Groot respect voor Nelie is zeker gepastquote:Op woensdag 4 november 2009 09:56 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Nelie is een heldin!![]()
Dat is pas een vrouw met ballen die schijt heeft aan de macht van enkele "old boys".
Juist door haar optreden heeft het bedrijfsleven een kans. (ipv dat er enkele grote monopoly's ontstaan)
Pechtold is van D66.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:40 schreef zoalshetis het volgende:
ik zie het meer als koekje van eigen deeg. daarnaast valt links altijd de verkeerde aan, inplaats van eens heel goed in de spiegel te kijken.
Klopt. Wilders is uit de VVD gestapt omdat de VVD wel voor toetreding van Turkije tot de EU is (tenminste, destijds). Dat was toch in 2004?quote:Op woensdag 4 november 2009 10:04 schreef freako het volgende:
[..]
Eh, nee. Wilders was VVD-Kamerlid, en daarna is hij voor zichzelf begonnen. Met de LPF heeft hij niets van doen gehad.
mag jij lekker weten. ik zie het wel als links.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:07 schreef kitao het volgende:
[..]
Pechtold is van D66.
Ik zie dat niet echt als links.
ook goed. maar wel links.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:11 schreef IHVK het volgende:
eerder 'linksliberaal'
De VVD is links liberaal te noemen tegenwoordigquote:
Dat wordt nergens gezegd, dat blijkt uit zijn standpunten.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat wordt nergens gezegdJe praat een hoop van die mensen na die maar wat roepen over Wilders, dat blijkt maar weer... Lees gerust het partijprogramma eens door
He, he, zo zie ik dus de PVV.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:14 schreef Dragorius het volgende:
D66 is gewoon een vage partij, niets voor mij. Meer gebral dan wat anders. Maar dat is weer een andere discussie
dat is voor mij op dit moment idd de belangrijkste ramp die nederland overkomt. wat ze voor de rest 'doen' maakt me niet zoveel uit. het is sowieso een slappe-lullen partij.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:13 schreef IHVK het volgende:
Als je alles in integratiedebat perspectief bekijkt ja..
Gelukkig mag dat in Nederlandquote:Op woensdag 4 november 2009 10:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
He, he, zo zie ik dus de PVV.
Ik kan het niet meer terug vinden , op Fok dan.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:02 schreef Dragorius het volgende:
Waar las je dat, en wat bedoel je met "bekeringsmissie"?
http://www.elsevier.nl/we(...)cht-in-Jeruzalem.htmquote:Wilders' Fitna toegejuicht in Jeruzalem
maandag 15 december 2008 09:26
De internationale tour van Geert Wilders en zijn anti-koranfilm Fitna kent een succesvolle aftrap. Op een bijeenkomst in Jeruzalem over terrorisme en islamisering gingen ongeveer driehonderd gelijkgestemde toehoorders voor de PVV-leider op de banken.
In feite is dat wat je ook kan zeggen van de andere groep (stichting) die Wilders aangeklaagd hebben.quote:Op woensdag 4 november 2009 07:22 schreef Pugg het volgende:
[..]
Een hopeloos zootje dat probeert aandacht vast te kunnen houden.
als je van een land in deze wereld kan verwachten dat ze op de banken gaan staan bij fitna zijn het de israelisch wel. die hebben al eeuwen te maken met die kutislamieten.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:24 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer terug vinden , op Fok dan.
Google werkt iets sneller en zoiets als hieronder werd ook ergens in een topic aangehaald.
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)cht-in-Jeruzalem.htm
Niet iets om zomaar even onder de bank te schuiven lijkt me.
De bekeringsmissie om meer mensen deel te laten nemen aan zijn kruistocht.
Zeg je dit ook over haatimams die de wereld rondreizen?quote:Op woensdag 4 november 2009 10:24 schreef kitao het volgende:
[..]
Google werkt iets sneller en zoiets als hieronder werd ook ergens in een topic aangehaald.
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:25 schreef paddy het volgende:
[..]
In feite is dat wat je ook kan zeggen van de andere groep (stichting) die Wilders aangeklaagd hebben.
Vergis je niet, ik ben absoluut geen Wilders fan, maar wettelijk gezien zat ik hier al op te wachten. En denk dat dit allemaal nog maar een topje van de ijsberg is. Goede tegenargumenten geven is blijkbaar uit de tijd, want de politiek is al jaren bezig met alleen maar mondsnoeren van tegenstanders.
Erg interessant allemaal
Je kan Wilders dus met een haat-imam vergelijken. Een prima compromis wat mij betreft.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zeg je dit ook over haatimams die de wereld rondreizen?
Nee , kruistocht past daar niet bij.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:27 schreef Dragorius het volgende:
Zeg je dit ook over haatimams die de wereld rondreizen?
Als je de criteria van de anti-Wilders kant aanhangt wel, daarom is dat ook mijn vraag.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:28 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Je kan Wilders dus met een haat-imam vergelijken. Een prima compromis wat mij betreft.
Ah, oogkleppen-mentaliteit.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:31 schreef kitao het volgende:
[..]
Nee , kruistocht past daar niet bij.
Zij slijpen de messen , wij de bijltjes.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:28 schreef Todesschwalben het volgende:
Je kan Wilders dus met een haat-imam vergelijken. Een prima compromis wat mij betreft.
Die zijn er vast ook geweest in andere landen met de moorden op Pim Fortuyn ed. Hebben we het nog niet eens over het juichen in eigen landquote:Op woensdag 4 november 2009 10:24 schreef kitao het volgende:
[..]
[..]
denk je?quote:Op woensdag 4 november 2009 10:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ah, oogkleppen-mentaliteit.
Die haatimams bereiken meer mensen met hun gebral dan een Wilders met zijn gebral.
Eén verkeerd woord in NL tijdens het vrijdaggebed en ze gaan op de boot naar Jemen.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:32 schreef Dragorius het volgende:
Die haatimams bereiken meer mensen met hun gebral dan een Wilders met zijn gebral.
haat imams hebben geen 29 zetels in de peilingen.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn genoeg haat imams die haten, maar zeker niet oproepen tot doden. Je poogt Wilders te verdedigen, maar geloof me, dat draait echt uit op een fiasco.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Als je de criteria van de anti-Wilders kant aanhangt wel, daarom is dat ook mijn vraag.
Wilders roept niet op tot het doden van moslims, dat doen haatimams wel als het om homo's gaat. Bijvoorbeeld.
Ik vraag me gewoon af waar men de "grens" trekt, of er uberhaupt nog wel enige nuancering mogelijk is
Nadat Wilders zelf een flinke drol op de nagedachtenis van Theo van Gogh heeft achtergelaten doen de zogenaamde vrienden van Pim Fortuyn nog maar even hetzelfde bij "hun Pim"...quote:Op woensdag 4 november 2009 03:58 schreef DikVoormekaar het volgende:
Reactie graag medefokkers.
Jij noemt het feiten, ik noem het overdreven angst die niet gefundeerd is op de waarheid.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:37 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn genoeg haat imams die haten, maar zeker niet oproepen tot doden. Je poogt Wilders te verdedigen, maar geloof me, dat draait echt uit op een fiasco.
Feit is dat hij moslims weg wil hebben uit de Nederlandse maatschappij. Feit is dat hij dat wil doen door ze buiten te sluiten: Het verbieden van moskeen en Islamitische scholen. Het heffen van een belasting op hoofddoekjes, het verbieden van de komst van moslimimmigranten naar Nederland, het verbieden van de Koran et cetera. Nu kan jij dat allemaal heel leuk gaan negeren of downplayen, maar dat heeft weinig nut.
Bovenstaande standpunten vallen niet te nuanceren, dat is ook logisch aangezien het hier gaat om een extreem standpunt.
Ik denk van wel, IHVK.quote:
Pardonquote:Op woensdag 4 november 2009 10:50 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Jij noemt het feiten, ik noem het overdreven angst die niet gefundeerd is op de waarheid.
Zo hard dat ik ze niet terugzie in het partijprogramma...quote:Op woensdag 4 november 2009 10:56 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Pardon. Het zijn KEIHARDE feiten Dragorius.
Ik weet wel zeker van niet. Ik raad je aan om de positie van de Imam te bestuderen, alvorens zulke uitspraken te doen.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:50 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik denk van wel, IHVK.
Denk niet dat we hier veel hebben zitten, maar net als met dominees is de schare volgzamer aan een imam of dominee, dan aan een politieke partij. Al zullen mensen niet zomaar moorden gaan plegen natuurlijk. Denk trouwens ook zo over de goede kanten die eerder van de grond komen binnen die gemeenschappen vanuit een Dominee en een Imam, dan vanuit bijvoorbeeld een burger die gewoon iets op touw wil zetten.
Een dominee heeft trouwens nog een classicaal bestuur die hem in de gaten houdt qua leer. Hoe zit dat eigenlijk met een Imam?
Maar jij denkt niet dat een Imam invloed heeft op de denkwijze van een moslim? Heb ik het over een van kinds af aan moslim zijn in een erg gelovig gezin.
Heb het dus over de gelovige die trouw de samenkomsten bezoekt, of waar het hoofd van het gezin dit in ieder geval doet.
Of je legt het zelf uitquote:Op woensdag 4 november 2009 10:57 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van niet. Ik raad je aan om de positie van de Imam te bestuderen, alvorens zulke uitspraken te doen.
Moet dat dan, ik zie ze terug in zijn EIGEN uitspraken namelijk :quote:Op woensdag 4 november 2009 10:57 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zo hard dat ik ze niet terugzie in het partijprogramma...
quote:“De Koran is een fascistisch boek dat oproept tot geweld. Verbied de Koran.”
quote:"Ik wil een nieuw artikel 1, waarin de Leitkultur van het Westen wordt verwoord. Er mogen van mij in Nederland best joodse en christelijke scholen bestaan, maar geen islamitische scholen."
(In een tweede kamer motie)quote:“De Tweede Kamer verzoekt de regering een immigratiestop in te voeren voor migranten uit moslimlanden, geen nieuwe moskeeën meer toe te staan, alle islamitische scholen te sluiten, de boerka te verbieden en criminele moslims – indien nodig na denaturalisatie – het land uit te zetten.”
quote:We willen genoeg. De grenzen dicht, geen islamieten meer Nederland in, veel moslims Nederland uit, denaturalisatie van islamitische criminelen.''
quote:*
Afschaffing van artikel 1 van de Grondwet, de rechtstatelijke grondnorm dat alle ingezetenen in beginsel gelijk zijn voor de wet. Hij wil het vervangen door een artikel dat vastlegt dat de dominante cultuur van Nederland bestaat uit de joods-christelijke en humanistische tradities. Als motief voor afschaffing stelt Wilders dat het huidige artikel een beperking vormt voor de vrijheid van meningsuiting. Overigens wil Wilders geen substantiële aanpassing van de huidige strafwetten die bepaalde vormen van discriminatie verbieden.
*
Gedeeltelijke en blijvende beperking van de vrijheid van meningsuiting in de vorm van een verbod tot het houden van preken in een andere dan de Nederlandse taal.
*
Gedeeltelijke en tijdelijke opschorting van de vrijheid van godsdienst in de vorm van een verbod tot het bouwen van moskeeën voor vijf jaar.
*
Gedeeltelijke en tijdelijke opschorting van de vrijheid van onderwijs in de vorm van een verbod tot het oprichten van islamitische scholen voor vijf jaar.
*
Afschaffen dubbele nationaliteit
*
Preekverbod buitenlandse imams, verplichting tot spreken van Nederlandse taal in gebedshuizen
*
Afschaffen stemrecht gemeenteraden voor niet-Nederlanders
*
Verbod hoofddoekjes in publieke functies
*
Minstens vijf jaar stop op gezinsvorming en hereniging voor niet-westerse allochtonen
Het is niet Wilders die hem aanklaagt!!quote:Op woensdag 4 november 2009 09:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat iemand het nu zegt en dat Wilders denkt weer in het nieuws te komen door hem aan te klagen is gewoon belachelijk.
Ik zie nog steeds niet dat hij alle moslims weg wil hebbenquote:Op woensdag 4 november 2009 11:02 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Moet dat dan, ik zie ze terug in zijn EIGEN uitspraken namelijk :
[..]
[..]
[..]
(In een tweede kamer motie)
[..]
Verkiezingspamflet uit 2006:
[..]
Ben je klaar met je stromannen?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:02 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Dat is bij jou vrij nutteloos, aangezien je feiten niet als feiten wilt aanzien.
Wat grappig, ik vind dit met grote afstand het minst belangrijkste punt wat nederland overkomt. Als ik er al wat van vind is dat we te weinig jonge arbeidskrachten toelaten, waardoor onze maatschappij veel meer vergrijst dan andere landen in de wereld, wat enorm schadelijk gaat worden voor onze concurrentiepositie. meer niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is voor mij op dit moment idd de belangrijkste ramp die nederland overkomt. wat ze voor de rest 'doen' maakt me niet zoveel uit. het is sowieso een slappe-lullen partij.
Dan ben jij blind, sorry dat ik het zeg hoor, maar daar komt het gewoon keihard op neer. Als je verwacht dat Wilders dat 1 op 1 zo gaat zeggen, kan je lang wachten. Ondertussen zijn al deze bovenstaande standpunten overduidelijk gericht op moslims en overduidelijk ook met het doel een "samen-leving" met moslims onmogelijk te maken.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:04 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds niet dat hij alle moslims weg wil hebben
Dat het domme uitspraken zijn, is een gegeven, maar mensen kunnen het ook overdrijven.
Stromannen? Je bent hier gewoon niet fatsoenlijk aan het discussieren, aangezien ik hier overduidelijk met feiten kom en jij ze hier wegwimpelt als niet bestaand. Het is nutteloos met iemand te discussieren die volhardend blijft claimen dat de zon niet bestaat. Het is ook vrij typisch: eerst zeg je dat het geen feiten zijn, dan kom ik met uitspraken, vervolgens nuanceer je je standpunt door te zeggen dat het "domme uitspraken zijn" (dus kennelijk waren het toch feiten), maar dan zet je er onder "ik zie niet staan dat hij dat zo zegt".quote:Op woensdag 4 november 2009 11:05 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ben je klaar met je stromannen?
Er zitten wat punten tussen gericht de islam, maar meer dan dat ook niet. Nergens "uitzetten" of wat dan ook.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:07 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Dan ben jij blind, sorry dat ik het zeg hoor, maar daar komt het gewoon keihard op neer. Als je verwacht dat Wilders dat 1 op 1 zo gaat zeggen, kan je lang wachten. Ondertussen zijn al deze bovenstaande standpunten overduidelijk gericht op moslims en overduidelijk ook met het doel een "samen-leving" met moslims onmogelijk te maken.
Het is gewoon een kwestie van interpretatie.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:08 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Stromannen? Je bent hier gewoon niet fatsoenlijk aan het discussieren, aangezien ik hier overduidelijk met feiten kom en jij ze hier wegwimpelt als niet bestaand. Het is nutteloos met iemand te discussieren die volhardend blijft claimen dat de zon niet bestaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |