Gatver, wat een ongepast inhoudelijke benadering.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar hij ís extreem rechts, Pechtold heeft gewoon gelijk.
quote:Op woensdag 4 november 2009 08:46 schreef Duvel het volgende:
Speciaal voor dit topic heeft Frits Abrahams gisteren een column geschreven. Ik geloof dat letterlijk overnemen niet mag, maar ik kan jullie allemaal wel een link geven: http://weblogs.nrc.nl/dag/2009/11/03/hollandse-dagen/
Kan geen kwaad dit eens te lezen.
Ik zeg toch ook niet tegen jou dat je beter kan gaan verkassen.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:34 schreef Manono het volgende:
mja je neemt het allemaal nogal persoonlijk op heb ik het idee, misschien kan je beter in R&P of BNW gaan posten
and I rest my casequote:Op woensdag 4 november 2009 08:53 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet tegen jou dat je beter kan gaan verkassen.
Hoewel , volgens mij ben je losgelaten uit de PUB , of eruit gegooid , kan ook.
En oh ja ook nog:quote:Ik ben niet van de herdenkingen en al helemaal niet van die van de Vrienden van Fortuyn. [...] Ik mag de dames en heren vriendelijk verzoeken voortaan verschoond te blijven van hun pogingen mij bij hullie in te lijven. Ik hoor niet bij Ulieden, noch bij welke andere klaverjasclub ook. U bent het levende bewijs dat er ook voordelen aan zijn verbonden neergeschoten te worden
quote:Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig
Ach joh, het is toch al lang bekend dat Wilders extreem rechts is.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gatver, wat een ongepast inhoudelijke benadering.
Het verschil mijn inziens is dat Wilders wel bezig is met haatzaaien, dit van Pechtold komt daar niet bij in de buurt. Iedereen denk al lang dat Wilders extreem rechts is en dat zal ook zeker geen stemmers afschikken ben ik bang. Wat Pechtold zei was enkel een mening, geen aanzetten tot wat dan ook, want iedereen riep dat al lang.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:51 schreef Dragorius het volgende:
Dit is natuurlijk net zo kansloos als de vervolging van Wilders...
Dus voorstel > Beide aanklachten laten vervallen, geen rechtszaak voor beidenDat huil-gedrag steeds van iedereen...
En wat is dan het verschil met Wilders? Dat valt ook onder hetzelfde, hij roept niemand op om moslims te negeren of ze uit een debat te weren, nietwaar? Dat doen lieden als Pechtold nu wel.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het verschil mijn inziens is dat Wilders wel bezig is met haatzaaien, dit van Pechtold komt daar niet bij in de buurt. Iedereen denk al lang dat Wilders extreem rechts is en dat zal ook zeker geen stemmers afschikken ben ik bang. Wat Pechtold zei was enkel een mening, geen aanzetten tot wat dan ook, want iedereen riep dat al lang.
Daar ga ik nu geen discussie over beginnen, dat zou off-topic gaan. Hitler had dan misschien wat linkse standpunten, maar ik denk dat het racisme en eigen volk voor alles toch wat zwaarder weegt wat de bepaling van zijn politieke oriëntatie betreft.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:04 schreef Dragorius het volgende:
Hitler was niet extreem-rechts, beste aardbei.
En Wilders neigt eerder naar links dan naar rechts, zeker de laatste tijd.
Nog inhoudelijker.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach joh, het is toch al lang bekend dat Wilders extreem rechts is.Dat iemand het nu zegt en dat Wilders denkt weer in het nieuws te komen door hem aan te klagen is gewoon belachelijk. Tuurlijk, hij is nóg niet zo extreem als Hitler en de KKK, maar dat zijn ook niet de enige maatstaven.
Dan vraag ik me af welke criteria jij in godsnaam aanhaalt...quote:Op woensdag 4 november 2009 09:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ik de officiele criteria zo bekijk, denk ik zeker dat Wilders er prima tussenpast.
Jouw beleving.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het verschil mijn inziens is dat Wilders wel bezig is met haatzaaien,
Pechtold zet zelfs aan tot geweld met dergelijke uitspraken.quote:dit van Pechtold komt daar niet bij in de buurt.
Spreek voor jezelf met "iedereen"quote:Iedereen denk al lang dat Wilders extreem rechts is en dat zal ook zeker geen stemmers afschikken ben ik bang.
Nogmaals, spreek voor jezelf.quote:Wat Pechtold zei was enkel een mening, geen aanzetten tot wat dan ook, want iedereen riep dat al lang.
Wilders scheert een grote groep mensen over één kam en wil kunnen discrimineren. Alleen al die Fitna film geeft een onrealistisch beeld van de moslims hier in Nederland. Ik zie dat als haatzaaien en Pechtold doet geen van dit alles, hij vind gewoon dat Wilders extreem rechts is en dit is geen verrassing en zal zeker geen negatief effect hebben op zijn stemmers, terwijl wat Wilders doet zeker wel een negatief effect heeft en discriminatie in de hand werkt.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:05 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En wat is dan het verschil met Wilders? Dat valt ook onder hetzelfde, hij roept niemand op om moslims te negeren of ze uit een debat te weren, nietwaar? Dat doen lieden als Pechtold nu wel.
En dat is?quote:Op woensdag 4 november 2009 09:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nog inhoudelijker.
Snap dan toch dat al dat inhoudelijke gezwets alleen maar afleidt van de boodschap...
Fitna gaat niet over Nederlandse moslims maar over de Islam. En dat mensen nog steeds die tergende slechte copy-paste productie aanhalen, zegt al genoeg, nietwaar? Men zou het ook kunnen negeren, want zo'n hit was het hier nietquote:Op woensdag 4 november 2009 09:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wilders scheert een grote groep mensen over één kam en wil kunnen discrimineren. Alleen al die Fitna film geeft een onrealistisch beeld van de moslims hier in Nederland. Ik zie dat als haatzaaien en Pechtold doet geen van dit alles, hij vind gewoon dat Wilders extreem rechts is en dit is geen verrassing en zal zeker geen negatief effect hebben op zijn stemmers, terwijl wat Wilders doet zeker wel een negatief effect heeft en discriminatie in de hand werkt.
Waarom? Dat hele achterlijke gepingpong over wel of geen aangifte, haatzaaien, extreem-rechts of democratie-ondermijning is volkomen idioot, nergens wordt op de inhoud ingegaan en nu wil je mij de mond snoeren?? Donder ff gauw op!quote:Op woensdag 4 november 2009 09:11 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En Duvel...duvel eens op met je off-topic gebral.
Ha, ha, wie ging er ook weer naar Engeland om die film te vertonen?quote:Op woensdag 4 november 2009 09:13 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Fitna gaat niet over Nederlandse moslims maar over de Islam. En dat mensen nog steeds die tergende slechte copy-paste productie aanhalen, zegt al genoeg, nietwaar? Men zou het ook kunnen negeren, want zo'n hit was het hier niet
Waarom denk je dat er 'mijn inziens' staat?quote:
Als Pechtold een partij extreem links had genoemd, zou dat dan ook aanzetten tot geweld?quote:Pechtold zet zelfs aan tot geweld met dergelijke uitspraken.
Dat neem ik terug dan, het is inderdaad niet iedereen. Maar je hoort al vaak genoeg mensen roepen dat Wilders extreem rechts is, en omdat Pechtold het nu eenmalig zegt is het ineens een probleem? Ik had in elk geval niet verwacht dat mensen daar op deze manier op zouden reageren. Was hij ook niet al eerder een soort van Hitler genoemd in de tweede kamer? Dat is stukken erger lijkt mij.quote:Spreek voor jezelf met "iedereen"
Dat doe ik ook, ik geef hier gewoon mijn mening.quote:Nogmaals, spreek voor jezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |