds af aan moslim zijn in een erg gelovig gezin.

Heb het dus over de gelovige die trouw de samenkomsten bezoekt, of waar het hoofd van het gezin dit in ieder geval doet.
    I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
    User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
    pi_74377804
    Politiek is een vergangkelijk iets, religie, zeker vanaf je geboorte, is een diepgeworteld iets. Dat is zeker niet per definitie slecht, maar het maakt je gevoeliger voor uitingen van uitdragers van je geloof. Dat komt harder en directer aan dan een populistisch manneke met peroxide kapsel

Wat paddy dus zegt
    Mr. Prolapse 2009
    pi_74377960
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 10:50 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Jij noemt het feiten, ik noem het overdreven angst die niet gefundeerd is op de waarheid.
    Pardon . Het zijn KEIHARDE feiten Dragorius.
    pi_74378010
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 10:56 schreef Todesschwalben het volgende:

[..]

Pardon . Het zijn KEIHARDE feiten Dragorius.
    Zo hard dat ik ze niet terugzie in het partijprogramma...
    Mr. Prolapse 2009
    pi_74378013
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 10:50 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik denk van wel, IHVK.

Denk niet dat we hier veel hebben zitten, maar net als met dominees is de schare volgzamer aan een imam of dominee, dan aan een politieke partij. Al zullen mensen niet zomaar moorden gaan plegen natuurlijk. Denk trouwens ook zo over de goede kanten die eerder van de grond komen binnen die gemeenschappen vanuit een Dominee en een Imam, dan vanuit bijvoorbeeld een burger die gewoon iets op touw wil zetten.

Een dominee heeft trouwens nog een classicaal bestuur die hem in de gaten houdt qua leer. Hoe zit dat eigenlijk met een Imam?

Maar jij denkt niet dat een Imam invloed heeft op de denkwijze van een moslim? Heb ik het over een van kinds af aan moslim zijn in een erg gelovig gezin.

Heb het dus over de gelovige die trouw de samenkomsten bezoekt, of waar het hoofd van het gezin dit in ieder geval doet.
    Ik weet wel zeker van niet. Ik raad je aan om de positie van de Imam te bestuderen, alvorens zulke uitspraken te doen.
    pi_74378028
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 10:57 schreef Todesschwalben het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker van niet. Ik raad je aan om de positie van de Imam te bestuderen, alvorens zulke uitspraken te doen.
    Of je legt het zelf uit
    Mr. Prolapse 2009
    pi_74378114
    heb nu ff geen tijd ga er zo op in
    pi_74378152
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 10:57 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Zo hard dat ik ze niet terugzie in het partijprogramma...
    Moet dat dan, ik zie ze terug in zijn EIGEN uitspraken namelijk :
    quote:
    “De Koran is een fascistisch boek dat oproept tot geweld. Verbied de Koran.”
    quote:
    "Ik wil een nieuw artikel 1, waarin de Leitkultur van het Westen wordt verwoord. Er mogen van mij in Nederland best joodse en christelijke scholen bestaan, maar geen islamitische scholen."
    quote:
    “De Tweede Kamer verzoekt de regering een immigratiestop in te voeren voor migranten uit moslimlanden, geen nieuwe moskeeën meer toe te staan, alle islamitische scholen te sluiten, de boerka te verbieden en criminele moslims – indien nodig na denaturalisatie – het land uit te zetten.”
    (In een tweede kamer motie)
    quote:
    We willen genoeg. De grenzen dicht, geen islamieten meer Nederland in, veel moslims Nederland uit, denaturalisatie van islamitische criminelen.''

Verkiezingspamflet uit 2006:
    quote:
    *
    Afschaffing van artikel 1 van de Grondwet, de rechtstatelijke grondnorm dat alle ingezetenen in beginsel gelijk zijn voor de wet. Hij wil het vervangen door een artikel dat vastlegt dat de dominante cultuur van Nederland bestaat uit de joods-christelijke en humanistische tradities. Als motief voor afschaffing stelt Wilders dat het huidige artikel een beperking vormt voor de vrijheid van meningsuiting. Overigens wil Wilders geen substantiële aanpassing van de huidige strafwetten die bepaalde vormen van discriminatie verbieden.
    *
    Gedeeltelijke en blijvende beperking van de vrijheid van meningsuiting in de vorm van een verbod tot het houden van preken in een andere dan de Nederlandse taal.
    *
    Gedeeltelijke en tijdelijke opschorting van de vrijheid van godsdienst in de vorm van een verbod tot het bouwen van moskeeën voor vijf jaar.
    *
    Gedeeltelijke en tijdelijke opschorting van de vrijheid van onderwijs in de vorm van een verbod tot het oprichten van islamitische scholen voor vijf jaar.
    *
    Afschaffen dubbele nationaliteit
    *
    Preekverbod buitenlandse imams, verplichting tot spreken van Nederlandse taal in gebedshuizen
    *
    Afschaffen stemrecht gemeenteraden voor niet-Nederlanders
    *
    Verbod hoofddoekjes in publieke functies
    *
    Minstens vijf jaar stop op gezinsvorming en hereniging voor niet-westerse allochtonen
    pi_74378171
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 10:58 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Of je legt het zelf uit
    Dat is bij jou vrij nutteloos, aangezien je feiten niet als feiten wilt aanzien.
      woensdag 4 november 2009 @ 11:03:58 #142
    3542 Gia
    User under construction
    pi_74378219
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 09:00 schreef -Strawberry- het volgende:

Dat iemand het nu zegt en dat Wilders denkt weer in het nieuws te komen door hem aan te klagen is gewoon belachelijk.
    Het is niet Wilders die hem aanklaagt!!
    pi_74378251
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 11:02 schreef Todesschwalben het volgende:

[..]

Moet dat dan, ik zie ze terug in zijn EIGEN uitspraken namelijk :
    [..]

[..]

[..]

(In een tweede kamer motie)
    [..]

Verkiezingspamflet uit 2006:
    [..]

Ik zie nog steeds niet dat hij alle moslims weg wil hebben

Dat het domme uitspraken zijn, is een gegeven, maar mensen kunnen het ook overdrijven.
    Mr. Prolapse 2009
    pi_74378266
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 11:02 schreef Todesschwalben het volgende:

[..]

Dat is bij jou vrij nutteloos, aangezien je feiten niet als feiten wilt aanzien.
    Ben je klaar met je stromannen?
    Mr. Prolapse 2009
      woensdag 4 november 2009 @ 11:06:53 #145
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_74378325
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 10:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat is voor mij op dit moment idd de belangrijkste ramp die nederland overkomt. wat ze voor de rest 'doen' maakt me niet zoveel uit. het is sowieso een slappe-lullen partij.
    Wat grappig, ik vind dit met grote afstand het minst belangrijkste punt wat nederland overkomt. Als ik er al wat van vind is dat we te weinig jonge arbeidskrachten toelaten, waardoor onze maatschappij veel meer vergrijst dan andere landen in de wereld, wat enorm schadelijk gaat worden voor onze concurrentiepositie. meer niet.
    pi_74378336
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 11:04 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ik zie nog steeds niet dat hij alle moslims weg wil hebben

Dat het domme uitspraken zijn, is een gegeven, maar mensen kunnen het ook overdrijven.
    Dan ben jij blind, sorry dat ik het zeg hoor, maar daar komt het gewoon keihard op neer. Als je verwacht dat Wilders dat 1 op 1 zo gaat zeggen, kan je lang wachten. Ondertussen zijn al deze bovenstaande standpunten overduidelijk gericht op moslims en overduidelijk ook met het doel een "samen-leving" met moslims onmogelijk te maken.
    pi_74378391
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 11:05 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ben je klaar met je stromannen?
    Stromannen? Je bent hier gewoon niet fatsoenlijk aan het discussieren, aangezien ik hier overduidelijk met feiten kom en jij ze hier wegwimpelt als niet bestaand. Het is nutteloos met iemand te discussieren die volhardend blijft claimen dat de zon niet bestaat. Het is ook vrij typisch: eerst zeg je dat het geen feiten zijn, dan kom ik met uitspraken, vervolgens nuanceer je je standpunt door te zeggen dat het "domme uitspraken zijn" (dus kennelijk waren het toch feiten), maar dan zet je er onder "ik zie niet staan dat hij dat zo zegt".
    pi_74378405
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 11:07 schreef Todesschwalben het volgende:

[..]

Dan ben jij blind, sorry dat ik het zeg hoor, maar daar komt het gewoon keihard op neer. Als je verwacht dat Wilders dat 1 op 1 zo gaat zeggen, kan je lang wachten. Ondertussen zijn al deze bovenstaande standpunten overduidelijk gericht op moslims en overduidelijk ook met het doel een "samen-leving" met moslims onmogelijk te maken.
    Er zitten wat punten tussen gericht de islam, maar meer dan dat ook niet. Nergens "uitzetten" of wat dan ook.

En is het zo raar dan, om Nederlands als voertaal te houden? We wonen immers in Nederland Wat men thuis, in eigen huis doet, moet men zelf weten.
    Mr. Prolapse 2009
    pi_74378421
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 11:08 schreef Todesschwalben het volgende:

[..]

Stromannen? Je bent hier gewoon niet fatsoenlijk aan het discussieren, aangezien ik hier overduidelijk met feiten kom en jij ze hier wegwimpelt als niet bestaand. Het is nutteloos met iemand te discussieren die volhardend blijft claimen dat de zon niet bestaat.
    Het is gewoon een kwestie van interpretatie.
    Mr. Prolapse 2009
      woensdag 4 november 2009 @ 11:10:12 #150
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_74378464
    Wat overigens het raarste aan heel Wilders is is zijn vrijheid van meningsuiting pleidooi. Als hij daar echt in zou geloven zoals hij zo enorm beweert, waarom zouden mensen in Nederland dan niet de vrijheid mogen hebben om over de Koran te prediken en daar in te geloven?
    pi_74378503
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 11:09 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Het is gewoon een kwestie van interpretatie.
    Een kwestie van interpretatie is het nu, daarnet waren het nog leugens. Je diskwalificeert jezelf ter plekke.
    pi_74378507
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 11:10 schreef Grumpey het volgende:
    Wat overigens het raarste aan heel Wilders is is zijn vrijheid van meningsuiting pleidooi. Als hij daar echt in zou geloven zoals hij zo enorm beweert, waarom zouden mensen in Nederland dan niet de vrijheid mogen hebben om over de Koran te prediken en daar in te geloven?
    Die dommigheid staat los van dit topic natuurlijk, uiteraard is het onzin om het een te roepen en het ander te willen
    Mr. Prolapse 2009
    pi_74378526
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 11:11 schreef Todesschwalben het volgende:

[..]

Een kwestie van interpretatie is het nu, daarnet waren het nog leugens. Je diskwalificeert jezelf ter plekke.
    Jij presenteert het als feit, ergo is het niet waar omdat jij een eigen interpretatie als feit presenteert. Meer niet.

Take a chill pill
    Mr. Prolapse 2009
      woensdag 4 november 2009 @ 11:12:00 #154
    3542 Gia
    User under construction
    pi_74378530
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 11:07 schreef Todesschwalben het volgende:

[..]

Wilders kan wel willen dat alleen islamitische scholen verdwijnen, maar dat gaat uiteraard nooit lukken. Tenzij hij een absolute meerderheid zou behalen. Maar kom op, dat heeft volgens mij nog nooit één partij gehad.

Wat wel zou kunnen lukken, is dat alle scholen met bijzonder onderwijs veranderen in openbaar onderwijs.

Volgens jou is het dan onmogelijk voor Joden, Christenen en Moslims om in Nederland te wonen.
    Immers je zegt dat moslims niet hier kunnen wonen als er geen islamitische scholen zijn.

Goh, dan zou het wel leeg worden, hiero.
    pi_74378558
    Sowieso, scholen gestoeld op religie

Alles openbaar maken
    Mr. Prolapse 2009
    pi_74378594
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 11:08 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Er zitten wat punten tussen gericht de islam, maar meer dan dat ook niet. Nergens "uitzetten" of wat dan ook.

En is het zo raar dan, om Nederlands als voertaal te houden? We wonen immers in Nederland Wat men thuis, in eigen huis doet, moet men zelf weten.
    quote:
    Op de vraag van een Amerikaanse vrouw of deportatie van Moslims mogelijk zou zijn om zo van de Islam in Europa af te komen, antwoordt Geert Wilders dat dit een goed idee zou zijn, een enorme stap, en zeker een mogelijkheid indien hij hier politieke steun van andere partijen voor zou krijgen.
    Slaap zacht Dragorius.
    pi_74378622
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 11:13 schreef Todesschwalben het volgende:

[..]

[..]

Slaap zacht Dragorius.
    Bron > Zapruder.nl?
    Mr. Prolapse 2009
    pi_74378624
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 11:11 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Jij presenteert het als feit, ergo is het niet waar omdat jij een eigen interpretatie als feit presenteert. Meer niet.

Take a chill pill
    Onzin, het was geen eigen interpretatie. Dergelijke duidelijk verboden vallen niet anders te interpreteren.
    pi_74378639
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 11:14 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Bron > Zapruder.nl?
    Youtube.
      woensdag 4 november 2009 @ 11:15:03 #160
    257624 telavivnick
    hier is het altiojd warm
    pi_74378645
    het werd tijd dat er eens aangiften van werden gedaan .
    vredesoverleg whahahahahahahahahahahha
    pi_74378648
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 11:14 schreef Todesschwalben het volgende:

[..]

Onzin, het was geen eigen interpretatie. Dergelijke duidelijk verboden vallen niet anders te interpreteren.
    Want iedere niet-westerse allochtoon is een moslim?

Iedere niet-Nederlander = moslim?
    Mr. Prolapse 2009
    pi_74378719
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 11:15 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Want iedere niet-westerse allochtoon is een moslim?

Iedere niet-Nederlander = moslim?
    Wat lul je nou, hij spreekt gewoon over moslims. Of moet ik het citaat wederom herhalen?
    quote:
    “De Tweede Kamer verzoekt de regering een immigratiestop in te voeren voor migranten uit moslimlanden, geen nieuwe moskeeën meer toe te staan, alle islamitische scholen te sluiten, de boerka te verbieden en criminele moslims – indien nodig na denaturalisatie – het land uit te zetten
    EEN MOTIE VAN DE PVV NOTABENE!
      woensdag 4 november 2009 @ 11:17:41 #163
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_74378747
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 11:06 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Wat grappig, ik vind dit met grote afstand het minst belangrijkste punt wat nederland overkomt. Als ik er al wat van vind is dat we te weinig jonge arbeidskrachten toelaten, waardoor onze maatschappij veel meer vergrijst dan andere landen in de wereld, wat enorm schadelijk gaat worden voor onze concurrentiepositie. meer niet.
    vergrijzing? ja. van die uitgepoepte marokkaantjes die nu de straten leegroven en zich als een stel doorgedraaide inteelthooligans gedragen kan je inderdaad niet verwachten dat ze later geld gaan verdienen voor nederland. wat kan je van die gasten eigenlijk wel verwachten behalve een onprettige samenleving?
    hoofdletters kosten teveel tijd
    don't avoid pain to gain pleasure
    niet iedereen is iedereen
    pi_74378786
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 11:17 schreef Todesschwalben het volgende:

[..]

Wat lul je nou, hij spreekt gewoon over moslims. Of moet ik het citaat wederom herhalen?

Uit jouw quote, het volgende.
    quote:
    Minstens vijf jaar stop op gezinsvorming en hereniging voor niet-westerse allochtonen

Afschaffen stemrecht gemeenteraden voor niet-Nederlanders

Verbod hoofddoekjes in publieke functies

Gedeeltelijke en blijvende beperking van de vrijheid van meningsuiting in de vorm van een verbod tot het houden van preken in een andere dan de Nederlandse taal.

Afschaffen dubbele nationaliteit
    Waar gaat het specifiek over moslims?

Edit:

En hij spreekt over criminele moslims, niet gewone moslims. En dat is een zeer groot verschil, omdat de ruime meerderheid van moslims normale mensen zijn net als iedereen.

Het is alleen jammer dat de nadruk op moslims ligt, ik ben namelijk voor het uitzetten van elke criminele niet-natuurlijke Nederlander. Ben ik nu ook een racist ?
    Mr. Prolapse 2009
    pi_74378850
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 11:12 schreef Gia het volgende:

[..]

Wilders kan wel willen dat alleen islamitische scholen verdwijnen, maar dat gaat uiteraard nooit lukken. Tenzij hij een absolute meerderheid zou behalen. Maar kom op, dat heeft volgens mij nog nooit één partij gehad.

Wat wel zou kunnen lukken, is dat alle scholen met bijzonder onderwijs veranderen in openbaar onderwijs.

Volgens jou is het dan onmogelijk voor Joden, Christenen en Moslims om in Nederland te wonen.
    Immers je zegt dat moslims niet hier kunnen wonen als er geen islamitische scholen zijn.

Goh, dan zou het wel leeg worden, hiero.
    Nee, ik zeg dat moslims hier niet kunnen wonen als er geen Islamitische scholen zijn, geen Moskeeen, geen mogelijkheid is om de Koran te lezen of om in vrijheid een hoofddoek te kunnen dragen. Het gaat om een combinatie van factoren.

Bovendien gaat het hier niet om de haalbaarheid van de plannen, het gaat om de plannen zelf.
      woensdag 4 november 2009 @ 11:23:04 #166
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_74378941
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 11:20 schreef Todesschwalben het volgende:

[..]

Nee, ik zeg dat moslims hier niet kunnen wonen als er geen Islamitische scholen zijn, geen Moskeeen, geen mogelijkheid is om de Koran te lezen of om in vrijheid een hoofddoek te kunnen dragen. Het gaat om een combinatie van factoren.
    prima toch? zal lekker rustig en weer gezellig worden in nederland. of heb jij daar iets op tegen?
    pi_74378947
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 11:18 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Uit jouw quote, het volgende.
    [..]

Waar gaat het specifiek over moslims?

Edit:

En hij spreekt over criminele moslims, niet gewone moslims. En dat is een zeer groot verschil, omdat de ruime meerderheid van moslims normale mensen zijn net als iedereen.

Het is alleen jammer dat de nadruk op moslims ligt, ik ben namelijk voor het uitzetten van elke criminele niet-natuurlijke Nederlander. Ben ik nu ook een racist ?
    quote:
    “De Tweede Kamer verzoekt de regering een immigratiestop in te voeren voor migranten uit moslimlanden, geen nieuwe moskeeën meer toe te staan, alle islamitische scholen te sluiten, de boerka te verbieden en criminele moslims – indien nodig na denaturalisatie – het land uit te zetten
    Het staat er duidelijk. Nog afgezien van deze uitspraak is er nog een andere uitspraak waarin Wilders spreekt over de deportatie van tientallen miljoenen moslims. Een slip of the tongue noemen we dat.

En als je spreekt van de uitzetting van elke criminele "niet-natuurlijke Nederlander", ben je inderdaad een racist.
    pi_74378962
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 11:23 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

prima toch? zal lekker rustig en weer gezellig worden in nederland. of heb jij daar iets op tegen?
    Ik heb er zeker iets op tegen als een specifieke bevolkingsgroep het leven zuur wordt gemaakt.
    pi_74378983
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 11:23 schreef Todesschwalben het volgende:

En als je spreekt van de uitzetting van elke criminele "niet-natuurlijke Nederlander", ben je inderdaad een racist.
    Dan is dat maar zo.
    Mr. Prolapse 2009
    pi_74379001
    quote:

[..]

Ik heb er zeker iets op tegen als een specifieke bevolkingsgroep het leven zuur wordt gemaakt.
    Kom je ook zo op voor de PVV-stemmers die worden vergeleken met nazi's ? (wat nergens op slaat, dat terzijde)

Die bevolkingsgroep wordt nu ook het leven zuur gemaakt.
    Mr. Prolapse 2009
    pi_74379018
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 11:24 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dan is dat maar zo.
    Wees er trots op, zou ik zeggen.
    pi_74379047
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 11:25 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Kom je ook zo op voor de PVV-stemmers die worden vergeleken met nazi's ? (wat nergens op slaat, dat terzijde)

Die bevolkingsgroep wordt nu ook het leven zuur gemaakt.
    Is er een politieke groepering die pleit voor het afpakken van rechten van PVV-stemmers? Moslims worden al sinds jaar en dag voor van alles en nogwat uitgemaakt door politieke figuren die nu zelfs (volgens de peilingen) de grootste partij van Nederland zijn. Dat is denk ik toch wel wat ernstiger.
    pi_74379075
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 11:25 schreef Todesschwalben het volgende:

[..]

Wees er trots op, zou ik zeggen.
    Is het zo'n rare gedachtengang dan? Mensen die hierheen komen met het "idee" van een beter leven, die vervolgens de criminalteit hiervoor aangrijpen, die zijn gewoon niet gewenst. Dat gaat ten koste van de immigranten die echt op zoek zijn naar werk/studie in Nederland en die wel nuttig zijn voor onze maatschappij.

Als mij dat dan "racist" maakt, dan is dat maar zo.
    Mr. Prolapse 2009
      woensdag 4 november 2009 @ 11:27:11 #174
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_74379081
    quote:

[..]

de enige die nu het leven zuur wordt gemaakt zijn de autochtone nederlanders. het wordt tijd voor een heel rigoreuze stop op het verloederen en verkwanselen van een land dat nu nog prima is.
    pi_74379105
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 11:26 schreef Todesschwalben het volgende:

[..]

Is er een politieke groepering die pleit voor het afpakken van rechten van PVV-stemmers?
    Er zijn genoeg politieke partijen die niets liever zouden willen, te beginnen bij D66 en de PVDA en de NMP uiteraard.
    Mr. Prolapse 2009
    pi_74379138
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 11:27 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Is het zo'n rare gedachtengang dan? Mensen die hierheen komen met het "idee" van een beter leven, die vervolgens de criminalteit hiervoor aangrijpen, die zijn gewoon niet gewenst. Dat gaat ten koste van de immigranten die echt op zoek zijn naar werk/studie in Nederland en die wel nuttig zijn voor onze maatschappij.

Als mij dat dan "racist" maakt, dan is dat maar zo.
    Mensen die jaren in Nederland wonen en op een legale manier de Nederlandse nationaliteit hebben verkregen zijn ongeacht hun afkomst: NEDERLANDER. Derhalve hoef je hen dan ook niet meer aan te duiden als immigranten, want dan gaan ze zich er ook naar gedragen.
    pi_74379170
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 11:27 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Er zijn genoeg politieke partijen die niets liever zouden willen, te beginnen bij D66 en de PVDA en de NMP uiteraard.
    Pechtold wil PVV-stemmers hun rechten afnemen? De PVDA will PVV-stemmers hun rechten afnemen? Toe maar. En zelfs de NMP waar nog geen moslim van gehoord heeft, zou dat willen. Laat dat maar eens zien.
    pi_74379181
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 11:28 schreef Todesschwalben het volgende:

[..]

Mensen die jaren in Nederland wonen en op een legale manier de Nederlandse nationaliteit hebben verkregen zijn ongeacht hun afkomst: NEDERLANDER. Derhalve hoef je hen dan ook niet meer aan te duiden als immigranten, want dan gaan ze zich er ook naar gedragen.
    Ik heb het toch niet over die mensen?

Nogmaals, even relaxeren, wellicht dat je daarom de zaken wat anders interpreteert
    Mr. Prolapse 2009
    pi_74379193
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 11:29 schreef Todesschwalben het volgende:

[..]

Pechtold wil PVV-stemmers hun rechten afnemen? De PVDA will PVV-stemmers hun rechten afnemen? Toe maar.
    Die zien de PVV liefst verdwijnen, ergo het stemrecht qua keuze wordt dan afgenomen ja
    Mr. Prolapse 2009
    pi_74379216
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 11:30 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Die zien de PVV liefst verdwijnen, ergo het stemrecht qua keuze wordt dan afgenomen ja
    Iets het liefst zien verdwijnen is wat anders dan pleiten voor een actief verbod erop. Maar dat verschil is zeker te hoog gegrepen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')