abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74378503
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:09 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Het is gewoon een kwestie van interpretatie.
Een kwestie van interpretatie is het nu, daarnet waren het nog leugens. Je diskwalificeert jezelf ter plekke.
pi_74378507
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:10 schreef Grumpey het volgende:
Wat overigens het raarste aan heel Wilders is is zijn vrijheid van meningsuiting pleidooi. Als hij daar echt in zou geloven zoals hij zo enorm beweert, waarom zouden mensen in Nederland dan niet de vrijheid mogen hebben om over de Koran te prediken en daar in te geloven?
Die dommigheid staat los van dit topic natuurlijk, uiteraard is het onzin om het een te roepen en het ander te willen
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_74378526
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:11 schreef Todesschwalben het volgende:

[..]

Een kwestie van interpretatie is het nu, daarnet waren het nog leugens. Je diskwalificeert jezelf ter plekke.
Jij presenteert het als feit, ergo is het niet waar omdat jij een eigen interpretatie als feit presenteert. Meer niet.

Take a chill pill
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 4 november 2009 @ 11:12:00 #154
3542 Gia
User under construction
pi_74378530
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:07 schreef Todesschwalben het volgende:

[..]

Dan ben jij blind, sorry dat ik het zeg hoor, maar daar komt het gewoon keihard op neer. Als je verwacht dat Wilders dat 1 op 1 zo gaat zeggen, kan je lang wachten. Ondertussen zijn al deze bovenstaande standpunten overduidelijk gericht op moslims en overduidelijk ook met het doel een "samen-leving" met moslims onmogelijk te maken.
Wilders kan wel willen dat alleen islamitische scholen verdwijnen, maar dat gaat uiteraard nooit lukken. Tenzij hij een absolute meerderheid zou behalen. Maar kom op, dat heeft volgens mij nog nooit één partij gehad.

Wat wel zou kunnen lukken, is dat alle scholen met bijzonder onderwijs veranderen in openbaar onderwijs.

Volgens jou is het dan onmogelijk voor Joden, Christenen en Moslims om in Nederland te wonen.
Immers je zegt dat moslims niet hier kunnen wonen als er geen islamitische scholen zijn.

Goh, dan zou het wel leeg worden, hiero.
pi_74378558
Sowieso, scholen gestoeld op religie

Alles openbaar maken
Mr. Prolapse 2009
pi_74378594
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:08 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Er zitten wat punten tussen gericht de islam, maar meer dan dat ook niet. Nergens "uitzetten" of wat dan ook.

En is het zo raar dan, om Nederlands als voertaal te houden? We wonen immers in Nederland Wat men thuis, in eigen huis doet, moet men zelf weten.
quote:
Op de vraag van een Amerikaanse vrouw of deportatie van Moslims mogelijk zou zijn om zo van de Islam in Europa af te komen, antwoordt Geert Wilders dat dit een goed idee zou zijn, een enorme stap, en zeker een mogelijkheid indien hij hier politieke steun van andere partijen voor zou krijgen.
Slaap zacht Dragorius.
pi_74378622
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:13 schreef Todesschwalben het volgende:

[..]

[..]

Slaap zacht Dragorius.
Bron > Zapruder.nl?
Mr. Prolapse 2009
pi_74378624
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:11 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Jij presenteert het als feit, ergo is het niet waar omdat jij een eigen interpretatie als feit presenteert. Meer niet.

Take a chill pill
Onzin, het was geen eigen interpretatie. Dergelijke duidelijk verboden vallen niet anders te interpreteren.
pi_74378639
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:14 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Bron > Zapruder.nl?
Youtube.
  woensdag 4 november 2009 @ 11:15:03 #160
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_74378645
het werd tijd dat er eens aangiften van werden gedaan .
vredesoverleg whahahahahahahahahahahha
pi_74378648
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:14 schreef Todesschwalben het volgende:

[..]

Onzin, het was geen eigen interpretatie. Dergelijke duidelijk verboden vallen niet anders te interpreteren.
Want iedere niet-westerse allochtoon is een moslim?

Iedere niet-Nederlander = moslim?
Mr. Prolapse 2009
pi_74378719
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:15 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Want iedere niet-westerse allochtoon is een moslim?

Iedere niet-Nederlander = moslim?
Wat lul je nou, hij spreekt gewoon over moslims. Of moet ik het citaat wederom herhalen?
quote:
“De Tweede Kamer verzoekt de regering een immigratiestop in te voeren voor migranten uit moslimlanden, geen nieuwe moskeeën meer toe te staan, alle islamitische scholen te sluiten, de boerka te verbieden en criminele moslims – indien nodig na denaturalisatie – het land uit te zetten
EEN MOTIE VAN DE PVV NOTABENE!
  woensdag 4 november 2009 @ 11:17:41 #163
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_74378747
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:06 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Wat grappig, ik vind dit met grote afstand het minst belangrijkste punt wat nederland overkomt. Als ik er al wat van vind is dat we te weinig jonge arbeidskrachten toelaten, waardoor onze maatschappij veel meer vergrijst dan andere landen in de wereld, wat enorm schadelijk gaat worden voor onze concurrentiepositie. meer niet.
vergrijzing? ja. van die uitgepoepte marokkaantjes die nu de straten leegroven en zich als een stel doorgedraaide inteelthooligans gedragen kan je inderdaad niet verwachten dat ze later geld gaan verdienen voor nederland. wat kan je van die gasten eigenlijk wel verwachten behalve een onprettige samenleving?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_74378786
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:17 schreef Todesschwalben het volgende:

[..]

Wat lul je nou, hij spreekt gewoon over moslims. Of moet ik het citaat wederom herhalen?

Uit jouw quote, het volgende.
quote:
Minstens vijf jaar stop op gezinsvorming en hereniging voor niet-westerse allochtonen

Afschaffen stemrecht gemeenteraden voor niet-Nederlanders

Verbod hoofddoekjes in publieke functies

Gedeeltelijke en blijvende beperking van de vrijheid van meningsuiting in de vorm van een verbod tot het houden van preken in een andere dan de Nederlandse taal.

Afschaffen dubbele nationaliteit
Waar gaat het specifiek over moslims?

Edit:

En hij spreekt over criminele moslims, niet gewone moslims. En dat is een zeer groot verschil, omdat de ruime meerderheid van moslims normale mensen zijn net als iedereen.

Het is alleen jammer dat de nadruk op moslims ligt, ik ben namelijk voor het uitzetten van elke criminele niet-natuurlijke Nederlander. Ben ik nu ook een racist ?
Mr. Prolapse 2009
pi_74378850
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:12 schreef Gia het volgende:

[..]

Wilders kan wel willen dat alleen islamitische scholen verdwijnen, maar dat gaat uiteraard nooit lukken. Tenzij hij een absolute meerderheid zou behalen. Maar kom op, dat heeft volgens mij nog nooit één partij gehad.

Wat wel zou kunnen lukken, is dat alle scholen met bijzonder onderwijs veranderen in openbaar onderwijs.

Volgens jou is het dan onmogelijk voor Joden, Christenen en Moslims om in Nederland te wonen.
Immers je zegt dat moslims niet hier kunnen wonen als er geen islamitische scholen zijn.

Goh, dan zou het wel leeg worden, hiero.
Nee, ik zeg dat moslims hier niet kunnen wonen als er geen Islamitische scholen zijn, geen Moskeeen, geen mogelijkheid is om de Koran te lezen of om in vrijheid een hoofddoek te kunnen dragen. Het gaat om een combinatie van factoren.

Bovendien gaat het hier niet om de haalbaarheid van de plannen, het gaat om de plannen zelf.
  woensdag 4 november 2009 @ 11:23:04 #166
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_74378941
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:20 schreef Todesschwalben het volgende:

[..]

Nee, ik zeg dat moslims hier niet kunnen wonen als er geen Islamitische scholen zijn, geen Moskeeen, geen mogelijkheid is om de Koran te lezen of om in vrijheid een hoofddoek te kunnen dragen. Het gaat om een combinatie van factoren.
prima toch? zal lekker rustig en weer gezellig worden in nederland. of heb jij daar iets op tegen?
pi_74378947
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:18 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Uit jouw quote, het volgende.
[..]

Waar gaat het specifiek over moslims?

Edit:

En hij spreekt over criminele moslims, niet gewone moslims. En dat is een zeer groot verschil, omdat de ruime meerderheid van moslims normale mensen zijn net als iedereen.

Het is alleen jammer dat de nadruk op moslims ligt, ik ben namelijk voor het uitzetten van elke criminele niet-natuurlijke Nederlander. Ben ik nu ook een racist ?
quote:
“De Tweede Kamer verzoekt de regering een immigratiestop in te voeren voor migranten uit moslimlanden, geen nieuwe moskeeën meer toe te staan, alle islamitische scholen te sluiten, de boerka te verbieden en criminele moslims – indien nodig na denaturalisatie – het land uit te zetten
Het staat er duidelijk. Nog afgezien van deze uitspraak is er nog een andere uitspraak waarin Wilders spreekt over de deportatie van tientallen miljoenen moslims. Een slip of the tongue noemen we dat.

En als je spreekt van de uitzetting van elke criminele "niet-natuurlijke Nederlander", ben je inderdaad een racist.
pi_74378962
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:23 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

prima toch? zal lekker rustig en weer gezellig worden in nederland. of heb jij daar iets op tegen?
Ik heb er zeker iets op tegen als een specifieke bevolkingsgroep het leven zuur wordt gemaakt.
pi_74378983
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:23 schreef Todesschwalben het volgende:

En als je spreekt van de uitzetting van elke criminele "niet-natuurlijke Nederlander", ben je inderdaad een racist.
Dan is dat maar zo.
Mr. Prolapse 2009
pi_74379001
quote:

[..]

Ik heb er zeker iets op tegen als een specifieke bevolkingsgroep het leven zuur wordt gemaakt.
Kom je ook zo op voor de PVV-stemmers die worden vergeleken met nazi's ? (wat nergens op slaat, dat terzijde)

Die bevolkingsgroep wordt nu ook het leven zuur gemaakt.
Mr. Prolapse 2009
pi_74379018
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:24 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dan is dat maar zo.
Wees er trots op, zou ik zeggen.
pi_74379047
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:25 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Kom je ook zo op voor de PVV-stemmers die worden vergeleken met nazi's ? (wat nergens op slaat, dat terzijde)

Die bevolkingsgroep wordt nu ook het leven zuur gemaakt.
Is er een politieke groepering die pleit voor het afpakken van rechten van PVV-stemmers? Moslims worden al sinds jaar en dag voor van alles en nogwat uitgemaakt door politieke figuren die nu zelfs (volgens de peilingen) de grootste partij van Nederland zijn. Dat is denk ik toch wel wat ernstiger.
pi_74379075
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:25 schreef Todesschwalben het volgende:

[..]

Wees er trots op, zou ik zeggen.
Is het zo'n rare gedachtengang dan? Mensen die hierheen komen met het "idee" van een beter leven, die vervolgens de criminalteit hiervoor aangrijpen, die zijn gewoon niet gewenst. Dat gaat ten koste van de immigranten die echt op zoek zijn naar werk/studie in Nederland en die wel nuttig zijn voor onze maatschappij.

Als mij dat dan "racist" maakt, dan is dat maar zo.
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 4 november 2009 @ 11:27:11 #174
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_74379081
quote:

[..]

de enige die nu het leven zuur wordt gemaakt zijn de autochtone nederlanders. het wordt tijd voor een heel rigoreuze stop op het verloederen en verkwanselen van een land dat nu nog prima is.
pi_74379105
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:26 schreef Todesschwalben het volgende:

[..]

Is er een politieke groepering die pleit voor het afpakken van rechten van PVV-stemmers?
Er zijn genoeg politieke partijen die niets liever zouden willen, te beginnen bij D66 en de PVDA en de NMP uiteraard.
Mr. Prolapse 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')